Liebherr ECBN 6256 PremiumPlus BioFresh NoFrost - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ECBN 6256 PremiumPlus BioFresh NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Simone Tammens 15-11-2023

Ergonomisch luxe koel/vriescombinatie

Heerlijk brede koelkast ook voor voor bredere schalen , ideale heldere verlichting, ook in de diepvriesladen. Constant laag geluid, prima in open keuken te plaatsen. Niet bukken voor spullen, bredere groentelade.
Had je eerder een standaard model koelkast, dan wel nadenken over nieuwe indeling maar door de grootte is dat zo geregeld. Brede vakken aan de deuren, passen ook flessen in met grote doorsnede, of dubbel geparkeerd kleinere flessen.
Kortom, overzichtelijk en luxe in gebruik.

Pluspunten

• breedte
  • verlichting
  • hoogte koelgedeelte
  • breedte
  • verlichting
  • hoogte koelgedeelte

Minpunten

• iets te diep voor standaard inbouw
  • iets te diep voor standaard inbouw

Inge 24-05-2023

Blij met koel-vrieskast

Prachtige koel-vrieskast. Eenvoudig met instellen. Koelt en vriest perfect en altijd voldoende ijsblokjes aanwezig. Omdat de koel-vrieskast op zich liet wachten met leveren kregen wij een nette goede leen koel-vrieskast (prettige service).
Ik beveel dit product zeker aan!

Pluspunten

• Service
  • Ruim
  • Koelen en vriezen
  • Maakt zelf ijsblokjes
  • Geen min punten

c*********@h********** 09-01-2023

Fan van Liebherr!!!!

De ijskast is een pronkstuk in de keuken. Wat n prachtig apparaat. Wij hebben hem in december geleverd gekregen dus nog niet zo heel lang in gebruik. Tot nu toe heel tevreden.
Deur sloot niet zo goed. Vrijdag gebeld en maandagmorgen was er al een monteur. Dus hele snelle en goede service!!!
Vind ook de 2+ 5 jaar garantie top geregeld!
Ben dus nu al een fan van Liebherr……

Pluspunten

• Grote ijskast
  • Vrieslades apart
  • Prachtig object

Minpunten