Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Berry Zwarthoed 07-12-2023

Heb deze fiets online gezien en was eigenlijk gelijk enthousiast. Heb vervolgens een afspraak gemaakt voor een proefrit en de intentie was om een goedkopere versie van amslod te kopen. Is dus een duurdere geworden...maar proefrit op meerdere fietsen was eigenlijk bij alle fietsen top..vooral de 80nm koppel is erg lekker...personeel is erg bekwaam en nemen echt de tijd om alles goed uit te leggen. De aflevering en mail verkeer is ook gewoon erg goed geregeld...

Nico 04-12-2023

Goede duidelijke site.
Mooie showroom in Almere en vriendelijke verkoper.
Goed geholpen en meteen maar een gunstig onderhoud contract voor 3 jaar afgesloten..
De elektrische fiets heeft veel extra’s zoals remlicht anti Blokker remmen automatisch aangaande verlichting.
Op meerdere fietsen een proefrit gemaakt heel veel modellen in de winkel .
Snelle levering aan huis en bezorger was ook prima hij heeft goede uitleg gegeven en de fiets ter plaatse op maat afgesteld.
Kortom een super fiets tegen voor een mooie prijs!!

Coby Borgo 02-12-2023

Bij aankomst in de winkel van Amslod Rotterdam Zuid werden wij allerhartelijkst ontvangen door mijnheer ****Mijn man die (nog) geen E-bike kocht kreeg ook een fiets mee voor een proefritje. Onder het genot van een kopje koffie hebben wij de koop afgesloten.
De ervaring met deze verkoper was uitstekend!
Na 2 weken werd de fiets keurig thuis afgeleverd!
De fiets bevalt heel erg goed!! Veel waar voor je geld vergeleken met andere E-bikes van bezitters in mijn omgeving. Kortom, geen enkel min-puntje te bespeuren. Nu wachten op mooi weer en dan mooie, ontspannen tochten maken.

Ben zuidhoek 02-12-2023

2 fietsen gekocht.

1 werkt er nog (voor nu) en de ander binnen 9 maanden kapot!

wachten nu al maanden op de repartie! wordt elke maand verzet. daar gaat de garantie.

klachten service doet helemaal niks!

ik koop hier nooit meer!

Cor Lotens 30-11-2023

Na een brede oriëntatie op internet gekozen voor een e-bike van Amslod. Inde keurige en overzichtelijke amslod-vestiging in Apeldoorn was de keuze al snel gemaakt en heb ik een proefritje van 10 minuten gemaakt. Ik heb een duidelijke uitleg over de fiets ontvangen. Ik heb gekozen voor een thuis-aflevering. De fiets werd geleverd binnen enkele dagen en netjes afgemonteerd. Wederom van de afleveraar een zeer duidelijke uitleg ontvangen. Inmiddels meerdere ritjes gemaakt en ben uiterst tevreden over mijn Amslod e-bike. Ik ben echt Dolsma-fan geworden! Voor mij een 9 plus!

Gerry ter Braak 29-11-2023

wij zijn in almelo naar de shop van amslod geweest om een fiets uit te zoeken waar we zeer deskundig te woord werden gestaan door het personeel en hebben daar een goede en juiste keuze gedaan om een fiets te kopen

M.s. 29-11-2023

Prima fiets. Versnellingen waren in het begin niet goed afgesteld maar dat heeft een monteur aan de deur inmiddels netjes verholpen. Fiets fietst prima.

O..H. .Bom 29-11-2023

Amslod-shop Almere , zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd , test rit gemaakt en toen waren wij overtuigd. Wij hebben twee E-biks gekocht .
Het afleveren gimg ook heel netjes , fietsen werden naar wens afgesteld en na een kort ritje waren wij helemaal tevreden .complimenten voor de service medewerker .
Met vriendelijke groet Thea en Otto Bom.

Peggy 👻 Eijkenboom 29-11-2023

Fijn open en n behulpzaam personeel… doen echt hun best om het bezoek zo aangenaam mogelijk te maken, niks is teveel… onze verkoper was alleen in de winkel en had een zeer aandoenlijke gunfactor… deed enorm zijn best om alles goed geregeld te krijgen, wij gingen met een lach op ons gezicht weg met onze mooie fietsen…

B. Leenhouts 29-11-2023

Wij zijn bekend bij amslod, we hebben 2 fietsen daar gekocht. We zijn vriendelijk ontvangen en goede uitleg gekregen bij de aan koop. Dit is de 3e fiets die we bij amslod hebben gekocht.

Wim van der Leest 28-11-2023

een zeer goede en correcte en vooral vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg van (*) over de e.bike
correcte aflevering op de afgesproken datum
een heerlijke fiets om tripjes mee te maken

Angela Huisman 27-11-2023

Heel vriendelijk en kundig personeel in het filiaal Cruquius.
Ben uitermate goed geholpen. Voors en tegens werden eerlijk beschreven. En ook het monteren van een ander zadel achteraf was zo gedaan. Ben erg blij met mijn nieuwe fiets! En hoop er erg lang van te genieten!

Anne 27-11-2023

Goed advies en zoals afgesproken geleverd. Zeer tevreden met de fiets en goede prijs kwalieit.

Bosch 19-11-2023

Vooraf georiënteerd in de aankoop van een E-bike. De prijs-kwaliteit verhouding sprak ons aan. Na vooraf de info filmpjes te hebben bekeken, een bezoek gebracht aan de showroom. Allerlei fietsen stonden klaar om proef te rijden. Na uitgebreid te hebben gereden keuze gemaakt en fietsen aangeschaft. Fietsen zijn thuis op vooraf afgesproken dag en tijd afgeleverd. Voldeed geheel aan de verwachtingen. Nu veel fiets kilometers maken.

Bob 15-11-2023

Goed georganiseerde winkel Eindhoven woensel , snelle bediening ,meteen 2 fietsen klaar gezet om te proberen, verkoper heeft alle tijd voor ons en kon alles goed uitleggen zonder gladde verkooppraatjes. Dat was heel prettig.

Hammie Meuwissen 15-11-2023

Wij hebben voor Amslod gekozen omdat de recensies erg goed waren. In de winkel zijn we ontvangen door een hele vriendelijke meneer. Hij liet ons de fietsen zien en nadat wij een keuze hadden gemaakt konden we een stukje op de fiets fietsen. Wij waren direct weg van deze fietsen. Dus we besloten dat het deze fiets zou worden. Alles werd ons heel goed uitgelegd, de werking van de fiets, de verzekering, het onderhoud enz. Na alles getekend te hebben blij naar huis gegaan. Na 2 weken werd de fiets thuis afgeleverd met nogmaals alle instructies. Nog altijd blij met deze aankoop. Heerlijke fiets.

FjMvHorssen-Rijnbeek 14-11-2023

Wij wonen in Heemstede zagen de advertentie van voordeel op diverse fietsen vandaar wezen kijken bij de Cruquius er stond keus genoeg en werden goed geadviseerd door de verkoper daarna even een stukje wezen fietsen na uitleg van de fiets prima en duidelijk op goede hoogte gesteld voor mij,ik was meteen heel tevreden fietste heerlijk licht en goede rem resultaten dat was ik anders gewend fijn hoor meteen een afspraak gemaakt voor de fiets kon fijn de kleur kiezen ik vond de blauwe een mooie uitstraling hebben dus die gekozen,nu al veel keer ermee op weg geweest en ben er zeer tevreden mee ik zeg prima aankoop!!

Gea 13-11-2023

Alles helder omschreven. Je weet gelijk waar je aan toe bent. Ontzettend aardige medewerkers die goed met je meedenken over je wensen en gebruik

Monique 13-11-2023

Ik ben heel fijn geholpen in de winkel en ook met het afleveren een fijne service.
Hele fijne lichte, fiets. Daar ga ik nog heel veel plezier van hebben!!

Remco de Jager 12-11-2023

We hebben afgelopen september 2 nieuwe Amslod fietsen aangeschaft in het filiaalinApeldoorn. Zodra je harder dan 24 Km/h fiets dan gaat de ondersteuning inhouden. Echt snel doorfietsen is er dus niet bij.
Daarvoor hadden we 2 Stella fietsen geprobeerd die wel gewoon doorgaan tot ruim 30 Km/h, echter was die niet meer leverbaar in een L variant in de heren model uitvoering. Achteraf zonde dat we voor Amslod hebben gekozen

G v A 12-11-2023

Goed geholpen in de winkel en eigenlijk snel klaar. Mooie fiets en blij met de aankoop. Administratieve gedeelte liep ook snel en duidelijk.

Daniëlla 11-11-2023

Ondanks de drukte in de winkel werd ik erg prettig geholpen. Ik kon een proefrit maken en de verkoper nam de tijd om een goed advies te geven. De levering ging erg snel en ik ben erg blij met mijn fiets!
Ik zou deze winkel zeker aanraden.

Marco Molenaar 11-11-2023

Goed geholpen. Maar wisten eigenlijk al welke fiets we wilden. Ik heb namelijk 1,5 jaar terug ook een amslod gekocht en ben erg tevreden. Wel een kabel breukje gehad. Maar werd na een afspraak direct en onder garantie gerepareerd. Wij zijn dus blij met de gang van zaken bij amslod.

A.Boom 11-11-2023

Fiets gekocht in de fietswinkel in Almelo. Daar zijn we professioneel en vriendelijk geholpen. De verkoper heeft alle tijd genomen om.alles goed uit te leggen.

A&A 11-11-2023

De verkoper in de ruime en schone Amslod shop is uitermate vriendelijk en heeft alle tijd voor je. Goede uitleg gekregen over accu in het frame tegenover accu achterop. De aflevering was keurig. De fiets wordt met een fijne grote accu geleverd, heeft een lekker sportief stuur en heel duidelijke en makkelijk te bedienen display met extra mogelijkheid om fiets te beveiligen middels pincode. Door de 2 standen (eco- en sportief) komen wij elke heuvel van de Veluwe makkelijk op. Wij zijn blij met onze nieuwe Amslod fietsen.