Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Robin 14-09-2023

Super vriendelijk onrvangen in de winkel. Verkoper nam echt de tijd voor je. Advies en eerlijke antwoorden op vragen. Afhandeling en aflevering duidelijk en zonder problemen.

Herma 13-09-2023

Wij hebben 2,5 jaar geleden beide een Amslod fiets gekocht, met beide fietsen zoveel pech mee gehad. Ik ben zeer ontevreden over deze fietsen, ondertussen doet de fiets van mijn man na de 5de reparatie het nog steeds niet. En steeds lang moeten wachten, eer er een afspraak gemaakt kan worden, lange wachttijden. Als je een lekke band hebt, kan je ruim een week wachten eer er iemand langs komt. Ik heb het helemaal gehad met deze fietsen.

Freddie 13-09-2023

Bij Amslod in Assen twee elektrische fietsen gekocht super goed geholpen duidelijke uitleg gekregen over de fietsen op een heerlijke rustige en ontspannen manier ik raad deze winkel echt aan om daar eens te gaan kijken als je een elektrische fiets zoekt.

Tevreden fietsklant 13-09-2023

Goede service vriendelijke uitleg alle tijd voor je, door het uitproberen van de fietsen de mogelijkheid om de juiste keuze te maken. Kortom het begin van veel fiets plezier!

Hans Visser 13-09-2023

Het 'experience centre' is mooi ruim, prettig ingericht en met veel mogelijkheden om de fietsen te beoordelen. De medewerkers zijn enthousiast en correct. Een suggestie zou zijn om een meer complete display te maken van de (nu alleen in de webshop) verkrijgbare accessoires om het e-bikefietsen nog aangenamer te maken. Omdat veel e-bikers hun fiets toch ook graag achter de auto willen 'hangen', zou ook aandacht gegeven kunnen worden aan de eisen die gelden voor een fietsdrager.

Rob uit de Bosch 12-09-2023

De Amslod winkel in Rijswijk oogt vriendelijk, open, schoon, ruim en fris. Niet helemaal volgepropt, maar overzichtelijke groepjes fietsen. Ik was op zoek naar een goede 2e hands e-bike en tot mijn geluk was er net eentje binnengebracht. En nog voor een goede prijs ook. Ik werd vriendelijk geholpen, maar niet te opdringerig. Testritje doen, kopje koffie erbij, optie nemen, alles okay. Uiteindelijk dezelfde middag op een (voor mij) nieuwe Amslod naar huis gefietst! Top service en blij met de fiets!

Dhr. F.A.M. Annink 12-09-2023

Gezien in de krant, volder aangevraagd contact gezocht met het dicht bij zijnde filiaal
Woonboulevard Almelo prima geholpen, zeer goede uitleg en goede service. De fietsen hebben we zelf opgehaald zodat we er gelijk op weg konden fietsen en er aan wennen.
Zeer content met deze aankoop.

Henk van Ewijk 12-09-2023

Bij deze winkel in Vianen zijn we zeer vriendelijke geholpen en goede voorlichting over alles wat we wilde weten

Henk 12-09-2023

We zijn door de heer (*) vakkundig en vriendelijk te woord gestaan en hij heeft ons alles duidelijk uitgelegd
Dus wij zijn als tevreden klanten weg gegaan .

Henk Boeijen 11-09-2023

We werden netjes ontvangen bij Amslod Nijmegen
Goede uitleg over de fietsen en we konden op ons gemak een proefrit maken
De fietsen bevallen goed we hebben er zonder probleem al flink wat kilometers mee weggefietst

Werkman 11-09-2023

Wij hebben onze fietsen gekocht in Leek. De Amslod. Luton en de. Milton. Zeer goed geholpen door de verkoper. Ook de aflevering thuis was prima. Dit zijn reeds onze 3e nieuwe fietsen van Amslod.

Daan 11-09-2023

Eerder had ik een ander bekend merk elektrische fiets. Toen deze werd gestolen moest ik op zoek naar een andere elektrische fiets. Door op internet te zoeken kwam ik op Amslod en heb ik spontaan de winkel in Den Haag Ypenburg bezocht voor een proefrit. Daar werd ik heel vriendelijk, maar ook vakkundig geholpen. De proefrit was heel goed en zo besloot ik het type Hamilton te kopen. Nu rijd ik al een paar maanden op deze fiets en het is zo geweldig! Echt serieus veel beter en anders dan mijn vorige elektrische fiets. Ik ben heel tevreden over de fiets en kan deze dan ook serieus aanbevelen aan een ieder die op zoek is naar een degelijke een mooie fiets die lekker rijdt.

Ron 08-09-2023

Alle fietsen staan uitgestald in de winkel en ook zijn van alle exemplaren proef modelen beschikbaar om te ervvaren hoe ze fietsen.
De verkoper neemt alle tijd om uit e leggen welke fiets het beste zou zijn maar dat kun je het beste zelf varn door er op te gaan fietsen. Dan blijkt al gauw dat de verkoper wel weet waar hij/zij over praat.

Erwin 08-09-2023

Na het lezen van diverse reviews en het bezoeken van verschillende aanbieders uiteindelijk gekozen voor Amslod (winkel winkelcentrum Woensel). We konden verschillende fietsen uitproberen en werden goed geadviseerd. De fietsen werden binnen twee weken aan huis geleverd en op maat afgesteld. Na een kort testritje werden de laatste adstellingen gedaan. Inmiddels staat er al weer ruim 500 km op de teller en kunnen we de eerste onderhoudsbeurt gaan inplannen.

FZ te M 07-09-2023

Twee fietsen aangeschaft na een proefrit in de winkel in Eindhoven. De verkoper had het druk, maar schoot daardoor niet in de stress. Bij verschillende klanten, en ook bij ons, wist hij goed in te spelen op wat ze belangrijk vonden. Informatief, maar niet opdringerig.
Het afleveren verliep ook goed. De koerier/monteur had onderweg wat tegenslag gehad, maar nam toch alle tijd die nodig was om alles goed af te leveren en uit te leggen.

Joop Smits 05-09-2023

Ik heb deze shop gekozen op aanbeveling van een goede vriend. De shop manager c,q verkoper is een zeer vriendelijk persoon en stelt je direct op je gemak. Hij geeft goede voorlichting m.b.t de diverse uitvoeringen en mogelijkheden. Op basis van jouw informatie m.b.t je fietsgedrag geeft hij een advies voor je eventuele aankoop en natuurlijk mag je naar keuze een proefrit maken om te komen tot een eventuele keuze.
Wat ik als zeer prettig heb ervaren is, dat er geen enkele druk is om gefosseerd tot een aankoop over te gaan. Ik heb het bezoek en aankoop als zeer prettig ervaren en dat is zeker een aanbeveling waard.

Eppo 05-09-2023

De shop is zeer gebruiksvriendelijk en een genot om te gebruiken, na het bestuderen van alle mogelijkheden ben ik op pad gegaan naar Leek waar ook een Amslod center is. Daar aangekomen werd ik uiterst bekwaam geholpen en heb ik meerdere e-bikes getest en uiteindelijk mijn keuze gemaakt. Wegens vakantie heb ik de bezorg datum opgeschoven en dat liep heel goed want we waren nog niet goed en wel thuis of de fiets werd al 2 dagen later bezorgd. De service is top en kan dan ook zeggen dat ik dik tevreden ben. Ook wat de nazorg betreft is het helemaal top.

Eva Cantrijn 04-09-2023

Heel erg tevreden over de verkoper van de winkel. Hij heeft ons veel en erg duidelijke uitleg gegeven toen we wilden informeren naar een goede E-bike.

Fam.van der Heide 04-09-2023

Hallo, we hadden allebei al een Amslod fiets maar die waren al weer wat ouder en bijna aan vervanging toe. We zijn in Meppel bij Amslod geweest om daar eens in de showroom te kijken naar een nieuwe fiets. We werden er hartelijk ontvangen en hebben eerst wat proefritje gemaakt op diverse types. Ook qau prijs werden we het al gauw eens met de verkoper van Amslod. Ruim een week later werden de fietsen keurig op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Wij zijn tot op heden tevreden met de nieuw4 fietsen.

Herman Batist 03-09-2023

Amslod zit bij ons in de buurt door de uitstraling van de winkel zijn wij er op af gestapt en onze eerste ervaring was gelijk een prettige en uitstekend geholpen en geadviseerd door de verkoper . en inmiddels hebben we de eerste 500 km er opzitten en het voldoet aan al onze verwachtingen en ook heuveltjes zijn geen probleem meer.dankzij de krachtige motor.deze Amslod fiets doet wat hij beloofd Wij zijn meer dan tevreden 😁

John en Lydi Nijmegen 31-08-2023

Super fiets, een aanrader.
In juli bezochten wij het centrum in Nijmegen. Wij werden daar zeer vriendelijk ontvangen door de heer Can. Na een goede uitleg hebben wij beiden een proefrit gemaakt en toen werden we al zeer enthousiast. Na eerst nog naar andere fietsenwinkels te zijn geweest zijn we toch weer teruggegaan naar Amslod.
We besloten beiden een fiets te kopen en wel de Milton E MV/rood/80NM/540WH/36 en de Luton E-MV/wit/80NM/540WH/36.
Inmiddels hebben wij in 1 maand meer dan 500 km gefietst en de fietsen deden het prima ook in het heuvelachtige gebied rond Nijmegen. De fietsen hebben namelijk 7 versnellingen en 15 ondersteuningen.
Deze e-bikes hebben aan al onze verwachtingen voldaan.
Wij kunnen dan ook iedereen aanraden ,die op zoek is naar een E-bike , naar Amslod te gaan.

Louis 30-08-2023

De shop is een mooie winkel waar je de fietsen goed kunt bekijken en geholpen wordt door vriendelijk en deskundig personeel . Ik heb gekozen voor deze winkel omdat die dicht bij mijn verblijfplaats licht.

Agnes van Velzen 30-08-2023

Had afspraak gemaakt. 2 fietsen gekocht. Goede voorlichting en proefrit gemaakt. Geen klachten.

Ben 29-08-2023

Na uitzoeken op de website, keuze gemaakt om de shop van Amslod te bezoeken. Overzichtelijke shop met keuze uit zeer complete fietsen.
Na aan koop vrijstelling en correct afgeleverd.

Tot nu toe goede keuze Amslod fietsen.

peter 29-08-2023

mooie ruime showroom, vriendelijke medewerkers die verstand hebben van fiietsen
in de directe omgeving van de showroom is genoeg parkeergelegenheid