Beko DIN28420 - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DIN28420 op Kieskeurig.nl.

2,7

• Slecht

Saskia Overdevest 05-12-2018

Slechtste en meest slechte service beko vaatwasser ooit

Geschreven voor: Beko DIN28420

Wat een slechte aankoop hebben we hieraan gedaan. Koop NOOIT een BEKO vaatwasser. Na aanschaf van de vaatwasser, hebben we er 3 maanden mee kunnen wassen. Toen zagen we dat onze kastjes en het aanrechtblad begon uit te zetten. Tevens stopte hij ermee. Na bezoek van Asogem die ze importeert, bleek dat de vaatwasser stoom lekte. We krgen een nieuwe vaatwasser, maar de keuken is onherstelbaar beschadigd. We zijn al driekwart jaar bezig met het verkrijgen van een schadevergoeding, maar ook deze is nog steeds niet rond. Zonder rechtsbijstand reageren ze niet eens. De tweede vaatwasser die we gekregen hebben, heeft het nu ongeveer een half jaar gedaan. Toen hoorden we 2 grote knallen, en weer kapot. Reparatuer kwam, zeer aardige man, maar geen onderdelen om hem te repareren. Dus nu alweer 2 weken zonder vaatwasser. Helft van de onderdelen inmiddels binnen, echter niet gebeld voor inplanning. Dus zelf er maar weer achteraan en weer een week wachten. En dan doet nog niet eens alles het. Dus niet kopen. Geeft je heel veel rust en bespaart je een hele berg frustratie. Asogem zelf mag wel eens leren om klantvriendelijk te worden. Zo niet netjes, hoe ze de boel aanpakken. Beken gewoon dat je een ondeugdelijk product heb geleverd en betaal netjes schadevergoeding zoals het consumentenrecht voorschrijft. Wij blijven afwachten. En zodra de schadevergoeding binnen is, kunnen we op eigen kosten onze keuken renoveren. Maar gelukkig wel een andere vaatwasser kopen.

Wing 19-09-2018

Geen aanrader

Geschreven voor: Beko DIN28420

De deur bleek niet goed gebalanceerd te kunnen worden. Er moest met loodjes gewerkt worden om de deur open te houden. De rollers van de rekken lopen stroef. Volgens EP zou het na verloop beter worden. Dat is na 10 maanden nog steeds niet het geval en zal ook wel niet beter worden.

Na 10 maanden lekt de vaatwasser en moet een monteur (onder garantie) langskomen voor reparatie. Kwalitatief dus geen aanrader.

Het lampje in de vaatwasser is wel een leuke gimmick. Verder was hij wel goed en is hij voldoende stil. Maar wij zouden het nooit meer kopen.

Pluspunten

• lampje in de vaatwasser
  • redelijk stil

Minpunten

• rekken lopen geheel niet lekker
  • duurzaamheid
  • balans van de deur

Mo 16-08-2018

Slechtste vaatwasser ooit

Geschreven voor: Beko DIN28420

Alsinds 1983 hebben we vaatwassers. Dit is een absolute miskoop. Alleen met de duurste tabletten op het zwaarste programma is de vaat enigszins schoon. Maar altijd nat, zelfs na een nacht wachten. Deur blijft niet in de kierstand staan.

Pluspunten

• Niet lawaaiig

Minpunten

• Wast slecht schoon
  • Droogt onvoldoende
  • Deur valt te ver open