Vogel's THIN 345 - Reviews

40, 42, 46, 47, 50, 52, 60, 55, 65 inch

7,3

Marco A. 16-01-2016 Product paar weken in bezit

6,3
Deze steun heb ik nu inmiddels al wat weken in het bezit, de tv hangt goed. De draairuimte is ook wel ok. Duurde wel een tijdje voordat alles hing en de tv op zijn plaats was. Vind de prijs kwaliteit verhouding niet in orde.

Fam.de Bert 27-06-2012 Product half jaar in bezit

5,7
In november 2011 een THIN 345 gekocht waarvan al direct bij het ophangen bleek dat de TV niet recht hing.De steun hangt tegen een muur in een boekenkast
(nagemeten: alles waterpas).Terug naar de winkel, na veel moeite kwam er eindelijk een nieuwe steun maar helaas, ook deze bleek niet waterpas.Toen heeft men de steun in de zaak opgehangen, zelfde verhaal.Bij Vogels wordt de klacht niet serieus genomen.De TV is op geen enkele manier waterpas op te hangen.De winkel heeft er alles aan gedaan om de klacht bij Vogels behandeld te krijgen maar geen resultaat.Wij zijn absoluut niet tevreden over deze muursteun en nog minder over de service van Vogel's.

weid1374 13-02-2012 Product paar dagen in bezit

6,7
De beugel zelf ziet er goed uit en voelt degelijk aan. Maar de meegeleverde bevestigingsmiddelen waren niet goed. Niet passende afsluitringen bijvoorbeeld.

Piet L 04-12-2011 Product paar weken in bezit

Mooië platte TV-steun, erg plat en de afstand van de muur tot voorkant TV is maar 7 cm. De montage is erg gemakkelijk en de TV is op alle manieren recht te hangen. Stabiele steun. De snoeren komen uit de muur achter de TV en zijn helemaal uit het zicht. Deze heb ik aan de steun vastgebonden met kabelbinders. De steun is wel duur, maar is stevig, mooi, en Vogels geeft levenslang garantie.

TOM2 15-06-2011 Product paar weken in bezit

Prachtige TV-steun, degelijk, erg plat en de TV is naar twee kanten 90 graden te draaien, precies wat ik zocht! Wel het bekende probleem: stekkers die uitsteken zorgen er voor dat helemaal platte montage niet mogelijk is. Daardoor zal vaak de TV een paar centimeter verder van de muur af zitten. Ander probleem: aan de muur zit de TV helemaal recht (horizontaal), uitgeklapt hangt de TV iets door, de kant het verst van de muur zit iets lager. Is te voorkomen door de muurplaat aan de onderkant iets van de muur af te monteren met revetjes (metalen ringen) tussen de muur en de steun waar de bevestigingsbouten doorheen gaan. De draden heb ik weggewerkt door ze achter de bevestiging voor de TV te laten lopen, met plakband aan het smalle deel van de steun te plakken en door de kabelgoot in het brede deel te leiden. Meegeleverde kabelgootje op de muur geplakt en in kleur van de muur gespoten, alle kabels uit zicht! Even goed uitkienen hoe de kabels moeten lopen zo dat de TV alle kanten uit gedraaid kan worden zonder dat er trekspanning op de kabels komt! Laatste nadeel: de prijs! Een erg dure manier om je TV op te hangen, maar hoe lang doe je er mee en heb je er plezier van...?