Braun Silk-épil 9 - Reviews

Best Reviewed apr 2018 Braun Silk-épil 9

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Sandradeg 11-04-2018
  • Product gekregen

Een goed apparaat die doet wat hij moet doen

De Silk epil 9-880 wordt geleverd met verschillende opzetstukken ook voor de gevoelige haartjes. De extra brede kop op het apparaat zorgt dat in 1 beweging veel meer haartjes verwijderd, zelfs de kortste haartjes worden meegenomen en blijven tot wel 4 weken weg. Ideaal voor de zomer. De kop is flexibel en daardoor voelt het lekker aan op de huid omdat hij met de rondingen mee gaat. Ook het lichtje is heel handig omdat je dan goed kan kijken. Het apparaat is zowel nat als droog te gebruiken . Ik mocht het de Silk Epil 9-880 gratis uitproberen en ik heb mijn scheermesjes inmiddels weggedaan. Bij de verpakking zat ook een gezichtsborstel die zorgt voor het verwijderen van make-up en andere onzuiverheden. Heerlijk om smorgens in de douche te gebruiken.

Pluspunten

• mooi apparaat die flexibel over de huid gaat
  • Handig opbergtasje
  • diverse opzetstukken en handige gezichtsborstel

Paula 14-06-2018

Braun Silk-épil 9-890 Sensosmart

Mooie compacte set met epilator, met opzetstukken en lichaams- en gezichtstrimmer.
Het apparaat ligt prettig in de hand. Door het lampje zie je goed waar nog haartjes zitten.
Veel minder geluid dan mijn vorige epilator en het apparaat volgt soepel de vormen van je lichaam, waar het epileren een stuk aangenamer wordt.
Prettig snoerloos te gebruiken en kan daardoor ook onder de douche.

De lichaamstrimmer is klein en daardoor makkelijk mee te nemen (werkt op één batterij), deze is handig voor de bikinilijn.

Pluspunten

• compacte set met lichaams-/gezichtstrimmer
  • lampje maakt haartjes goed zichtbaar
  • volgt lichaamsvorm goed
  • snoerloos te gebruiken
  • niet zoveel geluid

Minpunten

• tot nu toe geen

Paula 14-06-2018

Braun Silk-épil 9-890 Sensosmart

Prettig snoerloos te gebruiken en kan daardoor ook onder de douche.

Pluspunten

• compacte set met lichaams-/gezichtstrimmer
  • lampje maakt haartjes goed zichtbaar
  • volgt lichaamsvorm goed
  • snoerloos te gebruiken
  • niet zoveel geluid

Minpunten

• tot nu toe geen

Luci04 27-05-2018
  • Product gekregen

prettig in gebruik en goed resultaat

Ik heb het product genaamd Braun Epilator SE9/890 gratis mogen testen. Het heeft veel verschillende mogelijkheden voor ieder stukje van uw huid. Het heeft een mooie strakke vormgeving en de batterij kan lang mee, het werkt zeer effectief en het is makkelijk in gebruik te nemen. Na een aantal keer epileren groeiden de haartjes niet snel meer terug en werd het steeds minder pijnlijk. Het apparaat werkt soepel makkelijk onder de douche, Ik ben blij dat ik geen scheermesjes meer hoef te gebruiken!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooie vormgeving
  • goed te reiningen

Inge L 21-05-2018

Braun Epilator Silk epil 9 aanrader

Mooi en handig apparaat. Het apparaat heeft een mooie vorm en ligt lekker in de hand. Het lampje op het apparaat is erg handig. Hiermee kun je goed bekijken waar er nog haartjes zitten. Helaas heb ik wat last van korte donshaartjes die door het apparaat niet worden meegepakt. Een super glad resultaat heb ik dus helaas niet bereikt. Het apparaat ziet er mooi uit, zeker met de glitters. Verder is het gemakkelijk op te laden en draadloos te gebruiken. De batterijduur is prima, ik heb het apparaat enkele keren gebruikt en nog niet opnieuw hoeven op te laden. Daarnaast is het apparaat gemakkelijk schoon te maken. Voor het ontharen van mijn benen vind ik het een aanrader. Op andere lichaamsdelen is het me te pijnlijk. Ik heb dit product gratis gekregen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Laad snel op
  • Veel opties

Minpunten

• Geen super glad resultaat

Nadia 17-05-2018

Super handig

Al jaren onthaar ik met verschillende methodes, maar nooit iets gevonden waar ik echt blij van werd. Recent kreeg ik de mogelijkheid om de Braun Silk-épil 9 SensoSmart gratis te testen en ik was verrast. Ik was wat huiverig om te epileren, maar het valt me alles mee. De eerste keer voelt niet fijn, maar na een paar weken zijn er veel minder haartjes en valt het heel erg mee.

Pluspunten

• Draadloos
  • Handzaam
  • Haartjes blijven steeds langer weg

Mkaya 14-05-2018

Super

Ik ben uiterst tevreden over het apparaat. Hij is beter dan mijn vorige. Dat was van een ander merk. Ik had geluk dat ik deze apparaat gratis mocht testen. Een minpunt is echter dat wanneer je het onder water gebruikt, het niet effectief werkt. Maar al met al een ideaal product!

MAKI 14-05-2018

Elegante epilator

Al enkele weken heb ik de Silk-épil SE9 890 in gebruik. Het apparaat is elegant en heeft een vrouwelijke uitstraling. Van uitslag of huidirritatie heb ik zelden last na gebruikt. Zelf heb ik dunnen blonde haren waardoor wekelijks epileren nodig is. Donkere stuggere haren verwijdert hij zonder problemen, de dunne blonde krijgt hij niet steeds te pakken. Ik heb het product gratis verkregen om te testen. Ik raad het product zeker aan omwille van het comfort.

Pluspunten

• elegant
  • goede kwaliteit

Minpunten

• moeite met dunne haren

Emilie s 06-05-2018
  • Product gekregen

Handig met de verschillende koppen

De eerste keer ik de Braun epilator SE9/880 gebruikte vond ik het persoonlijk redelijk pijnlijk. Ik had dan ook nog nooit een epilator gebruikt maar volgens de gebruiksaanwijzing was dat volkomen normaal. Gelukkig heb ik volgehouden want het boekje dat zegt dat het elke keer minder pijnlijk is liegt niet. Zelf heb ik het product gratis gekregen om het uit te testen wat het nog eens zo leuk maakt natuurlijk. Het is zo een zalig gevoel te weten dat je de volgende dagen niet moet piekeren over stoppels. Voor je oksels raad ik jullie de speciale kop voor oksels aan eerst tegen en daarna mee met de haargroei om alle haartjes mee te krijgen. Ook Minder pijnlijk dan die voor de benen. Bikinilijn heb ik zelf nog niet aangedurfd....

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Cleansing brush

Minpunten

• Redelijk pijnlijk

Sophie71 05-05-2018

Handig apparaat, maar erg pijnlijk

Het apparaat werkt zoals verwacht, maar doordat de haartjes tegen de groeirichting in worden uitgetrokken, vind ik het erg pijnlijk. Vooral op de wat gevoeliger lichaamsdelen als knieën en liezen, vind ik het niet te doen. Omdat ik het product gratis heb gekregen om te testen, na drie weken nog een keer geprobeerd, maar veel haartjes breken af en het is te pijnlijk om er je hele been mee te ontharen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Haartjes blijven lang weg

Minpunten

• Pijnlijk

Frederikaa 05-05-2018

Zeer fijn epileerapparaat met handige extra's

Dit is het eerste epileerapparaat dat ik heb gebruikt en na een maand ben ik er zeer tevreden over. Eerder gebruikte ik altijd een scheerapparaat, en hoewel ik deze nog steeds prettiger vind voor onder mijn oksels te gebruiken, ben ik voor mijn benen zeer tevreden over de silk-épil. De eerste keer in gebruik was het apparaat wat oncomfortabel, maar na een maand twee keer per week er gebruik van te maken kan ik zeggen dat het epileren met behulp van de silk-épil zeer prettig en handig is. Ik gebruik hem altijd onder de douche voor de meeste comfort en ik merk dat hij de haartjes goed verwijderd. Mijn benen voelen zeer fijn zacht aan. Over de scheerkop ben ik iets minder enthousiast, maar hij doet goed genoeg zijn werk voor mijn oksels bij te houden.

Pluspunten

• Makkelijk in het gebruik
  • Fijn voor onder de douche te gebruiken

Minpunten

• Scheerkop is minder prettig

Martine 03-05-2018

Hele fijne epilator

In het verleden heb ik weleens een epilator gebruikt, maar deze was niet fijn in gebruik. Toen kreeg ik de kans om deze epilator te testen en toen besloot ik om maar een nieuwe kans te wagen. Ik ben heel blij dat ik deze epilator gratis heb ontvangen om hem te testen. Er zijn diverse koppen die je kan gebruiken, hierdoor kan je het langzaam opbouwen. Dit vond ik zelf heel prettig, want epileren is toch wel pijnlijk. Daarnaast is het heel prettig dat je de epilator gewoon onder de douche kan gebruiken. Persoonlijk vind ik het wel lastig om de kop goed schoon te maken.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Diverse standen en koppen
  • Je kan hem gebruiken onder de douche

Minpunten

• Niet heel makkelijk om de kop schoon te maken

Simon G 02-05-2018

Epilator die doet wat het moet

Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te testen. De Braun silk-épil epilator is eenvoudig in zijn gebruik en hoef je slechts 1 maal op te laden om meerdere keren te kunnen gebruiken. De aan/uitknop is een draaiknop die zeer handig is om te gebruiken. Het toestel kent 2 standen die variëren tussen midden-snel en snel, persoonlijk was voor mij het enige verschil dat het meer lawaai maakte. Bij het toestel werden 3 opzetstukken bijgeleverd (opzetstuk voor massage, extra huidcontact en voor het gezicht), een borsteltje en beschermhoes. De epilator gebruik je best in een warm bad of onder de douche zodat je huid minder last heeft van het epileren. Wanneer je alle haartjes wil epileren ben je toch al gauw even bezig, zeker wanneer je dit heel precies wil doen. Je moet langzaam met het toestel over je benen bewegen zodat het de tijd krijgt om alle haren te epileren. Er is ook een extra lampje voorzien zodat je makkelijk kan zien waar je nog moet epileren. Om een optimaal resultaat te krijgen trek je best je huid zo strak mogelijk wanneer je wil epileren.

Pluspunten

• Extra lampje
  • Waterbestendig
  • Batterij gaat lang mee
  • Epileert korte haartjes

Minpunten

• Voor een optimaal resultaat, langdurig in gebruik

Simone 02-05-2018

Zeer tevreden over deze Silk epil 9

Deze epilator is zeer handig in gebruik. Ik mocht deze gratis uitproberen. Hij is mooi breed waardoor het ontharen lekker vlot gaat. Ook zit er een lampje op zodat je goed kunt zien waar je al geweest bent en welk stukje je nog bent vergeten. Een ander pluspunt is dat je hem ook onder de douche of in bad kunt gebruiken. Hij laadt ook zeer snel op. Er zit ook een scheerkop bij voor als je even een keertje helemaal snel wilt. Ook het schoonmaken gaat heel erg handig. Ik kan deze epilator zeker aan bevelen.

Pluspunten

• lampje
  • te gebruiken onde de douche
  • breed epileer oppervlak

Sophia 02-05-2018

Handig in gebruik

DE Silk-épil 9 Sensosmart is een apparaat dat zijn werk doet, en hoe! Ik was om eerlijk te zijn wat sceptisch, want wees eerlijk, haartjes uittrekken, wie staat daar nu voor te springen?! Maar ik moet mijn vooroordelen wegstoppen want ik ben helemaal weg van dit apparaat. De eerste keer epileren deed helemaal geen pijn dankzij het opzetstuk met een soort van massagerollertjes en dat in combinatie met het warme water onder de douche, maakte het nog fijner in gebruik. Hij heeft ook een lichtje dat het gemakkelijker maakt om kleine haartjes te vinden in een donkere badkamer. Gelukkig mocht ik dit apparaat uittesten, want als kers op de taart bij al die extra opzetstukken (die telkens vergezeld zijn van een goede uitleg in de uitgebreide handleiding) zat er ook nog een elektrische reinigingsborstel voor het gezicht bij! Hoe leuk is dat?! Een echte aanrader. Ik wil wel als tip meegeven om echt de instructies op te volgen en te scrubben voor gebruik, dat zorgt ervoor dat ingegroeide haartjes geen kans maken.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• Tijdrovend

Cynthia 01-05-2018

Makkelijk in gebruik, niet echt optimaal

Ik heb deze epilator 4 weken lang gebruikt. Ik merkte dat het de haartjes goed verwijderde maar dat het heel erg lang duurde voordat ik klaar was. Eerst zorgde ik ervoor dat ik geen ingegroeide haartjes had door goed te scrubben en een dag daarna pas te epileren. Ik was met een stukje van 5 cm ongeveer een halfuur bezig om het haar vrij te maken. Dit was niet omdat het pijnlijk was, integendeel zelfs, de epilator pakte niet alle haartjes mee waardoor het nog langer duurde.
Overall is het een goede epilator zonder pijn en makkelijk in gebruik te nemen maar voor mij duurde het te lang. Ik heb dit product mogen ontvangen om te testen.

Pluspunten

• Onder de douche
  • Geen pijn
  • Lange levensduur
  • Extra opzetstukjes

Minpunten

• Langdurend

veerle 01-05-2018

goede epilator ! met heel goed resultaat !

Ik gebruik al jaren een epilator ipv een scheerapparaat.Ik had er eentje in mijn bezit maar onlangs mocht ik gratis de Epilator SE8/890 testen. Een echter aanrader ! ontharing van de benen is veel minder pijnlijk dan mijn vorige toestel.Ook voor de oksel is het een aanrader als je dit wekelijks bijhoudt want anders worden de haartjes te lang en is het te pijnlijk.De eerste keer voor het gebruik van de oksels was het heel pijnlijk maar doorzetten is de boodschap en achteraf zal je er heel tevreden van zijn.Ook de scheerfunctie die erbij zit is handig.Alles wordt geleverd met een bijhorende tasje om alles perfect te kunnen wegstoppen.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • kan ook onder de douche gebruikt worden

Minpunten

• pijnlijk

Han87 30-04-2018

Zeer tevreden over deze epilator!

Ik scheerde mijn benen, oksels en bikinilijn voor ik deze epilator ben gaan gebruiken maar werd het zat om na een dag alweer vervelende stoppels te voelen.
Toen mocht ik dit product gebruiken.. ik ben een schijterd met een hele lage pijngrens en durfde het in eerste instantie niet zo goed. Op mijn onderbenen en oksels voelt het aan als speldenprikjes. Niet erg prettig maar ook niet pijnlijk. Mijn bikinilijn was erg pijnlijk, ook behoorlijke huidirritatie daarna maar met een paar dagen was dit weer weg.

Nu ik deze epilator een paar weken gebruik is het echt minder pijnlijk en bij mijn bikinilijn is de huidirritatie veel minder en is het ook sneller weg. Het resultaat? Super glad allemaal en zonder vervelend aanvoelende stoppels zodra de haartjes na ruim een week weer terug komen.
Als deze schijterd het aandurft dan kan iedereen dit! Ik heb het product gekregen om te testen, anders was ik er misschien niet zo snel aan begonnen maar ik weet nu: gewoon proberen, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Ligt prettig in de hand
  • Onder de douche te gebruiken
  • Draadloos
  • Lampje zodat je ziet wat je doet
  • Geen vervelende stoppels

Minpunten

• Doet echt wel pijn bij eerste gebruik

Jannemieke 25-04-2018

Aanrader

Geweldig product. Ik heb dit product sinds enkele weken in huis en ben er zeer blij mee. De epilator werkt heel goed, ligt lekker in de hand en ziet er bovendien ook nog leuk uit. Bij de epilator krijg je 7 verschillende opzetstukken, waardoor je het product op verschillende lichaamsdelen is te gebruiken. Je kunt de epilator ook onder water gebruiken, het epileren doet daarom geen pijn. Verder zit er een etui bij, ideaal voor op reis. Ik heb dit product gekregen om te testen.

Pluspunten

• Pijnloos epileren
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Draaiwieltje werkt niet altijd goed

IetekeH 21-04-2018

gebruiksvriendelijk, goed resultaat

Dit apparaat bevalt heel goed! Erg gebruiksvriendelijk en effectief. Het is niet zo pijnlijk als eerder door mij gebruikte apparaten. Vooral onder de douche gaat het epileren heel goed, veel minder gevoelig. De haartjes blijven langer weg. Ik heb ook geen last van ingegroeide haartjes en rode vlekjes/bultjes. Al met al ben ik heel tevreden over deze epilator!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • minder gevoelig