Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Rob en Lucie Herrmans 28-01-2023

Wij hebben de fietsen nu 2 jaar en zijn nog steeds uiterst tevreden. Kwalitatief hoogwaardig, mooie strakke en moderne styling. Middenmotor en krachtige accu bevalt prima. Veelal na lange rit pas 1/2 leeg. Manier van afleveren en service geweldig. Kort na aanschaf bleek mijn vrouw moeite te hebben met de instaphoogte van het frame. Wij hebben de fiets probleemloos kunnen omruilen voor een nieuwe met een lagere instap die uitstekend voldoet!

Fam. Stam 28-01-2023

Wij waren op zoek naar nieuwe elektrische fietsen. Deze website had toen een hele goede aanbieding. De fietsen werden netjes thuis geleverd en afgesteld. Ook de onderhoudsbeurten aan huis zijn prettig. Afspraken worden netjes nagekomen. Wij fietsen al bijna 3 jaar met veel plezier op onze fietsen.

Anneke 28-01-2023

Mooie, stevige fiets met ruime actieradius voor een relatief lage prijs. Goede service.

Til 28-01-2023

In Vianen zijn we zeer prettig behandeld. Inmiddels ook al een servicebeurt gehad keurig op tijd en fijn voor de deur. De fiets is fijn in het gebruik en zelfs als de accu is uitgeschakeld kan ik er nog redelijk op fietsen

AH Pot 28-01-2023

Site was heel duidelijk en de contacten waren goed en de levering correct. Onder tussen al een onderhoudsbeurt gehad keurig
geregeld!

Ria 28-01-2023

Heb de fiets nu meer dan een jaar, nog nooit iets mee gehad en fietst heerlijk. Mijn eerste service beurt aan de fiets bij mij thuis gehad, supergemakkelijk. Vriendelijke man die zonder dat ik het vroeg mijn tijd goed heeft gezet. Dikke voldoende van mij

Ron 27-01-2023

Proefrit gemaakt in filiaal Rotterdam. Prima geholpen en snelle levering. Respons bij reparatie ticket vlot wachttijd voordat monteur daadwerkelijk kan komen zou vlotter mogen waardoor fiets soms lang aan de kant moet staan bij elektronische probleem. Maar zoals nu in iedere branche personele uitdaging.

frans swolfs 27-01-2023

wij zijn uiterst tevreden met onze amslod fietsen.
al we van plan zijn een nieuwe fiets te kopen gaan we op zeker eerst de site van amslod bezoeken.

Huisman 27-01-2023

Ik heb de Amslod Ascot en voldoet zeer goed naar mijn behoefte, heerlijk toeren op mijn manier, geen haast en heerlijk rijden door landelijk Amsterdam noord, zoals naar Monnickendam of Purmerend en omstreken.
De fiets is nu bijna 2 jaar oud en er staat nu 2500km op de teller!

Johan 26-01-2023

2 jaar geleden een fiets met middenmotor aangeschaft!
Tot op heden geen enkel probleem!
Gebruik hem bijna dagelijks voor woon-werkverkeer.

Marisca 26-01-2023

Inmiddels al even in bezit van mijn elektrische fiets, maar ik ben zeer tevreden over Amslod. Prima fiets. Tevens is de service van Amslod super. Houden zich aan afspraken en komen bij je thuis voor een onderhoudsbeurt ideaal!
Al met al zal ik Amslod zeker aanbevelen.

Jan 26-01-2023

Vriendelijke medewerkers die echt de tijd nemen om alle voordelen en opties van de fietsen uit te leggen. Mocht direct een proefrit maken op de fiets die mijn voorkeur had. De beslissing was daarna snel gemaakt. Prima fiets gekocht.

JWS 25-01-2023

Na eerst jaren een andere E-bike gehad te hebben zijn wij een jaar geleden overgestapt op Amslod Venton LRX600 fietsen.
Na een testrit gemaakt te hebben viel ons de rij- en klimcapaciteit gelijk op. De krachtige motor helpt je een handje met steile beklimmingen (Erasmusbrug Rotterdam) lag in ons rondje.
De fietsen werden op afgesproken datum afgeleverd en door de monteur rijklaar gemaakt. Een kleine storing op 1 van de fietsen werd gelijk verholpen en onze oude fietsen werden tijdens de levering gelijk mee afgevoerd.
Voor de 1e servicebeurt werden telefonisch benaderd en gepland.
Nu een jaar later tijd om een servicebeurt voor de deur te laten uitvoeren. (tijdens de koop een service contract voor 3 jaar afgesloten).
De fietsen rijden naar behoren en bevallen ons goed.

Luc de Booij 25-01-2023

Prima service en goed bereikbaar voor vragen.
Heb mijn fiets een jaar en ben erg tevreden. Inmiddels een service beurt gehad en alles perfect. Fijn om goede service te ontvangen.

Annet 25-01-2023

We hebben de fietsen nu anderhalf jaar en ze bevallen prima.1x een defect aan de fiets gehad en dat is netjes verholpen.we hebben ze mee gehad op vakantie naar Noordwijk en konden daar heerlijk door de duinen fietsen.

Astrid 25-01-2023

De experience shop geeft je de mogelijkheid om jouw Amslod fiets eerst grondig te testen... dit gaf voor mij ook de doorslag om voor mijn mooie Aston fiets te kiezen waar ik nu al bijna 2 jaar veel plezier van heb!

Kees 25-01-2023

de Amslod Venton is een heerlijke fiets, vooral de heuvels van de Utrechtse Heuvelrug is een genot met deze fiets
met de krachtige middenmotor is geen heuvel te hoog
ik adviseer iedereen de kracht 80 nw van de middenmotor dat rijd fantastisch
let op en koop dus geen voorwielmotor- die zijn zelfs gevaarlijk en de verkoop daar van zou verboden moeten zijn
groet Kees

Rob van Laar 25-01-2023

Op een vriendelijke professionele manier geholpen. Adviseur / verkoper was zeer behulpzaam en overtuigde ons ook van de kwaliteit van de fietsen.

Hendrik 23-01-2023

Voor deze shop gekozen omdat ik de fiets thuis kon proberen. Een half uurtje gefietst en gekocht. Aflevering was perfect en na een jaar gebruik nog dik tevreden.

Melody Kraeima 23-01-2023

Mijn man en ik gingen naar de winkel toe van Amslod in Assen waar een vervanger stond als verkoper.
Hij heeft ons tweedehandsfietsen laten zien, en om de koop proberen rond te krijgen vertelde hij het volgende;
De handvat van de fiets van mijn man zal gerepareerd worden, die 2 dagen later opgehaald kon worden, dit was echter niet het geval.
De spaak van mijn fiets zou volgend weekend klaar zijn maar in totaal heeft het twee weken geduurd.
Ook volgens de verkoper van Amslod, als iemand een tweedehands fiets aan hen verkoopt/terug brengt word er gelijk een GLOEDNIEUWE accu in gezet.
Toen mijn man dus zijn fiets haalde, zei de verkoper (de vaste verkoper op de vestiging) dat er helemaal geen nieuwe accu's op zijn gekomen of ooit zullen komen, maar dat het alsnog goede fietsen waren.

Ik was eigenlijk desduivels en ik heb toen al gezegd dat ik van de koop af wou, mijn man heeft wel zijn eigen fiets betaald en meegenomen naar huis.
Maar schijnbaar moet ik maar genoegen nemen met een contract die is getekend onder andere informatie die niet waar was.

Top fietsen 22-01-2023

We hebben 2 fietsen gekocht bij de Amslod shop in Rotterdam Zuid. Heel goed geholpen door een vriendelijke verkoper met verstand van electrische fietsen. Voor de aankoop hebben we de fietsen uitgetest door een proefrit te maken en tijdens de proefrit ook de Erasmusbrug met gemak over gefietst. We zijn nu al anderhalf jaar de trotse eigenaren van een Amslod fiets en we hebben geen enkele klacht gehad. Onderhoud is aan huis dus dat is ook fijn. Onze fietsen rijden heerlijk en we zijn dan ook erg tevreden. Wat ook top is aan de fietsen is dat er een remachterlicht op zit. Wel zo veilig. Kortom wij zijn zeer tevreden!!

Wilko & Esther van 't Wout

H. Ramakers 22-01-2023

Vriendelijk en deskundig personeel, grote keuze uit allerlei soorten e- bikes.
Na een proefrit(-je) gemaakt te hebben, meteen enthousiast en snel terug in de winkel waren raadde de verkoper ons aan langer en verder te fietsen. Om alles goed uit te proberen en alle instellingen te ontdekken. Dat hebben we gedaan en werden steeds enthousiaster.
We hebben, dat moge duidelijk zijn, de fietsen gekocht.

Nico Ris 20-01-2023

Nog elke dag heel veel plezier van onze Amslod, al veel kms gemaakt zonder een enkel probleem, dikke aanrader !

Suleha Esen 19-01-2023

We zijn heel erg goed geholpen. Personeel was zeer deskundig en professioneel, en erg vriendelijk. Al onze vragen werden beantwoord. We hebben speciaal voor Amslod gekozen i.v.m. de ligging van de motor. Dit omdat onze zoon evenwicht problemen heeft. Tot op de dag van vandaag is hij geen één keer gevallen van zijn fiets. Dit mede dankzij de mee denken en goed adviseren van de medewerkers van Amslod. In één woord: super!

Henk 18-01-2023

De webshop geeft een goed overzicht van het assortiment elektrische fietsen van Amslod. In de shop wordt gewerkt met bruto prijzen en netto prijzen, altijd met vanaf. Dat is wat moeilijker te beoordelen. Een bezoek aan een verkooppunt is aan te raden. Daar krijg je een goed beeld wat de netto prijs zal worden. Amslod is niet de duurste aanbieder van elektrische fietsen en de kwaliteit is prima. Ik heb er nu mijn tweede fiets gekocht en een mooie inruilwaarde gekregen voor mijn eerste fiets. De aflevering aan huis verloopt vlot met een uitgebreide uitleg.