Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Deze score is berekend op basis van 11 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.8

Gerrit 31-08-2018 Via de website gekocht

Zeer matige ervaring met after-sales Epine

Nadat ik 4 jaren geleden een buitencamera bij Epine heb gekocht is het volgende gebeurd:

* Na een jaar was de camera defect. Deze moest opgestuurd worden en werd gerepareerd in de garantietermijn.
* Een jaar later was de camera onbereikbaar. Na veel onderzoek bleek dat de software vervangen moest worden. Daarna werkte de camera weer.
* Na vier is de camera opnieuw defect.

- Mijn mail wordt beantwoord met de vraag of ik een 0900 nummer wil bellen. Dat blijkt een 0,90 cent/minuut gesprek om na diverse minuten te horen dat het telefonisch niet opgelost kan worden en dat het opgestuurd moet worden. Onderzoek en opsturen samen kost een kleine EUR 50,-
- Ik geef aan dat ik liever een nieuwe camera van hetzelfde type wil (ivm de uitgehakte muur en de schroefgaten)
- Ondanks dat de website aangeeft dat deze binnenkort weer leverbaar is, blijkt dat niet zo te zijn.
- Ik vraag na of niet meer leverbaar betekent dat de camera ook niet gerepareerd kan worden. Er moeten immers waarschijnlijk onderdelen vervangen worden. Dat blijkt niet het geval, ik kan hem gewoon opsturen, wel na betaling en acceptatie algemene voorwaarden
- Na opsturen volgt het bericht dat de camera niet gerepareerd kan worden. Navraag levert op dat in de algemene voorwaarden staat dat in die gevallen het onderzoeksgeld gewoon betaald moet worden, ondanks mijn vraag vooraf.

Tot en met het telefoongesprek kon ik begrip opbrengen voor de situatie. Een camera kan altijd een keer kapot gaan en met een beetje goede wil kunnen we er 2 of 3 keer van maken in 4 jaar. Na het reparatieonderzoek waarvan kennelijk van te voren te vermoeden viel dat 'niet te repareren' de uitkomst kon zijn (wat is trouwens niet te repareren, heel het binnenwerk vervangen is ook een optie en ik heb nog de mogelijkheid bespreekbaar gemaakt dat ik ook daar de kosten van wilde betalen) ben ik van mening dat de after-sales 'vooral een inventieve manier is om meer inkomsten te genereren.

Mijn advies: koop alleen producten bij Epine als de after-sales er niet toe doet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Epine Camerashop 31-08-2018

Beste Gerrit,

Bedankt voor uw uitgebreide review.

Ondanks dat we aan u hebben gecommuniceerd dat de camera van ruim 4 jaar oud waarschijnlijk niet meer gerepareerd kon worden heeft u toch de keuze gemaakt de camera aan te bieden voor onderzoek. Na conclusie dat de camera niet meer te repareren valt heeft onze klantenservice u uit coulance een voorstel gedaan het nieuwere model met korting aan te schaffen. De montagevoet heeft helaas niet dezelfde afmetingen.

Graag komen we nogmaals hierover met u ingesprek. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Gert 07-09-2018

Beste Epine,

Helaas heeft uw klantenservice na een week nog geen poging gedaan om met mij in contact te komen.

U stelt: "Ondanks dat we aan u hebben gecommuniceerd dat de camera van ruim 4 jaar oud waarschijnlijk niet meer gerepareerd kon worden...."

De communicatie is schriftelijk gegaan en ik heb dus een en ander terug gezocht n.a.v. uw opmerking. De email waarin u dat geschreven zou hebben is niet bij mij aangekomen of is nooit verzonden. Wel kan ik terugvinden wat ik u voorgelegd heb: "....Indien de kans op “product dient gerepareerd te worden, maar de onderdelen worden niet meer gemaakt” te verwachten is, hoor ik dat graag vooraf....." Zoals gezegd, de reactie zoals u hierboven meldt, kan ik niet terugvinden.

Gerrit

Gert 07-09-2018

Beste Epine,

Gerrit

Lenard 21-08-2018 In de winkel gekocht

Technischedienst

Ik had wat problemen met de installatie maar hier heeft de technische dienst mij uitstekend mee geholpen. Alles is op het moment werkend.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

marco aaftink 09-07-2018 Via de website gekocht

slechte service

Hoaverboard gekocht via de website deze was voorradig betaald via ideal, kreeg een melding dat het de volgende dag geleverd zou worden ook nog met een tijdstip maar helaas niks geleverd.
De volgende dag gebeld met de klantenservice en toen bleek dat het product helemaal niet op voorraad was wel gelijk een voorstel wat er wel op voorraad was(verkooptruckje).
Epine verkoopt dus spullen laat je betalen en heeft ze uiteindelijk niet op voorraad en ik kan wachten tot men een keer bereid is om 229 euro terug te storten.
Heb ook een mail gemaakt met een klachtvermelding maar heb daar geen respons op gehad.

Sabine 06-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Omdat ik 1 dag langer moest wachten op mijn geleverde product kreeg ik een hand geschreven briefje met presentje erbij! Dat is pas service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden klant 05-07-2018 In de winkel gekocht
Papendrecht

Fantastisch product en een super service!

Voor het eerst een e-step aangekocht, wat een uitvinding! Ik ben ik de winkel goed geholpen en de volgende dag kon ik met rdw keuring mijn e-step ophalen en de weg op! Top Epine ik kom graag terug!

Gert 26-06-2018 Via de website gekocht

Slechtste webwinkel ooit bezocht

Ik ging op vakantie en wilde een ip camera voordat ik weg ging. Op hun site stond een leverbare ip camera. Deze besteld en betaald via IDeal. Telefonisch gecheckt en ja de camera was echt tijdig leverbaar. Vervolgens sturen ze een mail met een bezorgavond, hier voor thuis gebleven, maar er kwam niets. Volgende mail meldt dat de camera toch niet leverbaar is. Daarna meer dan 14 dagen wachten om mijn geld terug te krijgen. Bij reclameren is men bijdehand, ik reclameerde 1 dag te vroeg. Hun “procedure” is 14 dagen voordat het geld wordt terug gestort. Ergerlijk en zeer klantonvriendelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Epine Camerashop 27-06-2018

Beste Gert,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je bestelling zo is verlopen. Graag kom ik met u in contact om dit op te lossen. Kunt u contact met ons opnemen via 078-6416410.

Team Epine

Ben 21-05-2018 In de winkel gekocht
Er is maar 1 winkel geloof ik en dat is in Papendrecht.

Goede service / winkel

De app professioneel laten instaleren op het bedrijf.
Thuis uitgepakt en geïnstalleerd.
Het systeem voldoet aan alle verwachtingen.
Bij eventuele vragen werden wij snel en adequaat geholpen.
Regelmatig goede aanbiedingen
Ga zo door!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.R.Portier 20-05-2018 In de winkel gekocht

Lange levertijden.

Alles wat op voorraad in de winkel is kan je gelijk meenemen. Wat nageleverd moet worden moet je lang op wachten en dan heb ik het niet over een week of 2 maar eerder over 1,5 maand. Uiteindelijk geleverd zou een component getest zijn hierdoor was het component niet aan te sluiten totdat het uit een registratie op het test apparaat gehaald werd. Natuurlijk duurt dat dan ook weer even.

R 12-04-2018 In de winkel gekocht

Slechte zaak

Slechte service, zelf 4x terug moeten bellen.
Toen te horen gekregen dat het product niet compatible was met het product welke ik ook aangeschaft heb.
Zelf geen ervaring met de producten die zelf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Epine Camerashop 16-04-2018

Geachte heer Coster,

Enorm vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze service. Helaas zijn de camera's die u heeft aangeschaft niet compatibel met een geupdate recorder vanuit de producent. Deze recorder is alleen compatibel met de nieuw uitgebrachte range. We kunnen hier helaas niets aan veranderen maar wel een goed alternatief bieden.

Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.

Team Epine

Bas Velder 07-03-2018 Via de website gekocht

Goede service

Dinsdag besteld, woensdag keurig op tijd binnen. Snelle reactie op vragen omtrent aankoop. Wij zijn overall naar tevredenheid geholpen.

Het het systeem nu ongeveer 2 weken in gebruik en het werkt goed. De losse componenten installeren spreekt voor zich en met wifi verbinding is alles vrij snel actief. Snelle reactie op vragen omtrent toelichting aankoop.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

arodrigo 28-10-2017 In de winkel gekocht
Papendrecht

Na problemen toch geweldig opgelost !!

Er waren technische problemen, waarna ik opgebeld ben door Janny van Epine,
daarna een prima oplossing gekregen, nadat ik jaren geleden de camera's gekocht had,
zijn alsnog kosteloos de problemen opgelost !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 21-07-2017 Via de website gekocht

Service van niks!!

Alarmsysteem besteld en meteen betaald met ideal. Voor 17:00 uur besteld, morgen in huis. Na mijn bestelling kreeg ik maar geen bevestiging, zelfs geen mail; helemaal niets. Ik gebeld: was iets met het systeem. Graag alsnog een bevestiging. Niet gekregen, nog maar eens bellen: 'we zoeken het uit en bellen terug'. Eind van de middag wordt ik terug gebeld: we kunnen vandaag niet versturen want het 'basispakket' wat ik besteld had was eigenlijk geen pakket. Dat moest nog worden samengesteld. Vreemd! Het gaat dna morgen weg. Affijn, de dag erop heb ik weer 2x moeten bellen; het gaat vandaag weg en we sturen een trackntrace: tot op heden nog geen mail, bevestiging, trackntrace niets ontvangen! Slecht!! Nu maar afwachten wanneer het komt???? Als ik het morgen niet in huis heb annuleer ik de bestelling en wil ik mijn geld terug (en snel!). Is dat een trend tegenwoordig dat je overal achteraan moet bellen. Ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Detta 04-07-2017 Via de website gekocht

Prettige ervaring met epine camerashop

Bestelling gedaan met een foutje door mij gemaakt nl ,ik had vermeld dat ik het zou ophalen. Maar bedoelde eigenlijk van toesturen omdat ik op grote afstand woon. Dit werd opgemerkt bij epine en deze hebben contact met mij gezocht en het geheel gewijzigd. Hierna werd ik gebeld met de mededeling dat het bestelde niet voorradig was en of ik genoegen nam met een duurdere uitvoering voor het zelfde geld. Dit uiteraard goedgekeurd en de volgende dag netjes geleverd.

Kom 04-07-2017 In de winkel gekocht

Onbetrouwbaar bedrijf

Het assortiment is best groot maar zaken als betrouwbaarheid en het nakomen van gemaakte afspraken zijn niet bekend bij dit bedrijf!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Jeroen 11-04-2017 Via de website gekocht

Keurig

Keurige zaak. Doen alles om een klant tevreden te maken en houden. Ook als het niet zeker is of een defect wel of niet onder garantie valt. Goed bereikbaar en altijd bereid om in oplossingen te denken. De winkel was wat rommelig omdat er verbouwd werd op het moment van ons bezoek. Voldoende parkeergelegenheid.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lalkens 23-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant!

Ten eerste zou ik Epine aanbevelen omdat de site goed overzichtelijk is!
Toen er echter wat mis ging na dat de bestelling geplaatst was ben ik super netjes benaderd door het bedrijf en zijn we samen tot een goede overeenkomst gekomen! Ik heb een duurder en beter product gekregen!!!
Zeer netjes!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roelof 21-02-2017 Via de website gekocht

Roelof

Erg prettig zaken doen met Epine Camerashop. Met name de telefonische contacten en advisering. Ook toen bleek dat niet aan onze te hoge verwachtingen kon worden voldaan bleven deze mensen zich bijzonder flexibel en klantvriendelijk opstellen.
De afhandeling verdient een pluim.
Ik beveel Epine Camerashop aan om zaken mee te doen en zou zo weer met ze in zee gaan.

HenryBensum 17-02-2017 In de winkel gekocht

Keurig

Heel erg prettig zaken doen met Epine,goede uitleg en komen de afspraken na,hulp op afstand is beslist geen probleem in een paar minuten de camera,beslist een aanrader om hier je sullen te kopen.

Robak 16-02-2017 In de winkel gekocht

Zeer slechte service Epinecamerashop

Zeer slechte gebruiksaanwijzingen om klanten te helpen bij het installeren van de gekochte camera's en recorders.
Zeer dure helpdesk: 80 eurocent per minuut met een maximun van 30 euro. Dit hebben ze pasgeleden verzonnen.
Zelfs binnen de garantie kost het je geld om service te verkrijgen

Officiele reactie van Epine Camerashop 23-02-2017

Geachte heer Robak,

Vervelend om te horen dat uw computer is gecrashed. Om de camera opnieuw uw computer te installeren hebben we een handige installatiepagina aangemaakt op onze website.

Via onderstaande link kunt u deze bekijken:

Mocht u liever willen dat wij de installatie opnieuw op uw PC voor u uitvoeren vragen wij daar een kleine bijdrage voor. U kunt daarvoor contact opnemen met onze technische dienst.

Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijk groet,

S. Anoniem 21-12-2016 Via de website gekocht

EPINE NOOIT MEER

Wat een vreselijk slecht bedrijf met een vreselijke service. Van telefoniste tm manager slechte service! De Kerstknaller Zmodo ZH-CJAED Smart WiFi HD Deurbel gekocht. Uit de verpakking getest werkte prima. Het product ziet er fancy uit en wij waren blij. Vervolgend opgehangen, aan de deur geprobeerd deed het 2 x prima. Tot we, binnen 1,5 bezorg briefjes kregen waarop stond dat onze pakketjes bij de buren lagen. Bezoek dat op de deur moest kloppen omdat de bel het niet deed. Formulier voor herroeping keurig netjes ingevuld, er staat overigens nergens de mogelijkheid om product werkt niet naar behoren in te vullen. Product terug gezonden voor 7 euro. Vervolgens stuurt dit o zo professionele bedrijf zonder het product terug. Want het heeft gebruik sporen. LOGISCH want hij is gebruikt, we dachten dat het product het deed, helaas doet het product niet wat het moet doen. Let wel het gaat om deurbel van 180,- telefoniste en manager zijn beide van mening dat het product niet retour kan genomen worden omdat het gebruiksporen heeft. Het product komt nu terug en we moeten maar bellen met de technische afdeling. Als die ons ook niet kan helpen dan hebben we dikke vette pech en mogen we de kapotte deurbel houden. Technische afdeling? Mijn partner is notabene technisch voor zijn beroep, dus daar ligt het niet aan! Het product deed het maar na 1,5 dag niet meer. Als het product stuk is, dan kunnen we het laten repareren. ERG KLANTONVRIENDELIJK om kapotte spullen zo door de maag van je klanten door te douwen. En dan nog de toon van de telefoniste en de manager, ik kreeg de ruimte niet om uit te kunnen praten! Het besluit was al genomen en daar moest ik het mee doen. 180,- voor een kapotte deurbel ophangen zodat mensen op mn deur mogen kloppen omdat de bel het niet doet. Meneer de manager in papendrecht geeft aan dat er geen recencies zijn over hen, ik zie voldoende ontevreden recencies op deze pagina. Geen idee onder welke steen deze klantonvriendelijke manager heeft verbleven. Ik had de deurbel en het bedrijf ook al aan anderen aangeraden, ik neem mijn woorden terug!

EPINE NOOIT MEER!

Minpunten

• vreselijke service
  • klant onvriendelijk
  • stouwt kapotte spullen door de maag van klanten

Officiele reactie van Epine Camerashop 21-12-2016

Geachte mevrouw Chedoe,

Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met onze klantenservice. Het klopt inderdaad dat een gebruikt product buiten de zichttermijn of zware gebruikssporen niet kan worden terug genomen. Uiteraard heeft u wel recht op een goed werkend product zodat wij u hebben aangeboden het product voor u te laten onderzoeken. Daarbij hebben wij u aangeboden dat onze technische afdeling op afstand met u mee kijkt. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd direct contact opnemen met onze klantenservice.

tess 28-11-2016 In de winkel gekocht
Papendrecht

Super bedankt voor de geweldige service!!

Vandaag kwam ik met mijn oma naar jullie winkel (Epine in Papendrecht). Ze is al wat ouder en toch wel wat angstig soms met al die vervelende berichten in de media. Na een heel fijn luisterend oor van jullie kant, een lekkere kop koffie, en alle begrip voor haar situatie, is er met haar bekeken wat voor haar van toepassing zou zijn. We hebben gekozen voor de draadloze camera HD709-4, volgens jullie een eenvoudig systeem, een simpele installatie en makkelijke bediening. Bij thuiskomt en alles even rustig te hebben nagelezen en besproken met oma zijn we samen begonnen aan het installeren. En binnen no time hing en werkte alles, zelfs ik (en ik ben totaal niet technisch aangelegd) had het zo door. Wat een geruststelling voor mij maar vooral voor mijn oma. 1000% een aanrader voor als je wilt dat er naar je geluisterd word en niet aan je wordt verdiend. Ik kom zeker weer eens terug.

Pluspunten

• luisteren naar de klant
  • meedenken (ook financieel)
  • eerlijk advies

Harry 17-09-2016 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar en klantonvriendelijk

Op woensdagavond 14 september heb ik bij deze webwinkel een powerline adapter besteld. Het artikel was volgens hun eigen website op voorraad en zou, mits voor 17 uur besteld, de volgende dag bezorgd worden. Aangezien het al woensdagavond was zou dat in mijn geval betekenen dat ik de bestelling vrijdag in huis zou hebben.

Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik keurig een bestelbevestiging waarin bestelling en betaling werden bevestigd. Donderdagochtend om 8.50 uur kreeg ik een mailtje met de mededeling dat mijn bestelling was ingepakt en diezelfde middag rond 17 uur zou worden verzonden. Om 10:51 uur kreeg ik echter al een mailtje met het track & trace nummer van het pakketje met nogmaals de mededeling dat het die dag zou worden verzonden. Donderdagavond heb ik meerdere malen de status van mijn pakketje opgevraagd via de PostNL site maar kreeg telkens de melding “Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL”. Nou gebeurt het wel vaker dat webshops pas rond middernacht hun pakketten bij PostNL inleveren maar toch voelde dit niet goed.

Vrijdagochtend dan ook opnieuw de status opgevraagd maar de melding was ongewijzigd, het pakket was door Epine nog steeds niet ingeleverd bij PostNL. Het zou dus sowieso niet meer op vrijdag worden bezorgd dus heb ik op vrijdagochtend om 8.52 uur een mailtje aan Epine gestuurd dat ik dit een teleurstellende eerste ervaring vind met hun webwinkel en om te vragen wanneer mijn bestelling wel geleverd gaat worden. Op vrijdagmiddag om 12.16 uur kreeg ik van Epine als antwoord dat mijn bestelling rechtstreeks vanuit hun leverancier was verstuurd en dat ik de bestelling wel degelijk die dag zou ontvangen. Een vreemd antwoord omdat de status bij PostNL nog steeds niet was veranderd, er was dus nog steeds geen pakketje bij PostNL afgegeven.

Op vrijdag werd er echter niets bezorgd en veranderde de status bij PostNL ook niet. De kans dat ik dan in ieder geval op zaterdag mijn bestelling zou ontvangen werd ook steeds kleiner. Vrijdagavond om 18.55 uur heb ik daarom weer een mailtje naar Epine gestuurd om hun te laten weten dat ik die dag niets heb ontvangen en heb ik wederom de vraag gesteld mij te laten weten wanneer ik mijn bestelling wel zou gaan ontvangen. Op vrijdagavond nog een aantal malen de status bij PostNL gecontroleerd maar helaas geen verandering, wederom had Epine het pakketje niet bij PostNL ingeleverd.

Zaterdagochtend nog geen reactie ontvangen van Epine op mijn mail van vrijdagavond. Inmiddels was op de PostNL site te zien dat er nog steeds niets was ingeleverd en was het bezorg venster inmiddels verschoven naar dinsdag 20 september. Dat zou betekenen dat mijn pakketje bijna een week na het plaatsen van de bestelling zou worden bezorgd in plaats van een dag. Dat in combinatie met het stilzwijgen vanuit Epine deed mij doen besluiten om mij te beroepen op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen en om de bestelling te annuleren. Op zaterdagochtend om 11.35 uur heb ik Epine een mailtje gestuurd waarin ik dat aangeef alsmede dat ik binnen 14 dagen het geld op mijn rekening teruggestort wil hebben. De ontvangst- en leesbevestiging van die mail door Epine heb ik inmiddels ontvangen, ik ben dus benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik mijn geld heb ontvangen. Ik zal het vervolg m.b.t. de annulering van deze bestelling later nog als update aan deze review toevoegen.

Dit was voor het eerst en meteen voor het laatst dat ik iets bij Epine heb besteld. De informatie op hun website over het leveren van bestellingen klopt niet en daarnaast word er door Epine niet gereageerd op vragen.

Officiele reactie van Epine Camerashop 20-09-2016

Geachte heer Brinks,

Uiteraard betreuren wij de gang van zaken en willen wij u onze excuses aanbieden. Helaas zijn wij in deze afhankelijk van externe factoren en is in u geval de order vanuit onze leverancier niet helaas verzonden. Omtrent het reageren op zaterdagochtend, op zaterdag is de klantenservice gesloten en dit wordt dan inderdaad pas op maandag opgepakt.

Bij deze kunnen wij aan u bevestigen dat wij de order hebben geannuleerd en dat wij het aankoopbedrag aan u terug storten.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak en wij wensen u een prettige dag toe.

John

Ad 13-07-2016 Via de website gekocht

3,8

De site is overzichtelijk en de producten zijn goed te vinden.

De service is zeer slecht. Bij problemen met een product wordt in eerste instantie snel gereageerd op de mail, echter een antwoord op een gestelde vraag wordt omzeild en ik krijg een verwijzing om contact op te nemen met een duur 0900 nummer die mij vervolgens een dik half uur aan de lijn houden. Absoluut klant onvriendelijk !En het probleem is nog niet opgelost.

Assortiment
Prijs kwaliteit verhouding is redelijk met voldoende keus.

Aanbeveling
Pretenderen kundig en behulpzaam te zijn echter zonder resultaat.

Extra toelichting
Men moet naar de klant luisteren en niet de vraag negeren, tenzij men er zelf geen antwoord op weet. In het laatste geval betekend dit dat men geen kennis heeft van het product.

Ray 23-06-2016 Via de website gekocht

3,5

Website is goed en overzichtelijk, geen gemak na aankoop.

Ik vind dat de levering zeer slordig is verlopen. Gebruikte camera ontvangen ipv een nieuwe. Zeer slechte communicatie, niet terugbellen, afspraken niet nakomen.

Aanbeveling
Na 6 maanden problemen met een van de camera. Epine reageert al 5 weken niet op email/tickets.

Uiteindelijk reactie via email, of ik wilde bellen naar opgegeven telefoonnummer €0,90 p/m. en max. €45,00.

Medewerker aan telefoon kan me niet helpen en vraagt naar een volgend nummer te bellen. Weer €0,90 p/m.

Ook deze medewerker kan me niet helpen, vraag of zij mij terug bellen. Wordt gedaan, maar ook deze medewerker wil me niet helpen. Zegt letterlijk.. nu ga ik het gesprek met u beëindigen, want ik heb een andere lijn met een betalende klant! Ik vind dit zeer teleurstellend!

Officiele reactie van Epine Camerashop 24-06-2016

Geachte heer van Kempen,

Onze excuses voor het ervaren ongemak. Vanuit onze technische afdeling hebben wij voor u de camera's ingesteld. D-Link biedt direct support op uw camera van de dedicated D-Link support afdeling. Inmiddels is het voor u opgelost. Nogmaals excuus voor dit ongemak.

Epine Camerashop

Bas 06-06-2016 Via de website gekocht

Wanneer je belt voor hulp bij keuze zijn ze zeer aardig en bereidwillend. Hier houdt het op.
Heb een product besteld, YooVuu X, uitdrukkelijk gevraag voor nieuw en ongebruikt. Bleek achteraf toch niet voorradig te zijn. 9 dagen later een gebruikte dashcam in de doos. De dashcam werkte zeer slecht.
Hier begint het gesodemieter. Bellen bellen bellen bellen. Kan niet is niet zo bestaat niet bla bla bla.
Zelf afgeleverd en hoop dat m'n geld €149,- inderdaad binnen de beloofde 14dagen retour is. Ik zeg: links laten liggen.

Assortiment
Er is best wel veel keus

Officiele reactie van Epine Camerashop 24-06-2016

Beste Bas,

Wat jammer om te horen dat de dashcam niet bevalt. Inmiddels heb ik begrepen dat uw uitbetaling aan u is afgehandeld.

Epine Camerashop

TheoJ 09-05-2016 Via de website gekocht

Product makkelijk te vinden met beknopte maar duidelijke omschrijving

Binnen 24 uur per post bezorgd

Aanbeveling
Omdat mijn keuze vaststond was de correcte levering het belangrijkste

Karel Akkermans 04-05-2016 Via de website gekocht

Website was zeer overzichtelijk en had een goede uitstraling, dit in tegenstelling tot andere partijen die balance boards aanbieden.

Mijn balance board had een klein plekjes op de zijkant en deze werd direct vervangen voor een ander model.

Assortiment
Divers assortiment en alleen maar kwaliteit.

Absoluut een dikke 10!

Extra toelichting
Normaliter geef ik niet snel een review, maar deze winkel heeft mijn verwachtingen echt overtroffen.

claude 08-04-2016 Via de website gekocht

2,7

Mooie overzichtelijke website

twee maal verkeerde zending gekregen
zelf terug moeten opsturen en verschillende keren moeten vragen om verzendkosten terug te betalen
zeer slechte communicatie met klant

Aanbeveling
bij fout zeer slechte communicatie met klant
product niet aanwezig maar staat op de site als op voorraad

Jan A 30-01-2016 Via de website gekocht

4,5

Makkelijk kiezen, vergelijken en bestellen

Heb twee webcams besteld.
De eerste kon ik niet monteren.
Heb een ander model besteld.
Krijg 'm niet aan de praat.
Heb om uitleg gevraagd, maar krijg alleen een niet deugdelijke gebruiksaanwijzing die me niet helpt het ding aan de praat te krijgen.

Veel keus

Aanbeveling
Heel veel keus, makkelijk ebstellen, maar als de apparatuur het uiteindelijk niet doet, dan heb je er niets aan.

henry1st 29-06-2015 Via de website gekocht

Heb snelle en prettige ondersteuning gehad bij de installatie!

Extra toelichting
Snelle service en prima ondersteuning!

mbakker2110 20-06-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk te vinden .

In een woord Top

Heel veel keuze

Aanbeveling
Geweldig geholpen , dame van de sales afdeling gesproken . Zij heeft mij uitstekend geholpen .

The nice fox 20-06-2015 Via de website gekocht

Ze geven aan dat het op voorraad is en blijkt na je bestelling en betaling niet op voorraad te zijn. Ze komen met een belachelijk alternatief dat veel duurder is. Dus mijn geld terug gevraagd. Na 3 keer bellen het geld nog niet terug na meer dan een week. Hoe moeilijk kan dat zijn, zeggen ze doodleuk dat dat tot 14 dagen kan duren door de procedure. Volgens mij werkt er maar 1 man.

Aanbeveling
Waarom zou je een webwinkel aanbevelen die onwaarheden op de website plaatst en daarnaast ook geen goede klanten service geeft?

Extra toelichting
De reacties die ik bij de individuele punten heb beschreven zeggen genoeg.

koosenulrike 09-06-2015 In de winkel gekocht

4,2

De winkel is goed te bereiken. Er is voldoende parkeerplaats. De toegankelijkheid van de winkel is matig. Je moet aanbellen. Het lijkt meer op een kantoorpand dan op een winkel.

De verkoopster in de winkel is onvoldoende bekend met de producten om een gedegen advies te geven. De service lijkt verder in eerste instantie goed, maar bij aanhoudende problemen met het product haakt men af. Het product wordt niet vervangen. De camera functioneert na een maand tobben nog steeds niet. Problemen met het opnemen en problemen met alarm detectering.

Assortiment
Er is voldoende aanbod op het gebied van beveiligingscamera s. Echter niet alle (bekende) merken.

Aanbeveling
Hoewel de winkel gemakkelijk te bereiken is en de ontvangst hartelijk is (met koffie), schiet de winkel tekort in de advisering en de service. Hoewel er echt wel de tijd genomen wordt om de problemen op te lossen, komt men niet tot een daadwerkelijke oplossing. Mij heeft het heel veel tijd gekost en ergenis en de problemen met de camera zijn niet opgelost. Slecht productreview wordt door Epine niet geplaatst (komt kennelijk niet door hun screening).

Extra toelichting
Goed is het feit dat er zowel online als inde winkel gekocht kan worden. De ontvangst is vriendelijk en men neemt de tijd. De inhoudelijke kennis van de producten laat te wensen over Epine lijkt goede service te verlenen. Men neemt daar echt de tijd voor en men probeert het ook op te lossen, maar uiteindelijk lukt het dan niet en dan wordt er niet doorgepakt naar bijv. een vervanging of een acceptabele andere oplossing. Mijn productreview (slecht) is niet geplaatst. Komt waarschijnlijk niet door de screening. Dat zou slecht zijn, want dan krijgen toekomstige kopers geen objectief beeld.

9sadkjbfseyu 08-05-2015 Via de website gekocht

2,5

Ik kreeg antwoord op mijn e-mail (positief); echter was het antwoord onwaar (negatief, weegt zwaarder).

Aanbeveling
Elke dag krijg ik te horen dat het pakketje deze keer echt onderweg is, maar de track&trace laat zien dat er helemaal geen pakketje wordt aangeboden aan PostNL. Ik wordt aan het lijntje gehouden; kortom: een afrader!

Officiele reactie van Epine Camerashop 08-05-2015

Uiteraard vinden wij het vervelend dat u uw bestelling later dan verwacht binnen hebt gekregen. Wij vinden echter ook dat wij aan onze verplichtingen voldaan hebben.

U heeft uw bestelling geplaatst in het weekend. De bestelling is door ons dan ook op maandag, zoals het hoort, verstuurd. Bewijs daarvan kunnen wij u eventueel overleggen.
PostNL bezorgde de dag erna (Bevrijdingsdag) niet. Blijkbaar hebben zij daarna wat moeite gehad om de goederenstroom weer op gang te krijgen. Veel pakketten zijn helaas vertraagd bezorgd.

Volgens Track&Trace, die bij ons gewoon informatie toont, wordt het pakket vandaag (vrijdag) bij u bezorgd.

Nogmaals excuses voor de vertraging. Wij zijn echter van mening dat dit ons niet aan te rekenen is.

Epine WebCare