Philips SatinShave Prestige BRL160 - Reviews

Oplaadbaar
Waterdicht
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Prestige BRL160 op Kieskeurig.nl.

Nienke3 15-06-2016

Scheert veel beter dan mijn oude ladyshave, had ik veel eerder moeten vervangen!

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik dacht dat mijn 15 jaar oude oude lady shave (en scheermesjes in de vakantie) het goed deden maar nu ik deze heb gebruikt merk ik dat het toch veel beter kan! Perfect glad zonder irritatie! De satin shave houdt ook lekker vast dus het design van het apparaat zelf vind ik ook goed. Ik vind alleen het beschermkapje en opbergzakje minder handig. Het kapje gaat er lastig op en het zakje is heel dun en niet waterdicht (mijn ouder ladyshave zit in een beschermend zakje heel handig voor als hij valt)

vtizand 19-06-2016
  • Product maand in bezit

prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

erg prettig in gebruik,vindt dat de huid er zachter van wordt.
Door flexibel scheerblad wordt ieder haartje verwijdert ook door het hulpstukje dat de huid glad trekt pak je alles mee

Tamara Vermeer 07-06-2016

GEMAKKELIJK EN SNEL ALLE HAARTJES WEG!

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Wat een fijn apparaat!! Door de meebewegende scheerkop en het hulpstuk om de huid glad te trekken zijn in één beweging bijna alle haartjes weg! Hij is nat en droog te gebruiken en ziet er super mooi uit. AANRADER!

E 30-06-2016

Ladyshave doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Fijne ladyshave, heeft pijnloos en glad resultaat. Handzaam in gebruik, mooi design.
Helaas geen trimfunctie

nicole 03-06-2016

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Hij is makkelijk in gebruik en ligt fijn in de hand.De mesjes zijn scherp en scheert daarom super glad.Hij laad ook snel op dus een fijn mooi apparaat om te gebruiken.

Gizaro 01-06-2016

Geweldig en mooi!

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ligt goed in de hand, scheert eenvoudig en soepel. Mooi apparaat,
Beter dan mijn eerdere lady shaves van philips.

Marian 08-08-2018

Onding

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Wat een slechte ladyshave, dit ben ik niet gewend van Philips. Krijg nog steeds na maanden gebruik kleine wondjes bij ontharen van de oksels. Hij scheert ook niet glad zeker niet in vergelijk met mijn vorige. Ook niet goed schoon te maken.

Pluspunten

• Extra beschermkap ideaal om mee te nemen
  • Lange accuduur

Minpunten

• Blijven korte haartjes
  • Niet gied schoon te maken

Lynde2 01-07-2016

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Fijne ladyshave, die lekker in de hand ligt en superglad scheert. Wel even wennen voor mijn gevoelige huid, maar na een paar keer scheren ging het prima.

Zuss 17-06-2016

Super Blij

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

In 1ste instantie moest mijn huid wennen aan het nieuwe systeem maar nu na twee weken gebruik kan ik zeggen dat het een super apparaat is en dat ik het iedereen kan aanbevelen. Heel erg gebruiksvriendelijk, super resultaat en handig dat hij ook tijdens het douchen gebruikt kan worden. Prijs kwaliteit super.

Essie75 09-06-2016

fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik heb deze ladyshave nu een paar weken in huis. Hij scheert heel fijn en gemakkelijk. Is makkelijke schoon te maken. Tijdens het scheren doet het geen pijn, het scheerblad voelt erg zacht aan. Ook het resultaat is erg goed. Mooie gladde benen.

Aura 02-06-2016

Doet niet alles wat belooft

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Design krijg een dikke 10 van mij! Op de benen en de oksels werkt uitstekend maar de bikinilijn is een ramp! Het trekt aan de vel tot kleine wondjes ontstaan en bloed. Ik weet niet als dat allen bij mij gebeurt of dat mijn huid te gevoelig is.

Miss Jeanie 07-06-2016

Oeps, je bikinilijn shaven kan niet met deze Philips BRL160/00 ladyshave. Daarvoor heb je een andere nodig: de Philips BRL170/00 ladyshave en ook de Philips BRL180/00 ladyshave, die zijn er wel geschikt voor en beschikken over een bikinilijn hulpstuk.

Aura 08-06-2016

Ik kan het nergens vinden dat niet geschikt is voor de bikinilijn! Heb jij een link voor mij?

Vereecken 13-01-2020

makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Prijs / kwaliteit is goed, werkt lekker zonder pijnlijke haartrekken, gaat goed met de rondingen mee

Keanna 08-07-2019

Dit apparaat werkt niet naar tevredenheid

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik heb dit apparaat nu een paar weken, maar wat een teleurstelling. Resultaat slecht. Meermaals over 1 plek dan nog geen glad gevoel. Bij de oksels rode schrijnende strepen. Zonde van de uitgave

Monia 11-06-2019

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar.
Small shaving head voor bikini bij mij helemaal werk niet.

Sbeijkie 21-05-2019

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Doet wat het moet, de kop is een tikje onhandig (te groot) voor het trimmen van de wat intiemere zones, maar werkt prima voor de oksels. Gewoon rustig aan scheren en je krijgt een perfect resultaat.

Elies 14-02-2019

Fijn in gebruik en werkt goed. Ik mis een lampje.

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Hij werkt helemaal prima maar ik mis een lampje er op die ik bij mijn vorige scheerapparaat wel op zat. Nu moet ik met mijn mobiel bijschijnen in mijn donkere badkamer.

DanielleC 18-12-2018

Miskoop

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik zou het niet meer terug kopen en ook niet aanraden aan iemand.
Je blijft stoppels voelen , zelfs net na het scheren.
Het is wel mooi van ontwerp en ligt makkelijk in de hand.
Batterij gaat lang mee. En heeft sneloplaad functie heel goed.
Voor mij was het naar prestatie toe toch een miskoop. Sorry

Anon936 21-06-2018

Werkt niet voor schaamstreek

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Benen worden prima zacht, behalve de knieeen. Daarnaast lukt het me niet om mijn oksels te scheren... Het echte drama begint zodra ik de haren in mn schaamstreek probeer te verwijderen.

Ik volg de handleiding, heb eerst de haren getrimd met de trimkam. Vervolgens het kleine scheerkop erop en er gebeurd helemaal niks. Waardeloos als je hem voor je oksels en bikinilijn haalt dus! Zonde van je geld, je kan net zo goed de goedkoopste halen, gezien het toch alleen voor de benen werkt.

MaSiBo 05-06-2018

Dit product voldoet aan mijn verwachting

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Na diverse merken scheerapparaten te hebben geprobeerd, spant de Philips BRL160/00 SatinShave de kroon. Hij scheert prettig en glad.

Wendelieff 28-05-2018

Scheert glad

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Dit product kan ik iedereen aanraden, het scheert erg zacht en het resultaat van de huid is na afloop zacht. Veel opzet stukken en mogelijkheden. top product!