Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Monique 14-02-2023

Heb online gezocht en heb de shop in Assen bezocht.
Mooie degelijke fiets, ben er erg blij mee.
Makkelijk te bedienen.
Snel bezorgd met duidelijke uitleg, servicebeurt aan huis gehad.
Veel fietsplezier op mooie zonnige dagen.

Leen79 12-02-2023

Nette winkel, vriendelijk en kundig personeel.

Mooie, degelijke fiets gekocht, netjes afgeleverd. Rijd geweldig.

Brigit 12-02-2023

Alweer mijn 2e Amslod elektrische fiets gekocht! Mijn 1e was met een voorwielmotor en ditmaal met een middenmotor. Was even wennen maar wil niet anders meer. Amslod heeft mooie, degelijke fietsen. Ik gebruik mijn Amslod in de lente/zomer voor woon-werkverkeer en we zijn inmiddels al een keer of 5 op fietsvakantie geweest. Ik kan Amslod van harte aanbevelen.

Gerrit de Visser 12-02-2023

Ruime winkel waar je binnen kunt fietsen
Goede uitleg en voorlichting
Vriendelijk en aardig.

Marco 12-02-2023

Ik ben lang op zoek geweest naar een geschikte maar ook betaalbare elektrische fiets. En dan wel voor ons samen. Behoorlijke uitgave en dan wil je ook goed geholpen worden bij het maken van je keuze. Uiteindelijk kwam ik uit bij Amslod. Rede voor de keuze van een Amslod fiets zijn de uitgebreide mogelijkheden en de gunstige prijs. Uiteindelijk naar de winkel gegaan om de fiets te kunnen zien. In de winkel werden wij vriendelijk en goed te woord gestaan. Keuze genoeg, al had ik die al via de uitgebreide website gemaakt. Gaat u gerust even een stuk fietsen op dit model en dan hoor ik wel hoe u het heeft ervaren. Geweldige optie waardoor we de fietsen goed konden ervaren. Uiteindelijk weer naar huis gegaan en gekeken op het web of ik niet een te dure keuze zou maken. Uiteindelijk kwam ik bij Amslod het beste uit en zijn we teruggegaan naar de winkel. Nogmaals de fietsen geprobeerd, afgesteld en uiteindelijk gekocht.
Binnen een week werelden de fietsen thuis afgeleverd. Helaas met flink veel regen maar de uitleg en het afstellen konden we in de ruime bakwagen ontvangen. Voor beide fietsen nam de afleveraar veel tijd en aandacht. Fijn als dat zo kan, Het is tenslotte een behoorlijke uitgave. Inmiddels rijden we samen al weer 4 weken op de fietsen en ben erg tevreden. Een keuze die ik veel eerder had moeten maken. Amslod fietsen is een aanrader voor iedereen.

Biloeska jupijn 11-02-2023

De winkel is in de buurt van mijn huis, daarom ging ik er heen.
Fijne winkel goed geholpen.
Goede ervaring mee.

peter 11-02-2023

wij hebben de fiets gekocht bij Amslod in leek, zeer gemotiveerde medewerkers, goede uitleg gekregen over de werking van de fiets en uiteraard een proefrit gemaakt, een week later stond de fiets klaar en hebben we hem opgehaald.

A. Bermon 10-02-2023

Op basis van de positieve ervaringen van mijn zus met haar Amslod besloten om de winkel in HHW te bezoeken. Vriendelijk ontvangen prima advies en goed op weg geholpen door (....). Nu alweer bijna een maand zeer tevreden gebruikers van de Amslod Wellington.

Erica van Tilburg 10-02-2023

Geweldig geholpen. Goeie service met bezorgen.
Heb gelijk m'n fietsmaatje een boek gegeven van jullie fietsen in de hoop dat ze ook een Amslod fiets koopt

Frans 10-02-2023

Na wat huiswerk te hebben verricht zijn wij naar een Amslod winkel gegaan waar wij een proefrit hebben gemaakt op de fiets.
Deze beviel zo goed, dat wij tot aanschaf over zijn gegaan. De verkoper was heel vriendelijk en behulpzaam. De levering was uitstekend. Prima uitleg van alles. We hebben door het slechte weer pas een ritje kunnen maken. Maar dit beviel uitstekend. dat het maar gauw prachtig weer mag worden zodat wij er met onze nieuwe Amslod fietsen er op uit kunnen.

Peter Deleu 10-02-2023

Wij zijn In de Amslod winkel van heerhugowaard geweest. Daar hebben we alle modellen kunnen bekijken, proefrit kunnen maken en aflevering op gewenste datum kunnen regelen. Na afhalen nog 2x teruggeweest voor kleine dingetjes (verzetten zadel en een missende fietsbel) en ook toen uitstekend geholpen.

LL Bosker 10-02-2023

Wij wonen in Hoogkerk, en hebben een fiets gekocht in Leek, lekker dicht bij.
Verkoper Jerry heeft ons geholpen .
Alles uitgelegd en toen proefrit gemaakt naar alle tevreden heid 2 fietsen gekocht.
De versnellingen stonden niet goed afgesteld, en gebeld was de monteur in de buurt met de bus , en na een uurtje was het weer op gelost .
Wij zijn zeer te vreden tot nu toe.

Leo Hoeberichts 10-02-2023

Bijzonder vriendelijk ontvangen en uitstekende voorlichting. Na proefrit gelijk besloten te kopen.
Hij is nog beter dan wij verwacht hadden.

Richard 08-02-2023

De fietsen zijn uitstekend alleen de service van Amslod is bedroevend afspraken worden niet nagekomen en continue verplaatst inmiddels al 10 keer gebeurt. En contact opnemen met de klant gebeurt al helemaal niet. Voor service beter naar een fietsenhandelaar in de buurt waar je wel van op aan kunt.
Amslod 03-08-2023

Beste Richard,

Ik hoor graag of ik nog wat voor u kan betekenen. Zou u uw naam en adres willen sturen naar webcare@amslod.nl.

Mirjam

Gétha 08-02-2023

Ik heb een Amslod fiets gekocht en heb er veel plezier van. Lekker fietsen zonder al te veel inspanningen. Mooie gestroomlijnde uitvoering.
De service bij Amslod was top. Vriendelijk zonder aandringen geholpen. Ik raad het aan om eens een fiets uit te proberen en langs te gaan bij een Amslod fietsenwinkel.

MSM 03-02-2023

Fijne fiets en goede service! Ook in de winkel goed geholpen en bij afleveren fiets ook duidelijke instructies gekregen.

Kortom zeker een aanrader !

H.Thomassen 02-02-2023

Bij Amslod een fiets kopen is ideaal. Ze komen met verschillende e-bikes in een busje naar je woonadres nadat je een afspraak gemaakt hebt. Je kunt dan de fietsen uit proberen door een paar rondjes te rijden en zo krijg je ook het gevoel welke fiets jou het beste bevalt. En de man van Amslod geeft heel goede uitleg over het rijden met de e bike.Een aanrader om bij hun een fiets te kopen!

B. 02-02-2023

9 maanden is mijn fiets kapot, zou vandaag in orde gemaakt worden na al heel veel frustraties eerder. Maar helaas, wederom gaat het mis... Blijft een bedrijf met miscommunicaties en van excuses of tegemoetkomingen lijken ze niet te willen weten. NOoit zal ik dit bedrijf aanprijzen.
Amslod 03-08-2023

Beste B,

Mirjam

Margreet 01-02-2023

De winkel was ruim en overzichtelijk opgezet en vriendelijke medewerker. Als je een fiets heb gekozen dan.mocht je op het terrein een proefritje maken en als de fiets lekker rijdt en tot aankoop overgaat dan wordt alles inorde gemaakt adres email enz en wordt het thuis afgeleverd

Hans 31-01-2023

Ik geef Amslod een 8, waarom?? Ik heb geen enkele referentie en het is de eerste keer dat ik een fiets bij Amslod heb gekocht. Ik heb een onderhoudscontract genomen wat mijn mening nog kan doen veranderen. Vraag me volgens jaar weer wat ik van Amslod vond wie weet is de score dan hoger.

Suus 31-01-2023

Hele tevreden klant!
Altijd goede service, de fiets werd thuis afgeleverd,afgesteld en goede uitleg gekregen.
Na enkele maanden werd ik gebeld of de fiets goed beviel en na ongeveer kreeg de fiets een service beurt.
Kortom blij met de fiets en met Amslod.

Cees Opermeer 30-01-2023

Top levering. Tijdens mijn vakantie met de boot onderweg een nieuwe fiets geleverd door Amslod .Bezorger stond gewoon ergens langs een kade klaar met de fiets. Super.

Ria Hamelink 30-01-2023

2 jaar geleden mijn Amslod fiets aangeschaft. In deze tijd duurde het bij andere bedrijven weken voor een elektrische fiets geleverd kon worden. Maar niet bij Amslod, binnen een week kwam de wagen voor ons huis aanrijden met de fietsen die ik had uitgekozen. Hier 1 van gekozen en tot op heden geen spijt van gehad. Ook de service is prima, wederom thuis heeft de fiets een servicebeurt gehad. TOP
Heb bij verschillende mensen de Amslod fietsen aanbevolen en zal dat zeker blijven doen.

Gerard 29-01-2023

De levering had plaats op de afgesproken datum en dagdeel. De gebruiksuitleg was duidelijk en compleet. Vragen werden duidelijk beantwoord. Na enige tijd trad er een defect op. Duidelijk was de storing op het display te zien. Na melding van de foutcode bij het hoofdkantoor werd er een datum afgesproken voor reparatie op het huisadres. Storing werd terdege door de monteur verholpen. Verder geen storingen meer. Fiets is goed en voldoet aan mijn verwachting.

Ik weet niet wat jullie hier mee bedoelen 29-01-2023

Ik heb de fiets gekocht in de winkel in Heerhugowaard, ik kreeg een prima uitleg over de verschillende modellen ,
voor mezelf had ik al beslist welke ik wilde, daar we de week erop op vakantie gingen naar een Bungalowpark in Noord-Brabant
en de fiets die week erop al geleverd kon worden, werd er al gauw verteld dat de fiets ook daar geleverd kon worden .
En inderdaad perfecte service ,keurig op tijd kwam de auto met fiets op het park, de chauffeur heeft alle tijd genomen om mij alles uit te leggen hoe de fiets werkte.
ik heb de 14 dagen daar heerlijk gefietst ,
Ook de service beurten worden keurig gedaan ,goed afspraken gemaakt , en als ik ergens mee zit ga ik even naar de winkel toe en helpt verkoper die daar werkt mij prima ,alle lof !
Vorig jaar werkte mijn ondersteuning niet goed meer , van verkoper mocht ik de fiets brengen want er kwam die dag een bus met monteur en die zou er naar kijken , en er is een heel nieuw onderdeel in gezet waardoor nu alles weer perfect werkt, geweldig
Al met al ben ik heel tevreden en blij met mijn fiets ,zou geen ander merk meer willen.