Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Schrijf een review voor deze winkel

Frank 18-05-2021

Bij deze webshop heb ik een draadloze cameraset gekocht om een oogje in het zeil in mijn achtertuin te kunnen houden. Dankzij hun tip voor zonnepanelen is deze set ook echt draadloos. Kortom een webshop waar je wat aan hebt. Neem dan ook nog de betaalbare prijzen en je snapt waarom ik graag nog een keer klant wil zijn bij Epine Camerashop.

Dennis 18-05-2021

Bijna een jaar in het bezit van een reolink 8mp 6 cameraset.
Wat een superset is dat meerdere camaras gehad en nooit goed aangesloten gekregen ivm beeld op de telefoon maar bij deze set gaat het bijna vanzelf.
Superstrak beeld.
Was een set met bulletcameras maar na contact met Epine.nl geleverd met domecameras.
Wel apart dat ze geen lange verlengkabels van POI verkopen.( Maar wel advies gekregen)
1 camera heeft nou een kabel van 35 meter en net zo'n strak beeld als de rest.

Rene 18-05-2021

Top bedrijf. Goede klanten service, ze geven je goed advies. Ik heb er reeds diverse camera's gekocht (Reolink), werkt perfect.

Mart 17-05-2021

Na telefonisch contact te hebben gehad en prima advies de bestelling geplaatst. snelle levering en camera functioneert uitstekend.

Familie Withaar - Overijssel 12-05-2021

Je word vriendelijk geholpen bij de klantenservice.
Levering was snel en helemaal compleet.
Technische service helpen je weer goed op weg.
Tot op heden zeer tevreden over alle gekochte artikelen.

Raf en Ellen 09-05-2021

Duidelijke webshop met goede omschrijving. Snelle en hoed verpakte verzending ... niet twijfelen ... een absolute aanrader!

ghijs007 06-05-2021

U krijgt geen spijt als u bij deze winkel een bestelling plaatst. Het contact met deze winkel verloopt tot wederzijds - maar vooral uw - genoegen.

Dennis 05-05-2021

Alle bestellingen snel en correct verwerkt, ook zijn ze altijd snel met een reactie bij vragen
TOP👍

Rewat pathak 04-05-2021

Top kwaliteit in laagste prijzen. Super snel verzending en mooi verpakking. Zeer tevreden en een dikke aanrader!

Peter van Liere 28-04-2021

Zeer snelle levering, makkelijk te bestellen, prima ondersteuning.
Producten zijn van zeer goede kwaliteit. Een aanrader deze winkel.

Tom 21-04-2021

Zeer gebruiksvriendelijke webshop, vlott besteld, zeer snel geleverd. Top service, echte aanrader.

Fred 08-03-2021

Heb 4 jaar geleden een camera set van zmodo gekocht in de winkel was toen heel goed geholpen en een helle goede uitleg. Nu had ik een probleem wegens water overlast een camera kapot. dus even bellen en ja hoor gelijk iemand aan de lijn die mijn heel vriendelijk hielp en alles wat ik wilde hebben hadden ze nog op voorraad dus ik was heel blij.

Lia BB 18-02-2021

Zeer klantvriendelijke webshop.
De bewakingscamera (Reolink RLC-410WS 4MP Buiten IP Camera) besteld en snel ontvangen, maar helaas deed de wifi het niet.
Probleemloos om kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar. Deze werkt prima.

Marc 17-02-2021

Very satisfied by Reolink camera equipment.
Fast and professional delivery by Epine.
Nice mail blast with attractive offers received on a regular base.
Purchased from Belgium but faster delivery in our country than most of the shops, even local.

Tom 17-02-2021

Nog niet eerder bij Epine besteld, maar kwam deze webshop tegen via Google. Ik was op zoek naar een Dome camera. Website is duidelijk en heeft goede filterfuncties. Ook goede informatie bij het product.

Ondanks dat de camera die ik had besteld (voor een goede prijs ook) niet op voorraad was had ik deze met 2 dagen in huis. Sneller kan haast niet.
Ik ben tevreden. Indien ik vaker een camerasysteem oid nodig heb zal ik zeker terugkomen.

een blije klant 17-02-2021

Ik ben erg blij met de shop, keurige afhandelingen en snelle levering.
Mijn camera werkt naar behoren, goede prijs/kwaliteit.

Hans 29-01-2021

Onlangs bij Epine in de shop geweest omdat ik wat uitleg wilde over Reolink Rgus 2.
Heel vriendelijk geholpen en duidelijke info zodat de camera's makkelijk geinstalleerd
Konden worden

Ikke 28-01-2021

Eenvoudige installatie en goede prijs / kwaliteit verhouding. Bediening via app is eenvoudig. Via computer duidelijker en uitgebreider

Nikki 28-01-2021

Het bedrijf verzend snel en reageert accuraat en klantvriendelijk op klachten. Inmiddels meerdere goederen bij hen aangeschaft.

Koen van Stiphout 23-01-2021

Ik wilde 2 nieuw stroomadapter voor een ipcamera. . Echter zaten deze er niet bij omdat het Poe camara's zijn. Deze worden gewoon gratis nagestuurd door Epine.nl

Top service!!

Wilbert 18-01-2021

Ondanks dat ons camerasysteem 5 jaar oud is staan ze hier nog voor je klaar als je onverwacht problemen krijgt met het camerasysteem wat je daar hebt gekocht en gratis ook nog to ik Kan het niet anders zeggen

Henk 14-01-2021

De site is duidelijk en snel, de keuze reuze en de aanbiedingen zeer scherp. Verzenden gaat rap, next day delivery, ook in drukke tijden. Mocht het even niet lukken met installeren dan is er de technische ondersteuning, deskundig en accuraat. Zio wil je als klant graag zaken doen.

Marco 13-01-2021

bij aanschaf van elk product goed advies en behulpzaam bij vragen.
Grote voorraad

Raymond 12-01-2021

Wat een toppers!!!

Aansluitkabel was defect gegaan .
Natuurlijk nergens meer te krijgen,maar ff contact opgenomen met de klantenservice.
Wat denk je ,tadaa ze hebben hem werd ook nog kosteloos opgestuurd.!!
Super service!!
Nogmaals bedankt

andre 11-01-2021

de kennis die ze hebben voor ip camera,s waren uitstekend, op alle vragen kreeg ik een perfect en goed uitgelegd antwoord waardoor hun mijn goed konden adviseren welke camera perfect zou zijn