Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

7,7 Lees 65 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 23 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,7

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

S. Anoniem 21-12-2016 Via de website gekocht

EPINE NOOIT MEER

Algemene score

1,0
Wat een vreselijk slecht bedrijf met een vreselijke service. Van telefoniste tm manager slechte service! De Kerstknaller Zmodo ZH-CJAED Smart WiFi HD Deurbel gekocht. Uit de verpakking getest werkte prima. Het product ziet er fancy uit en wij waren blij. Vervolgend opgehangen, aan de deur geprobeerd deed het 2 x prima. Tot we, binnen 1,5 bezorg briefjes kregen waarop stond dat onze pakketjes bij de buren lagen. Bezoek dat op de deur moest kloppen omdat de bel het niet deed. Formulier voor herroeping keurig netjes ingevuld, er staat overigens nergens de mogelijkheid om product werkt niet naar behoren in te vullen. Product terug gezonden voor 7 euro. Vervolgens stuurt dit o zo professionele bedrijf zonder het product terug. Want het heeft gebruik sporen. LOGISCH want hij is gebruikt, we dachten dat het product het deed, helaas doet het product niet wat het moet doen. Let wel het gaat om deurbel van 180,- telefoniste en manager zijn beide van mening dat het product niet retour kan genomen worden omdat het gebruiksporen heeft. Het product komt nu terug en we moeten maar bellen met de technische afdeling. Als die ons ook niet kan helpen dan hebben we dikke vette pech en mogen we de kapotte deurbel houden. Technische afdeling? Mijn partner is notabene technisch voor zijn beroep, dus daar ligt het niet aan! Het product deed het maar na 1,5 dag niet meer. Als het product stuk is, dan kunnen we het laten repareren. ERG KLANTONVRIENDELIJK om kapotte spullen zo door de maag van je klanten door te douwen. En dan nog de toon van de telefoniste en de manager, ik kreeg de ruimte niet om uit te kunnen praten! Het besluit was al genomen en daar moest ik het mee doen. 180,- voor een kapotte deurbel ophangen zodat mensen op mn deur mogen kloppen omdat de bel het niet doet. Meneer de manager in papendrecht geeft aan dat er geen recencies zijn over hen, ik zie voldoende ontevreden recencies op deze pagina. Geen idee onder welke steen deze klantonvriendelijke manager heeft verbleven. Ik had de deurbel en het bedrijf ook al aan anderen aangeraden, ik neem mijn woorden terug!

EPINE NOOIT MEER!

Minpunten

  • vreselijke service
  • klant onvriendelijk
  • stouwt kapotte spullen door de maag van klanten

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Officiele reactie van Epine Camerashop 21-12-2016

Geachte mevrouw Chedoe,

Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met onze klantenservice. Het klopt inderdaad dat een gebruikt product buiten de zichttermijn of zware gebruikssporen niet kan worden terug genomen. Uiteraard heeft u wel recht op een goed werkend product zodat wij u hebben aangeboden het product voor u te laten onderzoeken. Daarbij hebben wij u aangeboden dat onze technische afdeling op afstand met u mee kijkt. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd direct contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Epine

Reageer

tess 28-11-2016 In de winkel gekocht
Papendrecht

Super bedankt voor de geweldige service!!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Vandaag kwam ik met mijn oma naar jullie winkel (Epine in Papendrecht). Ze is al wat ouder en toch wel wat angstig soms met al die vervelende berichten in de media. Na een heel fijn luisterend oor van jullie kant, een lekkere kop koffie, en alle begrip voor haar situatie, is er met haar bekeken wat voor haar van toepassing zou zijn. We hebben gekozen voor de draadloze camera HD709-4, volgens jullie een eenvoudig systeem, een simpele installatie en makkelijke bediening. Bij thuiskomt en alles even rustig te hebben nagelezen en besproken met oma zijn we samen begonnen aan het installeren. En binnen no time hing en werkte alles, zelfs ik (en ik ben totaal niet technisch aangelegd) had het zo door. Wat een geruststelling voor mij maar vooral voor mijn oma. 1000% een aanrader voor als je wilt dat er naar je geluisterd word en niet aan je wordt verdiend. Ik kom zeker weer eens terug.

Pluspunten

  • luisteren naar de klant
  • meedenken (ook financieel)
  • eerlijk advies

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Harry 17-09-2016 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar en klantonvriendelijk

Algemene score

1,0
Op woensdagavond 14 september heb ik bij deze webwinkel een powerline adapter besteld. Het artikel was volgens hun eigen website op voorraad en zou, mits voor 17 uur besteld, de volgende dag bezorgd worden. Aangezien het al woensdagavond was zou dat in mijn geval betekenen dat ik de bestelling vrijdag in huis zou hebben.

Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik keurig een bestelbevestiging waarin bestelling en betaling werden bevestigd. Donderdagochtend om 8.50 uur kreeg ik een mailtje met de mededeling dat mijn bestelling was ingepakt en diezelfde middag rond 17 uur zou worden verzonden. Om 10:51 uur kreeg ik echter al een mailtje met het track & trace nummer van het pakketje met nogmaals de mededeling dat het die dag zou worden verzonden. Donderdagavond heb ik meerdere malen de status van mijn pakketje opgevraagd via de PostNL site maar kreeg telkens de melding “Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL”. Nou gebeurt het wel vaker dat webshops pas rond middernacht hun pakketten bij PostNL inleveren maar toch voelde dit niet goed.

Vrijdagochtend dan ook opnieuw de status opgevraagd maar de melding was ongewijzigd, het pakket was door Epine nog steeds niet ingeleverd bij PostNL. Het zou dus sowieso niet meer op vrijdag worden bezorgd dus heb ik op vrijdagochtend om 8.52 uur een mailtje aan Epine gestuurd dat ik dit een teleurstellende eerste ervaring vind met hun webwinkel en om te vragen wanneer mijn bestelling wel geleverd gaat worden. Op vrijdagmiddag om 12.16 uur kreeg ik van Epine als antwoord dat mijn bestelling rechtstreeks vanuit hun leverancier was verstuurd en dat ik de bestelling wel degelijk die dag zou ontvangen. Een vreemd antwoord omdat de status bij PostNL nog steeds niet was veranderd, er was dus nog steeds geen pakketje bij PostNL afgegeven.

Op vrijdag werd er echter niets bezorgd en veranderde de status bij PostNL ook niet. De kans dat ik dan in ieder geval op zaterdag mijn bestelling zou ontvangen werd ook steeds kleiner. Vrijdagavond om 18.55 uur heb ik daarom weer een mailtje naar Epine gestuurd om hun te laten weten dat ik die dag niets heb ontvangen en heb ik wederom de vraag gesteld mij te laten weten wanneer ik mijn bestelling wel zou gaan ontvangen. Op vrijdagavond nog een aantal malen de status bij PostNL gecontroleerd maar helaas geen verandering, wederom had Epine het pakketje niet bij PostNL ingeleverd.

Zaterdagochtend nog geen reactie ontvangen van Epine op mijn mail van vrijdagavond. Inmiddels was op de PostNL site te zien dat er nog steeds niets was ingeleverd en was het bezorg venster inmiddels verschoven naar dinsdag 20 september. Dat zou betekenen dat mijn pakketje bijna een week na het plaatsen van de bestelling zou worden bezorgd in plaats van een dag. Dat in combinatie met het stilzwijgen vanuit Epine deed mij doen besluiten om mij te beroepen op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen en om de bestelling te annuleren. Op zaterdagochtend om 11.35 uur heb ik Epine een mailtje gestuurd waarin ik dat aangeef alsmede dat ik binnen 14 dagen het geld op mijn rekening teruggestort wil hebben. De ontvangst- en leesbevestiging van die mail door Epine heb ik inmiddels ontvangen, ik ben dus benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik mijn geld heb ontvangen. Ik zal het vervolg m.b.t. de annulering van deze bestelling later nog als update aan deze review toevoegen.

Dit was voor het eerst en meteen voor het laatst dat ik iets bij Epine heb besteld. De informatie op hun website over het leveren van bestellingen klopt niet en daarnaast word er door Epine niet gereageerd op vragen.

Review criteria:

Slecht
Slecht
Voldoende
Officiele reactie van Epine Camerashop 20-09-2016

Geachte heer Brinks,

Uiteraard betreuren wij de gang van zaken en willen wij u onze excuses aanbieden. Helaas zijn wij in deze afhankelijk van externe factoren en is in u geval de order vanuit onze leverancier niet helaas verzonden. Omtrent het reageren op zaterdagochtend, op zaterdag is de klantenservice gesloten en dit wordt dan inderdaad pas op maandag opgepakt.

Bij deze kunnen wij aan u bevestigen dat wij de order hebben geannuleerd en dat wij het aankoopbedrag aan u terug storten.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak en wij wensen u een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

John
Epine

Reageer

Ad 13-07-2016 Via de website gekocht

Algemene score

3,8

Gemak
De site is overzichtelijk en de producten zijn goed te vinden.

Service
De service is zeer slecht. Bij problemen met een product wordt in eerste instantie snel gereageerd op de mail, echter een antwoord op een gestelde vraag wordt omzeild en ik krijg een verwijzing om contact op te nemen met een duur 0900 nummer die mij vervolgens een dik half uur aan de lijn houden. Absoluut klant onvriendelijk !En het probleem is nog niet opgelost.

Assortiment
Prijs kwaliteit verhouding is redelijk met voldoende keus.

Aanbeveling
Pretenderen kundig en behulpzaam te zijn echter zonder resultaat.

Extra toelichting
Men moet naar de klant luisteren en niet de vraag negeren, tenzij men er zelf geen antwoord op weet. In het laatste geval betekend dit dat men geen kennis heeft van het product.

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende

Reageer

Ray 23-06-2016 Via de website gekocht

Algemene score

3,5

Gemak
Website is goed en overzichtelijk, geen gemak na aankoop.

Service
Ik vind dat de levering zeer slordig is verlopen. Gebruikte camera ontvangen ipv een nieuwe. Zeer slechte communicatie, niet terugbellen, afspraken niet nakomen.

Aanbeveling
Na 6 maanden problemen met een van de camera. Epine reageert al 5 weken niet op email/tickets.

Uiteindelijk reactie via email, of ik wilde bellen naar opgegeven telefoonnummer €0,90 p/m. en max. €45,00.

Medewerker aan telefoon kan me niet helpen en vraagt naar een volgend nummer te bellen. Weer €0,90 p/m.

Ook deze medewerker kan me niet helpen, vraag of zij mij terug bellen. Wordt gedaan, maar ook deze medewerker wil me niet helpen. Zegt letterlijk.. nu ga ik het gesprek met u beëindigen, want ik heb een andere lijn met een betalende klant! Ik vind dit zeer teleurstellend!

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Voldoende
Officiele reactie van Epine Camerashop 24-06-2016

Geachte heer van Kempen,

Onze excuses voor het ervaren ongemak. Vanuit onze technische afdeling hebben wij voor u de camera's ingesteld. D-Link biedt direct support op uw camera van de dedicated D-Link support afdeling. Inmiddels is het voor u opgelost. Nogmaals excuus voor dit ongemak.

Epine Camerashop

Reageer

Bas 06-06-2016 Via de website gekocht

Algemene score

4,0

Service
Wanneer je belt voor hulp bij keuze zijn ze zeer aardig en bereidwillend. Hier houdt het op.
Heb een product besteld, YooVuu X, uitdrukkelijk gevraag voor nieuw en ongebruikt. Bleek achteraf toch niet voorradig te zijn. 9 dagen later een gebruikte dashcam in de doos. De dashcam werkte zeer slecht.
Hier begint het gesodemieter. Bellen bellen bellen bellen. Kan niet is niet zo bestaat niet bla bla bla.
Zelf afgeleverd en hoop dat m'n geld €149,- inderdaad binnen de beloofde 14dagen retour is. Ik zeg: links laten liggen.

Assortiment
Er is best wel veel keus

Review criteria:

Slecht
Voldoende
Officiele reactie van Epine Camerashop 24-06-2016

Beste Bas,

Wat jammer om te horen dat de dashcam niet bevalt. Inmiddels heb ik begrepen dat uw uitbetaling aan u is afgehandeld.

Epine Camerashop

Reageer

TheoJ 09-05-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,3

Gemak
Product makkelijk te vinden met beknopte maar duidelijke omschrijving

Service
Binnen 24 uur per post bezorgd

Aanbeveling
Omdat mijn keuze vaststond was de correcte levering het belangrijkste

Review criteria:

Uitstekend
Goed

Reageer

Karel Akkermans 04-05-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0

Gemak
Website was zeer overzichtelijk en had een goede uitstraling, dit in tegenstelling tot andere partijen die balance boards aanbieden.

Service
Mijn balance board had een klein plekjes op de zijkant en deze werd direct vervangen voor een ander model.

Assortiment
Divers assortiment en alleen maar kwaliteit.

Aanbeveling
Absoluut een dikke 10!

Extra toelichting
Normaliter geef ik niet snel een review, maar deze winkel heeft mijn verwachtingen echt overtroffen.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

claude 08-04-2016 Via de website gekocht

Algemene score

2,7

Gemak
Mooie overzichtelijke website

Service
twee maal verkeerde zending gekregen
zelf terug moeten opsturen en verschillende keren moeten vragen om verzendkosten terug te betalen
zeer slechte communicatie met klant

Aanbeveling
bij fout zeer slechte communicatie met klant
product niet aanwezig maar staat op de site als op voorraad

Review criteria:

Voldoende
Slecht

Reageer

Jan A 30-01-2016 Via de website gekocht

Algemene score

4,5

Gemak
Makkelijk kiezen, vergelijken en bestellen

Service
Heb twee webcams besteld.
De eerste kon ik niet monteren.
Heb een ander model besteld.
Krijg 'm niet aan de praat.
Heb om uitleg gevraagd, maar krijg alleen een niet deugdelijke gebruiksaanwijzing die me niet helpt het ding aan de praat te krijgen.

Assortiment
Veel keus

Aanbeveling
Heel veel keus, makkelijk ebstellen, maar als de apparatuur het uiteindelijk niet doet, dan heb je er niets aan.

Review criteria:

Goed
Slecht
Goed

Reageer

henry1st 29-06-2015 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,2

Service
Heb snelle en prettige ondersteuning gehad bij de installatie!

Extra toelichting
Snelle service en prima ondersteuning!

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Goed

Reageer

mbakker2110 20-06-2015 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0

Gemak
Zeer gemakkelijk te vinden .

Service
In een woord Top

Assortiment
Heel veel keuze

Aanbeveling
Geweldig geholpen , dame van de sales afdeling gesproken . Zij heeft mij uitstekend geholpen .

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

The nice fox 20-06-2015 Via de website gekocht

Algemene score

1,0

Service
Ze geven aan dat het op voorraad is en blijkt na je bestelling en betaling niet op voorraad te zijn. Ze komen met een belachelijk alternatief dat veel duurder is. Dus mijn geld terug gevraagd. Na 3 keer bellen het geld nog niet terug na meer dan een week. Hoe moeilijk kan dat zijn, zeggen ze doodleuk dat dat tot 14 dagen kan duren door de procedure. Volgens mij werkt er maar 1 man.

Aanbeveling
Waarom zou je een webwinkel aanbevelen die onwaarheden op de website plaatst en daarnaast ook geen goede klanten service geeft?

Extra toelichting
De reacties die ik bij de individuele punten heb beschreven zeggen genoeg.

Review criteria:

Slecht

Reageer

koosenulrike 09-06-2015 In de winkel gekocht
Papendrecht

Algemene score

4,2

Gemak
De winkel is goed te bereiken. Er is voldoende parkeerplaats. De toegankelijkheid van de winkel is matig. Je moet aanbellen. Het lijkt meer op een kantoorpand dan op een winkel.

Service
De verkoopster in de winkel is onvoldoende bekend met de producten om een gedegen advies te geven. De service lijkt verder in eerste instantie goed, maar bij aanhoudende problemen met het product haakt men af. Het product wordt niet vervangen. De camera functioneert na een maand tobben nog steeds niet. Problemen met het opnemen en problemen met alarm detectering.

Assortiment
Er is voldoende aanbod op het gebied van beveiligingscamera s. Echter niet alle (bekende) merken.

Aanbeveling
Hoewel de winkel gemakkelijk te bereiken is en de ontvangst hartelijk is (met koffie), schiet de winkel tekort in de advisering en de service. Hoewel er echt wel de tijd genomen wordt om de problemen op te lossen, komt men niet tot een daadwerkelijke oplossing. Mij heeft het heel veel tijd gekost en ergenis en de problemen met de camera zijn niet opgelost. Slecht productreview wordt door Epine niet geplaatst (komt kennelijk niet door hun screening).

Extra toelichting
Goed is het feit dat er zowel online als inde winkel gekocht kan worden. De ontvangst is vriendelijk en men neemt de tijd. De inhoudelijke kennis van de producten laat te wensen over Epine lijkt goede service te verlenen. Men neemt daar echt de tijd voor en men probeert het ook op te lossen, maar uiteindelijk lukt het dan niet en dan wordt er niet doorgepakt naar bijv. een vervanging of een acceptabele andere oplossing. Mijn productreview (slecht) is niet geplaatst. Komt waarschijnlijk niet door de screening. Dat zou slecht zijn, want dan krijgen toekomstige kopers geen objectief beeld.

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende

Reageer

9sadkjbfseyu 08-05-2015 Via de website gekocht

Algemene score

2,5

Service
Ik kreeg antwoord op mijn e-mail (positief); echter was het antwoord onwaar (negatief, weegt zwaarder).

Aanbeveling
Elke dag krijg ik te horen dat het pakketje deze keer echt onderweg is, maar de track&trace laat zien dat er helemaal geen pakketje wordt aangeboden aan PostNL. Ik wordt aan het lijntje gehouden; kortom: een afrader!

Extra toelichting
Elke dag krijg ik te horen dat het pakketje deze keer echt onderweg is, maar de track&trace laat zien dat er helemaal geen pakketje wordt aangeboden aan PostNL. Ik wordt aan het lijntje gehouden; kortom: een afrader!

Review criteria:

Onvoldoende
Officiele reactie van Epine Camerashop 08-05-2015

Uiteraard vinden wij het vervelend dat u uw bestelling later dan verwacht binnen hebt gekregen. Wij vinden echter ook dat wij aan onze verplichtingen voldaan hebben.

U heeft uw bestelling geplaatst in het weekend. De bestelling is door ons dan ook op maandag, zoals het hoort, verstuurd. Bewijs daarvan kunnen wij u eventueel overleggen.
PostNL bezorgde de dag erna (Bevrijdingsdag) niet. Blijkbaar hebben zij daarna wat moeite gehad om de goederenstroom weer op gang te krijgen. Veel pakketten zijn helaas vertraagd bezorgd.

Volgens Track&Trace, die bij ons gewoon informatie toont, wordt het pakket vandaag (vrijdag) bij u bezorgd.


Nogmaals excuses voor de vertraging. Wij zijn echter van mening dat dit ons niet aan te rekenen is.

Epine WebCare

Reageer