Inventum MK750 - Reviews

Kleuren
zwart, roestvrijstaal
Materiaal
kunststof, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MK750 op Kieskeurig.nl.

4,4

Floor Bonestroo 24-07-2019

Unieke melkopschuimer met onderscheidende eigenschappen!

Geschreven voor: Inventum MK750

Deze melkopschuimer onderscheidt zich van de grote massa melkopschuimers door het grote volume dat tegelijk verwarmd en/of opgeschuimd kan worden. Daarnaast is ook de afneembare melkkan erg praktisch voor zowel het inschenken van de melk als het schoonmaken van de kan.
Verder functioneert de melkopschuimer goed, zoals je mag verwachten van een inventum en is het design mooi strak.

Pluspunten

• Afneembare melkkan
  • Grote volume dat is op te schuimen of verwarmen

Minpunten

• Opwarmtijd misschien iets langer dan verwacht

Leendert 20-07-2019

Uitermate slecht apparaat

Geschreven voor: Inventum MK750

Op geen enkele wijze krijg ik melkschuim in dit apparaat en daarvoor had ik deze gekocht. Het ziet er mooi uit, maar daar is ook alles mee gezegd.

==================================
Review van 01-04-2019

Voldoet zeker niet aan de verwachting. Geen goede schuim, eigenlijk praktisch geen schuim. Geprobeerd met verschillende soorten elk. Resultaat bleef slecht. Spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Mooi apparaaat

Minpunten

• Geen opgeschuimde melk

Leendert 01-04-2019

Mooi design

Pluspunten

Minpunten

• Slecht of geen schuim
  • Voldoet totaal niet

Elle 27-12-2018

Fraai design, handig in gebruik, zowel warm als koud lekker!

Geschreven voor: Inventum MK750

Erg makkelijk in gebruik, heerlijk dat je de melkkan kan afnemen om schoon te maken!! Lekker stevig schuim zowel warm als koud! Echt een aanrader!

Wim 09-05-2018

waardeloze schuimkraag!!

Geschreven voor: Inventum MK750

Waar ik met mijn vorige Inventum opschuimer heel blij was (MK350) wilde ik een grote versie hebben zodat we in één keer voor 4 cappuccino's melk konden opschuimen. Dat is namelijk wat Inventum beloofd bij de MK750. Wat een teleurstelling zeg!! het is een waardeloze schuimlaag en toen ik bij Alternate, waar ik het product gekocht had, aangaf de aankoop ongedaan te willen maken om genoemde reden, kreeg ik geen gehoor. Daarna heb ik Inventum benaderd omdat zij aangeven dat je bij hen een omruilgarantie hebt, maar die sturen mij weer terug naar Alternate, kortom: Kijk dus uit! voor mij nooit meer Alternate en Inventum, helaas.....

Pluspunten

• degelijke kwaliteit

Minpunten

• maakt niet waar wat het beloofd
  • slechte service Alterante en Inventum