Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Schrijf een review voor deze winkel

Marco 01-10-2021

De winkel levert altijd de beste kwaliteit camera's, support is goed, Spullen worden altijd snel verstuurd en komen altijd onbeschadigd aan. Ik kan ze alleen maar aanraen, Ik kom bij hen altijd terug.

Daniel 28-09-2021

Beste, Wij zijn heel tevreden over de snelheid van de levering .
In ons geval camera beveilings set . 4 Camera's + monitor ze werken heel goed. Enkel de extra camera die we er bij kochten
Werkt niet .

Charan ghotra 28-09-2021

Fast dilevered, easy to install plug & play cctv cameras, its left hand job, happy from service /!

Pete 28-09-2021

Groot assortiment en goede commerciële afdeling waar zelfs mee te onderhandelen is. Erg leuk!

Carlo 22-09-2021

Ik heb bij Eline een mooie set reolink 4k camera's gekocht met recorder. Deze was erg makkelijk om aan te sluiten en in te stellen, en kon binnen 5 min gebruikt worden. Eline leverde snel en de bestelling was goed ingepakt! Zou er zeker weer bestellen

J.W. Ouwens 22-09-2021

Uitstekende webshop met adequaat personeel.
De levering was erg stipt en snel.
De installatie van de camera’s was eenvoudig.
Het beeld van de camera is erg duidelijk en zeer helder en scherp. Kortom alles prima!

Arjan 22-09-2021

Snelle levering en behulpzame klantenservice. De camera werkt top en vooral de voertuig en personen detectie is erg handig.

Patrick 22-09-2021

Top, makkelijk te bestellen, en goed overzicht op de site. Prijstechnisch ook goed

Hans 17-09-2021

degelijke ptz camera met een duidelijk beeld overdag
ook in de nacht geeft deze een duidelijk beeld

R.Janssen 15-09-2021

Snelle levering en top service!
Product voldoet aan alle verwachtingen en we zijn er blij mee.

EM de Leeuw 02-09-2021

Goede en snelle service. Mooie producten. En dat voor leuke prijs. Ook bij reclamaties achteraf omdat het niet werkt zoals het zou moeten, wordt er zeer klantvriendelijk meegedacht. Gaan nu testen of het werkt met een ander product, anders wordt er daarna nog verder gewerkt aan een oplossing. Epine is zeker een aanrader om deze artikelen bij aan te schaffen. Denk niet dat het bij deze ene aankoop blijft!

Sandro 01-09-2021

Snelle levering .
zeer tevreden over het product .
Goede informatie over de producten

Kurt VDC. 15-08-2021

Reolink Camera's. Ik heb nu ondertussen al meerdere camera's aangekocht. Namelijk de RLC-410WS 4MP (zwarte en witte uitvoering) ; RLC-511W 5MP ; RLC-510WA 5MP. Dit zijn geweldige camera's en eenvoudig te installeren (plug&play). De nummerplaatherkenning is een klein beetje moeilijk. Zeker een aanrader. Ik moet er nu nog 2 installeren en zal zeker deze terug aankopen. gr, Kurt VDC.

voor herhaling 09-08-2021

Gemakkelijke site, zoekt gemakkelijk en aantrekkelijke prijzen.
Goeie producten

E Mastenbroek 05-08-2021

Medewerker heeft het probleem goed opgelost.Camera wordt kostenloos vervangen top.

Waldi 05-08-2021

Zeer snelle levering. Goede priduct uitleg op de site
Contact op diverse manieren mogelijk.

pino 05-08-2021

Bij deze nieuw bericht van Pino over een eerder review, de Reolink argus eco.
Ik ben benadert door een medewerker van Epine I.V.M installatie problemen.
Ben helaas digibeet.
Door een medewerker opgebeld ben keurig te woord gestaan, geduldig en begrijpend, door de installatie procedure heen geholpen.
Camera werkt nu naar wens.
Ben zeer blij met aanschaf mooie camera mooie beelden.
Bedankt Epine, met uw service top.

cobus 04-08-2021

Prettige overzichtelijke webwinkel met het vertrouwde gevoel van een fysieke winkel. Goede productinformatie en goede prijs-kwaliteitverhouding.

pino 03-08-2021

De shop heeft een uitgebreide keuze.
Duidelijke overzichtelijke site.
Helaas heeft aangekochte camera Reolink argus eco heeft geen Nederlandse gebruiksaanwijzing in de doos.
Daarbij heb ik geen computer waar ik toevallig mee kan bellen, dus installatie op PC.
Tevens voor de digibeten onder ons, lastige installatie op de pc, ben drie halve dagen bezig geweest, uit eindelijk via delen met de handheld computer van mijn vrouw gedeeld.
Dat heeft helaas ook veel voeten in de aarde gehad.
Ben slecht met de Engelse taal dus moet ik er nog erachter komen om alles te configureren, ook zo een woord!
Wel mooie beelden, mooie camera.

Björn 19-07-2021

Prima producten en snelle levering. Website geeft ook voldoende informatie.

Rens 15-07-2021

Levert snel, heeft een hele goede selectie en een prima klantenservice! Ik zal hier zeker nog vaker gaan bestellen.

Wesley 15-07-2021

Ze leveren fantastische apparatuur voor een prijs die je nergens anders zal vinden, zelfs niet als je het zelf uit China haalt. Ik heb er meerdere keren wat besteld (voor mijzelf en klanten), alle keren tot grote tevredenheid. Alles wordt op tijd volgens afspraak geleverd, de service heb ik nog nooit nodig gehad. Waarom dan geen 10 maar een 9? Simpel, er moet altijd ruimte voor verbetering zijn.

Edwin 12-07-2021

Duidelijke website. Chat functie voor directe informatie werkt super. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom tevreden klant. Aankoop juni 2021.

Henri 06-07-2021

Ruime keuze en goede prijzen. Snelle levering. Niet alle producten zijn altijd direct op voorraad.

Techniek 05-07-2021

Ik heb op site van EPINE een ANNKE ACS-8 N48-BM 8MP 8CH PoE Camerasysteem gekocht met een geweldige korting, service is gewoon goed en heb zelfs een vriend van mij hetzelfde systeem laten kopen helaas kreeg hij het niet voor elkaar om de korting te krijgen die ik had gekregen..
Bestelling kwam netjes aan in een stevige nette doos die ook niet te groot was en ook alles voorzichtig in was verpakt.
een echte aanrader!!