Batavus Wayz E-go Exclusive LTD Lage Instap (Unisex) zilver

Bekijk alle Elektrische fietsen

7,3

Ton Langenhorst 15-09-2017

Stabiel frame, ook voor de zwaardere fietser

Nu 2 weken in bezit. 60-plus. Fijne trapondersteuning, waardoor ik moeiteloos tegen de wind in van de herfststorm op woensdag 13 oktober 2017 kon fietsen. Ik heb het model met lage instap. Ondanks mijn lengte van 190 cm en hoge gewicht van boven de 125 kg is het frame (57 cm) zeer stabiel.
Het geluid van de middenmotor is hoorbaar, maar niet storend.

Pluspunten

• stabiel frame
  • fijne trapondersteuning met 5 niveaus
  • de ion accu kan altijd aan de oplader blijven

RonBiertje 13-06-2018

Fijne fiets

Na 10 jaar ervaring met de Sparta ION GLS (wegens terugloop van de accu capaciteit vervangen) nu 2 van deze Batavus gekocht. Sparta was een fijne fiets en mede om deze reden toch de keuze gemaakt voor een type ION. Nu voorzien van een middenmoter i.p.v. een achterwiel aandrijving. En voorzien van een 600 wh accu. Inmiddels hebben wij de fietsen nu 2 maanden en hebben absoluut geen spijt. Een middenmotor geeft de fiets een fijne balance. Schakelen werkt uiterst simpel. Zeer goede remmen. Mooie automatische verlichting (achterlicht projecteert een V op het wegdek achter de fiets).

Pluspunten

• Altijd aan de lader
  • Fijne krachtige middenmotor
  • Krachtige remmen
  • Prima verlichting

Minpunten

Jan O 17-05-2018

reserveonderdelen niet leverbaar

BATAVUS LEVERT ONDERDEEL NIET MEER EN HEEFT GEEN ALTERNATIEF. Mijn Intermezzo nog geen vijf jaar geleden gekocht. De display is uit het assortiment gehaald en BATAVUS heeft geen alternatief. Misschien ligt er ergens bij één van onze dealers nog één. Belt u ze maar. Wij kunnen niets doen.
Ik kan de fiets nu niet meer als Elektrische fiets gebruiken, omdat deze zonder display niet werkt. Ik heb hem amper vijf jaar geleden nieuw gekocht heb. BATAVUS HELPT NIET, DÁÁÁÁG €1700,--. KOOP NOOIT EEN BATAVUS!!!

RonBiertje 13-06-2018

Review heeft wel te maken met het merk maar niets inhoudelijks te maken met dit type fiets van Batavus. Dit is dus geen review van deze fiets maar heeft wel sterke invloed op de waardering. Ik ben zelf eigenaar van 2 van de beoordeelde type fietsen en kan deze zonder meer aanraden.