Beko DIN28420

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DIN28420 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,4

Petra 07-07-2021

Waardeloos product. Koop dit nooit

Geschreven voor: Beko DIN28420

Stoomlekkage. Een drama is het. Koop nooit en te nimmer deze vaatwasser. Na nog geen 3 jaar rijp voor de stort

Minpunten

• Wast niet goed schoon indien niet voorgespoeld
  • Stoomlekkage waardoor keuken beschadigd
  • Waardeloos. Kapot na 3 jaar

TvA 04-06-2021

Bevalt erg goed.

Geschreven voor: Beko DIN28420

Goede prijs kwaliteits verhouding en 5 jaar garantie, verder binnen verlichting en handige besteklade

jeffrey 24-05-2020

wast goed schoon en droog.

Geschreven voor: Beko DIN28420

Machine wast goed schoon en droogt de vaat ook keurig.
het slide deur systeem is wel een innovatief systeem om te monteren. maar werk nu prima.
Als we het eco programma gebruiken moeten we de meeste vettigheid er eerst wel afhalen. maar dat is logisch omdat dit programma ook niet zo heet wordt. maar dan wordt de vaat wel goed schoon.

Pluspunten

• stil
  • binnenverlichting is ideaal

Minpunten

• het eco programma duurt vrij lang

pvo 27-01-2020

din 152-12 BEKO waardeloos, ook de service

Geschreven voor: Beko DIN28420

bij aankoop van een mantelzorg chalet werd een beko vaatwasser geleverd, veel resetten, niet droog, niet schoon.
nog geen 3 jaar oud en nu pomt hij het water niet in, servicedienst gebeld, die komen niet, bij de chaletbouwer is de bedrijfsleider er niet; we kopen wel een ander merk

S.B. 19-06-2019

Slechtste aankoop ooit

Geschreven voor: Beko DIN28420

We dachten een prima prijs/kwaliteit verhouding product te kopen. Na 2 weken zijn mijn glazen niet meer om aan te zien en mijn bestek komt roestig uit de machine. Vanuit Beko geen haast om dit op te lossen, niet hun probleem.

Wing 08-01-2019

Slecht produkt.

Geschreven voor: Beko DIN28420

De prijs van het produkt is goed. Het lampje in de vaatwasser is ook best handig. Hij was verder schoon en is redelijk stil.

Maar, de deur is niet fatsoenlijk af te stellen (hij blijft niet op iedere stand open staan zoals wel is beschreven). De rekken rollen heel slecht, en na amper een jaar lekte hij al. Kortom, kwalitatief een slecht produkt.

Pluspunten

• redelijk stil
  • prijs

Minpunten

• rekken rollen heel slecht
  • deur blijft niet in iedere stand open staan

Saskia Overdevest 05-12-2018

Slechtste en meest slechte service beko vaatwasser ooit

Geschreven voor: Beko DIN28420

Wat een slechte aankoop hebben we hieraan gedaan. Koop NOOIT een BEKO vaatwasser. Na aanschaf van de vaatwasser, hebben we er 3 maanden mee kunnen wassen. Toen zagen we dat onze kastjes en het aanrechtblad begon uit te zetten. Tevens stopte hij ermee. Na bezoek van Asogem die ze importeert, bleek dat de vaatwasser stoom lekte. We krgen een nieuwe vaatwasser, maar de keuken is onherstelbaar beschadigd. We zijn al driekwart jaar bezig met het verkrijgen van een schadevergoeding, maar ook deze is nog steeds niet rond. Zonder rechtsbijstand reageren ze niet eens. De tweede vaatwasser die we gekregen hebben, heeft het nu ongeveer een half jaar gedaan. Toen hoorden we 2 grote knallen, en weer kapot. Reparatuer kwam, zeer aardige man, maar geen onderdelen om hem te repareren. Dus nu alweer 2 weken zonder vaatwasser. Helft van de onderdelen inmiddels binnen, echter niet gebeld voor inplanning. Dus zelf er maar weer achteraan en weer een week wachten. En dan doet nog niet eens alles het. Dus niet kopen. Geeft je heel veel rust en bespaart je een hele berg frustratie. Asogem zelf mag wel eens leren om klantvriendelijk te worden. Zo niet netjes, hoe ze de boel aanpakken. Beken gewoon dat je een ondeugdelijk product heb geleverd en betaal netjes schadevergoeding zoals het consumentenrecht voorschrijft. Wij blijven afwachten. En zodra de schadevergoeding binnen is, kunnen we op eigen kosten onze keuken renoveren. Maar gelukkig wel een andere vaatwasser kopen.

Mo 16-08-2018

Slechtste vaatwasser ooit

Geschreven voor: Beko DIN28420

Alsinds 1983 hebben we vaatwassers. Dit is een absolute miskoop. Alleen met de duurste tabletten op het zwaarste programma is de vaat enigszins schoon. Maar altijd nat, zelfs na een nacht wachten. Deur blijft niet in de kierstand staan.

Pluspunten

• Niet lawaaiig

Minpunten

• Wast slecht schoon
  • Droogt onvoldoende
  • Deur valt te ver open