Siemens HB636GBS1 - Reviews

71 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
58,5 cm

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

NSim 06-04-2017 Product paar weken in bezit

Top oven

De oven is zeer praktisch in het gebruik. De vooringestelde gerechten maken de bediening van het apparaat gemakkelijk. Door deze instellingen komen de gerechten er precies zo uit als gewenst. Ik ben nu al helemaal tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• vooringestelde gerechten
  • overzichtelijk scherm
  • duidelijke instellingen

anoniem 18-01-2017 Product paar maanden in bezit

Makkelijke grote oven

Hoewel we eigenlijk op zoek waren naar een grote vrijstaande oven/gasfornuis combi uiteindelijk toch op deze inbouwoven uitgekomen en geen moment spijt gehad van onze keuze. De oven is snel warm, erg stil, makkelijk te bedienen en vooral verrassend groot. het bereiden van een grote lamsbout of twee kippen tegelijk gaat zonder probleem en het resultaat is heerlijk.

Pluspunten

• groot
  • snel warm
  • makkelijk te bedienen

mark 10-01-2017 Product paar maanden in bezit

Het is heet in de keuken!

De oven heeft een praktische display, warmt snel op en kan met de programma's iedere bewuste kok helpen. Ik kan hem iedereen zelf aanraden, topproduct weer Siemens!

K. 04-01-2017 Product paar weken in bezit

fantastisch apparaat!

Geweldige bakoven. Supersnel warm, geruisloos, mooie verlichting dus goed zicht op het gerecht. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Snel warm
  • Groot
  • Eenvoudig bedienen

Stefan 09-12-2016 Product paar weken in bezit

top oven!!

We zijn heel tevreden over dit product. Het is ideaal vooral omdat je kunt kiezen via plaatjes wat je gaat bereiden. We gebruiken hem elke dag.

MacC 20-10-2016

Prima grill/oven

Prima oven. Werkt goed, veel functionaliteiten. Op 2 platen tegelijk bakken/braden werkt prima. Snelle opwarm functie
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

NV 26-09-2016 Product paar weken in bezit

Stil en snel verwarmd

Super oven, met veel opties. Is erg stil, we horen niet eens dat de oven aan staat! Erg gebruikersvriendelijk, een handleiding is overbodig bij dit artikel :)

Pluspunten

• stil
  • simpel te bedienen
  • supersnel op temperatuur
  • veel programma's

Tevreden gebruiker 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Topmodel oven

We hebben de oven sinds een paar dagen in ons bezit en natuurlijk meteen van alles geprobeerd. De oven blinkt wat ons betreft uit in bedieningsgemak en ook het aantal functies is zeer uitgebreid.

De oven is ingebouwd in een keukenkast en past naadloos, de warmte is zeer goed en de omliggende kastjes blijven keurig koel.

Een genot om mee te werken en zeker een aanrader.

i 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

top oven erg blij mee

meerder gerechten samen klaarmaken is geen probleem. Hij is snel op temperatuur en werkt super handig met het menu.

Wing 10-09-2015 Product maand in bezit

Beste oven die ik tot nu toe heb gehad met veel opties.
de eerste keer dat ik deze oven gebruikte had ik in mum van tijd een oven gerecht binnen half uur op tafel waar ik voorheen uren mee bezig was.

StefanR 28-08-2015

Zeer goede oven van hoog niveau

De standaard gerechten die in het menu staan zijn bijna altijd spot-on bij het bereiden van gerechten. De 4d hetelucht werkt echt goed om bijv. ook kip een krokant korstje te geven zonder dat het vlees uitdroogt. Best eoven die ik ooit heb gehad.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Harald Oosting 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige combi-oven voorzien van alle gemakken. Erg veel mogelijkheden wat instellingen betreft, mooi design, echt een aanwinst voor onze keuken.

Sjaak Opmeer 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

strakke oven in de nieuwe keuken.
In totaliteit met alle andere 6 siemens apparaten een mooi geheel waar we heel trots op zijn.