Oral-B Professional Care OxyJet - Reviews

standaard/clean, massage, gum care
Timer
Laadstation

Pyrs 15-10-2018

Handig apparaat, geeft fris gevoel

Ik heb deze Oral-B monddouche gratis gekregen om te testen. Het is best een groot apparaat! Het voelt bij gebruik goed en prettig en je gebit voelt na gebruik schoon aan. Op de lagere standen gebeurt er niet zo veel; ik had minimaal de hoogste nodig. Ik denk dat het een mooie aanvulling is op mondverzorging. Wellicht geeft 3 minuten poetsen ipv 2 wel een net zo goed resultaat.

Pluspunten

• Voelt schoon na gebruik

Minpunten

• Best lomp apparaat voor in de badkamer

Wendy 24-09-2018

Fijn apparaat

Deze oxyjet werkt prima. De stand moet je vrij hoog zetten voor een schoon resultaat. Je hebt zelf de mogelijkheid om 2 standen te gebruiken. Namelijk een harde rechte straal of een waaier straal. Deze laatste vind ik zelf het prettigste aanvoelen. Het apparaat maakt wel veel herrie waardoor ik het niet gebruik in de avond als de kinderen slapen. Verder is het een prettig en degelijk product, er zitten 4 borsteltjes bij. Het apparaat is goed schoon te maken en heeft een ruim reservoir. Gebruik het alleen met lauw water want anders is het erg onprettig. Ik mocht het product gratis testen.

Graag een bevestiging van deze review

Pluspunten

• Schoon gevoel
  • Degelijk apparaat

Minpunten

• Herrie

Nanne 16-09-2018
  • Product gekregen

Super fijn flossen

De Oral-B Oxyjet irrigator een aantal weken in het bezit en wat een verschil! Mijn tandvlees is veel minder geïrriteerd en mijn kiezen en tanden zijn veel schoner. Waar ik niet graag flos want dat vind ik teveel gedoe merk ik dat ik deze snel elke dag even doe! Ik was dus zeker blij dat ik deze gratis mocht proberen. Wat ik in het begin lastig vond is dat die vast zit aan het apparaat, normaal loop ik namelijk graag rond. Ik vind het zeker een aanrader!

Martenger 13-09-2018
  • Product gekregen

groot maar goed

Nadat ik de Oral B Oxyjet irrigator gratis heb gekregen, heb ik hem geruime tijd kunnen uitproberen. Op het eerste zicht lijkt het een relatief groot toestel en is het allemaal wat omslachtig. Maar in feite doet het apparaat wel wat het moet doen. Om er effectief iets van te merken moest ik hem wel op stand 5 zetten. Het resultaat was dan ook wel wat dat je zou verwachten.

Pluspunten

• kwaliteit
  • doet wat het moet doen

Minpunten

• groot toestel

Super apparaat voor mondverzorging 16-07-2018

Echt een "tandarts schoon gevoel"

Het is een super product, zelfs mijn tandarts was onder de indruk. Ik zou niet meer zonder willen! Ondanks elektrisch poetsen vooraf zijn niet alleen je tanden maar je hele mond, hierna echt nog schoner! Heb er inmiddels ook een aan mijn zoon cadeau gedaan.

Pluspunten

• Super schone en gezonde tanden en tandvlees
  • Frisse mond, de douche stand komt overal

Minpunten

• het apparaat maakt wel herrie.