Bosch MUM52120 zwart - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 223 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Veronique 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super aparaat

Aparaat uitgepakt en in elkaar gezet. Het is wel even puzzelen voordat je doorhebt hoe het werkt. Het snijapparaat erop klikken is best lastig en pakt niet gelijk. Voor oudere mensen is het denken ik wel een minpunt. Als je eenmaal weet hoe het werkt is het super! Qwa geluid vind ik hem niet storend zoals veel andere apparaten. Wat ik ook fijn vind is dat hij langzaam begint en niet volle bak. Ik ben blij met mijn aankoop!

Marieke Wissink 08-03-2016 Product kwartaal in bezit

Wat een geweldig apparaat! Zelf jaren met de handmixer gewerkt maar dit is echt een uitkomst en helemaal niet duur als je het totaal plaatje bekijkt qua mogelijkheden, uiterlijk en gebruik. Eindelijk lekker aan het bakken en mijn handen toch vrij houden tussen door. Komt goed van pas voor het bereiden van mijn nieuwe recepten om te bakken. Misschien beveel ik het apparaat wel aan in mijn volgende bakboekje!

mascha 18-01-2017 Product paar maanden in bezit

goede prijs kwaliteit verhouding

zeer gebruiksvriendelijk , makkelijk schoon te houden .
zit een heel handig opberg tasje bij.
en je hebt maar 1 machine waar je heel veel mee kan.

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• je kan dikke snijplakken niet instellen.

linsi 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Compacte alleskunner

Ik vind het een prima machine, hij is mooi van vormgeving en past mooi bij onze keuken. Voor deze gekozen omdat we een machine wilden die kan mixen, snijden en pureren en niet teveel ruimte inneemt. Superhandig is het tasje dat erbij zit om de accessoires in op te bergen. Gemakkelijk schoon te maken. Qua prijs is deze in vergelijking met andere producten niet duur. Had hem veel eerder aan moeten schaffen in plaats van alle losse apparaten. Heb hem een week en al van alles uitgeprobeerd. De CD met recepten is ook heel handig en duidelijk.

Pluspunten

• maakt niet veel herrie
  • compact
  • mooi design
  • makkelijk te bedienen
  • onderdelen kunnen in de vaatwasser

thuisbakker 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

aanrader, blij dat ik hem heb

zeer gemakkelijk in gebruik en goed schoon te houden
ik maak er ieder beslag mee en ook de blender wordt dagelijks gebruikt.
Hij maakt wel een beetje herrie.

Emil 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Topkwaliteit met veel uitbreidingsmogelijkheden

De keukenmachine van Bosch heeft een gigantisch scala aan extra apparaten en mogelijkheden om dit veelzijdige apparaat nóg uitgebreider in te kunnen zetten in de keuken.
Een uitgebreid diner kan met behulp van deze keukenmachine in een handomdraai geprepareerd worden, inclusief vers ijs d.m.v. de extra ijsmachine.

Els 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb deze machine nu een paar weken en heb inmiddels alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Hij staat heel stevig op het aanrecht, hij verschuift zelfs niet bij het kneden van het brooddeeg. Het snijden van de witte kool wat nu een fluitje van een cent.De stalen kom is stevig en degelijk. De onderdelen zijn inderdaad gemakkelijk schoon te maken. Ik moest even puzzelen hoe alles in elkaar moet, maar als je dat eenmaal weet is het simpel. Er zit een uitgebreide beschrijving bij. Kortom: ik ben er blij mee.

Saskia 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super machine!

Ik had deze machine veel eerder moeten kopen! Werkt super goed en maakt niet te veel herrie. Was het geld zeker waard!!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Weinig geluid
  • Werkt goed

Minpunten

• Geen!

moedniet 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne machine, zeer praktisch in gebruik

Fijn compact model, praktisch ontwerp. Past prima in een hele kleine keuken. Degelijke rvs kom. Ben een thuisbakker en met regelmaat bezig aan een groot project, in plaats van de handmixer te gebruiken zet ik nu de keukenmachine aan om eindeloos biscuitbeslag te maken, verschillende soorten room en botercrème. De machine neemt dus erg veel werk uit handen. 700W motor is voldoende krachtig. Vanwege de deksel op de kom heb ik naderhand ook minder schoonmaakwerk in de keuken. En de losse apparaten kunnen de deur uit, ook een smoothie is zo gemaakt. Echt blij dat ik deze machine met erg veel aanvullende opties nu heb.

Pluspunten

• erg makkelijk in gebruik
  • compact, doordacht ontwerp
  • opbergzakje voor accessoires

Minpunten

• binnenste van klopgarde moeilijk schoonmaken

Henricus 22-01-2017 Product paar weken in bezit

goede prestaties

eerder al ander Bosch producten gekocht zoals gereedschap en een wasmachine en droger en nog steeds tevreden

Rob 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

MUM5210 keukenmachine

Doet wat het moet doen, ziet er mooi uit, blijft goed staan op aanrechtblad. neemt weinig ruimte in.

Pluspunten

• kleine footprint
  • bosch kwaliteit

Jess 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne toevoeging in de keuken

Wat een mooi en handig apparaat! Het heeft een solide en toch doordacht en compact design. Hierdoor staat het mooi op het aanrecht en neemt weinig ruimte in beslag. Het deeg en beslag wordt heerlijk luchtig geklopt en neemt goed alles in de kom mee. Doordat de gardes en kneedhaak 3D draaien blijven er geen restjes achter aan de zijkant of onderkant van de kom achter, ideaal. De blender werkt goed en zelfs op de hoogste stand van het gebruik hiervan staat het apparaat harstikke stevig. De snijmessen heb ik nog niet uitgeprobeerd, dus daar kan ik weinig van zeggen.

• Maakt weinig geluid
  • Apparaat staat stevig en stabiel
  • Klopt en kneed goed

Dave 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig design

Prachtig apparaat welke fantastisch in onze nieuwe keuken staat. Het apparaat zit boordevol opties welke het tot een must have in onze keuken maken. Werkt perfect en voorziet in de behoefte!

• Kwaliteit
  • veelzijdigheid

Minpunten

• Heel veel accesoires

Caliskan 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stille keukenmachine

mooi apparaat past mooi in mijn keuken. gebruiken van het apparaat is heel makkelijk geen poespas. Maakt geen herrie daar ben ik ook heel blij mee, want ik heb keukenmachines gezien van andere merken (die kunnen herrie maken zeg). Pakt het deeg meteen en snijdt mixt heel goed. Ben er tevreden mee. Ik beveel dit zeker aan.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • veel extras
  • onderdelen bij te bestellen
  • maakt geen herrie

Minpunten

• Bosch is veel beter in het kneden dan mij :)

Dhr. Zanoni 15-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, en van alle gemakken voorzien

Mooi apparaat, enige wat ik mis is een hakker, maar voor de rest kan je hier echt alles mee. Makkelijk in elkaar te zetten en het design is geweldig dus kan gewoon op de aanrecht blijven staan.

• Snelheid
  • Degelijkheid

Minpunten

• geen hakker

linsi58 01-12-2016

Super apparaat

Dit apparaat had ik jaren geleden al moeten kopen, vervangt een heleboel andere losse apparaten en bespaart dus ruimte in de keuken. Mooi design, maakt niet veel herrie, makkelijk schoon te maken, meeste kan in de vaatwasser.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

inge 27-06-2016

handig apparaat

Compact en handig toestel met interessante uitbreidingsmogelijkheden!
Neemt weinig plaats in op je aanrecht en kan dus - mede door mooi design - blijven staan.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

HSP 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Hadden we veel eerder moeten doen!!

We hebben eigenlijk niets negatiefs op te merken. Hij kan alles. Prijs kwaliteit gewoon prima, gebruiksvriendelijkheid erg goed. Mijn vrouw gebruikt hem voor alles en nog wat, sapjes, smooties, deeg, salades, etc etc De reden dat mijn vrouw hem ook zo prettig vindt is de veiligheid. Ik weet zeker dat we er nog lang plezier van hebben, hij is ook nog erg degelijk!! Wanneer we uitbreiding nodig hebben kunnen we die makkelijk bestellen en wordt de al uitgebreide inzetbaarheid nog groter. Tot slot, het snoertje, dat kan gewoon weer terug in het apparaat zodat er geen onnodig lange snoeren op het aanrecht hoeven te verkeren....Ik raad hem zeker aan!

Carina 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie handige machine met veel opties

Stabiele machine met zuignappen voor niet schuiven tijdens werken. de machine heeft heel veel mogelijkheden en is zeer stabiel . De arm is zeer gemakkelijk te bedienen. Daarnaast zijn de diverse attributen die bij de machine is bijgeleverd dat dit een zeer complete machine is voor veel verschillende mogelijkheden. Die ook nog eens uit te breiden zijn, door attributen bij te kopen.
Snijden, raspen, mengen, kneden, blenden het kan allemaal.

Jpdb 30-05-2016 Product paar weken in bezit

Bosch MUM52120

Prachtige machine die tevens gebruiksvriendelijk is! Ook uit te breiden met diverse accessoires, wat het een zeer diverse keukenmachine maakt!