Braun Silk-épil 9 Flex 9-010 - Epilator Voor Vrouwen Met Flexibele Kop Voor Ontharen, Wit/Goud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 Flex 9-010 - Epilator Voor Vrouwen Met Flexibele Kop Voor Ontharen, Wit/Goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

KellyV 06-06-2020

Ik heb reeds enkele epilators gebruikt en deze is toch verreweg de beste Ik ben vooral onder de indruk van de heel flexibele kop en mijn benen lijken ook heel wat zachter. Een grote plus is voor mij het mooie en handige opbergetui, dat nog eens stijlvol is ook!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Felxibele kop
  • Stijlvol etui

Evelien VH 03-06-2020

Geweldige epilator

Dit is de eerste keer dat ik een epilator gebruik en ik ben er ondertussen een fan van. De eerste keren waren pijnlijk, hierbij was het een enorm voordeel dat de epilator waterbestendig is want onder de douche was het minder pijnlijk. Ook heeft hij een druksensor, waarbij er een lichtje gaat branden als je teveel druk uitoefent, wat ook een handig hulpmiddel was.
De flex-kop vond ik ook een pluspunt & de batterij gaat erg lang mee.
Er zijn nog handige extra tools zoals een scrubborstel en een scheerhoofd, maar deze heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Het is wennen (overschakelen van nat scheren) maar eens je de epilator gewoon bent, kan je hem niet meer missen en is het veel handiger en blijven de haartjes langer weg dan bij een gewoon scheermesje.

Pluspunten

• Flex-kop
  • Waterbestendig
  • Batterijduur

Minpunten

• Pijnlijk in het begin
  • Kostprijs

Katrien Vleurinck 01-06-2020

Nu ik de Braun Silk-épil 9010 3D Flex in mijn bezit heb is epileren geen vervelende klus meer maar eerder een verwenmomentje! Het epileren gaat veel pijnlozer dan ik dacht, je hebt twee standen (langzaam & snel) dus je kunt kiezen wat je zelf prettig vindt. Ook kun je onder de douche epileren, waardoor het nog pijnlozer is (& efficiënt!). De scrubborstel die je enkele dagen voor het epileren kan gebruiken om ingegroeide haartjes los te maken is heel aangenaam en voelt aan als een massage.

Groot voordeel: je haartjes blijven écht langer weg. Na opladen kan het apparaat bovendien lang mee! Het is niet zo dat je na iedere epileerbeurt opnieuw moet opladen.

Kortom; een aanrader!

Pluspunten

• Pijnloos
  • Massageborstel
  • Snel en efficiënt

Audrey 19-05-2020

Gladde benen met deze Braun

Door zijn beweegbare kop kan je gemakkelijk de aan te pakken zones onder handen nemen.
Je benen zijn zijdezacht.
Geen draad door dit oplaadbare toestel.
Ligt tevens zeer gemakkelijk in de hand

Pluspunten

• gladde benen
  • licht in gebruik
  • draadloos

IlonaTr 17-05-2020

Multifunctioneel, makkelijk in gebruik

Ik heb deze epilator getest en was verbaasd over hoe makkelijk hij in gebruik was. Je kan deze epilator ook onze de douche gebruiken zodat de haartjes en je huid wat flexibelder zijn en je dus minder pijn ervaart. Verder heeft deze epilator ook en exfolieer borstel waardoor het toestel enorm multifunctioneel is. Wanneer ik heb gebruikt had, was ik enkele weken haartjes vrij en dat is toch wat men van zulk toestel verwacht. Ik was enorm aangenaam verrast!

Pluspunten

• multifunctioneel
  • goede batterij
  • efficient
  • makkelijk

Veerle V. 14-05-2020

Heel handig door verschillende accessoires

Dit is een erg handig toestel, door de vele extra mogelijkheden die er zijn. Je kan je huid eerst exfoliëren, voor je aan het epileren begint. Je kan het apparaat ook gebruiken onder de douche, wat maakt dat het minder pijn doet. En het bespaart ook tijd. Door de verschillende koppen kan je de moeilijkste plaatsen bereiken, zoals je bikinilijn of wenkbrauwen. Door de flexibele kop gaat hij ook mee met de rondingen van je knieën. De accu gaat ook ontzettend lang mee.

Pluspunten

• veel accessoires
  • flexibele kop
  • lange accuduur

Charlotte 12-05-2020

Ik vind het een prima epilator die makkelijk in gebruik is. De epilator is niet te groot en ligt makkelijk in de hand. Het trimmeropzetstuk vind ik persoonlijk niet zo handig in gebruik, maar voor de rest heb ik er niks op aan te merken. Het grootste pluspunt vind ik dat het apparaat volledig waterbestendig is waardoor je het makkelijk kan gebruiken in bad of onder de douche. Er zit ook een scheerkop bij die volledig pijnloos is, voor moest je het epileren niet zo aangenaam vinden. Het enige minpunt vind ik wel dat de flexibele kop enkel te gebruiken is in combinatie met de epilator, en dus niet gebruikt kan worden samen met de scheerkop. Ik zou dit product zeker en vast aanraden!

Jokevh 11-05-2020
Ik gebruikte de Braun silk 9010 5 weken geleden voor het eerst. Ik had nooit eerder een epilator gebruikt en vond het product aangenaam qua gebruik, maar het deed wel pijn bij het epileren. Maar ik denk dat dit wel normaal is in het begin. Hopelijk wordt het nog beter. Ik heb daarnaast ook de shave-kop gebruikt, deze kon de haartjes echter niet zeer kort scheren. Ik denk niet dat ik het product vaak zou gebruiken en blijf voorlopig liever bij gewone scheermesjes. Het is daarentegen wel fijn dat je het product ook in de douche kan gebruiken en er een lichtje op zit.

Pluspunten

• Kan in de douche gebruikt worden
  • Handig lichtje

Minpunten

• Pijnlijk

sarah 11-05-2020

Dit scheerapparaat vind ik enorm handig. De bijgeleverde opbergtas is zeker handig wanneer ik op reis ga. Doordat dit scheerapparaat ook in de douche gebruikt kan worden, doet het veel minder pijn wanneer ik mijn benen epileer. Voor mij zorgt de 'exfoliator' die erbij zit dat ik veel minder ingegroeide haren heb. Ik zou dit aparaat zeker aanbevelen.

Pluspunten

• mooi design
  • werkt goed
  • niet pijnlijk

Lydia 13-04-2020

Effectief apparaat, goede accuduur

Ik heb deze epilator sinds kort, als vervanging van een oude epilator van hetzelfde merk. Wat mij opvalt is dat hij de huid goed volgt door de flexibele kop en hij effectiever onthaart. Hierdoor is het bijna pijnloos. Een groot pluspunt vind ik de lange accuduur. Ik kan hem meerdere keren gebruiken voordat de accu leeg raakt. Met de verschillende koppen kun je sneller ontharen of juist gevoelige plekken ontharen.

Pluspunten

• accuduur
  • pijnloos
  • bewegende kop

Claudia vd Berg 04-04-2020

Compact en krachtig

De Braun silk-epil 9 flex is mijn derde epilator. Wat mij meteen opvalt tijdens het gebruik is dat deze silk-epil heel goed de vorm van je benen volgt. Als gevolg daarvan, neemt hij alle haren mee, ook de korte haartjes die onzichtbaar zijn, maar die je wel kunt voelen. Voor het eerst heb ik echt gladde benen. Ook onder de douche epileert de 9 flex uitstekend. Door de warmte van het water openen de poriën zich en worden de haartjes zachter, zodat deze zich makkelijker laten weg epileren. De Braun 9 flex ligt lekker in de hand en dat werkt heel prettig. Om de gevoelige delen, zoals de oksels en de bikinilijn, te ontharen verwissel je gewoon de epilator met de bijgeleverde scheerkop. Al met al een compact apparaat die lekker in de hand ligt en precies doet wat hij moet doen en zelfs een beetje meer.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Nat of droog gebruiken
  • Zeer glad resultaat