Vogel's WALL 3345 - Draaibare tv-beugel (zwart) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Vogel's WALL 3345 - Draaibare tv-beugel (zwart) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 16-10-2018

goede kwaliteit, maar niet geschikt voor elke tv.

Ik heb een Vogel muurbeugel aangeschaft, de Wall 3345. Deze wordt voor mijn tv geschikt geacht, evenals andere types uit andere serie (waaronder Thin). De speakers zitten in het midden achterop de tv gemonteerd , met de subwoofer in het midden, De beugels van de ophanging gaan precies over het midden en gaan zodanig vlak over het oppervlak van de achterkant tv waardoor bij trilling van de subwoofer deze beugel raakt en een zeer storende resonantie veroorzaakt. Ik heb dit opgelost door metalen opvulringen aan te brengen alvorens de tv op de ophanging te plaatsen. Maar echt lekker voelt dit natuurlijk niet, gezien de prijzige beugel. Ik bedoel maar te zeggen; let op, op wat voor beugel je aanschaft en of deze niet over de speakers aan de achterkant van de tv komt. Mocht je altijd een sounbar gaan gebruiken dan is dit uiteraard niet van toepassing. Voorts vind ik het ophangsjabloon absoluut geen toegevoegde waarde hebben en zaait eerder verwarring dan dat het zo'n handige hulp is bij het ophangen. Leuke fancy gadget maar niet meer dan dat. Een uitgebreider beschrijving om uit te rekenen waar de beugel geplaatst moet worden, vind ik waardevoller. Het valt mij op dat de beugel vrij zwaar draait waardoor het gewenste uittrek effect niet gemakkelijk wordt verkregen zodat je toch al gauw met vette vingers op het beeldscherm komt te zitten.

Pluspunten

• kwalitatief goed

Minpunten

• niet geschikt voor elke tv
  • onduidelijke handleiding qua plaatsbepaling
  • draait vrij zwaar
  • prijs