De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM444RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

d**e@p**t.nl 10-08-2022
Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Ik ben niet echt technisch, en dacht dat de bediening lastig zou zijn, maar het super gemakkelijk. Ik zag beren op de weg die er niet waren.
Officiele reactie van Atag 11-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je voor deze review. Gelukkig dat de beren op de weg er niet zijn ;-) en het bedienen van de combimagnetron gemakkelijk is. Veel kook- en bakplezier gewenst!

Chantal Webcare ETNA

a**5@k**l.nl 02-08-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Het apparaat werkt uitstekend en voldoet aan onze verwachtingen. Ook de bediening is eenvoudig en heeft voldoende instel mogelijkheden voor het bereiden van de gerechten. Ik ben dan ook zeer tevreden met deze koop.
Officiele reactie van Atag 03-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze leuke review.
Wat fijn dat de combimagnetron aan al jouw verwachtingen voldoet.
Het gebruiksgemak en de vele mogelijkheden bevallen jou gelukkig ook goed.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

s**n@h**e.nl 13-07-2022

Prima combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Wij hebben voor deze combi magnetron gekozen omdat deze aan onze wensen voldoet en omdat deze de beste prijs- kwaliteitsverhouding had.

• Gemakkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 15-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een leuke review, bedankt.
Leuk dat jij hebt gekozen voor ETNA en dat dit toestel aan al jouw wensen kan voldoen.
Een goede prijs-kwaliteitsverhouding maakt het bakken natuurlijk nog leuker!

Wij wensen jou heel veel plezier van de combi magnetron.

j**a@l**e.nl 13-07-2022

Fijne geweldige en gebruik vriendelijk combi oven/magnetron

Mooie oven/magnetron
Met glasplaat en rek voor oven gebruik en uiteraard magnetron rek
Heel mooi en heel gebruik vriendelijk
Doet aan alle voorwaarden die je er van mag verwachten
Zeker een aanrader

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • alles in 1 apparaat

Officiele reactie van Atag 14-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je blij bent met het design en het gebruiksgemak.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Kim

O**e@g**l.com 20-06-2022

Etna, voor herhaling vatbaar

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Goede opvolger van mijn vorige Etna combimagnetron, deze keer had ik gekozen voor een deur die van boven naar beneden wordt geopent en daardoor meer inhoud heeft dan mijn vorige.
De vorige heb ik 18 jaar in gebruik gehad en destijds viel mijn keuze op een met de deur die zijwaarts open gaat omdat de kinderen nog niet zo groot waren en dan is dat toch veiliger.
Nu weten ze wat ze doen en viel mijn keuze op deze want de ruimte is wel handiger voor bv 2 maaltijden.
Ik hoop dar deze net zo lang mee gaat als de vorige, dan ben ik dik tevreden.

Officiele reactie van Atag 21-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je ook deze keer voor ETNA hebt gekozen en dat ook deze combi zo goed bevalt. Bedankt voor het vertrouwen en de mooie feedback.

Wij wensen je nog vele jaren van kook- en bakplezier toe.

m**x@k**l.nl 25-05-2022

heel tevreden, zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

blij met mijn aankoop. de combimagnetron doet wat ik ervan verwacht, is eenvoudig te bedienen (vooraf de gebruiksaanwijzing bestuderen is wel verstandig) en ziet er m.ooi strak uit. Prijs/kwaliteit is in goede verhouding

Pluspunten

• mooi strak uiterlijk
  • voldoende binnenruimte
  • makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 27-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Wij zijn natuurlijk ook erg blij met jou als klant! Bedankt voor het schrijven van deze review.
Fijn dat de combimagnetron voldoet aan jouw verwachtingen.
Er leuk dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak en het strakke design.
Inderdaad is het altijd aan te raden om de handleiding even door te nemen, dan kan je optimaal gebruik maken van alle functies die de combimagnetron biedt.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

Peter 08-05-2022

Prima apparaat !

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Apparaat ziet er wat betreft design prachtig uit.
Zowel de oven als de magnetronfunctie werken beide perfect.
Al diverse gerechten uitgeprobeerd en zelfs al in de oven gebakken.
Bediening van de het apparaat is vrij simpel.
Al met al, voor ons een prima aankoop !

• simpele bediening

Minpunten

• tot nu toe geen

Officiele reactie van Atag 09-05-2022

Beste Peter,

Bedankt voor het het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de werking en bedieningsgemak van de combimagnetron.
Wij wensen u veel bakplezier toe.

j**2@g**l.com 06-05-2022
Geschreven voor: ETNA CM444RVS

De eerste indruk is boven verwachting. Zeer stil en een gemakkelijke bediening. Ziet er mooi en functioneel uitzien.
Deze combimagnetron raden wij zeer aan.

Pluspunten

• Functioneel
  • Gebruiksgemak
  • Ziet er mooi uit
  • Is zeer stil

Minpunten

• Nog geen

Officiele reactie van Atag 09-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat de combimagnetron boven verwachting werkt en u deze aanraad voor anderen.
Wij wensen u veel bakplezier toe.

adri 02-03-2022

bevalt goed

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Vorige model heeft 7 jaar zonder problemen gewerkt.
Nu kortsluiting als de deur geopend of gesloten wordt.

Vanwege goede prijs/kwaliteitverhouding nu weer hetzelfde model gekocht.

Pluspunten

• design

Officiele reactie van Atag 03-03-2022

Beste Adri,
Dank u voor deze review. Wat jammer dat de vorige combimagnetron kortsluiting veroorzaakte. Fijn te lezen dat u opnieuw voor hetzelfde model van ETNA hebt gekozen. Wij wensen u vele jaren kook- en bakplezier toe!

Luckystar, Kampen. 14-02-2022

Zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Beste toekomstige kopers, ik heb voor de aanschaf het internet doorgespit en vooral de reviews doorgelezen, mijn vrouw en ik hebben uiteindelijk gekozen voor de Etna CM444RVS, deze combi-magnetron heeft een makkelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Geen moeilijke bediening.
  • Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Officiele reactie van Atag 15-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je op basis van de reviews gekozen hebt voor de CM444RVS en dat deze ook aan al je verwachtingen voldoet. Bedankt voor deze mooie feedback.

j**e@h**l.com 26-01-2022

Een schot in de Roos.

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

De ETNA Combinagnetron is alles boven verwachtingen een makkelijke en simpele bediening zonder verdere poespas en zeer gebruiksvriendelijk in gebruik, alle lof voor ETNA.

Officiele reactie van Atag 27-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review en dit mooie cijfer. Wat fijn om lezen dat u tevreden bent met de combimagnetron en deze boven verwachting werkt. Dat u tevreden bent, is waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen u veel bakplezier.

govertje 27-01-2022

Bedankt voor uw antwoord op mijn revieuw, maar heb gelijk een vraag, nu ik u zo goed hebt beschreven heeft u voor mij nu ook wel een leuke aanbieding voor een bakplaat met rooster voor mijn ETNA aparaat??

Miranda 21-12-2021

Dikke duim!!

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Super combi oven/magnetron. Lekker de ruimte om de kerst gerechten te bereiden! Nu al gebruikt om cupcakes te maken door onze dochter. Simpel in bediening en doet wat hij moet doen.

groetjes Miranda en Edward

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste Miranda en Edward,

Wat fijn dat deze combi magnetron van ETNA zo goed bevalt vooral met de kerst voor de deur en natuurlijk de cupcakes ;).
Bedankt voor je mooie beoordeling en wij wensen je veel (bak)plezier toe.

FD 17-12-2021

Etna combimagnatron

Mooi vormgegeven model.
Duidelijke display en bediening.
Ruime binnenruimte.
Goede handleiding.
Veel mogelijkheden.

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste FD,

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u nog vele jaren (bak)plezier met deze combi magnetron van ETNA.

k**l@z**t.nl 06-12-2021

Prima product, erg goede service

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Middels een garantie geval gekregen/gekocht. Prima serviceverlening en goede afspraak met servicemedewerker. Vervolgens goeie ervaring met uitbouw en inbouw maw omwisseling van apparaat, proffesioneel. Alles top!

Officiele reactie van Atag 07-12-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier met de combimagnetron.
​Met vriendelijke groet,

w**h@h**l.com 31-10-2021

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Dit toestel gekozen omdat de reviews positief waren en nu in gebruik klopt dit ook wel.
Het front oogt niet helemaal zwart,er zit genoeg RVS in en dat maakt het wat speels.
Bediening wijst zich vanzelf wel al is het verstandig om toch even de gebruiksaanwijzing te lezen.
Inbouwen was werkelijk heel simpel,dit kan iedereen.
Al met al tevreden,de eerste appeltaarten zijn al gebakken.
We gaan het zien hoe de combi magnetron zich in de toekomst gaat houden.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Draaiplateau EN insteekgleuven,zeer compleet
  • Alle soorten warmtebronnen

Minpunten

• Nog niets

Officiele reactie van Atag 01-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat u tevreden bent en de eerste appeltaarten zijn gebakken.
Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

Alinda69 07-10-2021

Bevalt goed.

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Deze combimagnetron heb ik gekocht omdat mijn vorige stuk was gegaan en deze bijna dezelfde is.
Het mooie aan deze combimagnetron is dat hij heel compleet is voor niet teveel geld. Er zit een hoog rooster, een glazen bakplaat en een laag rooster bij. Verder zit er een draaiplateau in waar een ovenschaal op past.
Persoonlijk vind ik de lay-out van het apparaat erg mooi. Het display is duidelijk en gemakkelijk bedienbaar.

Pluspunten

• Draaiplateau
  • Redelijk grote liter inhoud
  • Roosters en bakplaat meegeleverd
  • Moderne lay-out.
  • Duidelijk display.

Officiele reactie van Atag 08-10-2021

Beste Alinda69,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling en wat een top score! Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de vele mogelijkheden en mooie layout van deze combimagnetron. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Niki Webcareteam ETNA.

Joanna 26-09-2021

Prima combi oven

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Een prima combi magnetron. Compact. Simpel in gebruik. Goed uitgerust met schalen tbv magnetron en oven. Een aantal vast geprogrammeerde functies, die je het vaakst gebruik. Werkt vrij intuïtief, hoef je geen gebruiksaanwijzing te lezen. Duidelijk display. Inhoud zou iets groter kunnen. De pizza past net niet ....

Pluspunten

• display
  • gebruiksvriendelijk
  • geprogrammeerde toetsen

Minpunten

• inhoud

Officiele reactie van Atag 28-09-2021

Beste Joanna,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Hier zijn wij uiteraard erg blij mee.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de bijbehorende accessoires, functies en gebruiksgemak.

Bert 02-08-2021

Bevalt goed en is een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Het apparaat doet wat het moet doen en is prettig in het gebruik. Je hebt zo nu en dan nog wel een gebruiksaanwijzing nodig.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 03-08-2021

Beste Bert,

Wij waarderen het dat je als klant de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dan hiervoor. Fijn om te lezen dat de CM444RVS zo goed bevalt.

Lubbers 04-06-2021

Mooie Combi-oven, matige levensduur, ETNA service slecht.

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Om direct maar HET grote nadeel te beginnen: 1) ECHT WAARDELOZE SERVICE VAN ETNA BIJ STORINGEN. Hebben reparaties uitbesteed en het duurt wéééken en wéééken voordat er iets gerepareerd is. Nog erger wordt het, als blijkt dat het apparaat ook nog meerdere storingen van uiteenlopende aard heeft, zoals bij de onze. ETNA zelf is alleen via formuliertjes en internetpagina te bereiken. Dus voor iedereen bij wie de ETNA stuk gaat: "STERKTE ALVAST!" Onze Combi-magnetron raakte -bij niet echt heel intensief- gebruik na 12 maanden al en ineens defect. Draaiplateau ging niet meer. Keramiek aandrijfkoppeling bleek gebroken. Een erg zwak geconstrueerd prutsding. Ook trad er -na 6 maanden al- een irritante grom / trilling op in het apparaat bij gebruik van de oven. Vooral bij temp van net onder de 100° tot ± 130°. Zeer ergerlijk als je lang/laag wilt stoven. Toen de reparateur EIN-DE-LIJK na 4 weken kwam en aan de gang wilde met het gegrom, viel plotseling en zonder reden het hele apparaat uit. "Tja, da's defecte electronica! Kan ik nu niks mee en met het gegrom nu dus ook niet. Tot de volgende keer". We zijn nu 6 weken verder en er is nog geen enkel uitzicht op afronding. TOTAAL NAADJE!!! Met andere woorden in 1 klap zitten er (minstens) al 3 storingen in dit apparaat. Ander nadeel is dat voor fijn lang/laag braden geen temperatuur instelling is; laagste is 50°C en dan volgt 100°C, waarna de stappen ineens wél per 5 graden instelbaar zijn. Dan was 80°C echt meer dan logisch geweest. Helaas staat/stond dat ontbreken ervan echt nergens vermeld!
Positief: Fraai apparaat met RVS en zwart glas. Oven is erg snel op temperatuur, zeker mbv voorverwarmingsstand. Magnetron ruim voldoende power. Bijgeleverd glazen ovenplaat met extra rekje is erg prettig. De gecombineerde draai- en tiptoesten vinden wij perfect. Knoppen voelen redelijk degelijk aan. Goed schoon te maken aan binnen- en buitenkant. Behoorlijk wat mogelijkheden.
Algemeen: Als het ding 't doet, is het een fijn apparaat. Aan de instellingen moet je best even wennen, korte samenvatting van basisfuncties zou fijn zijn geweest. Deze zelf even maken is handig en eenvoudig te doen. Oven had ZEKER een 80°C stand moeten hebben voor het geld, als 50°C wél kan... Met alle wetenschap van nu.. Mooi ding, maar had toch liever een andere keuze gemaakt dan deze ETNA. Storingservice en persoonlijke bereikbaarheid van ETNA is op dit moment bedroevend (voorjaar 2021), duurzaAmheid niet best helaas en productinfo mbt temp.instellingen onvolledig/misleidend. Jammer dus. Nog hopend op een goede afloop.... :-(

Pluspunten

• Krachtige oven en magnetron
  • prettig te bedienen
  • goed te reinigen
  • fraai uiterlijk
  • bijgeleverd: glazen ovenplaat + rekje

Minpunten

• gromt en trilt bij 100-130°C
  • Al na 12 maanden in 1 klap 3 storing tegelijk
  • ETNA storingsservice blijkt bedroevend !!!
  • geen instelling tussen 50 en 100 graden mogelijk!
  • max. temp. is 230°C (telt voor ons minder zwaar)

Officiele reactie van Atag 18-06-2021

Beste heer/mevrouw Lubbers,

Allereerst bedankt voor uw toch wel positieve eindebeoordeling en feedback is altijd welkom! Wat betreft uw ervaring met onze service bieden wij onze oprechte excuses aan en het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat u na zo'n lange tijd nog steeds zonder werkende combi magnetron zit. Wilt u zo vriendelijk zijn uw gegevens te mailen naar webcare@atagbenelux.com dan gaan wij voor u kijken wat wij hierin kunnen betekenen.

Lubbers 24-09-2021

Als reactie op alle bovenstaande kan ik nog melden, dat de kwestie door ATAG Nederland -ondanks dat ook dit nog de nodige tijd in beslag nam- uiteindelijk WEL naar volle tevredenheid met ons is afgehandeld. Ook dat moet vermeld. Er zijn ons 2 goede voorstellen gedaan, waaruit we een keuze hebben gemaakt en die is gevallen op het kosteloos inruilen van het apparaat tegen een andere merk en model uit de ATAG-groep, welke tevens beter aansloot beter bij onze eerdere verwachtingen. Waarvoor dank aan ATAG NL. We zijn erg content met onze huidige Pelgrim combimagnetron en hopen daar vele jaren plezier van te mogen hebben!

Vincent 04-04-2021

perfecte combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

combimagnetron is erg gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te houden.
bediening is gemakkelijk voor jong en oud.
oven is erg snel op temperatuur via de extra opwarm toets.
ik ben er super tevreden over

Officiele reactie van Atag 06-04-2021

Beste Vincent,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review met mooie review score te plaatsen. Hartelijk dank hiervoor voor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de CM444RVS.