Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,1

Dik Troost 04-12-2020

De Aston MX600 electrische fiets vertoonde diverse mankementen. De Serviceafdeling nam ook na urenlang bellen nooit op. Op de uiteindelijke reparatie aan huis hebben we 11 weken (!) moeten wachten. De onderhoudsbeurt bleek niks voor te stellen, want niks gedaan slappe ketting, loszittende spaken, etc. Toezeggingen van Amslod ook niet nagekomen. Spijt van mijn aankoop!!!

P. van Baak 01-11-2020

Om tot koop van e-bike over te gaan was proefrit en nadere info in het testcentrum doorslaggevend.
Ondanks covid-19 werd ik toch goed geholpen.
Fiets werd zoals afgesproken op tijd geleverd.

Rob 03-10-2020

Deze winkel heeft de slechtst denkbare serviceafdeling denkbaar, jammer dat ik geen -1 kan geven
Ik heb hier twee fietsen gekocht waarvan er een pas na de zomer werd afgeleverd, weken te laat. Van een fiets loopt de accu hard terug tijdens het rijden (50% in 10 km). Ik ben ook al twee keer onderweg gestrand met een lege batterij die van 70% naar nul ging in 10 minuten.
Ik ben al acht weken bezig om service te krijgen maar dat blijkt onmogelijk. Men reageert maar op 1 van de 10 e-mails, de zaak is telefonisch zo goed al onbereikbaar. Men denkt dat de controller van de fiets Uiteindelijk krijg ik een email met een gepland moment dat de monteur langs komt maar dit berichte bevatte geen datum! Op mijn vele berichten wanner deze man dan zou komen wordt vervolgens niet gereageerd. Uiteindelijk krijg ik een bevestiging dat deze week de monteur zou langskomen en dat gebeurde ook. Echter, hij had niet het goede onderdeel bij zich (!!). Ik zou worden gebeld met een nieuw afspraak maar hoor natuurlijk weer niets. Hoe kun je toch zo slecht zijn in je dienstverlening? IK ZOU NOOIT MEER EEN FIETS VAN AMSLOD KOPEN, WAT EEN SLECHT BEDRIJF!

tonbor 24-09-2020

Echt een prima kwaliteits fiets. Service is jammergenoeg erg slecht. De Bafang display clock loopt al snel een halfuur voor, de verschillende firmware voor heuvelachtig terrein is al een jaar geleden beloofd maar is nooit uitgeleverd. Dus prima fiets maat kom niet bij Amslod voor service achteraf.

Petra 04-08-2020

Prima geholpen bij aankoop,het administratieve gedeelte vond ik een beetje knullig op een blocnote papiertje.
Maar de verdere afwikkeling rond de aankoop vond ik oké.
De uiteindelijke aflevering van de fiets vond ik knudde, een jong jochie (studentenbaantje),heeft de fiets in elkaar gezet, stuur en zadel een beetje gesteld en op mijn vraag of hij het door mij bij Amslod gekochte fietsmandje erop wilde zetten, gaf hij aan het niet te kunnen (was mij wel in de winkel beloofd) en het veel te druk te hebben met de hele dag fietsen afleveren.
Fiets fietst overigens heerlijk.

M.J. 20-07-2020

Fietsen goed, onderdeel display belabberd geeft snel storing of trekt de accu leeg, nu doet hij helemaal niet meer. Zit al 3 maanden te wachten op een nieuwe, slechte service. Smoes corona maar wel nieuwe filialen openen in coronatijd met mag ik aannemen complete fietsen. Bel of mail iedere week maar geen enkel resultaat. De hele zomer nog niks aan de fiets gehad. Beveel deze winkel absoluut niet aan

Leon 11-06-2020

Mooie zaak, maar de verkoper was weinig informatief en in het algemeen vrij passief. Hield een onduidelijk verhaal met gegoochel met prijzen voor nieuw en overjarig (die zelfs iets duurder bleek uit te komen). Ik zal de winkel wel moeten aanbevelen, omdat dat de enige manier is om aan een verder prima fiets te komen.

gerhard 27-05-2020

veel verhaal en weinig uitleg over randvoorwaarden zoals inruilkorting (excate prijs) en leugens over lease welke schijnbaar totaal niet is afgesloten . jammer dat schijnbaar geld geen hoofdpunt is . ook geen excate en duidelijke verkoopprijzen een vanaf prijs is nog geen duidelijke verkoopprijs . ook jammer dat er alleen maar reviews worden genoteerd in de folder van alleen maar 9 en tien punten dus : de ontevreden of teleurgestelde klant word totaal niet naar geluisterd ... erg slecht