Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Thijs 05-10-2023

18 augustus een fiets gekocht bij amslod in Roermond.prima uitleg van de verkoper,en niet opdringerig. En een mooie testrit gemaakt door Roermond.de levering was ook perfect.en op de afgesproken tijd .

Tiemen de Jong 05-10-2023

Je kunt kiezen uit vele "good looking" modellen.De voorlichting is prima,het bezoek aan huis was goed en het magazine geeft goed weer wat er bij Amslod te vinden is.De afhandeling was prettig en de fiets bevalt me uitstekend.

Lin69 04-10-2023

Toevallig zagen wij een Amslod winkel in Bergen op Zoom. Erg stond een pracht van een fiets in de etalage. De prijs was aantrekkelijk door de inruilwaarde van mijn oude elektrische fiets. We werden zeer vriendelijk en gemoedelijk ontvangen. Kregen goed antwoord op al onze vragen en we mochten eerst een proefrit maken alvorens te beslissen. Toen besloten werd de fiets te kopen werd daar ruim de tijd voor gemaakt onder het genot van een kopje koffie. Een week later kon de fiets in de winkel opgehaald worden. Tot nu toe geniet ik van het fietsen en heb 90 km gereden voor ik de batterij weer moest opladen. Wat ben ik blij met mijn nieuwe fiets!

Peter V. 02-10-2023

Ik had vooraf al research verricht op het internet en omdat vrienden van mij ook tevreden waren over Amslod ben ik daar binnengestapt. Het snelle leveren vind ik echt een pluspunt bij Amslod. Ik werd zeer hartelijk ontvangen en kreeg gelijk een fiets mee voor een proefrit. Daarna samen gekeken of de maat van de fiets wel in orde was. dat ging allemaal prima. Diezelfde middag kocht ik een fiets en ben er tot op de dag van vandaag zeer gelukkig mee. Geen poespas, prima prijs/kwaliteit verhouding. Door mij zeker aan te bevelen.

E. Alderliesten 01-10-2023

Ik heb mijn fiets gekocht in Papendrecht. Goede uitleg, hele fijne verkoper, niet opdringerig, open en eerlijk gesprek en proefrit. Vergelijkingen gedaan en besloten terug te gaan naar Amslod Papendrecht. Fiets in winkel laten leveren i.p.v. thuis afleveren. Bij het ophalen bleek er echter geen MIK systeem op mijn fiets te zitten. Dit gebeurde wel vaker werd aangegeven. Hierover heb ik contact opgenomen met Amslod. De situatie uitgelegd en samen gekeken naar een oplossing.
Mijn fiets werd omgeruild omdat dit niet de geleverde fiets was die ik had gekocht. Nieuwe fiets werd thuis afgeleverd. Echter was mijn vorige fiets helemaal in de winkel nagelopen en afgesteld. Bij thuis afleveren werd dit helaas niet gedaan. Na erop gefietst te hebben waren er een aantal punten die niet oké waren.
Contact opgenomen met de verkoper in Papendrecht. Hij gaf aan dat dit heel verveld was en dat ik de fiets kon komen brengen. Ze hebben de nieuwe fiets helemaal afgesteld en nagelopen. 2 dagen later kon ik mijn fiets weer ophalen.
Heel fijn gesprek gehad en ook erover gehad dat het dus beter is je fiets op te halen in de winkel dan thuis af te laten leveren. Dit i.v.m. goed afstellen fiets. Al met al top service! Hele fijne degelijke fiets voor een goede prijs! Een echte aanrader.

Jacqueline Bouter 30-09-2023

Onbekend met e-bikes koos ik voor een winkel waarbij ik uitleg en een proefrit kon krijgen en dat was een goede keus!
Ik kreeg goede uitleg en alle ruimte om een proefrit te maken waar ik mijn keuze op kon baseren. Amslod geeft ouderwetse kwaliteit met een modern product en perfecte service; ook toen de fiets, al 1 week later, geleverd werd!! Alles werd goed uitgelegd en de bezorger maakte eerst zelf een ritje voordat het sein "veilig" gegeven werd voor mij. Daarna stapte ik dus met een gerust hart op mijn nieuwe fiets en daar ga ik heel veel kilometers op maken! Dank jullie wel Amslod.

Thea Meijer 29-09-2023

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat de winkel relatief dichtbij is.
Wij zijn super geholpen en hebben op alle fietsen een proefrit kunnen maken.
Wij hadden al een Amslod fiets en konden deze inruilen, waardoor het voor ons financieel erg aantrekkelijk werd, ook mede doordat de tweede fiets voor de helft van de prijs was.

A de bruin 29-09-2023

Wij zijn goed geholpen in deze winkel er was voldoende tijd om wat vragen te stellen en de mogelijkheid om een proefritje te maken dus vandaar een negen

JW van de Graaf 26-09-2023

Vriendelijk geholpen met goede uitleg over de mogelijkheden fiets
Na proefrit tevreden en overgegaan tot aankoop van 2 fietsen
Aantrekkelijke aanbiedingen

Danny 26-09-2023

De Amslod shop in Cruquius biedt genoeg keuze voor iedereen in diverse prijs klasse . De service Amslod shop in Cruquius is super ! Wij hebben in deze Amslod shop 2019 3 x Amslod E bikes gekocht tot alle tevredenheid . Mijn vrouw en ik zijn super loyaal aan Amslod .

Philip 25-09-2023

Als 2e fiets weer een amslod gekocht. Dit naar aanleiding van de ervaring van de 1e Amslod.
Prima fiets. Prima service. Vriendelijke verkopers

Joan 22-09-2023

Ik heb een fijne ervaring met deze winkel.
Kreeg duidelijke uitleg, en ze namen de tijd voor mij.
We mochten eenieder en lange testrit maken.
Ook bij het ophalen van de nieuwe fiets,was er weer voldoende tijd.
Dank voor de prettige samenwerking.

J.F.A.Schuurman 21-09-2023

Het was de tweede fiets die we bij Amslod kochten en dat doe je alleen als het eerste bezoek goed beviel.
De shop is overzichtelijk en klant vriendelijk en dat geld ook voor de benadering van het personeel naar klanten toe.
Lof voor Amslod.

Joep hendriks 21-09-2023

Zeer goed geholpen bij amslod nijmegen bij aankoop fiets..
Geweldige fiets ..zeker voor dat geld..
Kan ik iedereen aanbevelen..

Andre 21-09-2023

Na eerst op de site gekeken te hebben, ben ik naar de showroom gegaan.
Ik ben daar uitstekend geholpen en geïnformeerd.

Remko 20-09-2023

Geweest in Vianen mooie shop vriendelijk geholpen .werd goede uitleg gegeven tussen de verschillende modellen.
Kon de fiets direct meenemen alles werd nog nagekeken banden opgepompt. Later nog mail en telefonisch contact gehad.
Voor wat vragen.
Deze shop en de verkoper zal ik een ander aanbevelen.

Sonja 20-09-2023

Ik rij sinds enkele weken op mijn nieuwe fiets. Het is mijn eerste elektrische fiets. Ik heb veel verschillende merken getest en Amslod kwam met stip op 1. De fiets ziet er mooi uit en is gemakkelijk te bedienen. Het is heel fijn om de verschillende snelheden in te stellen met de stuurcomputer. De fiets kan in een mum van tijd snelheid maken. Het stuur en zadel zijn goed in hoogte en stand bij te stellen. Voor mij is het zadel wat aan de harde kant. Maar dat went vast.
De batterij is snel opgeladen en je kunt er aardig wat kilometers mee rijden voordat de batterij leeg is. Verder heb ik al flink tegen de wind ingefiets met een lekker gangetje en zonder extra inspanning. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe fiets en hoop er nog heel veel mooie ritten mee te maken.

M.v.vugt 20-09-2023

Had al eerder een amslod fiets goed bevallen en de mensen waar ik contact mee heb gehad waren en zijn vriendelijk. Net als bij de oude fiets is er bij de nieuwe veel uitleg over het gebruik en de service en ik moet zeggen dit keer snelle aflevering en na een proefrit nog wat afstellen en fietsen maar

Ellen 20-09-2023

Prima geadviseerd! Paar proefritjes gemaakt en keuze gemaakt. Fiets aangepast aan mijn wensen qua stuur- en zadelhoogte enz. Beviel prima. Bij volgende bezoek bestelling geplaatst. Aflevering in filiaal Rijswijk, fiets stond eind vd middag opgeladen klaar. Ik vond het oorspronkelijke zadel niet zo fijn (ivm stuitje-klachten). Door medewerker is terplekke het zadel van m’n oude overgezet op de Amslod fiets👍🏻, prima service!

Theo van der griend 20-09-2023

Een prima winkel en vakkundig advies gekregen.
Wij waren in bergen op zoom in jullie mooie winkel.
Hebben mooi 2 nieuwe fietsen gekocht.
Amslod is een uitstekend merk om aan een nieuwe fiets te beginnen en hij rijd geweldig .
Al bij al was dit een zeer goede kwalitatieve keus.

Cornelis 15-09-2023

Begin augustus heb ik de Wellington E-MD-540 gekocht ter vervanging van mijn (nog perfekte) Amslod-Venton-LX. Op onverharde paden begon ik mij onzeker te voelen, zodat ik graag een medium frame wilde en ook wilde ik de batterij in het frame i.p.v. achterop. Ik werd te Bergen op Zoom heel vriendelijk ontvangen, de medewerker nam alle tijd voor mij en adviseerde mij op een professionele, op mijn persoonlijke behoeften gebaseerde, manier. Alle lof hiervoor. Eigenlijk was ik van plan de Trent E-MB-600 te kiezen, maar het ontbreken van voorvork-vering en de zithouding zorgden uiteindelijk voor mijn keuze voor de Wellington. Ik kon uitgebreid proefrijden, zowel binnen als buiten, zodat ik echt zeker van mijn keuze kon zijn. Tevoren had ik mij (weer) op de website geïnformeerd over de diverse typen en voorwaarden. Prima website, alle nodige informatie gemakkelijk te verkrijgen. In mijn geval nog een extra voordeel, namelijk een heel goede inruilprijs voor mijn oude Amslod. Inmiddels heb ik bijna 500 km gefietst en ben volledig tevreden!

RvdW 15-09-2023

In de winkel zijn we erg goed geholpen met al onze vragen over een goede E-bike . De verkoper adviseerde ons om ook naar een andere winkel te gaan voor een e-bike om te kunnen vergelijken.
We kwamen dezelfde dag terug om toch de Amslod e-bike te kopen voor mij en mijn partner.
We zijn er erg tevreden over !

Groet Rian

Bosman 15-09-2023

We hebben meerdere ebike winkels bezocht maar zijn toch weer terug gegaan naar Amslod.
Allereerst werden wij in Vianen erg leuk en goed geholpen de verkoper had alle tijd en na een proefrit waren we verkocht.
Prijs kwaliteit is de doorslag geweest dat we deze fietsen hebben gekocht.

A. Schaaf 15-09-2023

We werden prettig ontvangen en prima voorgelicht over de verschillen in fietsen. We hadden al eerder fietsen gekocht in deze winkel en dat deed ons besluiten nu weer hier naar toe te gaan. Vriendelijke en kundige verkoper en volop ruimte om een testrit te maken. Al met al een goede winkelervaring.

Leon Klem 14-09-2023

Prima winkel in Bergen op Zoom we hebben na een uitgebreide fietsroute ,twee fietsen gekocht 1x Milton en 1x Luton.
Uitstekend geholpen door verkoper Ferry en een schappelijke prijs betaald, inclusief inruil oude e-bike en een gewone fiets.
plus 5 garantie en 5 jaar onderhoud.( helmen extra fietskettingen en fietstassen erbij)
24-8-2023 op ons verzoek zijn onze fietsen bezorgd .
Bezorgen van de fietsen was ook prima geregeld alles werd gecontroleerd en uitgelegd.(King polis verzekering ging gelijk in)
Tot nu toe alles uitstekend