Vogel's WALL 3205 Fixed TV Wall Mount - Reviews

Geschikt voor min.
32 inch

Ramonitor 14-02-2018

Perfecte muurbeugel

Na verschillende beugels te hebben vergeleken de knoop doorgehakt en gekozen voor deze robuuste muurbeugel. De WALL 3205 van Vogels steekt kwalitatief met kop en schouder boven alle soortgenoten van diverse merken uit. Met handige app bepaal je snel op je kale muur de positie voor je flatscreen aan je muur. Deze beugel was eenvoudig te monteren en geeft mij een veilig gevoel. Mijn TV die de waarde heeft van een modaal maandsalaris hangt met een goed en veilig gevoel aan mijn muur. Kijkt wel een stuk prettiger met dit vertrouwen in mijn achterhoofd.

Pluspunten

• Handige app voor positie bepaling
  • Robuuste en stevig

Gert 14-02-2018

Een goede TV muurbeugel voor een redelijke prijs

Deze WALL 3205 tv-beugel heb ik onlangs mogen testen en ik moet zeggen dat het een verrassend goede tv-beugel is gelet op de prijs / kwaliteitsverhouding.
Het monteren is een fluitje van een cent met de meegeleverde gebruiksaanwijzing en de mee geleverde materialen. Het is een vaste tv-beugel welke ook mijn voorkeur heeft i.v.m. de stabiliteit. De tv is eenvoudig weer los te halen via het vernuftige klik systeem. Hetgeen ik inmiddels als prettig heb ervaren nadat ik een paar keer de tv van de wand moest halen i.v.m. het aansluiten van extra kabels. Wat mij betreft een prima product.

Pluspunten

• Eenvoudige montage
  • TV is eenvoudig los te klikken