Koga PACE B05 Tokyo Edition grijs / heren / 59 - Reviews

middenmotor
Accuvermogen
Soort fiets
hybride fiets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Koga PACE B05 Tokyo Edition grijs / heren / 59 op Kieskeurig.nl.

Henk Wegeling 20-06-2020

Allround Ebike

Geschreven voor: Koga PACE B05 Tokyo Edition grey matt / heren / 52

Sinds 3 maanden berijd ik deze fiets, het is inmiddels mijn 3e Koga E-bike en hij bevalt weer fantastisch. Mooie grijze metallic kleur met oranje accenten. Een fijn schakelende SLX derailleur van Shimano en voorzien van het nieuwe Kiox display die is gekoppeld aan de krachtige Bosch motor(65Kw). Het enige minpunt tot nu toe is de App van Bosch die af en toe dienst weigert en onnauwkeurig aangeeft.Ook is de snelheidsaanduiding is vrij optimistisch.(+ 10%) Zowel Koga als Bosch hebben hier (nog) geen passende oplossing voor. Verder niets dan lof, heb inmiddels 5000 km afgelegd met deze fiets.

Henk Wegeling 08-10-2020

In de Herhaling

Geschreven voor: Koga PACE B05 Tokyo Edition grey matt / heren / 52

Er werd mij gevraagd om mijn Koga Pace B05 nogmaals te beoordelen. In mijn vorige beoordeling had ik wat klachten over de slechtwerkende App van Bosch. Zij hebben inmiddels wat aanpassingen gedaan en de App werkt nu een stuk betrouwbaarder. Ook heeft Bosch de KIOX Display een een Upgrade gegeven en kan er nu worden genavigeerd met het KIOX Systeem.
Verder hoop ik dat Koga deze fiets nog een poosje in productie houdt, want het is gewoon een hele goede E-bike en gezien de benaming: Tokyo Editon zou deze fiets in 2021 ook nog hoge ogen kunnen gooien.Ik heb er inmiddels 9000 km(in ruim 7 maanden) opzitten en tot volle tevredenheid.

Pluspunten

• Degelijk frame
  • Grote actieradius

Minpunten

• Geen automatische verlichting
  • Geen temperatuurmeter op display

Frans 18-06-2020

Voor het eerst een electische fiets

Geschreven voor: Koga PACE B05 Tokyo Edition grey matt / heren / 59

Sinds 2 weken in het bezit van deze fiets. Voldoet prima, heb het meest gereden op de eco stand en dan heb je niet het gevoel dat je ondersteuning hebt. Foetst heel licht en prettig en ligt goed op de weg.

Gert 21-04-2020

Prima fiets

Geschreven voor: Koga PACE B05 Tokyo Edition grey matt / heren / 49

Een zeer goede en fijne fiets, waar je prettig op weg fiets.
De fiets is zeer stijf, dus erg stabiel.
Dit heeft als gevolg dat hij bij een slecht wegdek alle hobbels en bobbels overbrengt op je lichaam.
We hebben zelf gelijk een verende zadelpen laten plaatsen wat het comfort enorm verbeterde.
En jammer dat er een paar rubberen handvatten aan zitten i.p.v leren .
Dus twee min puntjes voor zo’n dure fiets.

Pluspunten

• Stabiel
  • Fiets makkelijk( fijne ondersteuning)

Minpunten

• Handvaten van rubber
  • Erg

Gert 18-04-2020

Prima fiets

Geschreven voor: Koga PACE B05 Tokyo Edition grey matt / heren / 49

Een zeer goede en fijne fiets, waar je prettig op weg fiets.
De fiets is zeer stijf, dus erg stabiel.
En jammer dat er een paar rubberen handvaten aan zitten i.p.v leren .
Dus twee min puntjes voor zo’n dure fiets.

Pluspunten

• Stabiel
  • Fiets makkelijk( fijne ondersteuning)

Minpunten

• Handvaten van rubber
  • Erg