Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Schrijf een review voor deze winkel

Peter 04-07-2022

Mooie duidelijke website , duidelijke uitleg, zeer goede prijzen, ik zou Epine zeker aanbevelen

Rob Schiffer 04-07-2022

Voor kortem weer iets bestelld bij Epine....en zoals bij de eerdere keeren was alles top geregeld.... goede prijs en een snelle levering ...Top!!!

Oktay 04-07-2022

Top Service! Zoveel keuze en uiteindelijk na veel correspondentie en goed advies onze 2e camerasysteem/pakket bij Epine aangeschaft. We zijn er heel erg blij mee. Via een link die we kregen ging de betaling makkelijk en is onze pakket snel geleverd. Echt goede service. Bedankt

Peter 03-07-2022

Dit is een top shop. Overzichtelijke site, bestelproces is helder en levering compleet en snel.

Rene 01-07-2022

Ik heb vaker een camera besteld bij Epine en kan met een gerust hart zeggen dat ze uitstekende service bieden en graag meedenken met de klant.

pascal 01-07-2022

Mijn vragen werden perfect beantwoordt. Ik heb dan de bestelling gedaan en deze werd geleverd volgens de afspraak.

Roger 30-06-2022

Een zeer kwalitatieve camera met scherp , breed en duidelijk beeld . Gemakkelijk te installeren op de smartphone en handig om te gebruiken . Echt een aanrader . Niks op aan te merken .

Sander 30-06-2022

1 een word super moest een nieuwe set hebben en was al bekent met epine de reolink camera’s na wat vragen die ik had netjes en snel antwoord gekregen daarna de camera set gekocht van reolink en werkt top plug and play

Bionda 30-06-2022

In Papendrecht in de winkel geweest en netjes geholpen, ben erg blij met de goede uitleg

Yannick 30-06-2022

Vorige week een camerasysteem gekocht bij Epine. Na deskundig advies van een vrouw aan de telefoon was ik overtuigd. De installatie verliep vlekkeloos en ook over de kwaliteit ben ik zeer te spreken. Top aankoop!

Kelly 30-06-2022

Na gevraagd te hebben om advies, super geholpen. Fijn als personeel echt met je mee denkt. Bedankt Epine!

Mevrouw Ganesh 29-06-2022

2mnd werkt ie niet! Aangeschaft voor mijn moeder met val detectie voor niks! Waardeloze bedrijf koop nooit iets meer bij epine.

Anneke 15-06-2022

Bij Epine denken ze eerlijk met je mee, er wordt de tijd genomen om een passende en voor de klant het meest gunstig product aan te bieden

M. Paulusse 02-06-2022

Het enige bedrijf die ik online nog kon vinden die de €20 prepaid kaart voor de cloudservice van Imou nog kan leveren.
Op de dag van bestelling nog verzending verstuurd ook. Prima geregeld!

SMC Lede 30-05-2022

Goede service! Bestelde artikel was niet in voorraad, men deed onmiddellijk een ander voorstel in dezelfde prijsklasse. Camera's snel ontvangen en werken perfect.

Johan 27-05-2022

Wij hebben al meermaals bij Epine besteld. Er werd telkens correct en snel geleverd.

N.H. te Soest 25-05-2022

Goed product camera type Reolink RLC_510WA eenvoudige installatie en voldoende back up indien iets niet duidelijk is.
Wel 1 maal gratis.
camera geeft duidelijk beeld

Peter 19-05-2022

Het product was gunstig geprijsd. Snelle levering. Goede duidelijke instructies over installatiie en handleiding op de website van Epine. Mijn vraag aan de klantenserevice werd snel naar behoren beantwoord. Geen minpunten voor Epine.

Patrick te Brake 19-05-2022

Een zeer prettige shop waar ik snel mijn benodigde spullen heb gevonden. Zeer netjes verpakt en conform afspraak geleverd. Zeer tevreden.

Jimmy 16-05-2022

Webshop gevonden via google, product op voorraad en snel geleverd. Ik kan deze website aanraden.

Richard A 13-05-2022

Goedkoop en snel geleverd. Precies als gezien op de website. Goede kwaliteit.

Klaas 13-05-2022

Uitstekende producten van goede kwaliteit, snelle bezorging en gemakkelijk in installatie / gebruik!

Simonvanholsbeke 13-05-2022

Hele vlotte service en kwaliteitsvol materiaal. De klantenservice antwoord ook heel snel en correct.
De camera werd ook goed beschermd verstuurd.
Een tevreden klant.

Serkan 13-05-2022

Super tevreden. Ben 1 keer naar de zaak toe gegaan om te kijken wat ze hebben. Goed advies gekregen. Kon gelijk de spullen meenemen. Thuis bij het installeren had ik nog wat vragen, goed bereikbaar en behulpzaam. Een top bedrijf zoals het hoort!

Danny 11-05-2022

Alles perfect geregeld en op tijd geleverd zoals afgesproken, camera voldoet aan de vooropgestelde kwaliteiten, goed prijs kwaliteit product !