George Foreman 24001-56 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de George Foreman 24001-56 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dee 21-07-2021

Niet meer dan ok

Geschreven voor: George Foreman 24001-56

Het product is wel ok. Jammer dat het maar 1 stand heeft. Wordt wel snel heet en het vlees is ook niet te vet. Maar voor de naam zou ik het niet doen.

Pluspunten

• Wordt snel heet
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Heeft maar 1 stand

Karin S 28-04-2019

Leesbare bediening, makkelijk schoon te maken, veelzijdig

Geschreven voor: George Foreman 24001-56

Ideaal om vlees met de automatische uitschakeling te gebruiken het stuk vlees is echt Medium. De diepe platen zijn perfect voor een gezonde pizza of lasagne. Platen kunnen na gebruik direct in de vaatwasser en het vet komt netjes in het vetbakje. De grill verder nog aan het ontdekken er zijn vele male meer mogelijkheden dan bijvoorbeeld een tosti maar zeer zeker een aanrader.

Pluspunten

• thermometer
  • automatische uitschakeling rare/medium/well done
  • makkelijk schoon te maken
  • extra diepe platen

Rodney1989 28-04-2019

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: George Foreman 24001-56

2 weken hebben wij de George foreman precision grill aangeschaft.
De grill werkt uitstekend en steekt boven onze verwachtingen uit zelfs prijs kwaliteit is dan ook wel super te noemen.
Wij zijn echte vlees liefhebbers en als je graag een perfect stukje vlees op tafel zet dan kan dat met de George foreman grill want door middel van de thermometer is je vlees nooit meer te gaar of te rauw. Kort om wij zijn erg te spreken over de grill laten we hopen dat we er lang plezier van mogen hebben.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Fijn apparaat

Sigrid 24-04-2019

George Foreman grill

Geschreven voor: George Foreman 24001-56

Enkele weken geleden hebben wij de Evolve Precision van George Foreman in gebruik genomen. Wij waren in eerste instantie op zoek naar een apparaat waar mijn kinderen hun panini’s en tosti’s mee kunnen maken, maar daarmee doe je de Evolve Precision echt te kort.
We hebben gemerkt dat je er bijvoorbeeld ook uitstekend biefstuk mee kan grillen, mede door de bijgeleverde temperatuursensor. Wij hebben de eenvoudige steakfunctie gebruikt, maar je zou ook nog kunnen kiezen voor een meer precieze functie. De eenvoudige functie werkt in ieder geval erg goed. Ook is het handig dat de grill kan kantelen, zodat het sap in het drupbakje loopt.
Ook hebben we de diepplaat gebruikt en die werkt erg fijn.
Wij zijn blij met onze nieuwe grill. Een absolute aanrader. Makkelijk in gebruik, maar uitgebreid in het aantal functies.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • mogelijkheden
  • extra diepe grillplaat
  • vaatwasbestendige grillplaten
  • temperatuursensor voor vlees

Minpunten

• het apparaat is groot

Lisa de leeuw 16-04-2019

Grill met thermometer

Geschreven voor: George Foreman 24001-56

Ik heb de grill gekocht op aanraden van een vriend, beleef er veel plezier van zeker als je met meerdere personen je perfecte steaks wilt hebben is hij grandioos.
Heel handig als je gezonder wilt eten je hebt bijna geen vetstof nodig om te bakken/grillen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Prijs kwaliteit
  • Boost functie
  • Vet opvang bak
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Koelt langzaam af
  • Aan en uit zetten voor ander programma

Kevin 08-04-2019

Wat. Een. Apparaat.

Geschreven voor: George Foreman 24001-56

Deze George Foreman Grill is echt perfect als je zoekt naar een grill die veel meer kan dan simpele broodjes maken (wat hij ook echt super doet). Doordat de ribbels in de grillplaten groot zijn wordt je tosti er heel knapperig in.

Persoonlijk gebruik ik deze gril voor echt bijna alles. Doordat je hem schuin kan zetten verlies je veel overbodig vet wat je eten een stuk gezonder maakt. Hij kan echt extreem heet worden wat zorgt voor het goed dichtschroeien van een goede steak, die de mooie karakteristieke grillstrepen krijgt. Door de termometer en verschillende in te stellen standen wordt het vlees ook altijd naar wens gegaard worden (rare, medium, well done, kan allemaal). Echt top!!

Het apparaat voelt ook heel stevig aan; hij is zwaar, robuust en van goede kwaliteit. De platen kunnen eraf en zijn makkelijk afwasbaar. Hij is wel wat aan de grote kant, maar aangezien je er eigenlijk alles in kan grillen (zelf doe ik wel eens vlees en groenten tegelijk) is dit niet erg. De grootte is ook handig als je er bijvoorbeeld een lasagna in wilt maken voor meerdere mensen. Dat kan namelijk ook met bijgeleverde bak! Door die bak kan je de gril ook gebruiken als oven of als braadpan.

Pluspunten

• Kernthermometer
  • Ook diepe bakplaat
  • Kan heel heet worden
  • Perfect grillen
  • Grote grillstrepen voor knapperige broodjes

Minpunten

• GEEN

Jordy 07-04-2019
  • Product gekregen

Perfecte grill voor perfect vlees

Geschreven voor: George Foreman 24001-56

Deze grill is voor de echte vleesliefhebber. Met de thermometer creëer je prefect gegaard vlees. Met de diepe schalen kun je heerlijke bijgerechten maken. Het is net een mini oven. Doordat je het vervolgens in de vaatwasser kunt plaatsen, hoef je daar niet naar om te kijken.

Pluspunten

• Lekbakje voor het vet
  • Thermometer voor het vlees
  • Diepe platen voor ovengerechten
  • Makkelijke vleesinstellingen

Melekje 02-04-2019

Grill

Geschreven voor: George Foreman 24001-56

Super makkelijk apparaat. Handig in gebruik.
Als je ziet hoeveel vet eruit komt ook nog eens super gezond. Echt een aanrader

Pluspunten

• Gezond bakken
  • Handig in gebruik

Anja Wernert 25-03-2019

Grill

Geschreven voor: George Foreman 24001-56

Net heerlijke biefstukken gegeten, dankzij aparte thermometer precies goed doorbakken! Compact, makkelijk in gebruik en goed schoon te maken, bakplaten kunnen zo de vaatwasser in. Zeker een aanrader deze grill!

Grillmeneer 24-03-2019

Grill met kernthermometer

Geschreven voor: George Foreman 24001-56

Ik heb deze grill nu enige tijd in gebruik en als je ziet hoeveel vet er nog uit vlees komt druipen, zou je bijna niet meer in een pan durven bakken!

Je kan de temperatuur binnenin het vlees ook prima in de gaten houden met de standaard meegeleverde kerntemperatuur meter. Dit is iets wat BBQ liefhebbers al jaren gebruiken: meten is weten!

Het bakblik is een leuke toevoeging. Deze kan je gebruiken om bijvoorbeeld een quiche te maken of gevulde tomaten. Hmmmm.

De platen kunnen na gebruik uit de grill gehaald worden, waardoor ze gemakkelijk schoongemaakt kunnen worden.

Als je de grill alleen wilt gebruiken voor het bakken van hamburgers en het opwarmen van tosti's dan is dit wellicht niet de juiste keuze. Er zijn genoeg goedkopere alternatieven van dit merk beschikbaar. Maar hecht je waarde aan een goed stukje vlees, waarbij het regelen van de temperatuur essentieel is, dan is dit zéker een grill die ik aan zal raden!

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Kerntemperatuur meter