Oral-B Professional Care OxyJet wit, blauw

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Professional Care OxyJet wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

trfierant 09-01-2019

Professionele gebitsreiniging voor thuis!

Ik heb dit product gratis gekregen om te testen. Het heeft me blij verrast. Simpel in gebruik, maar met groots resultaat. Wat een lekker fris gevoel krijg je hiervan in je mond. Net of je bij de tandarts vandaan komt, maar dan zonder het beurze gevoel in je mond. Aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Grondig

Minpunten

• Neemt veel ruimte in

Sammieboy87 08-11-2018

Handig in gebruik

Ik heb de Oral B Oxyjet gekregen om te testen. De Oral B Oxyjet is een flosapparaat dat zeer makkelijk in gebruik is en een zeer krachtige straal heeft die je een zeer fris gevoel geeft na het spoelen. De bediening is zeer eenvoudig waardoor ik onmiddellijk aan de slag kon. In het begin was het natuurlijk even oefenen aangezien de harde straal ook zorgt voor veel spetters, maar na het toestel een aantal keer te gebruiken heb je hier geen last meer van . Ik gebruik dit toestel voornamelijk voor het poetsen van de tanden en kan dit product aan iedereen aanraden omwille van het gebruiksgemak en vooral de frisheid in je mond die je overhoudt na het reinigen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Verfrissend

Yasar 21-10-2018

Schone tanden

We gebruiken dit monddouche nu een aantal weken en hij bevalt ons prima. We mochten hem testen en zijn daar blij mee. Ik kan hem iedereen aanraden die gevoelige tanden heeft. Je maakt hiermee makkelijk je tanden en tandvlees schoon. Wel maakt hij in hoogste stand veel lawaai. Je kunt hem bevestigen op een muur met meegeleverde schroefjes. Wel moet je een stopcontact in de buurt hebben. Al met al een goede aanvulling op onze bestaande elektrische poetsen.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Vormgeving

Minpunten

• Lawaai

Pyrs 15-10-2018

Handig apparaat, geeft fris gevoel

Ik heb deze Oral-B monddouche gratis gekregen om te testen. Het is best een groot apparaat! Het voelt bij gebruik goed en prettig en je gebit voelt na gebruik schoon aan. Op de lagere standen gebeurt er niet zo veel; ik had minimaal de hoogste nodig. Ik denk dat het een mooie aanvulling is op mondverzorging. Wellicht geeft 3 minuten poetsen ipv 2 wel een net zo goed resultaat.

Pluspunten

• Voelt schoon na gebruik

Minpunten

• Best lomp apparaat voor in de badkamer

Wendy 24-09-2018

Fijn apparaat

Deze oxyjet werkt prima. De stand moet je vrij hoog zetten voor een schoon resultaat. Je hebt zelf de mogelijkheid om 2 standen te gebruiken. Namelijk een harde rechte straal of een waaier straal. Deze laatste vind ik zelf het prettigste aanvoelen. Het apparaat maakt wel veel herrie waardoor ik het niet gebruik in de avond als de kinderen slapen. Verder is het een prettig en degelijk product, er zitten 4 borsteltjes bij. Het apparaat is goed schoon te maken en heeft een ruim reservoir. Gebruik het alleen met lauw water want anders is het erg onprettig. Ik mocht het product gratis testen.

Graag een bevestiging van deze review

Pluspunten

• Schoon gevoel
  • Degelijk apparaat

Minpunten

• Herrie

Nanne 16-09-2018
  • Product gekregen

Super fijn flossen

De Oral-B Oxyjet irrigator een aantal weken in het bezit en wat een verschil! Mijn tandvlees is veel minder geïrriteerd en mijn kiezen en tanden zijn veel schoner. Waar ik niet graag flos want dat vind ik teveel gedoe merk ik dat ik deze snel elke dag even doe! Ik was dus zeker blij dat ik deze gratis mocht proberen. Wat ik in het begin lastig vond is dat die vast zit aan het apparaat, normaal loop ik namelijk graag rond. Ik vind het zeker een aanrader!

Martenger 13-09-2018
  • Product gekregen

groot maar goed

Nadat ik de Oral B Oxyjet irrigator gratis heb gekregen, heb ik hem geruime tijd kunnen uitproberen. Op het eerste zicht lijkt het een relatief groot toestel en is het allemaal wat omslachtig. Maar in feite doet het apparaat wel wat het moet doen. Om er effectief iets van te merken moest ik hem wel op stand 5 zetten. Het resultaat was dan ook wel wat dat je zou verwachten.

Pluspunten

• kwaliteit
  • doet wat het moet doen

Minpunten

• groot toestel

Super apparaat voor mondverzorging 16-07-2018

Echt een "tandarts schoon gevoel"

Het is een super product, zelfs mijn tandarts was onder de indruk. Ik zou niet meer zonder willen! Ondanks elektrisch poetsen vooraf zijn niet alleen je tanden maar je hele mond, hierna echt nog schoner! Heb er inmiddels ook een aan mijn zoon cadeau gedaan.

Pluspunten

• Super schone en gezonde tanden en tandvlees
  • Frisse mond, de douche stand komt overal

Minpunten

• het apparaat maakt wel herrie.