Braun Silk Epil 9 Senso Smart Silk epil 9 Senso Smart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

IetekeH 21-04-2018
  • Product gekregen

gebruiksvriendelijk, goed resultaat

Dit apparaat bevalt heel goed! Erg gebruiksvriendelijk en effectief. Het is niet zo pijnlijk als eerder door mij gebruikte apparaten. Vooral onder de douche gaat het epileren heel goed, veel minder gevoelig. De haartjes blijven langer weg. Ik heb ook geen last van ingegroeide haartjes en rode vlekjes/bultjes. Al met al ben ik heel tevreden over deze epilator!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • minder gevoelig

joke b 19-04-2018

erg tevreden

Enkele weken geleden ben ik gestart met dit product te gebuiken. Ik had een beetje schrik dat het pijnlijk ging zijn. De allereerste keer was dit een beetje het geval, maar de tweede keer heb ik het onder water geprobeerd en was bijna pijnloos. Het resultaat is uitstekend. Mijn benen blijven lang glad. Er zitten ook veel opzetstukjes bij die makkelijk wisselbaar zijn. Ook van de bikini trimmer ben ik erg tevreden, deze werkt perfect nauwkeurig. In de toekomst zal ik dit toestel nog veel gebruiken.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • goed resultaat

Femke 18-04-2018

Fijne epilator

Ik gebruik de epilator nu een paar weken en het resultaat en het gebruik heeft mij verrast.

Ik had nog nooit mijn benen geëpileerd en verwachtte dat dit erg zeer zou doen. In het begin is het gevoelig op de huid, maar dit wordt al snel minder.
Hiervoor is het ook erg fijn dat er 2 standen zitten op de epilator. Je kan zacht beginnen en als het epileren minder gevoelig is de snelheid omhoog zetten.
Ik heb het gevoel dat de haartjes na enkele weken al minder en minder snel terugkomen. Pluspint is dat ik superzachte benen heb!

De accu gaat erg lang mee, zodat je hem niet na ieder gebruik hoeft op te laden.

Dit product heb ik gratis ontvangen en mogen testen. Dit heeft mij over de streep getrokken om toch een epilator te proberen. Ik heb blij dat ik hiervoor gekozen heb en zal deze zeker blijven gebruiken.

Pluspunten

• Accu duur
  • Gebruiksgemak
  • Kwaliteit
  • Resultaat
  • 2 snelheidsstanden

Thamara 18-04-2018

Een aanrader voor snel gladde benen

Na een paar weken deze epilator in gebruik te hebben genomen kan ik zeggend at ik er heel blij mee ben. Het ontharen gaat snel en vrij soepel. Het ontharen van mijn benen gaat vrij pijnloos en ook kleine haartjes worden moeiteloos verwijderd. De Braun heb ik naast mijn benen ook op mijn oksels uitgeprobeerd, maar dit is toch iets pijnlijker wanneer je epileren op deze plek niet gewend bent. De epilator heeft een goede grip en het lichtje op de kop is echt van toegevoegde waarde. Omdat ik dit product gratis heb ontvangen om te testen, probeerde ik ook de precisietrimmer uit. Deze werkt prima al is het geluid wel iets luid. Ik kan zeggen dat ik zeer tevreden ben met dit product en dat ik het nog vaak zal gaan gebruiken.

Pluspunten

• Goede grip
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geluid trimmer

Marjan 17-04-2018

Wat een mooi apparaat

Handzaam apparaat en heeft een korte oplaadtijd en lange gebruikstijd.
De koppen kun je goed en snel uitwisselen en bij de tondeuse kun je het kapje vastzetten zodat deze tijdens het scheren er niet vanaf kan glijden/klikken (dus geen onverwachtte hakken in je haar ;)...)
Het apparaat maakt niet veel lawaai en scheert goed.
Het epileren van de benen is niet geheel pijnvrij, maar gelijk insmeren met olie daarna, werkt prima
Mijn advies Is om het wel onder de douche te doen, dan zijn de haartjes beter te epileren en is niet zo pijnlijk omdat het warme water gelijk voor pijnreductie zorgt.

De bikinilijn adapter die er los bij zit, is redelijk geruisloos en scheert mooi en makkelijk de bikinilijn.
Deze kun je ook voor het gezicht gebruiken, maar dat vind ik persoonlijk niet hygiënisch, dus alleen de bikinilijn getest.

Het apparaat ligt lekker in de hand.

Ik mag het apparaat gratis uittesten en kan zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben. Heb alle koppen al even uitgetest en nog geen slechte ervaringen gehad, verdiend van mij een 9+
Makkelijk schoon te maken alles

penvugt 10-04-2018

een aanrader voor iedere vrouw

Deze epilator is echt heel anders dan de epilators die ik in het verleden heb gebruikt. Het is echt een aanrader voor iedere vrouw. Hij gaat moeiteloos mee met de contouren van je lichaam en door het ingebouwde lampje mis je geen haartje meer. Ook veel minder pijnlijk dan ik gewend was. Ik heb deze epilator gratis mogen testen en ben er enorm enthousiast over. Ook de meegeleverde bikinitrimmer is een aanrader!

Pluspunten

• handzaam
  • vormgeving

Maaike98 09-04-2018

Gemakkelijk en geweldig epileer resultaat

Ontzettend enthousiast over dit product. Ik had zelf nog geen ervaring met epileren en was wat angstig voor de pijn, maar deze is me reuze meegevallen. Al helemaal na een paar keer gebruiken is het geen enkel probleem meer.
Ook geeft het een geweldig resultaat, namelijk mooie gladde benen met weinig moeite. Voor de gevoelige plekjes heb ik gemerkt dat dit voor mij wel te pijnlijk was, en daarom heb ik gebruik gemaakt van het bijgeleverde scheer opzetstuk. Een geweldige epileer machine veranderde zo in een super scheerapparaat. Alle opzetstukjes zijn goed schoon te houden met het meegeleverde borsteltje. Er zit een handig lampje bij die ervoor zorgt dat je overal goed kan zien wat je aan het doen bent.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Goed resultaat
  • Veel (nuttige) bijgeleverde extra's
  • Lampje
  • Ligt goed in de hand