Gazelle Grenoble C8 HMB grijs / dames / 49 / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Gazelle Grenoble C8 HMB grijs / dames / 49 / 2021 op Kieskeurig.nl.

Anneke 25-06-2020

Hele fijne fiets

Geschreven voor: Gazelle Grenoble C8 HMB mallard blue mat / dames / 46 / 2021

Een fijne fiets met een mooie stroomgeleide frame, die ook erg stil is, Met de grote accu kun je grote afstanden fietsen🚲 Het is de koning onder de fietsen😀 het is zowel een stadsdiensten als voor grote afstanden. Het is echt zijn geld waard

Pluspunten

• Erg stil
  • Grote afstanden
  • Zowel Stad fiets als afstanden fietsen
  • Mooi om te zien

Willem 12-09-2020

Blij mee

Geschreven voor: Gazelle Grenoble C8 HMB black mat / dames / 53 / 2021

Prima fiets met zeer sterke middenmotor. Accu in frame voor nog meer balans. Duidelijke display. Een lust om heerlijke fietstochten op te maken.

Pluspunten

• Stille middenmotor
  • Goede afwerking

Bauke 27-03-2021

Beoordeling Gazelle Grenoble wat een topper !!!

Geschreven voor: Gazelle Grenoble C8 HMB black mat / dames / 53 / 2021

Deze fiets gaat als een zonnetje, hij zit fantastisch, handjes aan het stuur en trappen maar. Echt de accu/motor is echt stil en de ketting loopt geolied over de tandwielen. Geweldige accu ondersteuning i.c.m. versnellingen maakt het nemen van "hindernissen" hellingen, windje tegen, als iets eenvoudig en zonder enige moeite. Ik zelf heb gekozen voor de 500 accu midden motor vanwege het feit dat wij graag een stukje fietsen en zo meer bereik hebben. Fietsliefhebbers deze fiets is een echte aanrader.

Pluspunten

• Comfort van de gehele fiets
  • Geruisloze accu midden motor

Minpunten

• geen te bedenken

W.Kapelle 15-03-2021

Mooie degelijke fiets

Geschreven voor: Gazelle Grenoble C8 HMB black mat / dames / 61 / 2021

Na testen van diverse elektrische fietsen bij een gazelle test centrum is mijn keuze op deze fiets gevallen. Ik ben zelf man maar heb een dames model gekocht i.v.m. mijn leeftijd (70) en daardoor de makkelijke opstap zonder stang. Doordat de accu in het frame is ingebouwd heeft deze fiets een lager zwaartepunt. ook de bagage drager is daardoor normaal laag.de fiets is zeer mooi afgewerkt en fietst prima in de stad, met veel remmen en optrekken, ook voor lange tochten voldoet hij prima. Is zijn prijs waard. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• degelijke fiets
  • Mooi afgewerkt
  • Accu mooi weggewerkt in frame
  • Goede actie radius met een duurdere accu

Minpunten

• Is wel een zware fiets i.v.m. fietsendragers
  • dure accu bij vervanging
  • Remmen piepen, vooral toen ik hem net had gekocht