Vogue E-bike Infinity (Dames) grijs - Reviews

Max. actieradius
90 km
Uitvoering
dames

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,3

w.beckers-rutten 05-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

accu

ik heb sinds bijna een jaar een e-bike premium 3versn 36v 9ah zwart
en nu krijg ik bij na vraag om een reserve accu omdat ik dan verdere afstand kan fietsen
als antwoord dat deze accu s er niet meer zijn hoe kan dat mijn fiets is nog geen jaar oud
en nog verzekerd wat als ik nu mankementen krijg

netty 24-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

prima fiets

Mijn 2 vriendinnen en ik hebben alle 3 een Vogue ebike mijn vriendin na4 jaar nog nooit problemen gehad ongeveer 10.000 km gefietst, ik heb de eerste ingeruild voor één met iets meer mogelijkheden( meer versnellingen e.d. ) helaas werd deze gestolen na een jaar , inmiddels weer een nieuwe Vogue, was voor mij geen enkele twijfel als ik al die drama verhalen met accu's enz. hoorde gewoon weer een Vogue inmiddels ook al weer bijna 4000km mee gereden en rijdt prima nog geen enkel probleem mee gehad , gemiddeld kan ik bij rustig weer rond de 90/95 km fietsen!

Pluspunten

• geruisloos
  • krachtige moter bij hellingen
  • remlicht

Carla 29-03-2017 Product paar weken in bezit

Goede accuduur

Tijdje geleden heb ik de elektrische fiets gekocht ,ben er dol blij mee rijd heerlijk lekker stevig. 50 km gefietst accu zit nog vol. Makkelijk in gebruik. Ik ben er heel tevreden over. Groetjes Carla

Pluspunten

• Stevige fiets
  • veel km mee fietsen