Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Schrijf een review voor deze winkel

Ad Stoeten 06-05-2022

De bestelling was snel in huis en de camera is perfect,ben er blij mee, Ga zeker vaker bestellen als ik iets nodig heb,ga zo door.

pino 05-05-2022

De epine camera shop is naar onze mening de meest uitgebreide shop van Nederland.
Zij hebben een zeer ruim aanbod van allerlei camera's en alarm systemen.
Kort geleden een nieuwe buiten camera aan geschaft en wel de reolink rlc-410ws 4mp, nadat onze vorige camera was vernield, waar ook beelden van waren en de dader ons schadeloos heeft gesteld.
De boven genoemde camera voldoet meer naar onze verwachting als gedacht, een goede camera voor een scherpe prijs.
En daarbij zelfs voor ons makkelijk aan te sluiten, je hoeft geen computer deskundige te zijn.
Ook word alles zeer snel geleverd.
Bedankt epine.
vriedelijke groet Pino

Patrick 04-05-2022

Bestelde camera bleek niet op voorraad, vlot werd er een alternatief aangeboden, waarin prima geadviseerd werd.
Het geringe prijsverschil werd in mijn voordeel beslecht. :-) Camera (Reolink) is super trouwens, en zéér eenvoudig te installeren.

FSK 20-04-2022

Goede en snelle levering, goede service.
Prijs kan nog iets beter.
Dan wordt de 8 een 9.

Roger K. 11-04-2022

Wederom een top ervaring,
Nette prijs, snelle levering
Prima kwaliteit een aanrader

René Schokker 11-04-2022

Makkelijk gevonden wat ik zocht, levering prima op tijd. Gewoon wat je mag verwachten van een goede online winkel.

John 08-04-2022

ANNKE ACS-8 N48-I91BMBND2V2 8MP 8CH PoE Camerasysteem

Pluspunten:

Scherp Beeld, dag en nacht.
De camera's zijn voorzien van een stevige, weer- en waterbestendige behuizing.
Bekijk de beelden dag en nacht.
Met handige afstandsbediening hierop is onze keus gevallen.
Geleverd met twee 30-meter kabels en twee 18-meter kabels voor de camera's en dat is genoeg.
1 kabel voor stroom en beeld.

Minpunten:
Afstandsbediening mogelijkheden uitbreiden / functie

Tech-nico 08-04-2022

Veel keuze en makkelijk te installeren systemen en heb je een probleem dan word je door de helpdesk deskundig geholpen

Anita 06-04-2022

Zeer snel en goed geholpen toen 2 van de 4 camera's na de storm niet meer werkten. We hebben telefonisch contact opgenomen en werden fijn geholpen. Binnen een dag de juiste onderdelen ontvangen. Betalen ging heel gemakkelijk via iDEAL.

Stefan Kellens 06-04-2022

Duidelijke webshop.
Alles staat duidelijk uitgelegd. Mooi geordend per type/merk/enz.
Snelle levering (ook in België).
Correcte prijzen.

J van Essen 05-04-2022

Na wat zoeken op internet kwam ik terecht bij Epine Camerashop,hier is een uitgebreide keuze in camera's en toebehoren.
Vrij snel vond ik wat ik zocht; een camera met 4G verbinding voor een uiterst betaalbare prijs.
Na de keuze gemaakt en betaald te hebben werd ik prima op de hoogte gehouden,en dankzij de snelle levertijd had ik hem 2 dagen later al netjes en veilig verpakt thuis staan.
Alles is voorzien van een duidelijke beschrijving,en het werkte dan ook meteen zonder problemen.
Kortom heel tevreden met het aangeschafte product,de goede service,en de snelle levering.

Epine kan ik iedereen warm aanbevelen !

Henk 01-04-2022

goede prijs en goede informatie, de camera was snel geleverd en werkt prima

Tom 01-04-2022

Onlangs een Reolink IP-camera gekocht via Epine. Na enig zoekwerk op het internet, zijn voor mij de (kwalitatieve) reviews op hun website doorslaggevend geweest voor welk type camera ik wou kopen. Na het bestellen is het pakketje snel en in goede handen afgeleverd. Achteraf niet bedolven onder spam- of advertentiemails. Zeker een aanrader!

Spacer 01-04-2022

Na de bestelling werd deze snel en goed geleverd website is overzichtelijk en bestellen gaat makkelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop.

W.Verwaaijen 31-03-2022

Op tijd geleverd camera werkt perfect
Alles zo als verwacht is een aanrader

New York pizza spui 30-03-2022

Goede camera systeem aangeschaft, werkt perfect.
Service is zeer goed. TOP BEDRIJF

Wbr 29-03-2022

Tot nu toe al een paar keer iets besteld. Goed geholpen en geadviseerd. De systemen werken prettig. Verzending duurde wel iets langer, maar dat kwam doordat het factuur handmatig moest worden ingevoerd (mijn schuld dus). Al met al erg tevreden.

Jan Willem 26-03-2022

Net geen 10, maar je moet wat ter verbetering houden vandaar. Maar wij hebben zo'n camara systeem gekocht bij Epine, heel makkelijk te instaleren en heel veel waar voor je geld.
Bovendien zijn ze niets te beroerd om telefonisch de kopers te woord te staan.

Rezi 25-03-2022

Goed advies, snelle levering. Prijs-kwaliteit niets mis mee. Dus wil je iets onder camera beveiliging...... gewoon een keertje lang wippen en zelf ervaren.

Marco 22-03-2022

Prima site overzichtelijk zocht naar sd cards voor mijn Raspberry pi en gevonden en de volgende dag in huis.

ricardo 22-03-2022

Winkel via google bereikt site overzichtelijk en erg behulpzaam, bestelling was binnen 2 dagen binnen alles ging goed en ben erg blij mee

Niels 18-03-2022

Goede ervaringen met Epine! Alles keurig geregeld en snel de bestelling in huis van onze camera's. Een 2e bestelling is er dan ook gekomen!!

Hermann Helders 16-03-2022

Dit bedrijf heeft gewoon alles wat ik nodig had, goed advies snelle levering en niet zo duur.

Hja 16-03-2022

Storing aan Nvr , deze opgestuurd en na een week bericht gehad dat de storing opgelost is en wordt het apparaat weer netjes teruggestuurd, het opsturen was wel voor eigen rekening, dat vond ik een minpunt.

Rob van Schelven 14-03-2022

Ik wist niet goed welke camera voor mijn toepassing de beste keuze was. Ik heb Epine een email gestuurd en mijn situatie voorgelegd. Al snel kreeg ik een reactie en goed advies.