Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Schrijf een review voor deze winkel

Erik J 30-06-2021

Prima service, zelden gewerkt met een bedrijf wat zo goed meedenkt en zo'n goede service verleend. Ik heb verschillende keren (na overleg) iets retour kunnen en moeten sturen. Dit was allemaal prima geregeld. Compliment

Ardy 30-06-2021

Ongelofelijk fijne webshop, goede ondersteuning en perfecte producten met goede prijs/ kwaliteit verhouding

Dik tevreden 30-06-2021

Duidelijke site, snelle verzending en correct verpakt. Ik heb gekozen voor een Annke systeem, dit is een Plug and play product!

Abubberm 25-06-2021

Goede service, kundige personeel en een product geleverd die aan de wensen voldoet

Ben 25-06-2021

Ik ben zeer tevreden met de service van de webshop, erg vriendelijk personeel en goede weekaanbiedingen.

Jan van de Meeberg 25-06-2021

Omdat ik op zoek was naar een WebCam ter vervanging van Marmitek Robocam 21 en 541, heb ik op advies van een vriend voor Epine gekozen en besloten om als proef de Geolink E1 Zoom aan te schaffen.
Over deze camera ben ik zeer tevreden, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. In de toekomst wil ik een tweede exemplaar aanschaffen met een hogere kwaliteit.
De bediening via een App op mijn Smartphone werkt uitstekend en de bediening geeft ongekende mogelijkheden. De service die Epine biedt is perfect en vlot. Ik kan dit bedrijf aanbevelen.
JvdM.

Vince 17-06-2021

Zeer tevreden! 1 aandachtspunt: Leverbaar / niet leverbaar Status goed ge-update houden!

Dieter 17-06-2021

Heel snelle en vlotte afhandeling. Ook dienst na verkoop vlot en vriendelijk bereikbaar en snelle oplossing - heel hard geapprecieerd. Vaak ook interessante promoties.

H.P. Nguyen 15-06-2021

Uitgebreide en goed adviezen gekregen via de telefoon. Bestelling en levering verliep goed en snel.

R H 10-06-2021

Prima bedrijf alles correct en op tijd geleverd en goede kwaliteit camera’s

Lokman 10-06-2021

Afgelopen week was mijn derde IP camera bestelling . Prima advies. Snelle levering. Prijs-kwaliteitverhouding prima. Professionele medewerkers. Communicatie ging soepel en vriendelijk.
Kortom , zeer tevreden.

Pieter 10-06-2021

Behulpzame medewerkers bij vragen, doen alle moeite om je zo goed mogelijk te helpen.
Site is ook oké met bestellen van producten.
Gewoon een TOP bedrijf👍🏻

Tom 10-06-2021

Super fijne winkel, snelle verzending en groot assortiment. En altijd leuke aanbiedingen :)
Heb er nu al meerdere keren een ip camera besteld en als ik er nog een nodig heb ga ik hem zeker hier kopen.

caro van meel 10-06-2021

Het is een fijne winkel. ik beveel ik aan aan anderen. wat ik daar gekocht heb doet het geweldig ik ben nog steeds tevreden.

Kris 09-06-2021

Prima dagacties voor IP camera, correcte levering en goede kwaliteitsproducten.

Cees 09-06-2021

Bestelling is netjes verwerkt en op tijd geleverd.

Epine is een fijne zaak met een prima service.

Beers 07-06-2021

Goed advies voor aanschaf, acceptabele prijzen en veel keuze.enkel de serviceaanspraak kan beter, nu slechts 1 keer mogelijkheid voor het melden van een vraag/probleem betreft de instellingen.

Ronne 06-06-2021

Echt een super goede winkel, ik kom hier snel weer terug, altijd klantgericht en vriendelijk!

Marc 04-06-2021

Duidelijke informatie over de op camera’s en is erg overzichtelijk. En daarbij snelle levering, mits het op voorraad is natuurlijk.

Roy 03-06-2021

C.a. een jaar geleden een nvr set met 4 camera's gekocht. Via de chat perfect geholpen vwb advies, ik ben in de shop langs gegaan om de set af te halen. Enkele weken later bleek de voeding van de NVR defect te zijn. Die kon ik kosteloos omruilen, prima service. Later nogmaals een extra camera erbij gekocht. Ik ben enthousiast over deze organisatie!

RON 01-06-2021

Geweldige kwaliteit ,ik ben heel blij met mijn aankoop van reeds 2 reolink go om mijn moeder te bewaken.Top dat deze werken zonder wifi Zeer tevreden,ook over de na service

Rik 31-05-2021

Ik zocht een camera voor het filmen van mijn oprit. Ik heb snel en deskundig advies gekregen, waarbij ik uitgebreid te woord ben gestaan. Toen helaas de camera niet helemaal aan de verwachting voldeed gaven ze niet meer thuis. Dus de aftersales kunnen wel een stukje beter. Ik heb wel vertrouwen dat als ik de camera terug had willen sturen dat dit kon, dus daarom toch een positieve beoordeling.

Marcel Schilpzand 27-05-2021

Prima alarmsysteem gekocht voor een goeie prijs aanrader!
Site is makkelijk te navigeren, en ze leveren prima service.

bennie hooijboer 21-05-2021

Fijne webshop.
Prima producten en snelle levering.
En was het goedkoopst voor het product wat ik wilde hebben.

Jan 20-05-2021

Ik heb al meerdere keren wat besteld bij Epine. En niet alleen is het een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding maar ze bieden vooral ook goeie service. Een van de cameras in een set deed het niet en zonder problemen werd dit opgelost door hun. Dit is bij andere sites nog wel eens anders. Dit geeft me echt vertrouwen dat ik een volgende keer weer bij hun zou kopen.