Philips SatinShave Prestige BRL160 - Reviews

Oplaadbaar
Waterdicht
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

vtizand 19-06-2016
  • Product maand in bezit

prettig in gebruik

erg prettig in gebruik,vindt dat de huid er zachter van wordt.
Door flexibel scheerblad wordt ieder haartje verwijdert ook door het hulpstukje dat de huid glad trekt pak je alles mee

Nienke3 15-06-2016

Scheert veel beter dan mijn oude ladyshave, had ik veel eerder moeten vervangen!

Ik dacht dat mijn 15 jaar oude oude lady shave (en scheermesjes in de vakantie) het goed deden maar nu ik deze heb gebruikt merk ik dat het toch veel beter kan! Perfect glad zonder irritatie! De satin shave houdt ook lekker vast dus het design van het apparaat zelf vind ik ook goed. Ik vind alleen het beschermkapje en opbergzakje minder handig. Het kapje gaat er lastig op en het zakje is heel dun en niet waterdicht (mijn ouder ladyshave zit in een beschermend zakje heel handig voor als hij valt)

E 30-06-2016

Ladyshave doet wat ie moet doen

Fijne ladyshave, heeft pijnloos en glad resultaat. Handzaam in gebruik, mooi design.
Helaas geen trimfunctie

Tamara Vermeer 07-06-2016

GEMAKKELIJK EN SNEL ALLE HAARTJES WEG!

Wat een fijn apparaat!! Door de meebewegende scheerkop en het hulpstuk om de huid glad te trekken zijn in één beweging bijna alle haartjes weg! Hij is nat en droog te gebruiken en ziet er super mooi uit. AANRADER!

Gizaro 01-06-2016

Geweldig en mooi!

Ligt goed in de hand, scheert eenvoudig en soepel. Mooi apparaat,
Beter dan mijn eerdere lady shaves van philips.

BeTe 25-02-2018

Slechte kwaliteit.

Slechte scheerkwaliteit; haren worden niet in één keer verwijderd.
Bevestiging scheerblad aan scheerkop ziet er erg kwetsbaar uit en is het ook. Om scheerblad te verwijderen moet schuifje op scheerkop verschoven worden. Dit werkt niet. Er zit ruimte tussen scheerblad en kop en scheerblad kan zonder te ontgrendelen van scheerkop verwijderd worden.
Tijdens scheren al paar keer gebeurd dat scheerblad spontaan van scheerkop viel.

nicole 03-06-2016

Fijn apparaat

Hij is makkelijk in gebruik en ligt fijn in de hand.De mesjes zijn scherp en scheert daarom super glad.Hij laad ook snel op dus een fijn mooi apparaat om te gebruiken.

Lynde2 01-07-2016

Fijn scheerapparaat

Fijne ladyshave, die lekker in de hand ligt en superglad scheert. Wel even wennen voor mijn gevoelige huid, maar na een paar keer scheren ging het prima.

Ndk77 23-06-2016

Handig en mooi product

Scheert goed glad, ligt lekker in de hand. Alleen bij langere haartjes "hapt" ie nog wel eens, niet fijn. Dus moet je eigenlijk gewoon eerder scheren voordat de haren te lang zijn. Wel jammer dat er geen uitschuifbaar tondeuse op zit, die zit wel op mijn oude ladyshave van Philips, maar na zo'n 20 jaar was die echt aan vervanging toe. Al met al tevreden!

Essie75 09-06-2016

fijn apparaat

Ik heb deze ladyshave nu een paar weken in huis. Hij scheert heel fijn en gemakkelijk. Is makkelijke schoon te maken. Tijdens het scheren doet het geen pijn, het scheerblad voelt erg zacht aan. Ook het resultaat is erg goed. Mooie gladde benen.

MaSiBo 05-06-2018

Dit product voldoet aan mijn verwachting

Na diverse merken scheerapparaten te hebben geprobeerd, spant de Philips BRL160/00 SatinShave de kroon. Hij scheert prettig en glad.

Noska 11-01-2017

Glad resultaat

Na 20 jaar een philips ladyshave te hebben gehad nu ook weer een gekozen voor een philips ladyshave.
De ladyshave werkt erg langzaam, hapt bij langere haartjes. Scheerresultaat is uiteindelijk mooi, zacht en glad. Het ontwerp is mooi makkelijk vast te houden, wat ingewikkelder schoon te maken maar dat vind ik geen probleem, draadloos.
Ik heb hem nog niet geprobeerd onder de douche!

Ndk77 05-07-2016

Fijn apparaat!

Mooi vormgegeven ladyshave, en scheert goed glad. Accu gaat lang mee. Alleen jammer dat er geen aparte tondeuse stand op zit zoals op mijn oude 20 jaar oude Philips. "Hapt" geen haartjes wat pijnlijk kan zijn. Erg fijn!

emms23 30-06-2016

Goede ladyshave

Fijn in gebruik, doet z'n werk goed: pijnloos en snel ontharen.
Jammer dat er geen trim functie op zit.
Apparaat ziet er mooi uit en ligt lekker in de hand.

Zuss 17-06-2016

Super Blij

In 1ste instantie moest mijn huid wennen aan het nieuwe systeem maar nu na twee weken gebruik kan ik zeggen dat het een super apparaat is en dat ik het iedereen kan aanbevelen. Heel erg gebruiksvriendelijk, super resultaat en handig dat hij ook tijdens het douchen gebruikt kan worden. Prijs kwaliteit super.

E. 16-06-2016

Prettig in gebruik

Mooi design, degelijk. Scheert pijnloos, vrijwel geruisloos en haalt de haardjes goed weg. Nadien is de huid heerlijk zacht en dit houdt langer aan tov mijn vorige ladyshave. Een groot nadeel vind ik helaas wel dat ik de haartjes in bikinilijn (liezen) er nauwelijks mee geschoren krijg en daarvoor weer een beroep moet doen op mijn oude ladyshave.

Nienke01 15-06-2016

Scheert veel beter dan mijn oude ladyshave!

Ik dacht dat mijn oude lady shave (en scheermesjes in de vakantie) het goed deden maar nu ik deze heb gebruikt merk ik dat het toch veel beter kan! Perfect glad zonder irritatie! De satin shave houdt ook lekker vast dus het design van het apparaat zelf is ook goed. Ik vind alleen het beschermkapje en opbergzakje minder handig. Het kapje gaat er lastig op en het zakje is heel dun en niet waterdicht (mijn ouder ladyshave zit in een beschermend zakje heel handig voor als hij uit mijn badkamerkastje valt)

sweetheart 15-06-2016

Scheert perfect ook voor stugge haartjes

Ik vind dit een heel fijn scheerapparaat wat goed werkt. Zelfs voor de wat dikkere haartjes werkt hij perfect. Zowel nat als droog te gebruiken en het voelt daarna niet gelijk stoppelig aan, een pluspunt dus.

AngeliqueB 14-06-2016

Perfect apparaat

Ik heb nog nooit zo'n goed apparaat gehad. Het scheert glad. Ik hoef niet iedere dag te scheren. Handzaam. Makkelijk mee te nemen.

P 12-06-2016

zachte benen in een handomdraai

6,5
nog nooit zulke zachte benen gehad na het scheren. korte oplaadtijd en lange scheertijd zijn echte pluspunten! handig dat je snoerloos kan scheren en dubbele scheerkop zorgt dat je sneller klaar bent. makkelijk schoon te maken. aanrader