ETNA CM444RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM444RVS op Kieskeurig.nl.

Anna 08-01-2021

Ruime combimagnetron met draaiplateau

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Robuuste, ruime combimagnetron. Mooi design. Makkelijk in gebruik. Nederlandse handleiding. Geen storend geluid. Degelijke middenklasse.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 11-01-2021

Beste Anna,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen deze review te plaatsen. Wij worden er blij van dat je op alle fronten zo tevreden bent.

Veel bak-kookplezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Lubbers 04-06-2021

Mooie Combi-oven, matige levensduur, ETNA service slecht.

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Om direct maar HET grote nadeel te beginnen: 1) ECHT WAARDELOZE SERVICE VAN ETNA BIJ STORINGEN. Hebben reparaties uitbesteed en het duurt wéééken en wéééken voordat er iets gerepareerd is. Nog erger wordt het, als blijkt dat het apparaat ook nog meerdere storingen van uiteenlopende aard heeft, zoals bij de onze. ETNA zelf is alleen via formuliertjes en internetpagina te bereiken. Dus voor iedereen bij wie de ETNA stuk gaat: "STERKTE ALVAST!" Onze Combi-magnetron raakte -bij niet echt heel intensief- gebruik na 12 maanden al en ineens defect. Draaiplateau ging niet meer. Keramiek aandrijfkoppeling bleek gebroken. Een erg zwak geconstrueerd prutsding. Ook trad er -na 6 maanden al- een irritante grom / trilling op in het apparaat bij gebruik van de oven. Vooral bij temp van net onder de 100° tot ± 130°. Zeer ergerlijk als je lang/laag wilt stoven. Toen de reparateur EIN-DE-LIJK na 4 weken kwam en aan de gang wilde met het gegrom, viel plotseling en zonder reden het hele apparaat uit. "Tja, da's defecte electronica! Kan ik nu niks mee en met het gegrom nu dus ook niet. Tot de volgende keer". We zijn nu 6 weken verder en er is nog geen enkel uitzicht op afronding. TOTAAL NAADJE!!! Met andere woorden in 1 klap zitten er (minstens) al 3 storingen in dit apparaat. Ander nadeel is dat voor fijn lang/laag braden geen temperatuur instelling is; laagste is 50°C en dan volgt 100°C, waarna de stappen ineens wél per 5 graden instelbaar zijn. Dan was 80°C echt meer dan logisch geweest. Helaas staat/stond dat ontbreken ervan echt nergens vermeld!
Positief: Fraai apparaat met RVS en zwart glas. Oven is erg snel op temperatuur, zeker mbv voorverwarmingsstand. Magnetron ruim voldoende power. Bijgeleverd glazen ovenplaat met extra rekje is erg prettig. De gecombineerde draai- en tiptoesten vinden wij perfect. Knoppen voelen redelijk degelijk aan. Goed schoon te maken aan binnen- en buitenkant. Behoorlijk wat mogelijkheden.
Algemeen: Als het ding 't doet, is het een fijn apparaat. Aan de instellingen moet je best even wennen, korte samenvatting van basisfuncties zou fijn zijn geweest. Deze zelf even maken is handig en eenvoudig te doen. Oven had ZEKER een 80°C stand moeten hebben voor het geld, als 50°C wél kan... Met alle wetenschap van nu.. Mooi ding, maar had toch liever een andere keuze gemaakt dan deze ETNA. Storingservice en persoonlijke bereikbaarheid van ETNA is op dit moment bedroevend (voorjaar 2021), duurzaAmheid niet best helaas en productinfo mbt temp.instellingen onvolledig/misleidend. Jammer dus. Nog hopend op een goede afloop.... :-(

Pluspunten

• Krachtige oven en magnetron
  • prettig te bedienen
  • goed te reinigen
  • fraai uiterlijk
  • bijgeleverd: glazen ovenplaat + rekje

Minpunten

• gromt en trilt bij 100-130°C
  • Al na 12 maanden in 1 klap 3 storing tegelijk
  • ETNA storingsservice blijkt bedroevend !!!
  • geen instelling tussen 50 en 100 graden mogelijk!
  • max. temp. is 230°C (telt voor ons minder zwaar)

Officiele reactie van Atag 18-06-2021

Beste heer/mevrouw Lubbers,

Allereerst bedankt voor uw toch wel positieve eindebeoordeling en feedback is altijd welkom! Wat betreft uw ervaring met onze service bieden wij onze oprechte excuses aan en het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat u na zo'n lange tijd nog steeds zonder werkende combi magnetron zit. Wilt u zo vriendelijk zijn uw gegevens te mailen naar webcare@atagbenelux.com dan gaan wij voor u kijken wat wij hierin kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Vincent 04-04-2021

perfecte combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

combimagnetron is erg gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te houden.
bediening is gemakkelijk voor jong en oud.
oven is erg snel op temperatuur via de extra opwarm toets.
ik ben er super tevreden over

Officiele reactie van Atag 06-04-2021

Beste Vincent,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review met mooie review score te plaatsen. Hartelijk dank hiervoor voor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de CM444RVS.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Nellie 12-01-2021

Mooi design

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

op 8 januari 2021 laten instaleren, het is wel even een geknutsel, ik vindt de beschrijving niet helemaal duidelijk. Hij doet het verder echt geweldig en is snel. De voorverwarm functie is ook snel. Het is voor mij allemaal even wennen, ik ben een gasfornuis gewend. Al dat gedraai aan knopjes is wat onwennig.

• Snel voorverwarmd

Minpunten

• Beschrijving mag wat eenvoudiger

Officiele reactie van Atag 13-01-2021

Beste Nellie,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel plezier van deze mooie combimagnetron.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Jeannette 26-10-2020

Mooi vorm gegeven, solide uitstraling

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Schitterend apparaat. Mooi vorm gegeven. Van vele functionaliteiten voorzien. De gebruiksaanwijzing is volstrekt onlogisch en voor mij onbegrijpelijk. Het is dus zaak om zelf uit te zoeken hoe het apparaat moet worden bediend. Dat kan beter!

Pluspunten

• veelzijdig
  • mooi vorm gegeven

Minpunten

• zeer onduidelijke gebruiksaanwijzing

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste Jeannette,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om een review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en de vele functionaliteiten. Wij betreuren het om te lezen dat de handleiding niet duidelijk voor je is. Jouw feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Met vriendelijke groet, Femke

Riet Talboom 23-10-2020

Magnetron/oven

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Ik heb deze magnetron gekozen omdat er een grote bakplaat in kan en makkelijk in te stellen is en goed te bedienen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Nog geen minpunten ontdekt

Familie Vercoulen Venlo 19-06-2020

Ongecompliceerd, degelijk en betrouwbaar.

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Na jaren ergernis met onze oude Combi magnetron, hebben we nu gekozen voor de oer-Hollandse degelijkheid van ETNA.
Deze combi magnetron voldoet volledig aan onze wensen. Hij is makkelijk te bedienen, heeft een ruime inhoud en het grote display is erg handig, ook voor gebruikers op leeftijd.
Kortom wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe aanwinst.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Ruime inhoud
  • Groot display
  • Makkelijk in te bouwen

Officiele reactie van Atag 22-06-2020

Geachte familie Vercoulen,
Wij vinden het fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de CM444RVS van ETNA. Bedankt voor deze mooie beoordeling en wij wensen jullie veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Jacques 17-06-2020

ETNA CM444RVS - Super! vervolg

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

De oven heb ik nu al enkele weken in dagelijks gebruik, magnetron, oven, en bevalt super. Zoals eerder omschreven kan ik er nu aan toevoegen dat de warmte de oven aan de bovenkant verlaat, hetgeen betekent dat je je dus niet zorgen hoeft te maken qua warmte, wanneer je aan de onderkant een koelkast of een diepvries hebt zitten. De combimagnetron warmte snel en gelijkmatig op. Pizza, ovengerechten en eigen gemaakte koekjes, quiche en brownie komen er perfect uit. Een echte aanrader, mijn advies, twijfel niet! Mvg, Jacques

Pluspunten

• Onder en boven warmte element
  • ruim van binnen
  • warmte verlaat de combimagnetron aan de bovekant

• echt geen

Officiele reactie van Atag 18-06-2020

Beste Jacques, wat ontzettend leuk dat je een vervolg geeft op de je beoordeling en fijn om te lezen dat deze oven goed bevalt. Vriendelijk bedankt dat je hiervoor de moeite hebt genomen en wensen je nog heel veel bakplezier. met vriendelijke groet Claudia Webcare Team ETNA.

Jeanne 22-05-2020

Royale combimagnetron met eenvoudige bediening

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Ben zeer tevreden over deze combimagnetron, kan gewoon de aanwijzingen van recepten of verpakkingen volgen en alles komt precies goed en smakelijk uit oven / magnetron.

Officiele reactie van Atag 25-05-2020

Beste Jeanne,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn te lezen dat deze combi-magnetron zo goed bevalt.
Veel bak en kookplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

Kuhnert-Tuinhof 20-05-2020

Fijne combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Mooi design, overmaken en plat een van zeer degelijk materiaal. Veel kookprogramma om uit te kiezen. Fijne bediening met stevige draaiknoppen. Alles wordt goed gaar en indien gewenst lekker knapperig.

• Makkelijke bediening
  • Makkelijk schoon te houden
  • Veel handige automatische programmas

Officiele reactie van Atag 22-05-2020

Geachte heer/mevrouw Kuhnert-Tuinhof,

Bedankt voor je enthousiaste review. We vinden het fijn om te horen hoe u de CM444RVS ervaart.
Heel veel bakplezier!

Groet Heidi

CM444RVS Combimagnetron 28-02-2020

Combimagnetron CM444RVS - super!!

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Deze oven heeft n ruime binnenkant. Verwarmingselementen , boven en beneden, metalen draaiplateau, glazen plateau met rekje, rond rooster. Twee hoogte niveaus voor de bakplaat. De bediening is gemakkelijk en duidelijk door het verlichte display. Binnenverlichting is perfect en blijft aan wanneer de oven/magnetron in functie is.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Binnenverlichting etc, etc

Officiele reactie van Atag 02-03-2020

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor deze uitgebreide en mooie review. Leuk te lezen dat deze combi-magnetron zo goed bevalt.
Veel plezier ermee.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Wietze 23-12-2019

ZO COOL

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Ik ben zo blij met mijn eerste inbouwcombimagnetron. Hij doet het veel beter dan de losstaande combi die ik had, hij is eenvoudig ingebruik en heeft een hele mooie uitstraling.
Elke keer dat ik m zie wil ik al weer iets klaarmaken.
Ik heb voor deze gekozen omdat hij niet z'n diepe inbouw + ventilatieruimte nodig heeft dan de meesten die ik op internet tegenkom.

Pluspunten

• vrij eenvoudig bedieningspaneel
  • onder/bovenwarmte en ook voor de gril
  • duidelijk voorverwarming voor de oven