Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Deze score is berekend op basis van 21 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,6

Tom 29-05-2020

We hadden een bestelling geplaatst maar deze was niet echt van toepassing voor ons probleem. Met de technische dienst dit kunnen oplossen en dit probleem kunnen oplossen. Een zeer goede klantenservice. Zeer aan te raden.

Gert-Jan 26-05-2020

Ik had een probleem met de installatie van een camera set.
Helaas was de deskundige van de klantenservice op dat moment niet aanwezig, maar deze belde binnen een half uur terug voor assistentie.
Het probleem binnen 5 minuten opgelost en alles werkt weer.
geweldig, en bedankt

Rudy 18-05-2020

De webwinkel Epine Camerashop is een aanrader, prima service, veel keuze in producten

Janssen 18-05-2020

Na het binnen krijgen van een Draadloos Camerasysteem ben ik deze meteen gaan uitpakken en installeren. Een paar dingen kwam ik niet uit en nam contact op voor hulp. Dat zijn vaak de momenten dat sommige bedrijven het niet voor elkaar hebben. Integendeel voor Epine. Hun hebben mij super geholpen en ik heb nu een Draadloos Camerasysteem waar mijn gehele gezin zeer blij mee is. Ontzettend bedankt Epine voor jullie mooie product en service! Ik beveel jullie graag aan.

Pieterse 13-05-2020

Mijn konijn heeft het kabeltje van mijn adapter doorgeknaagd.. epine heeft een nieuwe kabel kosteloos opgestuurd!

N 07-05-2020

Zeer klantonvriendelijk. Camera's zouden tot 600 meter afstand moeten halen maar halen amper 10 meter.
Op mails word zeer slecht of niet gereageerd geen aanrader deze partij.

Weten dus duidelijk niet wat ze verkopen.

Loverbosch 06-04-2020

Had wat problemen met de installatie(ben 84)toch perfect gehopen door een medewerker on line.Had ook meteen contact on line .

John 02-04-2020

Fijne webshop/winkel
Correcte en snelle levering
Fijn personeel
Duimpje omhoog

Piet 27-12-2019

Klantenservice is niet te bereiken, geen reacties op mail. Telefonisch uitsluitend verwijzingen naar website of mail. Bij retour gezonden defect apparaat geen reactie of terugkoppeling. Nu alles kwijt. Geen geld, geen apparaat
Voornemens juridische stappen te ondernemen
Officiele reactie van Epine Camerashop 30-12-2019

Geachte heer Van Ekert,

Ons inziens is dat hier sprake is van een misverstand. Naar aanleiding van het persoonlijk contact dat wij met u hebben gehad, heeft u aangegeven dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij hebben afspraken met u gemaakt en zijn deze ook nagekomen.

De beste wensen voor 2020!

Corne hagenaars 21-12-2019

Epine heeft een meer dan fantastische service. Vandaag gebeld in verband met een kleine technische beschadiging die door mij zelf per ongeluk is veroorzaakt. Wordt ik direct keurig te woordgeslacht door de klantenservice en binnen twee oor wordt het opgelost en zelfs kosteloos het onderdeel netjes op gestuurd. Dat noem ik nou Service. 👍👏Epine.

AvM 10-12-2019

Epine is volop klantvriendelijk tot dat je heb gekocht, en betaald. als je daarna vraagt om een completere Nederlandstalige gebruiksaanwijzing, wordt niet gedaan. krijg je binnen de garantietermijn problemen dan verschuild men zich achter div. excuses welke in feite niet ter zake zijn.. wij zijn enkel een webshop, wij hebben het druk, black friday ( een week lang, hoe geloofwaardig !) . we geven het door aan de technische dienst. na vier weken heeft de technische dienst nog niet gereageerd, bij navraag over hoe het staat ineens antwoord, de camera moet worden vervangen maar is " voorlopig niet leverbaar" . ( maar staat wel op de website als in voorraad) . dat de camera vervangen moest worden was direct al duidelijk, meerdere lampjes waren zichtbaar verkleurd / doorgebrand . maar daar had men vier weken voor nodig om dit te onderzoeken. nu , na inmiddels ruim vijf weken, geen beveiligingscamera, veel excuses, veel beloftes , en deze ook weer niet na komen. vlak voor de komende Feestdagen
ik ben hier volledig klaar mee , en moet het nu helaas anders gaan doen ! .
Dit is Géén Reclame Epine .
Officiele reactie van Epine Camerashop 13-12-2019

Geachte heer Van Meeteren,

Bedankt voor uw feedback. Wij hebben het e.e.a. uitgezocht en moeten concluderen dat het proces van het vervangen van uw camera te lang geduurd heeft. Toen u uw defecte camera bij ons heeft langsgebracht voor technisch onderzoek, is deze niet binnen gemeld, waardoor het onderzoek vertraging heeft opgelopen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hebben u echter niet aan het lijntje gehouden; toen wij geconstateerd hadden dat uw camera defect is, hebben wij u laten weten dat wij op dat moment geen vervangende camera in de juiste kleur konden leveren. Wij konden wel dezelfde camera in een andere kleur leveren, maar hier wenste u geen gebruik van te maken. Wij hebben in de tussentijd ons best voor u gedaan, en hebben u inmiddels toch een nieuwe camera in de juiste kleur kunnen leveren. Wij zijn blij dat u weer een volledig werkend camerasysteem heeft en weer goed beveiligd bent.

Wij wensen u een hele fijne Kerst en de beste wensen voor 2020!

C. van Bree 27-10-2019

Waardeloze, klantonvriendelijke zaak. Loopt technisch achter want je kunt er niet eens contactloos betalen. Van Apple Pay hebben ze nog nooit gehoord en garantie stelt NIETS voor. Eenonlangs gekochte buitencamera, met twee jaar garantie, die een inwendige electronische storing krijgt wordt niet gerepareerd en ook niet vergoed of teruggenomen of ingeruild omdat de camera aan de buitenkant in een andere kleur gespoten is. De garantie vervalt dan volgens hen, maar dat staat nergens en is nooit verteld. Het enige dat ze “aanbieden” is: Een andere camera KOPEN ! Geen service. Ze denken alleen aan hun eigen voordeel en de klant moet het maar uitzoeken. Schande !!!
Officiele reactie van Epine Camerashop 11-11-2019

Geachte heer Van Bree,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier ervaart. Wij kunnen het echter niet eens zijn met uw bewoording dat wij 'klantonvriendelijk' zijn. In september 2019 heeft u via e-mail en ons ticketsysteem laten weten dat u problemen ervaarde met uw camera. Wij hebben uw bericht toen doorgezet naar onze technische dienst. Zij hebben daarop bepaald dat u de camera naar ons toe mocht zenden voor technisch onderzoek. U heeft er toen niet bij vermeld dat u uw camera, die u bijna een jaar geleden heeft aangeschaft, volledig bruin heeft gespoten. Vervolgens gaf u aan dat het probleem al uit zichzelf was opgelost - de camera hoefde dus niet terug voor technisch onderzoek. Daarna kwam u echter langs in de winkel met uw camera met het verzoek deze om te ruilen voor een nieuwe. Direct bij binnenkomst is u gemeld dat de garantie van uw camera vervalt, daar u deze bespoten heeft (dit is algemeen bekend en dit valt op diverse pagina's op onze website te lezen). Garantie vervalt wanneer "onbevoegde personen wijzigingen of reparaties hebben uitgevoerd". Tevens zijn door de verf de serienummers niet meer (goed) te lezen, hetgeen eveneens leidt tot vervallen van de garantie. Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. In de winkel heeft onze technische dienst nog een uitzondering voor u gemaakt, door uw camera meteen even kort te onderzoeken, terwijl wij normaal gesproken geen technisch onderzoek uitvoeren en technische hulp verlenen in de winkel. Hieruit bleek dat uw camera niet meer te repareren is. Het enige wat wij dan nog voor u kunnen doen, is uit coulance korting geven op de aanschaf van een nieuwe camera. Hier wenst u zelf helaas geen gebruik van te maken.

Klantenservice Epine

Peeters 21-10-2019

Perfecte medewerkers en een zeer goede en rustige uitleg. Ben zeer tevreden.

Frans 20-09-2019

De site ziet erg goed uit en is gebruikers vriendelijk, en ze hebben aardig wat producten.
ik kwam deze site tegen omdat veel Nederlandse bedrijven geen Paypal betaal mogelijk heden hebben en dat is in mijn geval een pre.
Met de chat op hun site krijg je vrijwel direct contact en helpen ze je netjes verder, lukt dit niet dan bellen ze je diezelfde dag terug en mailen je ook.
Dus als er iets is of je wil meer info over het product wat je wilt kopen helpen ze je op weg en laten je niet in het donker zitten, ze zijn vriendelijk en behulpzaam.
al met al een goed bedrijf die klant vriendelijk is en klantgericht is.

Piet 18-09-2019

Persoonlijk had ik een specifieke vraag. Middels de chats en de kundigheid van Leo, Marloes en Judie. Uiteindelijk een goed keuze kunnen maken. Toppers

Martijn Bosman 17-09-2019

Deze webshop verdient een hele grote pluim. Enige tijd geleden heb ik een bewakingscamera aangeschaft. Deze heb ik niet direct geïnstalleerd met als gevolg dat ik de voeding ben kwijt geraakt. Ik heb telefonisch contact gehad met de vraag of ik de bijbehorende voeding los kon bestellen. Tot mijn grote verbazing wat gelijk omsloeg in vreugde werd mij verteld dat ze een voeding kosteloos zouden afsturen alleen de verzendkosten heb ik hoeven te betalen. Grote Pluim!

Jeroen 07-09-2019

Ik heb voor Epine gekozen omdat zij het zorgproduct hadden waar ik naar op zoek was (Home8 medicijn dispenser). Epine heeft mij telefonisch uitstekend voorgelicht over het product, en mij begeleid toen installatie niet direct lukte.
Het product is uitstekend van ontwerp en kwaliteit. Toen ik het toch moest terugsturen vanwege persoonlijke redenen heeft Epine mij een uitstekende oplossing geboden. Warm aanbevolen.

Marco 23-07-2019

Hover-board van mijn zoon had storing. In de winkel goed geholpen en storing verholpen.
Top service!

top 23-07-2019

Heel snel antwoord op mijn vraag, heel vriendelijk bij volgende vragen. Heel snel ook de juiste camera gevonden.

Herman 08-07-2019

Al 2 camera's gekocht bij epine

Al 2 camera's gekocht bij epine. De eerste had een probleem met het kpn modem en werd keurig opgelost. De andere geinstalleerd met een ziggo modem is na ruim 1 jaar nog steeds niet op afstand te bekijken. Lokaal werk deze prima maar met de imou app wordt de camera wel gezien maar ik kan deze niet koppelen aan mijn account omdat de camera ofline aangeeft. Na ruim een kwartier aan de telefoon tegen 95 ct p/m nog niet opgelost. Kreeg een monteur die niet wist wat het probleem was. Had ik de reviews maar gelezen.

Tom 03-07-2019

Snelle service voor de herstelling van het hoverboard. Goeie opvolging van de vragen per mail.

SKILL 14-05-2019

Via de chat mij goed voor laten lichten over een draadloos camera systeem. Het advies was een Vegas systeem met 4 camera’s. Hier hadden ze de beste ervaringen mee. En het bereik zou tot 300 meter zijn. Echter had ik slechts afstanden van 10, 15, 20 en 50 meter.
De harde schijf bleek niet leverbaar te zijn. Hier moest ik steeds zelf naar informeren. Uiteindelijk heb ik zelf een harde schijf moeten kopen in inbouwen.
Bij het ophangen van de camera’s draaien de schroeven snel dol van de camera’s om ze te stellen. Dit is een slechte kwaliteit vergeleken bij bijvoorbeeld het merk Foscam o.i.d.
Door plaats van de antennes op de camera’s zijn de camera’s niet in een hoek naar links te plaatsen. Dan komt de antenne tegen de voet.
De camera’s zijn HD, maar de unit die bij het Vegas systeem zit levert verre van HD beeld op. Dat is blokkig en korrelig.
Direct bleek het bereik niet goed. Camera’s vallen weg. We hebben met andere gelijke draadloze signalen getest en verschillende plaatsen geprobeerd. Andere 2,4GHz signalen deden het prima, maar het camera systeem niet.
Na contact met Epine bleek dat er slechts 1 maand telefonische support bij zit. De rest gaat via tickets wat niet direct en snel werkt. Er werd een update en gelijk een duurdere antenne geadviseerd. Dit heeft niet tot een oplossing geleid.
De app KalayCam op de telefoon is traag en laad langzaam op een moderne samsung S8 of S9. Ook het overschakelen van camera’s gaat bijzonder slecht. Apps van bijvoorbeeld foscam of synology werken veel stabieler en beter.
Binnen 1 jaar is het touchscreen van de hoofdunit kapot gegaan. Ook bij de antenne aansluiting zat speling.
De klachten zijn weggelegd bij Epine. Inmiddels had ik ook overal (ook op de camera’s) al sterkere antennes geplaatst. Epine heeft het defect aan de touchscreen wel verholpen maar gaan totaal niet in op bereik issues. Ze testen het niet eens en nemen de klacht niet serieus. Dit is ook bij de klacht over de KalayCam app. Ondanks de Carry-in garantie waarbij je je product zelf haalt/brengt of opstuurt, sluiten ze de ticket en sturen ze het op eigen kosten terug om maar niet met je in gesprek te hoeven gaan.
Deze partij levert een slechte kwaliteit van camerasystemen. De service en hulp is bijzonder beperkt. Ik zou met klem een ander merk camerasysteem adviseren aan anderen. En ik zou deze bij een andere partij kopen die meer meedenken als er problemen zijn en vooraf eerlijk zijn over bereik en kwaliteit van hun product. Hier werd veel beloofd en later ontkent.
Jammer.
Officiele reactie van Epine Camerashop 14-05-2019

Geachte heer / mevrouw SKILL,

Vervelend om te horen dat u problemen ervaart met onze service op uw aankoop. Wij proberen altijd de best mogelijke service te leveren echter moet het wel realistisch en haalbaar blijven. Na 1.5 jaar gebruik van het systeem heeft u zich gemeld met de klacht van een niet werkende monitor. Deze hebben wij voor u onmiddellijk voor een nieuw exemplaar vervangen. Daarnaast hebben we de camera’s en monitor opnieuw voor u ingesteld en geconfigureerd retour gezonden. Met betrekking tot uw vragen omtrent het bereik hebben we u altijd direct van uitleg en informatie voorzien. Wanneer u echter gebruik wenst te maken van onze installatieservice zijn hier kosten aan verbonden. We proberen deze kosten zo laag mogelijk te houden en bieden daarom daarnaast ook support via ons ticketsysteem of per mail.

We vinden het erg jammer dat de geboden service niet genoeg is geweest om u een tevreden gevoel te geven. Mochten we u nog van dienst kunnen zijn dan kunt u contact met ons opnemen via 078-6416410 of klantenservice@epine.nl.

Henk Sanders 04-04-2019

Na een breuk van het camerasteuntje ben ik naar tevredenheid behandeld.
Snel en goed contact met de medewerkers van epine
Ook het gevraagde onderdeel is snel leverbaar,
waardoor gaan lang uitval van de camera ontstond.
Ook daarom is het een aanrader.

Ad Houweling 01-04-2019

Door het uitblijven van levering van nieuwe camera's van Reolink heeft Epine mij als alternatief de duurdere camera aangeboden voor dezelfde prijs en uiteraard heb ik van dit genereuze voorstel gebruikgemaakt. zeer klantvriendelijk en een mooie oplossing.

Mangal 26-03-2019

De bestelde artikelen werden snel geleverd. Vragen aan de klantenservice worden snel beantwoord. Het alarmsysteem ziet er zeer degelijk uit. Voor consumenten is er een ruime periode waarbinnen de artikelen kunnen worden uitgeprobeerd.

Theo 22-03-2019

Op uitstekende manier geholpen door vakbekwame en klantvriendelijke medewerker van Epine. Geen moeite teveel zelfs met klant die niet zo erg thuis is in de materie en dus wat trager van begrip. De aanloopproblemen zaten niet in de camera maar hadden te maken met de beveiliging van mijn computersysteem. Heel voortvarend opgelost door Epine.
Dit is dus een zaak waar vele andere zaken een voorbeeld aan kunnen nemen. Cijfer:10

Philippe 14-03-2019

Snelle service meedenkend hulpvaardig en reactief. aan te bevelen. Enkel het contacteren via de telefoon via België lijkt moeilijker te lopen.

Henk Bodt 11-03-2019

Mooi assortiment, goede service en snelle levering.
Technische ondersteuning werkt eveneens perfect.

Jochem 08-02-2019

In de winkel prima en vriendelijk geholpen. Ik kwam voor een duurdere set dan waar ik mee naar buiten ging. Want toen ik vertelde waar het voor gebruikt werd zei de verkoper, dan heb je aan deze goedkopere set ook genoeg. Top service vind ik dat. Nu was er een klein technisch probleem, een kabel die het niet altijd doet. Binnen garantie werd er gewoon een nieuwe opgestuurd. Super.

Albert Rodrigo 21-12-2018

Geweldig opgelost !! Camera uit 2013, nam niet meer op, gebeld , uitgelegd wat het probleem was,
Kreeg het nummer van de TD, is een half uur bezig geweest, heeft het probleem prima opgelost !!

H en E 05-12-2018 In de winkel gekocht
Papendracht

Waardeloos

Afgelopen jaar een dure camera set incl. 4 camera's en beeldscherm in de winkel gekocht met zogenaamd 350 meter draadloos bereik, pairing ging goed, goed beeld met de camera's binnen naast het beeldscherm totdat je ze buiten hangt bereik is minimaal. Hiervoor gebeld en extra antennes erbij besteld, hielp dus ook niet. Camera's vallen regelmatig weg ondanks dat ze niet verder dan max 25 meter bij de ontvanger vandaan hangen en ook niet overdreven veel muren er tussen. Gebeld hiervoor moet je inderdaad dure helplijn bellen want in de zaak kunnen ze hierover geen advies geven. Helplijn kon ook niet helpen zal wel aan de dikte van de muren liggen, ja tuurlijk zou ik ook zeggen. Besturingsapp is ook een drama, krijgen we ondanks zogenaamd makkelijk te installeren niet aan de gang. Uiteindelijk een dure set voor bijna € 600 voor Jan L gekocht, nu van ellende een andere set gekocht voor € 80 die het super doet, volop bereik slaat ook de beelden op en is makkelijk terug te kijken op je mobiel. Vind het een beetje jammer dat je zo slecht geholpen wordt ondanks dat je er behoorlijk wat geld voor neer moet tellen. Dus iemand die nog een camera set incl 4 camera's en beeldscherm met harde schijf zoekt heb er nog 1 te koop.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Hoi
Wat heb je precies liggen om een idee te krijgen ?
Ik verneem het graag mvg Jos

H en E 15-02-2019

Een Vegas DC draadloos camera systeem met 4 camera’s en een scherm + harde schijf van 500GB. Als je interesse heb hoor ik het graag, alles in originele doos en extra antennes

Jos 15-02-2019

Dit type zegt mij niks !! Ik vindt dit ook niet terug als ik het in geef op google. Heb je meer info omtrent deze spullen zodat ik ook foto s en info terug kan zoeken eventueel !!? En wat wil je er voor hebben. Mvg Jos

H en E 15-02-2019

Het is een Vegas DCS-5030W als je dit op google ingeeft krijg je hier wel informatie over. De set is compleet en mag voor € 150 weg.
Kijk anders op https://www.epine.nl/camerashop/beveiligingscamera-sets/ep-hd710-4-draadloos-camerasysteem-9-touchscreen/
Mvg E

Jos 15-02-2019

Ok zal ik eens doen. Is deze zwart ?
Hoe moet ik het zien op de foto is dat een soort i pad waar je alles op terug ziet ? En waar zit die harde schijf in van 500GB.
Kan je jou problemen ermee omschrijvenom een beeld te krijgen wat er mee is.

Mvg Jos

H en E 15-02-2019

De camera’s zijn zwart en het scherm is wit, het is een touchscreen scherm waar de harde schijf in zit. Op het scherm kan je alles instellen, live beelden bekijken en beelden terug kijken. Ons probleem is dat de afstand van de camera’s tot het scherm te groot is waardoor we geen beeld krijgen op alle plaatsen waar we dit zouden willen.
Mvg Esther

Jos 15-02-2019

Ach ok het zijn delen niet uit hetzelfde pakket begrijp ik. Omdat alles anders in een kleur zou zijn zover ik kan terug zien. Of alles wit of alles zwart. Uit welke woonplaats kom je ivm afstand eventueel. Mvg Jos

H en E 15-02-2019

Het ie wel een set maar wij wilde een wit scherm omdat dat beter in onze woonkamer past, je kon dus de camera’s en het scherm los kopen en dat hebben wij gedaan maar dat maakte niets uit. Wij wonen op Goeree Overflakkee in Zuid Holland

Mieke Beckers 29-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!!!

Fantastische service! Er konden geen deur/raamcontacten meer geleverd worden, maar het personeel is zo flexibel geweest om standaardbeveiligingspakketten te openen zodat wij onze deur/raamcontacten toch nog konden plaatsen vooraleer we naar het buitenland vertrokken.
Zowel via mail als telefonisch zeer goed onthaald en geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ontevreden 26-11-2018 Via de website gekocht

Voor mij laatste keer

Voor het bestellen specifieke info opgevraagd voor wat betreft het aansluiten van een nvr camera set. Hierbij geen juist advies gekregen waardoor deze set voor mij bij ontvangst niet bruikbaar was. Advies was dus duidelijk onvoldoende wat mij achteraf verbaasde aangezien Epnine een deskundige shop zou moeten zijn zoals zij dit zelf aangeven.
De set dus retour gestuurd met de verwachting het retourbedrag uiterlijk binnen 14 dagen (volgens opgave site) retour te ontvangen.
Na 14 dagen nog niets retour, hiervoor diverse malen moeten bellen en mailen om het op gang te krijgen. Uiteindelijk een maand later pas de retour mogen ontvangen wat voor mij een grote tegenvaller was aangezien het toch om een aanzienlijk bedrag ging.
Voor mij dus om deze reden de laatste bestelling bij Epine geweest.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Epine Camerashop 28-11-2018

Geachte heer Claassen,

Wij vinden het spijtig te horen dat u niet tevreden bent over de geleverde service en technische ondersteuning.

Het advies wat wij u hebben gegeven is gebaseerd op gegevens die wij van u door krijgen.

Als daar onverhoopt een verkeerd advies uit voorkomt vinden ook wij dat zeer spijtig.

Daarom heeft u ook de keuze om als u niet tevreden bent binnen 14 dagen van de koop af te zien.

Het is inderdaad zo dat wij door een miscommunicatie de uitbetaling niet op tijd hebben kunnen afronden.

Daar heeft onze klantenservice ook contact met u over gehad omdat wij het natuurlijk zo goed mogelijk voor u willen regelen.

U gaf aan ,tijdens ons toch zeer prettig telefoongesprek, dat u het jammer vond dat het zo lang geduurd had maar begrip had voor de miscommunicatie.

Des te jammer vinden wij het dan ook deze beoordeling terug te vinden op kieskeurig.

Klant van Epine 17-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service en hele dure klantenservice

na een jaar deed 1 ip camera het niet meer. via het normale telefoonnummer wilden ze ons niet helpen en we moesten het dure klantenservice nummer van 0.90 cent per minuut bellen waarop ze eerst ook nog niet opnamen. Uiteindelijk hebben ze ons een half uur bezig gehouden, dus reken maar uit. Erg slechte service!

Officiele reactie van Epine Camerashop 26-11-2018

Geachte klant,

Vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is. Is het probleem inmiddels opgelost of heeft u nog ondersteuning nodig bij het instellen van de camera?

Spy klok lastig te bedienen 31-10-2018 Via de website gekocht

Spy klok

Spy klok voldeed niet vanwege complexe bediening. Daardoor niet geschikt voor oudere dame. Epine heeft de klok vergoed na de 14 dagen retour garantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H. Raaijmakers 31-10-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Wij zijn uitstekend geholpen door de epine klantenservice en door de technische dienst
Wij bevelen dit bedrijf aan bij toekomstige klanten!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Spy klok lastig te bedienen 31-10-2018 Via de website gekocht

Tevreden over service

Een Spy klok gekocht voor mijn oudere tante, die er echter niet mee overweg kon vanwege de redelijk complexe bediening. Het iedere 8 uur opladen is te lastig voor een ouder iemand. Epine heeft het aankoopbedrag middels een tegoedbon vergoed.

Tonnie van den Akker 30-10-2018 Via de website gekocht

camera van epine

het is geweldig hoe ik behandeld ben , had een storing in de camera heb toen gebeld en ben toen door verwezen naar technische dienst, en die heeft beoordeeld dat ik een nieuwe camera toegezonden krijg.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 30-10-2018 In de winkel gekocht

Goede geadviseerd

Langs geweest in de winkel en prima geadviseerd! Leuke winkel, je kijkt je ogen uit! Naar huis met een home8 alarmsysteem :)

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ali 29-10-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen

Erg vriendelijk personeel en begripvol. Bij een fout in de bezorging is men zo vriendelijk geweest alsnog een nieuw pakket toe te sturen. Dat is vertrouwen! Veel dank en trouwens erg vriendelijke telefonisten.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Paul 19-10-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, service gericht, prima communicatie

Camera gekocht voor de beveiliging van mijn huis.
Helaas bleek deze na een aantal maanden niet meer aan te gaan.
Na gebeld te hebben met de service desk kon ik de camera retourneren.
na 3 dagen kreeg ik een nieuwe camera opgestuurd.
Chapeau epine!

Cor 18-10-2018 In de winkel gekocht

Camera vervangen

Ik heb in de winkel een Dahua camera gekocht. Ik heb de camera opgehangen nadat ik de camera op tafel werkend had gekregen met enige moeite. Echter na het ophangen wilde de camera niet meer opstarten. Eenmaal terug in de winkel is de camera direct vervangen door een ander exemplaar. Mooie service!

Gerrit 31-08-2018 Via de website gekocht

Zeer matige ervaring met after-sales Epine

Nadat ik 4 jaren geleden een buitencamera bij Epine heb gekocht is het volgende gebeurd:

* Na een jaar was de camera defect. Deze moest opgestuurd worden en werd gerepareerd in de garantietermijn.
* Een jaar later was de camera onbereikbaar. Na veel onderzoek bleek dat de software vervangen moest worden. Daarna werkte de camera weer.
* Na vier is de camera opnieuw defect.

- Mijn mail wordt beantwoord met de vraag of ik een 0900 nummer wil bellen. Dat blijkt een 0,90 cent/minuut gesprek om na diverse minuten te horen dat het telefonisch niet opgelost kan worden en dat het opgestuurd moet worden. Onderzoek en opsturen samen kost een kleine EUR 50,-
- Ik geef aan dat ik liever een nieuwe camera van hetzelfde type wil (ivm de uitgehakte muur en de schroefgaten)
- Ondanks dat de website aangeeft dat deze binnenkort weer leverbaar is, blijkt dat niet zo te zijn.
- Ik vraag na of niet meer leverbaar betekent dat de camera ook niet gerepareerd kan worden. Er moeten immers waarschijnlijk onderdelen vervangen worden. Dat blijkt niet het geval, ik kan hem gewoon opsturen, wel na betaling en acceptatie algemene voorwaarden
- Na opsturen volgt het bericht dat de camera niet gerepareerd kan worden. Navraag levert op dat in de algemene voorwaarden staat dat in die gevallen het onderzoeksgeld gewoon betaald moet worden, ondanks mijn vraag vooraf.

Tot en met het telefoongesprek kon ik begrip opbrengen voor de situatie. Een camera kan altijd een keer kapot gaan en met een beetje goede wil kunnen we er 2 of 3 keer van maken in 4 jaar. Na het reparatieonderzoek waarvan kennelijk van te voren te vermoeden viel dat 'niet te repareren' de uitkomst kon zijn (wat is trouwens niet te repareren, heel het binnenwerk vervangen is ook een optie en ik heb nog de mogelijkheid bespreekbaar gemaakt dat ik ook daar de kosten van wilde betalen) ben ik van mening dat de after-sales 'vooral een inventieve manier is om meer inkomsten te genereren.

Mijn advies: koop alleen producten bij Epine als de after-sales er niet toe doet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Epine Camerashop 31-08-2018

Beste Gerrit,

Bedankt voor uw uitgebreide review.

Ondanks dat we aan u hebben gecommuniceerd dat de camera van ruim 4 jaar oud waarschijnlijk niet meer gerepareerd kon worden heeft u toch de keuze gemaakt de camera aan te bieden voor onderzoek. Na conclusie dat de camera niet meer te repareren valt heeft onze klantenservice u uit coulance een voorstel gedaan het nieuwere model met korting aan te schaffen. De montagevoet heeft helaas niet dezelfde afmetingen.

Graag komen we nogmaals hierover met u ingesprek. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Epine

Gert 07-09-2018

Beste Epine,

Helaas heeft uw klantenservice na een week nog geen poging gedaan om met mij in contact te komen.

U stelt: "Ondanks dat we aan u hebben gecommuniceerd dat de camera van ruim 4 jaar oud waarschijnlijk niet meer gerepareerd kon worden...."

De communicatie is schriftelijk gegaan en ik heb dus een en ander terug gezocht n.a.v. uw opmerking. De email waarin u dat geschreven zou hebben is niet bij mij aangekomen of is nooit verzonden. Wel kan ik terugvinden wat ik u voorgelegd heb: "....Indien de kans op “product dient gerepareerd te worden, maar de onderdelen worden niet meer gemaakt” te verwachten is, hoor ik dat graag vooraf....." Zoals gezegd, de reactie zoals u hierboven meldt, kan ik niet terugvinden.

Gert 07-09-2018

Gert 27-09-2018

Beste Epine,

Ook na een maand is er nog geen contact met mij opgenomen, zoals u hierboven belooft te doen. Wat mij betreft een onderstreping van wat ik al eerder dacht te zien. Tot aan de verkoop gaat het prima en de aftersales is niet gericht op service.

Officiele reactie van Epine Camerashop 27-09-2018

Beste Gerrit,

Zoals na het technische onderzoek aan u is bevestigd is het niet meer mogelijk de camera te repareren. U bent hiervan vooraf op de hoogte gesteld en heeft toch gekozen de camera ter reparatie aan te bieden. De garantieperiode is na 4 jaar helaas verstreken en om u tegemoet te komen hebben we u het vernieuwde model met korting aangeboden.

We hebben u hiermee een passend voorstel gedaan en wachten uw reactie af.

Epine

Gert 27-09-2018

Beste Epine,

U blijft stellen dat u een passend aanbod heeft gedaan en dat u zo duidelijk gecommuniceerd heeft. Als het zo duidelijk was, hoe komen we dan in deze situatie terecht? En als het aanbod zo passend is, waarom ben ik er dan niet op ingegaan? Waarom neem ik dan de moeite om deze reviews te plaatsen? En waarom schrijft u hierboven dat uw klantenservice zo snel mogelijk contact met mij opneemt, hoor ik een maand niets en reageert u pas weer als ik de review aanvul? Het is nogal een bende geworden. Ik stel voor dat we het hierbij laten.

Lenard 21-08-2018 In de winkel gekocht

Technischedienst

Ik had wat problemen met de installatie maar hier heeft de technische dienst mij uitstekend mee geholpen. Alles is op het moment werkend.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

marco aaftink 09-07-2018 Via de website gekocht

slechte service

Hoaverboard gekocht via de website deze was voorradig betaald via ideal, kreeg een melding dat het de volgende dag geleverd zou worden ook nog met een tijdstip maar helaas niks geleverd.
De volgende dag gebeld met de klantenservice en toen bleek dat het product helemaal niet op voorraad was wel gelijk een voorstel wat er wel op voorraad was(verkooptruckje).
Epine verkoopt dus spullen laat je betalen en heeft ze uiteindelijk niet op voorraad en ik kan wachten tot men een keer bereid is om 229 euro terug te storten.
Heb ook een mail gemaakt met een klachtvermelding maar heb daar geen respons op gehad.

Sabine 06-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Omdat ik 1 dag langer moest wachten op mijn geleverde product kreeg ik een hand geschreven briefje met presentje erbij! Dat is pas service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden klant 05-07-2018 In de winkel gekocht
Papendrecht

Fantastisch product en een super service!

Voor het eerst een e-step aangekocht, wat een uitvinding! Ik ben ik de winkel goed geholpen en de volgende dag kon ik met rdw keuring mijn e-step ophalen en de weg op! Top Epine ik kom graag terug!

Gert 26-06-2018 Via de website gekocht

Slechtste webwinkel ooit bezocht

Ik ging op vakantie en wilde een ip camera voordat ik weg ging. Op hun site stond een leverbare ip camera. Deze besteld en betaald via IDeal. Telefonisch gecheckt en ja de camera was echt tijdig leverbaar. Vervolgens sturen ze een mail met een bezorgavond, hier voor thuis gebleven, maar er kwam niets. Volgende mail meldt dat de camera toch niet leverbaar is. Daarna meer dan 14 dagen wachten om mijn geld terug te krijgen. Bij reclameren is men bijdehand, ik reclameerde 1 dag te vroeg. Hun “procedure” is 14 dagen voordat het geld wordt terug gestort. Ergerlijk en zeer klantonvriendelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Epine Camerashop 27-06-2018

Beste Gert,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je bestelling zo is verlopen. Graag kom ik met u in contact om dit op te lossen. Kunt u contact met ons opnemen via 078-6416410.

Ben 21-05-2018 In de winkel gekocht
Er is maar 1 winkel geloof ik en dat is in Papendrecht.

Goede service / winkel

De app professioneel laten instaleren op het bedrijf.
Thuis uitgepakt en geïnstalleerd.
Het systeem voldoet aan alle verwachtingen.
Bij eventuele vragen werden wij snel en adequaat geholpen.
Regelmatig goede aanbiedingen
Ga zo door!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.R.Portier 20-05-2018 In de winkel gekocht

Lange levertijden.

Alles wat op voorraad in de winkel is kan je gelijk meenemen. Wat nageleverd moet worden moet je lang op wachten en dan heb ik het niet over een week of 2 maar eerder over 1,5 maand. Uiteindelijk geleverd zou een component getest zijn hierdoor was het component niet aan te sluiten totdat het uit een registratie op het test apparaat gehaald werd. Natuurlijk duurt dat dan ook weer even.