Koga E-Nova Evo PT grijs / lage instap / 56 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Koga E-Nova Evo PT grijs / lage instap / 56 op Kieskeurig.nl.

Ankie 09-08-2020

Superfijne fiets!

Geschreven voor: Koga E-Nova Evo PT grijs / lage instap / 53

Hele mooie, stabiele fiets. Ik vind het echt een feest om op te rijden. Vier standen, hoge actieradius. Riem in plaats van ketting. Brede banden. Niet goedkoop maar zeer de moeite waard.

Pluspunten

• Hoge actieradius
  • Zeer stabiel door dikke banden
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Prijzig

pierre 13-02-2021

Slechte fiets.

Geschreven voor: Koga E-Nova Evo PT grijs / lage instap / 47

In augustus kochten we 2 van deze fietsen met een grote accu.( 2x 4199 euro).
Voor dit geld verwacht je een goede fiets.
Na 4 maanden en 3500km liepen zijn we tegen de volgende problemen aan .
Problemen met een band, met de standaard, met de riem en nu na 4 maanden bij het oversteken van een spoorbaan een lasnaad stuk. We raden deze fiets niet aan.

Pluspunten

• schakelen
  • zadel
  • stabiel door plaats accu.
  • riem.

Minpunten

• frame
  • banden
  • standaard
  • riem
  • prijs

Anja 08-10-2020

Topfiets

Geschreven voor: Koga E-Nova Evo PT grijs / lage instap / 53

Fijne stille fiets, ondersteuning stopt als je deze niet nodig hebt, maar fietst dan als een normal fiets. Bike + heeft de fiets goed afgesteld, dus alle schouder- en handklachten (bv tintelende vingers) die ik bij mijn vorige el. fiets ondervond, zijn verdwenen. Fiets in mei gekocht en eind augustus al 3000 km op de teller. Topfiets!

Pluspunten

• Geen ketting meer
  • Licht in gewicht( op fietsdrager zetten)
  • Bereik van 200 km
  • Zonder ondersteuning toch licht fietsen

Minpunten

• Met regen kan je soms de belt horen

Martin Schreurs 10-08-2020

Een nieuwe E bile

Geschreven voor: Koga E-Nova Evo PT grijs / lage instap / 53

Een paar weken geleden gekocht en nu ongeveer 300km mee gereden .
Kost wat maar dan heb je ook wat: het neusje van de zalm. Geen ketting meer maar riem aandrijving: in een woord geweldig. Je rijdt geruisloos rond op deze prachtig uitgevoerde fiets. Mijn vrouw staat al te popelen om haar koga EVO im ontvangst te mogen nemen.
Aanrader voor iemand die relaxed wil rondrijden!

Pluspunten

• Riemaamdrijving
  • Prachtige uitvoering
  • Weggewerkte kabels
  • Schijfremmen

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekkrn

Tuinkabouter 12-05-2021

Koga fiets E Nova PT, misschien toch een miskoop?

Geschreven voor: Koga E-Nova Evo PT grijs / lage instap / 50

Mijn ervaringen met KOGA E NOVA PT.
In mei 2020 hebben mijn vrouw en ik bij de FIETSVOORDEELSHOP.NL een KOGA E Nova PT gekocht en deze half Juli 2020 opgehaald. Na enkele honderden kilometers gefietst te hebben begon ik mij te storen aan wat vreemde geluiden in trapas, kettingkast en achterwiel. Dankzij de zéér goede thuisservice van de Fietsvoordeelshop.nl in Heerhugowaard ( zelf wonen wij in de Zaanstreek ) , kwam men bij mij de fiets nakijken en op het laatst net voor de Kerst 2020 vond men het beter de fiets op te halen en mee te nemen naar de werkplaats om hem eventueel door te sturen naar KOGA zelf. Dit laatste is dan ook gebeurd en heeft ruim 2 maanden moeten duren om hem afgelopen 1 maart 2021 teruggebracht te mogen krijgen. Een verjaardagscadeautje toevallig op die datum. Enkele dagen later heb ik enkele kilometers gefietst en tot op heden geen vervelende geluiden of storingen mogen ervaren. Kan nog niet zeggen of alles zo blijft ( hoop het natuurlijk wel ) maar zodra het kan en mag zal ik uitgebreid de fiets testen. De fiets van mijn vrouw, de zelfde dus, is prima en daar valt niets op aan te merken.
De FIETSVOORDEELSHOP.NL IN HEERHUGOWAARD heeft er alles aan gedaan om het keurig op te lossen, zelfs met een tijdelijke leenfiets. Ik kan alléén maar zeggen dat ik dit TOP vind en ik twijfel dan ook géén moment aan hun geweldige service. Met name ONNO wil ik hierbij noemen als contactpersoon met wie ik heel goed telefooncontact en mailcontact heb gehad. Hij heeft er alles aan gedaan om het geheel in goede banen te begeleiden en af te handelen. Dankjewel ONNO. Negatief ben ik absoluut over KOGA zelf omdat ik van hen had verwacht dat zij dit veel beter en klantgerichter zouden oplossen. Al met al heeft dit veel geld en ergernis gekost van verschillende kanten en komt mij in ieder geval NIET klantvriendelijk over. De "Aftersale" van KOGA is zéér slecht en zeker NIET klantgericht. Helaas was ik door een eigenaar van een andere winkel in de omgeving hiervoor gewaarschuwd maar heb toen toch de E Nova PT gekocht vanwege zijn kwaliteit in diverse beoordelingssites. Beter zou geweest zijn de KOGA direct om te ruilen en af te leveren bij de klant en dan bij hen in de fabriek later e.e.a. rustig na te kijken zonder de klant hiervan de dupe te laten worden. Tenslotte is het geen kattep... wat je uitgeeft aan 2 fietsen van dit kaliber. Helaas, het mocht niet zo zijn. Wel heb ik nog steeds de twijfel of ik er wel goed aan gedaan heb dit merk te kiezen en niet bijvoorbeeld gekozen te hebben voor de gelijkwaardige en ook Hollandse Dutch ID. Maar goed dat is achteraf geklets wat niet meer omkeerbaar is. Wel zullen zien wat de komende maanden ons zal brengen en hopen dat ik niet meer terugval in de problemen zoals boven omschreven. Raad ik de FIETSVOORDEELSHOP.NL aan ; JA.
Raad ik KOGA aan ; Twijfel.

Groet Jan.

Pluspunten: mooie uitvoering ,"geen "wiebelfiets.; schakelt prima en licht stevig op de weg
Minpunten: Slechte aftersale van KOGA; Crank heeft speling op de as.

ZiaSr 28-11-2020

Neusje van de zalm!

Geschreven voor: Koga E-Nova Evo PT grijs / lage instap / 53

Een prachtige fiets. Mooi afgewerkt. Aandrijfriem is een uitkomst; geen smeel van een ketting meer.
De plaats van de accu is uitstekend.

Adri 27-11-2020

Topfiets!

Geschreven voor: Koga E-Nova Evo PT grijs / lage instap / 53

Ik heb de fiets nu 5 maanden en kan maar één ding zeggen: wat een heerlijke fiets. Inmiddels ruim 2100 km. gefietst zonder enige moeite. Op enig moment maakte de fiets een wat schurend geluid. Leverancier (Leenders, Hengelo) gebeld, die het euvel direct heeft opgelost.

Pluspunten

• Rijdt heerlijk
  • Prima verlichting
  • Fijne zithouding

Minpunten

• Prijzig

DIJO 18-06-2020

mooie, fijne fiets met riem, weinig onderhoud

Geschreven voor: Koga E-Nova Evo PT grijs / lage instap / 50

Mooie, fijne fiets met riem, weinig onderhoud, genoeg versnellingen en ondersteuningen. Beviel goed bij de test en heb het dan ook gekocht, wacht tot het geleverd wordt.

Pluspunten

• weinig onderhoud door riem
  • fijne zit

Minpunten

• trapt heel iets zwaarder door riem