Philips SatinShave Prestige BRL160 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Prestige BRL160 op Kieskeurig.nl.

8,1

Nienke3 15-06-2016

Scheert veel beter dan mijn oude ladyshave, had ik veel eerder moeten vervangen!

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik dacht dat mijn 15 jaar oude oude lady shave (en scheermesjes in de vakantie) het goed deden maar nu ik deze heb gebruikt merk ik dat het toch veel beter kan! Perfect glad zonder irritatie! De satin shave houdt ook lekker vast dus het design van het apparaat zelf vind ik ook goed. Ik vind alleen het beschermkapje en opbergzakje minder handig. Het kapje gaat er lastig op en het zakje is heel dun en niet waterdicht (mijn ouder ladyshave zit in een beschermend zakje heel handig voor als hij valt)

vtizand 19-06-2016
  • Product maand in bezit

prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

erg prettig in gebruik,vindt dat de huid er zachter van wordt.
Door flexibel scheerblad wordt ieder haartje verwijdert ook door het hulpstukje dat de huid glad trekt pak je alles mee

Tamara Vermeer 07-06-2016

GEMAKKELIJK EN SNEL ALLE HAARTJES WEG!

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Wat een fijn apparaat!! Door de meebewegende scheerkop en het hulpstuk om de huid glad te trekken zijn in één beweging bijna alle haartjes weg! Hij is nat en droog te gebruiken en ziet er super mooi uit. AANRADER!

E 30-06-2016

Ladyshave doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Fijne ladyshave, heeft pijnloos en glad resultaat. Handzaam in gebruik, mooi design.
Helaas geen trimfunctie

nicole 03-06-2016

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Hij is makkelijk in gebruik en ligt fijn in de hand.De mesjes zijn scherp en scheert daarom super glad.Hij laad ook snel op dus een fijn mooi apparaat om te gebruiken.

Gizaro 01-06-2016

Geweldig en mooi!

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ligt goed in de hand, scheert eenvoudig en soepel. Mooi apparaat,
Beter dan mijn eerdere lady shaves van philips.

Marian 08-08-2018

Onding

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Wat een slechte ladyshave, dit ben ik niet gewend van Philips. Krijg nog steeds na maanden gebruik kleine wondjes bij ontharen van de oksels. Hij scheert ook niet glad zeker niet in vergelijk met mijn vorige. Ook niet goed schoon te maken.

Pluspunten

• Extra beschermkap ideaal om mee te nemen
  • Lange accuduur

Minpunten

• Blijven korte haartjes
  • Niet gied schoon te maken

Lynde2 01-07-2016

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Fijne ladyshave, die lekker in de hand ligt en superglad scheert. Wel even wennen voor mijn gevoelige huid, maar na een paar keer scheren ging het prima.

Zuss 17-06-2016

Super Blij

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

In 1ste instantie moest mijn huid wennen aan het nieuwe systeem maar nu na twee weken gebruik kan ik zeggen dat het een super apparaat is en dat ik het iedereen kan aanbevelen. Heel erg gebruiksvriendelijk, super resultaat en handig dat hij ook tijdens het douchen gebruikt kan worden. Prijs kwaliteit super.

Essie75 09-06-2016

fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik heb deze ladyshave nu een paar weken in huis. Hij scheert heel fijn en gemakkelijk. Is makkelijke schoon te maken. Tijdens het scheren doet het geen pijn, het scheerblad voelt erg zacht aan. Ook het resultaat is erg goed. Mooie gladde benen.

Aura 02-06-2016

Doet niet alles wat belooft

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Design krijg een dikke 10 van mij! Op de benen en de oksels werkt uitstekend maar de bikinilijn is een ramp! Het trekt aan de vel tot kleine wondjes ontstaan en bloed. Ik weet niet als dat allen bij mij gebeurt of dat mijn huid te gevoelig is.

Miss Jeanie 07-06-2016

Oeps, je bikinilijn shaven kan niet met deze Philips BRL160/00 ladyshave. Daarvoor heb je een andere nodig: de Philips BRL170/00 ladyshave en ook de Philips BRL180/00 ladyshave, die zijn er wel geschikt voor en beschikken over een bikinilijn hulpstuk.

Aura 08-06-2016

Ik kan het nergens vinden dat niet geschikt is voor de bikinilijn! Heb jij een link voor mij?

De enige echte José 05-07-2021

Een aanrader!

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Super makkelijk in gebruik! Zeker een aanrader. Ik gebruik het apparaat elke keer als ik een kleedje draag, 5 minuten snel over mijn benen gaan. Batterij gaat lang mee.

c**n@g**l.com 23-06-2021

Haren uittrekken

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Een erg duur product dat de haren er uit trekt in plaats van scheert erg teleurstellend

Minpunten

• Scheert niet
  • Nat niet tegebruiken
  • Trekt de haartjes er uit

Karin z 10-03-2021

Waar ik voor wil gebruiken kan dus niet

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik heb geen haar op mijn benen en wil hem voor mijn bikinilijn gebruiken maar moet dan een apart hulpstuk kopen

RonHen 15-02-2021

Mooi van vorm en gemakkelijk in werking.

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

De vorm en de accessoires zijn mooi! Het apparaat ligt heel makkelijk in de hand en is heel gebruiksvriendelijk. De scheerkop draait mee met de beweging en maakt het scheren daarom makkelijk. Ook het schoonmaken is een makkie. Dit scheerapparaat is echt een aanrader!

Jeanie1960 10-01-2021

Fantastisch apparaat, erg blij mee, top, top , top

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Fantastisch goed apparaat, geweldige prestaties. Sterk, degelijk en snel. Ik ben er heel erg blij mee. Heel veel gebruiksmogelijkheden voor het hele lichaam. Supersnel oplaadbaar.Top, top, top.

zonder naam 02-12-2020

mooie vormgeving SatinShave

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

ben tevreden met dit product.
Voldoet aan verwachtingen.
Over de batterij (levensduur) kan ik helaas nu nog niets zeggen.
Dat zou dan het enige minpunt zijn....??

Mbrouwer70 07-07-2020

Makkelijk hanteerbaar

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Dit scheerapparaat ligt makkelijk in de hand en is te pakken wanneer je wilt.
Er is geen water of scheerschuim nodig dus bespaart je dat extra kosten.

Uzmy 25-06-2020

Niet voor de gevoelige huid

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Hiervoor jarenlang een Philips satinelle ice HP6495/96 gehad, nooit een schrammetje op mijn huid. Deze product is een zwaar teleurstelling geweest en ook nog heel snel gebroken.

Jona66 04-06-2020

Naar verwachting goed product

Geschreven voor: Philips SatinShave Prestige BRL160

Ik ben tevreden over de werking van het apparaat. Het is makkelijk in gebruik en houdt het lang vol buiten de oplader. Ik heb hem nog niet "nat" gebruikt dus weet niet of dat voldoende resultaat geeft, vandaar dat ik een "goed" heb gegeven.