Kenwood Chef XL Elite KVL6300S zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Chef XL Elite KVL6300S zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Kevin 03-08-2021

Kenwood keukenmachine 1400 watt

Ik heb mijn machine vandaag binnen gekregen. Ik heb hem zelf dus nog niet getest. Maar ik ben bakker en in de bakkerij hebben wij ook een kenwood machine staan, die elke dag zwaar gebruikt word. Ik twijfel er dus ook niet aan dat de keukenmachine heel goed gaat bevallen en zeker voor een lange tijd mee kan gaan bij mij thuis.

Pluspunten

• Veelzijdig gebruik
  • Sterke motor

Minpunten

• Extra opties redelijk prijzig

Silvia 11-07-2021

Top

Een mooie compacte keukenmachine die zelfs in de kleine keuken past! Verder een zeer degelijke machine die uit te bereiden is met vele hulpstukken en niet te vergeten een zeer krachtige motor

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Uit te bereiden met veel accessoires

Minpunten

• Snoer niet op rol baar

Jamaica 29-06-2021

Super stevige keukenmachine

Deze prachtige Keukenmachine van Kenwood
Heeft een krachtige moter van 1400watt
De grote mengkom van 6 liter is uitstekend voor als je veel koekjes wikt bakken, of heerlijke brood gaat maken.
Doordat deze Keukenmachine zwaar is kan hij het zware werk aan.
En het mooie van deze Kenwood keukenmachines is dat je er ook nog extra accessoires erbij kan kopen, zodat jouw apparaat tot een multifunctionele alles in één keukenmachine wordt.
En waardoor je niet nog eens losse keuken apparaten hoeft aan te schaffen
Zo heb je van één merk alles in huis
Om je lekkere gerechten mee te bereiden.

Pluspunten

• Spatscherm
  • Extra grote mengkom

Jeroen 12-06-2021

Grote degelijke machine

Na veel online onderzoek is mijn oog gevallen op de Kenwood KVL6300S. Dit met name vanwege het hoge vermogen, grote inhoud en vele mogelijkheden voor accessoires. In eerste instantie ben ik voor de relatief kale variant gegaan, zonder allerlei accessoires. In de loop der tijd kan ik deze altijd nog erbij kopen. Ook het traploos instelbaar vermogen is erg fijn. Ik kan de machine zeker aanraden! Wanneer ik de machine uitgebreid getest heb kan ik een uitgebreidere review geven.

Pluspunten

• Traploos instelbaar vermogen
  • Groot vermogen
  • Veel mogelijkheden wbt accessoires

Fam Nguyen 11-04-2021

Kenwood KVL6300S chef XL Elite

Gekocht ter vervanging van model KVL4100. Top machine! Mooie design. Is echt een verbetering op de eerdere versie.

Pluspunten

• Voldoende vermogen voor zwaar werk

A. Tomeij 05-06-2020

Fijne grote kom, veel kracht door 1400 Watt

Meer vermogen, veel meer mogelijkheden, onderdelen passen beter, geen koppelstuk meer nodig. Fijne grote mengkom, lichte bediening, makkelijk in onderhoud, prachtig design, de deeghaken van excellente kwaliteit. Ik had de Kenwood Chef KM570 en ben nu heel blij met mijn nieuwe machine KVL 6300s

Pluspunten

• krachtig vermogen 1400 watt
  • ideel voor zelf pasta maken

Minpunten

• geen

Marjolein 27-02-2017

Veel vermogen, makkelijke bediening

Fantastische machine, gebruiksvriendelijk in alle opzichten. Veel kracht, makkelijke bediening, zeer degelijk, meeste onderdelen kunnen in vaatwasmachine en er zijn eindeloos veel accessoires bij te kopen.

Pluspunten

• Vermogen
  • Bedieningsgemak
  • Gebruiksvriendelijk schoonmaken
  • Eindeloos uit te breiden
  • Ontzettend stevig en degelijk (onverwoestbaar)

Minpunten

• Prijs
  • Prijs van accessoires