Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Deze score is berekend op basis van 49 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lia BB 18-02-2021

Zeer klantvriendelijke webshop.
De bewakingscamera (Reolink RLC-410WS 4MP Buiten IP Camera) besteld en snel ontvangen, maar helaas deed de wifi het niet.
Probleemloos om kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar. Deze werkt prima.

Marc 17-02-2021

Very satisfied by Reolink camera equipment.
Fast and professional delivery by Epine.
Nice mail blast with attractive offers received on a regular base.
Purchased from Belgium but faster delivery in our country than most of the shops, even local.

Tom 17-02-2021

Nog niet eerder bij Epine besteld, maar kwam deze webshop tegen via Google. Ik was op zoek naar een Dome camera. Website is duidelijk en heeft goede filterfuncties. Ook goede informatie bij het product.

Ondanks dat de camera die ik had besteld (voor een goede prijs ook) niet op voorraad was had ik deze met 2 dagen in huis. Sneller kan haast niet.
Ik ben tevreden. Indien ik vaker een camerasysteem oid nodig heb zal ik zeker terugkomen.

een blije klant 17-02-2021

Ik ben erg blij met de shop, keurige afhandelingen en snelle levering.
Mijn camera werkt naar behoren, goede prijs/kwaliteit.

Hans 29-01-2021

Onlangs bij Epine in de shop geweest omdat ik wat uitleg wilde over Reolink Rgus 2.
Heel vriendelijk geholpen en duidelijke info zodat de camera's makkelijk geinstalleerd
Konden worden

Ikke 28-01-2021

Eenvoudige installatie en goede prijs / kwaliteit verhouding. Bediening via app is eenvoudig. Via computer duidelijker en uitgebreider

Nikki 28-01-2021

Het bedrijf verzend snel en reageert accuraat en klantvriendelijk op klachten. Inmiddels meerdere goederen bij hen aangeschaft.

Koen van Stiphout 23-01-2021

Ik wilde 2 nieuw stroomadapter voor een ipcamera. . Echter zaten deze er niet bij omdat het Poe camara's zijn. Deze worden gewoon gratis nagestuurd door Epine.nl

Top service!!

Wilbert 18-01-2021

Ondanks dat ons camerasysteem 5 jaar oud is staan ze hier nog voor je klaar als je onverwacht problemen krijgt met het camerasysteem wat je daar hebt gekocht en gratis ook nog to ik Kan het niet anders zeggen

Henk 14-01-2021

De site is duidelijk en snel, de keuze reuze en de aanbiedingen zeer scherp. Verzenden gaat rap, next day delivery, ook in drukke tijden. Mocht het even niet lukken met installeren dan is er de technische ondersteuning, deskundig en accuraat. Zio wil je als klant graag zaken doen.

Marco 13-01-2021

bij aanschaf van elk product goed advies en behulpzaam bij vragen.
Grote voorraad

Raymond 12-01-2021

Wat een toppers!!!

Aansluitkabel was defect gegaan .
Natuurlijk nergens meer te krijgen,maar ff contact opgenomen met de klantenservice.
Wat denk je ,tadaa ze hebben hem werd ook nog kosteloos opgestuurd.!!
Super service!!
Nogmaals bedankt

andre 11-01-2021

de kennis die ze hebben voor ip camera,s waren uitstekend, op alle vragen kreeg ik een perfect en goed uitgelegd antwoord waardoor hun mijn goed konden adviseren welke camera perfect zou zijn

R.C. van Berkel 06-01-2021

Duidelijke webshop, bedrijf doet wat het beloofd. Epine heeft ook in de drukke maand december mijn 2 bestelde camera's de volgende dag geleverd.

Bas 06-01-2021

Website van de aanbieder is duidelijk en overzichtelijk. Het bestellen van het product ging eenvoudig.Product voldoet aan beschrijving. Snel geleverd en makkelijk in gebruik.

Michel 05-01-2021

Gebruik gemaakt van een Black Friday deal.
Iets later ontvangen dan initeel werd aangegeven, maar was te verwachten vanwege de drukte.
Toch het pakket goed ontvangen en zelfs met een presentje en een gedicht! Fijne persoonlijke touch en goede service.
Zeker een aanrader!!!

H van Muijlwijk 05-01-2021

Leuke winkel, met vernieuwende producten, koop hier al enkele jaren en wordt altijd netjes en goed geholpen en geadviseerd.

Super Klantenservice 05-01-2021

Helaas was de ip camera niet voorradig maar Epine heeft er alles aan gedaan mij op de hoogte te houden van de status super Klantenservice’s!

Jeffrey 05-01-2021

Goede winkel, online ook overzichtelijk. Telefonisch tot een keuze gekomen welke set voor mijn bedrijf het beste zou zijn ( en nee, niet de duurste).
Duidelijke communicatie, afhandeling van een klein foutje is ook direct verholpen.
Kortom, goede winkel!

Jan Duits 05-01-2021

Epine is een uitstekende leverancier, met duidelijke website en goed advies waneer nodig. De levering vinden snel plaats en de communicatie daarover is duidelijk. En als er dan onverwacht een probleem opduikt dan wordt snel zonder gezeur opgelost.

Margo 28-12-2020

Wij wilden graag een systeem zonder abonnement vandaar dat wij hier terecht kwamen. Keurig verpakt, netjes gecommuniceerd wanneer het pakket kwam en blijkt nu ook gebruikersvriendelijk met installeren te zijn. TOP!

Herman 23-12-2020

Snelle service. Goede camera's op de site welke we zochten.
Camera's ook via ip-adres te benaderen om te koppelen met blue-iris software.
Veel camera's kunnen dat niet meer. Hier nog wel verkrijgbaar. Top!

Roel 22-12-2020

Goede en duidelijke site waarop ook extra installatie informatie te vinden is.
Scherpe aanbiedingsprijzen. Nergens goedkoper te vinden.
Levering, zelfs in deze drukke tijd, zeer snel en correct.
Zeer tevreden. Epine Camerashop is een echte aanrader.

Paul 22-12-2020

Heb in middels 3 camera's en toebehoren gekocht. Epine doet wat het beloofd en bellen je op als ze denken dat de bestelling niet goed geplaatst is. Goede service en zeker aan te raden voor anderen. Vandaag besteld is morgen in huis. Ze houden je goed op de hoogte van je bestelling en de voorgang daarvan.

G.H. Horst 22-12-2020

Goede adviezen, snelle levering en goede service als er iets mis gaat.
Kwalitatief worden goede spullen en compleet geleverd.

Charlotte 22-12-2020

Prima ervaring bij Epine. Camerasysteem gekocht in de aanbieding, goede prijs kwaliteit. Snelle levering. Netjes verpakt. Helemaal tevreden!

Peter 22-12-2020

Overzichtelijke site, snelle levering.
Product perfect verpakt. Installeren zeer eenvoudig.

H. Poel 22-12-2020

Kwam deze aanbieding tegen op black friday. Toch nog een paar vragen even gebeld met de klantenservice. Kreeg een heel erg vriendelijke mevrouw aan de lijn die mij echt perfect heeft geholpen en ook heeft gezorgd om toen een aankoop bij hun te doen. Deze werdt netjes de volgende dag bezorgd en het was goed verpakt!!! Echt een aanrader!!!!

Bas Damen 26-11-2020

Wij waren op zoek naar een goed en betrouwbaar camerasysteem. We wilde een camera systeem dat via de app te bedienen is en waarbij je minimaal een maand terug kan kijken. Epine had hier een perfect camerasysteem voor. Omdat we graag informatie wilde over de installatie zijn we naar de fysieke winkel geweest. Hier hebben ze ons goed geholpen en op alle vragen wisten ze een antwoord. Hier zijn we heel content over. Echt een aanrader!

EvR 24-11-2020

Epine had een hele strakke aanbieding van de Reolink producten, goed te vinden op de heldere website. Levering was snel uit goed verpakt uitgevoerd, top!

Dennis 19-11-2020

Prima bedrijf! Verstand van zaken en goed advies voor jou omstandigheden! Degelijke apparatuur voor iedere budget!

F van Grafhorst 19-11-2020

De shop heb ik gekozen naar aanleiding van een aanbieding die mij aantrok.
Een tweede reden is dat het niet alleen een webshop betreft , maar dat je ook naar de winkel kan.

Marco 07-11-2020

lechte camera systemen. Ik had een ZModo camerasysteem met 16 camera's aangeschaft. Installatie was een hel. Eindelijk up and running en na ongeveer 8 maanden de repeater kapot. Werd mij verteld dat deze niet in groep of een stopcontact mag worden waar andere (zwaardere) apparaten op staan zoals bijvoorbeeld een printer ofzo. Door piekspanningen zou een en ander kapot kunnen gaan. Vreemd verhaal. Overigens stond de repeater op een aparte groep van de noodverlichting. Wel met enig bombarie een nieuwe repeater meegekregen. Sinds gisteren geen beeld meer op de monitor en camera's worden allemaal niet meer gezien door de recorder waardoor deze niets meer opneemt. Kan sommige camera's enkel nog live benaderen via de app. Zeer onbetrouwbare camerasystemen. Aan te raden hier niet aan te beginnen, zonde van het geld.
Officiele reactie van Epine Camerashop 12-11-2020

Geachte heer Stok,

Bedankt voor uw feedback. U heeft diverse negatieve reviews geplaatst op meerdere platformen. Zoals wij met u hebben besproken, is dit wat voorbarig geweest: u had immers geen contact met ons opgenomen over problemen die u ervaart met uw systeem. Als wij hier niet van weten, kunnen wij het ook niet voor u oplossen :-) Maar wij zijn u uiteraard graag van dienst. Wij hebben met u afgesproken dat wanneer er weer nieuwe repeaters op voorraad zijn, wij contact met u opnemen. U heeft toegezegd uw negatieve reviews te verwijderen.

Query 02-11-2020

Hebben 4 jaar geleden een set van 4 camera's met recorder van Zmodo bij Epine gekocht, helaas is door het afklemmen bij het naar binnen leiden van de kabels nu na 4 jaar een breuk ontstaan in 2 van de kabels. Epine gemaild en foto's gestuurd. Jammer dat het product dan niet meer bestaat. Maar het goede nieuws is dat we nieuwe kabels opgestuurd krijgen. Fijn want we draaien nu op halve kracht.

Neeltje 31-10-2020

Heb al jaren camera’s van Epine en deze werken super. Bij vragen ook altijd de juiste oplossing. Ik ben zeer tevreden!

Leon 30-10-2020

Epine heeft mij een Home8 systeem verkocht met de belofte dat zij het altijd werkend zouden krijgen. We zijn nu 10 maanden verder. Het systeem werkt nog steeds niet volledig. We zijn heel veel emails verder. Ik wil nu mijn geld terug. Epine is niet thuis.
Officiele reactie van Epine Camerashop 30-10-2020

Geachte heer Van Der Graaf,

Bedankt voor uw feedback. Zoals bij u bekend is, hebben wij altijd voor u klaar gestaan. De conclusie dat wij "niet thuis zijn", is dan ook een onjuiste weergave van de werkelijkheid. Wij hebben uw systeem technisch onderzocht. Hieruit is gebleken dat u wijzigingen heeft aangebracht aan het systeem die van invloed kunnen zijn op de werking en een aantal van uw apparaten zijn beschadigd. De schade en defecten wijzen op onjuist en ongeoorloofd gebruik van de producten. Deze kunnen wij niet retour nemen, zoals wij u ook hebben laten weten middels uw ticket.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen we het uiteraard graag.

Ran 28-10-2020

Dit bedrijf is niet betrouwbaar. Na de bestelling wordt er geen factuur of bevestiging gestuurd. Als vervolgens het pakketje niet arriveert op de afgesproken dag, zegt de klantenservice dat het al onderweg is en de schuld van post nl is. Echter kan post nl in hun systeem zien dat er helemaal geen pakket is verstuurd of voor aangemeld.
Er klopt dus helemaal niets van wat de klantenservice zegt.
Officiele reactie van Epine Camerashop 29-10-2020

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Er is hier echter sprake van een misverstand: zoals wij u ook hebben bericht, zou uw bestelling worden verzonden vanuit een extern magazijn met een andere pakketdienst, niet via PostNL. Om die reden heeft PostNL inderdaad het pakket niet ontvangen. Naderhand bleek dat er een vertraging was bij het externe magazijn. Hierdoor is uw bestelling later verzonden dan gepland. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Wij kunnen het echter niet eens zijn met de conclusie dat wij "onbetrouwbaar" zijn. Bevestigingen van bestellingen worden automatisch vanuit ons systeem verzonden naar klanten. Wij hebben u desgevraagd de factuur ook handmatig toegestuurd per mail en u voortdurend op de hoogte gehouden aangaande de status van uw bestelling. Wij hebben inmiddels desgevraagd de bestelling voor u geannuleerd. Het aankoopbedrag zal binnen 14 dagen worden gecrediteerd.

Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen we dat uiteraard graag.

Tim Koldenhof Producties 20-08-2020

Prima camera's! Ze geven een duidelijk en helder beeld. Zowel binnen als buiten gebruik mogelijk.

Marco 10-08-2020

Makkelijk en snel bestellen. Ook de levering was snel en volledig.
Ook de aftersales / service is erg goed te noemen: Ik had een camera welke de instellingen niet meer vast hield na 1,5 jaar en deze opgestuurd om na te laten kijken. Na korte tijd kreeg ik bericht dat de camera werd omgeruild terwijl ik had verwacht dat de camera hooguit gerepareerd zou worden. Fantastische service van Epine.nl !

C.G. Kooij 16-06-2020

Ik was de inlogcode kwijt van mijn camera en deze heb ik binnen een dag toegezonden gekregen.
dezelfde dag ging niet daar de desbetreffende persoon die dag niet aanwezig was maar de volgende dag lag deze in de mailbox, waarvoor mijn dank.

Peter de Wilde 12-06-2020

Duidelijke webshop , goede kwaliteit producten en bereikbaar en behulpzame klantendienst bij vragen .Zeer aan te bevelen

Tom 29-05-2020

We hadden een bestelling geplaatst maar deze was niet echt van toepassing voor ons probleem. Met de technische dienst dit kunnen oplossen en dit probleem kunnen oplossen. Een zeer goede klantenservice. Zeer aan te raden.

Gert-Jan 26-05-2020

Ik had een probleem met de installatie van een camera set.
Helaas was de deskundige van de klantenservice op dat moment niet aanwezig, maar deze belde binnen een half uur terug voor assistentie.
Het probleem binnen 5 minuten opgelost en alles werkt weer.
geweldig, en bedankt

Rudy 18-05-2020

De webwinkel Epine Camerashop is een aanrader, prima service, veel keuze in producten

Janssen 18-05-2020

Na het binnen krijgen van een Draadloos Camerasysteem ben ik deze meteen gaan uitpakken en installeren. Een paar dingen kwam ik niet uit en nam contact op voor hulp. Dat zijn vaak de momenten dat sommige bedrijven het niet voor elkaar hebben. Integendeel voor Epine. Hun hebben mij super geholpen en ik heb nu een Draadloos Camerasysteem waar mijn gehele gezin zeer blij mee is. Ontzettend bedankt Epine voor jullie mooie product en service! Ik beveel jullie graag aan.

Pieterse 13-05-2020

Mijn konijn heeft het kabeltje van mijn adapter doorgeknaagd.. epine heeft een nieuwe kabel kosteloos opgestuurd!

N 07-05-2020

Zeer klantonvriendelijk. Camera's zouden tot 600 meter afstand moeten halen maar halen amper 10 meter.
Op mails word zeer slecht of niet gereageerd geen aanrader deze partij.

Weten dus duidelijk niet wat ze verkopen.

Loverbosch 06-04-2020

Had wat problemen met de installatie(ben 84)toch perfect gehopen door een medewerker on line.Had ook meteen contact on line .

John 02-04-2020

Fijne webshop/winkel
Correcte en snelle levering
Fijn personeel
Duimpje omhoog

Piet 27-12-2019

Klantenservice is niet te bereiken, geen reacties op mail. Telefonisch uitsluitend verwijzingen naar website of mail. Bij retour gezonden defect apparaat geen reactie of terugkoppeling. Nu alles kwijt. Geen geld, geen apparaat
Voornemens juridische stappen te ondernemen
Officiele reactie van Epine Camerashop 30-12-2019

Geachte heer Van Ekert,

Ons inziens is dat hier sprake is van een misverstand. Naar aanleiding van het persoonlijk contact dat wij met u hebben gehad, heeft u aangegeven dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij hebben afspraken met u gemaakt en zijn deze ook nagekomen.

De beste wensen voor 2020!