Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Sas 10-11-2023

Vorig jaar kocht mijn man een Amslod e-bike in de fysieke winkel, daar was de service al uitstekend.
Nu ik mijn amslod e-bike via de webshop heb gekocht heb ik nog steeds dezelfde mening. Het bestelproces verliep soepel en de volgende dag nam Amslod telefonisch contact op om evt verdere vragen te beantwoorden en uitleg te geven over fietsverzekeringen en de servicecontracten die ze hebben.
De datum van aflevering kun je aanpassen wanneer het uitkomt. De chauffeur/monteur belt een half uur voor aankomst. Deze geeft duidelijke uitleg over de werking van de fiets, display, batterij etc. De fiets wordt ter plaatse afgesteld, en na iedere afstelling kun je een korte proefrit maken of deze naar wens is.
Ik ben zeer tevreden over mijn fiets en de aankoop via de Amslod webshop.

Peter 10-11-2023

Vriendelijk en no-nonsence advies in de winkel voor een goede no-nonsence fiets. Heldere uitleg voor een gedegen proefrit en goede tips voor lang fietsplezier. Bezorging was ook goed. De fiets werd in alle rust goed op mijn maat afgesteld door een vriendelijke jongeman die goed doorvroeg of alles duidelijk was. Minpuntje was dat de accu leeg was, waardoor ik niet kon testen of die goed werkte. De monteur gaf aan dat ik bij problemen direct contact met hun kon opnemen. Na een nachtje opladen bleek alles goed in orde. Kortom een aanrader.

Ineke 10-11-2023

Naar aanleiding van de reviews die achter gelaten zijn door jullie klanten. Heb ik besloten een fiets bij jullie uit te zoeken. Ik ben tevreden, fiets is goed, klantvriendelijk en snelle levering.

Stef 10-11-2023

Amslod shop is slechts 500 meter verwijderd van mijn woning, dus heel handig om er informatie en ondersteuning op te halen. De medewerkers zijn enorm klantvriendelijk en ik voel me daar dan ook zeer gezien

Steven van Eck 10-11-2023

In de winkel in vianen ben ik erg goed geholpen met welke fiets het best bij mij zou passen. Ik kwam voor een andere fiets maar uiteindelijk de winkel uit gegaan met een andere. En dat bleek een goede keuze. Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe e-bike. Fijne bediening en fietst heerlijk. Ik had per ongeluk op de website de verkeerde bezorgdatum aangeklikt. Meteen een mailtje gestuurd of het op een andere dag kon. Gelukkig was dit geen probleem. Ook de bezorging ging perfect. Alles werd rustig uitgelegd. En de fiets werd goed ingesteld in hoogte. Super service bij Amslod

Gerrit Knijn 07-11-2023

Na soepel maken van een afspraak op datum en tijd naar de winkel in Meppel gegaan. Na prettige ontvangst met koffie en thee een goede uitleg gekregen over diverse fietstypen van Amslod. samen rondgekeken in de winkel . Wij konden al snel een keus maken voor een fiets. De zeer vriendelijke verkoper liet ons een proefrit maken in de omgeving die zeer prettig verliep. Wij konden snel een beslissing nemen om de fiets te kopen. Bij het opmaken van de koopovereenkomst kregen wij goed, vrijblijvend, advies voor een goede fietsverzekering en de voordelen van het aanschaffen van een langere garantieperiode. Kortom deskundig, vrijblijvend advies zonder het gevoel te hebben gekregen in een bepaalde richting te worden geduwd. De aflevering van de fiets bij ons thuis liep ook correct en op tijd. De bezorger monteerde de fiets af voor de deur. Dat ging zeer soepel en deskundig. we kregen nog een goede duidelijke uitleg en na een korte proefrit konden we nog wensen te kennen geven omtrent hoogte van het zadel, de stuurstand, het afstellen van de handremmen enz. De bezorger handelde dit ook snel en gedegen af. petje af voor deze man. We zijn er zeer tevreden over. Bij een eventuele aanschaf van een tweede fiets zullen we zeker weer terugkeren bij Amslod in Meppel.

Pavlos53 07-11-2023

Op de beurs twee mooie solide fietsen gekocht met hun Japanse power motor..
Goede voorlichting en tijd genoeg oom Alles te bekijken en uit te proberen.
Daar de knoop doorgehakt. Fietsen konden thuis afgeleverd worden, maar wij kozen voor de winkel. Onze oude fietsen ingeruild..
Fietsen gewoon goed en ondersteuning werkt zeer prettig.

Marian 07-11-2023

Ben blij met mijn nieuwe ebike. Mijn oude fiets van 8 jaar oud heb ik ingeruild.
Op deze fiets heb ik een remlicht, voldoende ondersteuning . Mijn vorige special zadel op mijn nieuwe fiets laten zetten.
Kortom ben blij met mijn nieuwe ebike.

Nico 31-10-2023

Prima geholpen, eerlijk advies en geen pushende verkoper. Legde goed uit wat de verschillen tussen de fietsen waren. Diezelfde middag 2 fietsen gekocht

Rene 31-10-2023

Ik ben goed geholpen in de Amslod winkel in Papendrecht. Na diverse fietsen uitgetest te hebben heb ik gekozen voor de Eton E-MD-600 . Een geweldige fiets met een 600 Watt Bafang Platina XL accu. Goed voor ca 100km range in mijn geval met gemiddelde ondersteuning. Fijn ook dat deze fiets een ECO en Sport instelling heeft waardoor je optimaal gebruik kunt maken van de sterke middenmotor van 80 nm als dit nodig is in heuvelachtig terrein of brug op.... Verder kun je kiezen uit een M framemaat met lage instap. Voor mij als senior ideaal. Momenteel in 4 weken tijd ruim 400 km op de teller en geen problemen. Straks bij 500km de eerste beurt welke op mijn thuisadres wordt uitgevoerd. Jammer alleen dat het servicepunt in Papendrecht binnenkort sluit.

M. Versteeg 30-10-2023

De aanschaf van mijn nieuwe elektrische fiets bij Amslod verliep vlekkeloos.
Bezoek aan Vianen met enthousiaste mensen. Een objectief en deskundig advies en de proefrit. Welnu na een paar kilometer wist ik het al. Dit wordt hem.
De afwikkeling verliep vlekkeloos. Heldere communicatie en snelle levering thuis. Kortom Amslod doet wat het belooft.

Martin Versteeg

Marry 29-10-2023

Ik vind Meppel een prettige shop omdat je daar vriendelijk word geholpen en goede voorlichting krijgt. Wij hebben twee fietsen gekocht de Amslod Eton en de Amslod Trent. Ik was al bekend met Amslod ( dit is mijn 3e electrische fiets van Amslod)en ben zeer tevreden.

Erik 29-10-2023

Heel fijn geholpen en goed meegedacht. Zelfs meer tegemoet gekomen dan ik had verwacht. Hele goede service!!

D Swart 27-10-2023

Hele goede ontvangst en behandeling in de winkel,heel flexibel,goede uitleg,alle tijd om fietsen te proberen,snelle aflevering,goede prijs,in voor diverse kortingen

Anisp 27-10-2023

Amslod ik had er nog nooit van gehoord! Altijd gazelle Stella enz. Enz ik zag iemand rijden op wat een Milton was ik dacht een mooie glitter fiets effe checken vond niks half je gezoch t en al een paar jaar gespaard niks!!! Internet geopend daar stond hij dan in volle glorie. Twijfel!! Tot en we zijn er gevoelig voor er. Een aanbieding kwam. Liefst €200 korting jo dat lijkt me wel wat heb gebeld de man kwam met een busje en ik was verkocht!! Binnen korts mogelijk tijd leverde uw medewerker de fiets af toen ik er voor de eerste keer pp fietste kwam mijn droom uit zwevend fietste ik de straat uit kon bijna niet stoppen na eenhandig uurtje kwam ik terug en de hele tijd heb ik mijn ex niet gemist!geweldig mijn Milton is mijn nieuwe partner !magnifiek dank je wel Amslod .we are happy togethrr!!!! Anis pieters Nijmegen geweldig!!

L Hol 27-10-2023

Gekocht in den bosch

Vriendelijk geholpen en alle tijd voor een proefrit
Super fiets voor die prijsklasse kost bij andere
Minimaal 1000 euro duurder
Naar een week werd hij keurig afgeleverd
1 min punt hij werd afgeleverd met lege accu
Door de vele fietsen die werden verkocht konden ze niet alle accu's opladen ( snap ik)
Ben er heel blij mee
Mvg L hoL

Gert-Jan 26-10-2023

Je kunt van te voren een afspraak maken en dan staat er iemand klaar om je te voorzien van alle informatie zodat je een goede keuze kunt maken, ook kun je fietsen proberen.
Vriendelijk personeel erg behulpzaam.

Gerard van der Voort 25-10-2023

Bij een aantal winkels geweest maar daar zie je door de bomen het bos niet, Ik wilde perse een Nederlands fabricaat fiets en kwam uiteindelijk bij Amslot uit. Wat meteen opviel was de rust en kwaliteit die zowel de winkel als de fietsen uitstraalden.
Meteen maar een proefrit gemaakt en de fiets besteld. Via de webshop nog wat spullen besteld die er bij het afhalen van de fiets probleemloos opgezet werden door de verkoper. Al met al een zeer goede keuze en een prettig gevoel bij deze winkel in Heerhugowaard

Albert 25-10-2023

Wij waren in Cruquius om te kijken voor eventueel een nieuwe accu voor mijn Amslod fiets. Nadat we goed ontvangen waren en na een gezellig en goed gesprek een proefritje gemaakt op twee nieuwe fietsen. Na dit ritje nog een goed gesprek en een bakje koffie en thee en twee goede inruilprijzen voor onze oude fietsen gelijk maar twee fietsen gekocht in plaats van een nieuwe accu. We zijn hier beide heel erg blij mee.

Ingrid 25-10-2023

Mooie kwaliteit fiets voor een goede prijs, verkoper erg vriendelijk en gaf duidelijke uitleg, levering van de fiets al vanaf 1 week na aankoop.

Ate Molenmaker 23-10-2023

Bij ons bezoek aan de showroom in Leek uitvoerig geadviseerd door de heer xxx. Volop gelegenheid gekregen om verschillende modellen te testen.
Bij levering van de E-bike door de bezorger Mathijs, kreeg ik een uitgebreide toelichting betreffende het gebruik van de fiets.
Helaas bleek het eerste exemplaar een mankement te hebben, waarna de E-bike weer mee retour werd genomen. Binnen 1 week verscheen yyy weer met een andere fiets, welke tiptop in orde is. Nu, na enkele weken gebruik kan ik alleen maar constateren dat ik uiterst tevreden ben met mijn Amslod E-bike.

P. Spuij 23-10-2023

Vanuit het Westland is de dichtstbijzijnde showroom van Amslod in Rijswijk (op de grens van Delft). In deze showroom hebben wij ons laten adviseren over een nieuwe fietskeuze. De verkoper van Amslod heeft onze ideeën over welke elektrische fietsen het zouden moeten worden, heel duidelijk kunnen aanvullen. Bovendien heeft hij ons in de gelegenheid gesteld om verschillen modellen uit te proberen. Nadat de keuze gemaakt was, zijn alle administratieve handelingen voor bestelling en levering correct verlopen. Alle benodigde informatie is via de mail toegestuurd. Ook op de dag van aflevering van de fietsen is alles naar wens verlopen, we hebben tijdig een telefoontje ontvangen over het tijdstip van aflevering.

Annemarie 23-10-2023

De fiets op de 50 plus beurs gekocht en kon een proefritje maken.Uitleg duidelijk en helder.
Blij met een middenmotor en de levering aan huis.Vriendelijke mensen

Antonia 23-10-2023

prima service, afspraken worden nagekomen. Gratis helm en goedgekeurd slot met korting.

Ton en Marika 18-10-2023

Bedankt Amslod !

Wat doe je als op een dag de e-bike van je vrouw gestolen wordt en je eigen e-bike met een defekte accu onbruikbaar in de schuur staat? Tja,dat hadden wij dus enige tijd geleden!
Nou, dan ga je naar de Amslod winkel in winkelcentrum Woensel in Eindhoven want daar kun je de hele selectie Amslod fietsen bekijken en direct een of meer proefritten maken zodat je zelf kan ervaren hoe prettig deze Amslod e-bikes aanvoelen en met een duidelijk display bedienbaar zijn om maximaal gebruik te kunnen maken van alle opties die er standaard gewoon opzitten en dat alles voor een hele scherpe prijs!
De verkoop medewerker nam uitgebreid de tijd om uitleg te geven over de verschillende uitvoeringen en hun mogelijkheden, inclusief de mogelijkheid tot direct verzekeren via Amslod en zorgt dat alles duidelijk is voordat je eventueel een aankoop doet,
ook kregen wij voor mijn oude e-bike nog een leuke inruil prijs terug en bovendein kregen we er 2 gratis fiets helmen bij.
Binnen een week na de aankoop werden de nieuwe e-bikes op afspraak keurig thuis afgeleverd en door de de Amslod bezorger afgesteld , technisch gecontroleerd en getest en werd ons nogmaals uitgebreid uitleg gegeven over de werking en het gebruik van de e-bikes.
Kortom, wij zijn zeer tevreden over de het hele aankoop proces en zeker ook over onze nieuwe fantastische Amslod e-bikes!
Nogmaals bedankt mensen van Amslod.