Stella Vicenza Superior FDST red / dames / 48 / 2022 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Stella Vicenza Superior FDST red / dames / 48 / 2022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

c**t@q**t.nl 31-03-2022

Stella…nooit meer

Aanvulling om mijn eerdere review uit 2021.
De fiets is in september 2021 verkocht voor minimaal bedrag. Wat een ellende is dit alles geweest. Stella heeft de fiets, nadat ik deze twee jaar in bezit heb gehad, nooit volledig kunnen maken. Van het ene naar het andere probleem.
Nu fiets ik op een Gazelle. Geen problemen mee. Zonder zorgen fietsen en niet na hoeven denken wat nu weer kapot kan gaan. Stella….nooit meer!

w**n@g**l.com 31-10-2021

Stellafietsen zijn gewoon goed.

Een erg fijne fiets die doet wat hij moet doen,en dat is gewoon lekker fietsen. Met de zwaarste accu kun je probleemloos meer dan 100 km. fietsen. Ik heb tot nu toe geen enkel probleem ondervonden. Een fijne fiets!

Review 22-09-2021
Ik beleef veel rijplezier met deze fiets. Kwaliteit is tot nog toe prima. Zie de toekomst al fietsend zonnig in.

h**w@g**l.com 28-07-2021

Stella Vicenza superior red

Mijn man en ik hebben beide de Stella superior Vicenza gekocht op 21 april 2021. We zijn beide zeer tevreden qua fiets.
Fietst fijn en het gebruik is zeer eenvoudig.

De vriendelijkheid van de monteurs kan 100% beter.

c**t@q**t.nl 31-05-2021

Waar zal ik eens beginnen.

Deze fiets aangeschaft met het idee dat je een Nederlands product koopt en deze goed is. Maar het blijkt één en al teleurstelling te zijn.
Fiets wordt geleverd, blijkt de verkeerde framemaat te zijn. Nou mevrouw, wordt er dan gezegd, dit lossen we op, en voor ik er erg in had werd een stuk van frame afgeslepen. Hoppa en deze is op maat.
Daarna gaat de voormotor kapot--- nieuw wiel met voormotor
Dan gaat de display stuk -- nieuwe display
Zit speling in het stuur -- nieuwe onderdelen in het stuur
De lak bladdert eraf -- fiets opnieuw gespoten (wel een tijdelijke leenfiets gekregen)
Accu geeft niet voldoende actieradius -- nieuwe accu
En nu.....nu liggen de lagers van het achterwiel er uit en zit Stella zonder onderdelen en kan de fiets niet gemaakt worden.

Conclusie, het is om te huilen om zo'n fiets in bezit te hebben. Hard voor gewerkt. Ik vind een aanschaf van € 2199 toch niet niks (prijs is zonder deal van € 750 inruilactie)

En nu al ruim 4 weken in afwachting tot Stella de onderdelen heeft. Waarvan de ene telefonische zegt, die onderdelen maken we zelf en de ander zegt, deze onderdelen liggen op de boot in het welbekende kanaal. Je weet toch ook niet meer wat te geloven.

Pluspunten

• Service aan huis

Minpunten

• Slechte kwaliteit fiets