Epson EcoTank ET‑2750 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,3

Neirod 14-11-2017

Veel printen zonder steeds bij vullen.

De printer is makkelijk te installeren en is in mum van tijd gebruiksklaar. Duidelijke handleiding. Het vullen van de inkt tankjes gaat zonder geknoei en dat was iets waar ik niet zeker over was. De flesjes passen naadloos op de tankjes en lopen dan zonder geknoei hierin leeg. Ook bij een tweede keer vullen. Printen kan gemakkelijk via wifi vanaf telefoon, tablet of pc. Printjes komen er duidelijk uit.
Nadeel van de printer is een te klein bedienings schermpje, geen dichte printerlade waardoor je na gebruik je papier weer op moet ruimen. En vind hem vrij prijzig.
Voordelen zijn je kunt heel veel printen voor je nieuw inkt nodig hebt, nieuw inkt is goedkoper dan de standaard cartridges van andere printers.

Pluspunten

• veel printen voor inkt op is
  • printen via wifi

Minpunten

• geen dichte papierlade
  • bedienings schermpje is klein

Willem 26-07-2018

Onduidelijke papierinstelling

Als op de PC een papiersoort en afdrukmethode wordt ingesteld, wordt dit niet door de printer herkend. Die moet dan nog eens apart ingesteld worden via een ongelofelijk klein schermpje.
Als je vaak van papiersoort en/of afdruk methode wisselt is deze printer een crime.

Pluspunten

• Grote inktreservoirs

Minpunten

• weinig doordachte bediening

Jo Gijsberts 19-01-2018

het betreft het type ET-2550 (nu uit het arsortimenent???)

Te traag zeer slecht te koppelen met Wifi aan Mac staande papier opslag.
Kan niet printen op 10x15 photo papier alleen A4.
zeer luidruchtig
Wil ook geen opdrachten uitvoeren via toetsenbordje printer (scannen naar PC/Mail/PDF)
Slechte Service via Epson
Ecotank is prima
Printer is niet meer verkrijgbaar na een goed half jaar???

Pluspunten

• twee

Minpunten

• zeven

Gadget79 21-12-2017

Voldoet niet aan verwachting

Printer kan helaas geen grote opdrachten aan en moet regelmatig reinigen. Bij grote opdrachten print hij regelmatig halve of blanco pagina's. Had hoger verwachtingen van deze machine gezien ik al eerder Epson producten heb gehad. Voordeel is wel dat de inkt voordelig is.

• Hoeveelheid inkt
  • Goedkope inkt

Minpunten

• Traag
  • Print geen epson kwaliteit
  • Slaat pagina's over
  • Veel misprints

Frank03 28-11-2017

Goede printer, zuinig met inkt

Na een paar weken testen ben ik best tevreden! De kwaliteit is goed en het verbuik van inkt is laag. Het enige echt lastige was de installatie op het wifi netwerk. Toen dat eenmaal up-and-running was, had ik niks meer te klagen. Zowel enkelzijdig als dubbelzijdig doet hij erg goed. Hoge kwaliteit foto's op a4 is geen probleem en komt er erg goed uit. De bediening is redelijk goed, als je eenmaal de plek gevonden hebt van alle instellingen. Al met al ben ik er best goed over te spreken. Het design is best mooi en ook handig voor op de kleinere kantoren of kamers. Als hij eenmaal staat heb je geen gedoe van lastige draden. De ecotank is erg fijn, het bijvullen gaat vlug en netjes. Voordat je weer moet bijvullen duurt overigens wel even, want hij is echt zuinig met inkt.

Pluspunten

• design
  • zuinig
  • hoge kwaliteit printen

Minpunten

• installatie

LBSchip1973 27-11-2017

Goede printer.....een aanrader!!!

Het is een super goede printer die erg zuinig is in het gebruik qua inkt. Ook de vele mogelijkheden zoals kopiëren en scannen zijn prima. De printer kan prima via wifi of een app op je mobiel worden bedient. En de flessen inkt zijn relatief veel voordeliger omdat deze langer mee gaan dan cardtridges. Al met al een top printer die zijn geld meer dan waard is. Een echter aanrader!!!!

Pluspunten

• Zuinig in gebruik
  • duidelijke printen

Samantha 23-11-2017

Aanrader!

Wat een mooie printer met eindeloos veel mogelijkheden.
Je hoeft je inkt niveau niet continu in de gaten te houden door het inkt reservoir.
Je kan zo veel printen met de inkt tank echt geweldig.
Je betaald voor dit product in eerste instantie misschien wat meer maar dat haal je er makkelijk weer uit omdat je zo bespaard met je cartridges.
Het is een mooi design en makkelijk te gebruiken.
De printer print de prachtigste foto’s uit.
Als je ander papier in de printer hebt zitten als wat je heb ingesteld geeft de printer dat aan en vraagt je of je de instelling wilt gebruiken die je zelf hebt ingesteld of de instellingen die bij het papier horen. Dit zorgt er voor dat je fouten daarmee uit de weg gaat.
Je kan met deze printer printen, scannen, kopiëren en briefpapier afdrukken.
Er staan verschillende soorten briefpapier standaard in de printer ingesteld dit vond ik erg makkelijk.
Ik vind deze printer een echte aanrader.

Pluspunten

• goedkoop inkt
  • inkt tank

vincent251 22-11-2017

mooi desing

mooie printer makkenlijk in gebruik en heel handig qua inkt geen losse cartridges maar een inkt ressevoir.
de print kwaliteit is zeer goed en ook lekker snel

Pluspunten

• mooi design
  • makkenlijk in gebruik
  • werkt ook goed met de app
  • goede print kwaliteit

Minpunten

• wat lawaaig met papier invoer

Vinootje 21-11-2017

Fijne printer met te klein display

Fijne (thuis-) printer, die makkelijk aan te sluiten is en ook makkelijk op je eigen wifi-netwerk te krijgen is (in tegenstelling tot slechte ervaringen hiermee met andere thuisprinters), zodat je al snel aan de slag kunt en kunt printen vanaf je laptop/telefoon en tablet. Het printen zelf gaat vervolgens lekker snel en als je dat wilt zelfs dubbelzijdig.
De kwaliteit (vd buitenkant) vd printer doet wat goedkoop aan voor zo’n toch wel prijzige printer (in vergelijking met andere thuisprinters).
Wat wel jammer is is het (te) kleine schermpje aan de voorkant, om af te lezen/gebruiken moet je er recht voor gaan zitten, een iets groter en kantelbaar schermpje (of schermpje aan de bovenkant ipv voorkant) had fijner geweest. Zo ook met de papier invoer, als je de printer in een kast hebt staan is het niet handig dat het papier er achterin in zit.
De inkt is makkelijk en zonder knoeien te vullen.
Hè wisselen tussen papiersoorten is ( door kleine schermpje) niet echt gemakkelijk

Pluspunten

• Makkelijk installeren
  • Snel & dubbelzijdig

Minpunten

• Schermpje

Csinka 15-11-2017

Compacte printer

Deze printer is zeer compact en neemt dus niet zoveel ruimte in. Het nstalleren is goed te doen. Wel moet gezegd dat het display erg klein is, waardoor de aanwijzingen moeilijk te zien zijn. Bovendien zit het display aan de voorkant, niet bovenop. Dat zou makkelijker zijn.
De afdrukken zijn duidelijk en mooi. Printen vanaf je mobiele apparaten is eenvoudig.
Klein nadeel is dat er geen liggende, afgesloten papierlade is. Papier moet aan de achterkant ingevoerd worden en moet bij niet gebruik liggend worden opgeslagen.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Makkelijk te bedienen
  • Neemt niet al te veel ruimte in beslag
  • Inkt is makkelijk bij te vullen

Minpunten

• Erg klein display
  • Geen liggende papierlade