ETNA CM444RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM444RVS op Kieskeurig.nl.

Familie Vercoulen Venlo 19-06-2020

Ongecompliceerd, degelijk en betrouwbaar.

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Na jaren ergernis met onze oude Combi magnetron, hebben we nu gekozen voor de oer-Hollandse degelijkheid van ETNA.
Deze combi magnetron voldoet volledig aan onze wensen. Hij is makkelijk te bedienen, heeft een ruime inhoud en het grote display is erg handig, ook voor gebruikers op leeftijd.
Kortom wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe aanwinst.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Ruime inhoud
  • Groot display
  • Makkelijk in te bouwen

Minpunten

Officiele reactie van Atag 22-06-2020

Geachte familie Vercoulen,
Wij vinden het fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de CM444RVS van ETNA. Bedankt voor deze mooie beoordeling en wij wensen jullie veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Jacques 17-06-2020

ETNA CM444RVS - Super! vervolg

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

De oven heb ik nu al enkele weken in dagelijks gebruik, magnetron, oven, en bevalt super. Zoals eerder omschreven kan ik er nu aan toevoegen dat de warmte de oven aan de bovenkant verlaat, hetgeen betekent dat je je dus niet zorgen hoeft te maken qua warmte, wanneer je aan de onderkant een koelkast of een diepvries hebt zitten. De combimagnetron warmte snel en gelijkmatig op. Pizza, ovengerechten en eigen gemaakte koekjes, quiche en brownie komen er perfect uit. Een echte aanrader, mijn advies, twijfel niet! Mvg, Jacques

Pluspunten

• Onder en boven warmte element
  • ruim van binnen
  • warmte verlaat de combimagnetron aan de bovekant

Minpunten

• echt geen

Officiele reactie van Atag 18-06-2020

Beste Jacques, wat ontzettend leuk dat je een vervolg geeft op de je beoordeling en fijn om te lezen dat deze oven goed bevalt. Vriendelijk bedankt dat je hiervoor de moeite hebt genomen en wensen je nog heel veel bakplezier. met vriendelijke groet Claudia Webcare Team ETNA.

Jeanne 22-05-2020

Royale combimagnetron met eenvoudige bediening

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Ben zeer tevreden over deze combimagnetron, kan gewoon de aanwijzingen van recepten of verpakkingen volgen en alles komt precies goed en smakelijk uit oven / magnetron.

Officiele reactie van Atag 25-05-2020

Beste Jeanne,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn te lezen dat deze combi-magnetron zo goed bevalt.
Veel bak en kookplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA

Kuhnert-Tuinhof 20-05-2020

Fijne combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Mooi design, overmaken en plat een van zeer degelijk materiaal. Veel kookprogramma om uit te kiezen. Fijne bediening met stevige draaiknoppen. Alles wordt goed gaar en indien gewenst lekker knapperig.

• Makkelijke bediening
  • Makkelijk schoon te houden
  • Veel handige automatische programmas

Officiele reactie van Atag 22-05-2020

Geachte heer/mevrouw Kuhnert-Tuinhof,

Bedankt voor je enthousiaste review. We vinden het fijn om te horen hoe u de CM444RVS ervaart.
Heel veel bakplezier!

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

CM444RVS Combimagnetron 28-02-2020

Combimagnetron CM444RVS - super!!

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Deze oven heeft n ruime binnenkant. Verwarmingselementen , boven en beneden, metalen draaiplateau, glazen plateau met rekje, rond rooster. Twee hoogte niveaus voor de bakplaat. De bediening is gemakkelijk en duidelijk door het verlichte display. Binnenverlichting is perfect en blijft aan wanneer de oven/magnetron in functie is.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Binnenverlichting etc, etc

Officiele reactie van Atag 02-03-2020

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor deze uitgebreide en mooie review. Leuk te lezen dat deze combi-magnetron zo goed bevalt.
Veel plezier ermee.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Wietze 23-12-2019

ZO COOL

Geschreven voor: ETNA CM444RVS

Ik ben zo blij met mijn eerste inbouwcombimagnetron. Hij doet het veel beter dan de losstaande combi die ik had, hij is eenvoudig ingebruik en heeft een hele mooie uitstraling.
Elke keer dat ik m zie wil ik al weer iets klaarmaken.
Ik heb voor deze gekozen omdat hij niet z'n diepe inbouw + ventilatieruimte nodig heeft dan de meesten die ik op internet tegenkom.

Pluspunten

• vrij eenvoudig bedieningspaneel
  • onder/bovenwarmte en ook voor de gril
  • duidelijk voorverwarming voor de oven