Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Schrijf een review voor deze winkel

Menno 15-12-2022

Duidelijke webpagina, en goed telefonisch bereikbaar. Bovendien een echte winkel waar de tijd genomen wordt voor persoonlijk advies.

Dennis 15-12-2022

Ik heb hier twee keer een compleet camerasysteem gekocht. Scherpe prijs en goede service. Levering was snel en netjes verpakt. 1 systeem gaf een keer een storing en ik kreeg direct een nieuwe zonder gedoe.

Mirjam Polak 15-11-2022

Winkel bezocht en uistekend geadviseerd. Later via de website artikelen aangeschaft en werden deze geleverd volgens belofte. Producten waren top ingepakt en van uitstekende kwaliteit.

walthj 02-11-2022

de snelheid en klantvriendelijkheid, deskundigheid is prima ook al lukte het niet direct. Er is naar een goede oplossing gezocht.

dolf vorsselman 02-11-2022

het is gewoon perfect de camera's zijn geweldig voral die van Reolink die zijn allemaal heel erg goed en voor buiten

R. Reinders 03-10-2022

Fijne website en snelle service. De camera werkt naar behoren en doet wat er op de website staat. Het beeld is goed, ook 's nachts.

Jeroen 29-09-2022

Mooi set beveiligingscamer's besteld met 4 camera's en recorder. Vlot geleverd, degelijk materiaal. Nog niet geplaatst, maar wel getest. Kwaliteit is uitstekend.
Erg tevreden hierover.

René 29-09-2022

prima levering, nette behandeling en goed service. Onduidelijkheden worden door de TD netjes beantwoord.

Ed 20-09-2022

Camera besteld, deze was super snel binnen.
De handleiding was perfect en de camera was dan ook binnen 5 minuten werkend.

De volgende komt zeker weer van deze firma.

Velden 12-09-2022

Zeer goede service en klantvriendelijk. Reageren snel op email en denken met je mee!

Jordy 08-09-2022

Snel geholpen via de klantenservice, het e.e.a. was niet op voorraad, daarbij ben ik goed geholpen.

Hans W 08-09-2022

Overzichtelijk, gemakkelijk keuze kunnen maken en gebruiksvriendelijke afhandeling.

WH 30-08-2022

Eerlijk bedrijf komt heel betrouwbaar over,
Vervolgens na bestelling zeer snelle levering en goed op de hoogte gehouden i.v.m. levering.
En goed degelijk materiaal voor een redelijke prijs.

Roy 30-08-2022

Artikelen zoals omschreven, telefonisch contact was goed. Ze hebben mij prima geholpen met aanvullende artikelen. Montage was makkelijk. Camerasysteem werkt perfect.

Arjen 29-08-2022

Epine camerashop is de locatie waar je je beveilingscamera's kunt kopen. Top assortiment en bij vragen wordt je super ondersteund. Een aanrader dus.

Gerda 23-08-2022

Ik trof een hele leuke aanbieding en daarachter vriendelijkheid met eerlijk advies. Er werd prompt geleverd en zelfs ruilen was geen probleem tien ik toch van gedachten veranderde. Heel fijn Epine!

Kees Kroon 22-08-2022

Eerst
Middels de chat contact gehad waarbij ik een passend advies heb gekregen Daarna in de winkel geweest om mijn aanschaf , een Reolink draadloze camera, op te halen. Vriendelijk en professioneel geholpen. De camera voldoet uitstekend. Ik ben erg tevreden.

DJ 22-08-2022

Netjes geprijsd en vlot geleverd.
Wel vreemd dat de aanschaf van een losse video-deurbel een euro duurder is dan dezelfde bel gecombineerd met een 64 Gb micro SD kaart.
Drie maal raden voor welke optie we dus gekozen hadden.

Con van Zandvoort 19-08-2022

Ik koop graag bij Epine. Mooie en makkelijke website en een enorme keuze. De artikelen worden goed in beeld gebracht en de informatie is goed en duidelijk.
Heb reeds diverse malen artikelen besteld en de levering is snel, meestal al de dag erna. Ik heb ook al diverse malen telefonisch contact gehad en daar ben ik ook zeer tevreden over. Goede vakkennis bij Epine.
Kortom, ik ben een tevreden klant.

Claudia 11-08-2022

Goede uitleg welke camera het best geschikt is voor de toepassing die je zoekt. Hierdoor heb ik de perfecte camera gevonden. Prettig geholpen ook telefonisch.

Cornelis 05-08-2022

Snelle verzenden van de bestelde camera’s. Enorm goede camera’s met super scherpe beelden. Zeer goede verpakking van de producten. Goede bereikbaarheid.
Alleen geen Nederlandstalige instructieboekje.

Matthijs 05-08-2022

Reolink 8mp camera set aangeschaft. Snelle levering en goede service. De bestelde recorder was niet leverbaar en er werd snel contact gezocht en een goed alternatief aangeboden.

Frankli 15-07-2022

Via google uit diverse sites de keuze voor Epine gemaakt.
Duidelijke heldere site, mooie sets en aanbiedingen.
Ik had nog wat vragen over wat ik het beste kon kopen voor mijn toepassing en hierop heb ik snel en goed advies gekregen. De levering was supersnel en in goede orde geleverd. Helemaal tevreden!

Jos 09-07-2022

Product was niet op voorraad maar werd keurig afgehandeld.
Daarom gelijk nog een andere camera besteld

niek 08-07-2022

fijne overzichtelijke site en camera set volgens afspraak bezorgd. nog niet geheel aangesloten maar ziet er goed en compleet uit verwacht dan ook dat deze goed gaat bevallen.