Bosch MUM52120 wit, zwart, transparant, roestvrijstaal - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 230 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Veronique 07-05-2016

Super aparaat

Aparaat uitgepakt en in elkaar gezet. Het is wel even puzzelen voordat je doorhebt hoe het werkt. Het snijapparaat erop klikken is best lastig en pakt niet gelijk. Voor oudere mensen is het denken ik wel een minpunt. Als je eenmaal weet hoe het werkt is het super! Qwa geluid vind ik hem niet storend zoals veel andere apparaten. Wat ik ook fijn vind is dat hij langzaam begint en niet volle bak. Ik ben blij met mijn aankoop!

leonardo 15-06-2017

Tegenvaller

Na 15 jaar mijn Moulinex Multi maar eens vervangen door een nieuwe keukenmachine. Mede door de goede reviews dit apparaat aangeschaft, maar hij valt mij ontzettend tegen.. Vandaag weer eens wortelen proberen te raspen....wat een gedoe. De speciale rasp-arm moet erop gezet worden, dan de rasp zelf erop, en dan de deksel sluiten dat steeds na veelvoudig proberen uiteindelijk lukt. De rasp heeft een grove en fijne snijkant. Snij ik met de grove, dan is alles te grof, en met de fijne wordt het een grote brij. Het opzet gedeelte had na 1 x raspen al een oranje aanslag van de wortelen die niet te verwijderen zijn. Voor mij een veel te omslachtig apparaat. Hij gaat in de hoek, en ik gebruik mijn oude Moulinex weer. Veel eenvoudiger en sneller te gebruiken en schoon te maken. Jammer, ik had er veel meer van verwacht voor die prijs.

Pluspunten

• Vrij stil en stabiel

Minpunten

• Veel te omslachtig.
  • Raspt niet op goede dikte.

Marieke Wissink 08-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

Wat een geweldig apparaat! Zelf jaren met de handmixer gewerkt maar dit is echt een uitkomst en helemaal niet duur als je het totaal plaatje bekijkt qua mogelijkheden, uiterlijk en gebruik. Eindelijk lekker aan het bakken en mijn handen toch vrij houden tussen door. Komt goed van pas voor het bereiden van mijn nieuwe recepten om te bakken. Misschien beveel ik het apparaat wel aan in mijn volgende bakboekje!

mascha 18-01-2017

goede prijs kwaliteit verhouding

zeer gebruiksvriendelijk , makkelijk schoon te houden .
zit een heel handig opberg tasje bij.
en je hebt maar 1 machine waar je heel veel mee kan.

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• je kan dikke snijplakken niet instellen.

linsi 23-11-2016

Compacte alleskunner

Ik vind het een prima machine, hij is mooi van vormgeving en past mooi bij onze keuken. Voor deze gekozen omdat we een machine wilden die kan mixen, snijden en pureren en niet teveel ruimte inneemt. Superhandig is het tasje dat erbij zit om de accessoires in op te bergen. Gemakkelijk schoon te maken. Qua prijs is deze in vergelijking met andere producten niet duur. Had hem veel eerder aan moeten schaffen in plaats van alle losse apparaten. Heb hem een week en al van alles uitgeprobeerd. De CD met recepten is ook heel handig en duidelijk.

Pluspunten

• maakt niet veel herrie
  • compact
  • mooi design
  • makkelijk te bedienen
  • onderdelen kunnen in de vaatwasser

thuisbakker 18-06-2016

aanrader, blij dat ik hem heb

zeer gemakkelijk in gebruik en goed schoon te houden
ik maak er ieder beslag mee en ook de blender wordt dagelijks gebruikt.
Hij maakt wel een beetje herrie.

Emil 24-05-2016

Topkwaliteit met veel uitbreidingsmogelijkheden

De keukenmachine van Bosch heeft een gigantisch scala aan extra apparaten en mogelijkheden om dit veelzijdige apparaat nóg uitgebreider in te kunnen zetten in de keuken.
Een uitgebreid diner kan met behulp van deze keukenmachine in een handomdraai geprepareerd worden, inclusief vers ijs d.m.v. de extra ijsmachine.

M van der Tempel 03-02-2016

Het is een mooi apparaat met veel verschillende attributen en mogelijkheden die allemaal goed werken.
Wat ik wel merk is dat de kracht van het apparaat af en toe te kort schiet bij het maken van brooddeeg bijvoorbeeld, dan komt de deeghaak stil te staan omdat hij niet meer door het deeg komt tegen het einde van het kneden.
Verder is het een fijn apparaat om te gebruiken en maakt hij maar weinig geluid als hij aanstaat, ook dat is prettig!

Els 15-01-2016

Ik heb deze machine nu een paar weken en heb inmiddels alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Hij staat heel stevig op het aanrecht, hij verschuift zelfs niet bij het kneden van het brooddeeg. Het snijden van de witte kool wat nu een fluitje van een cent.De stalen kom is stevig en degelijk. De onderdelen zijn inderdaad gemakkelijk schoon te maken. Ik moest even puzzelen hoe alles in elkaar moet, maar als je dat eenmaal weet is het simpel. Er zit een uitgebreide beschrijving bij. Kortom: ik ben er blij mee.

Keukenmachine MUM52120 20-06-2018

MUM52120

sinds kort in het bezit van de mum52120 keukenmachine. is prettig en makkelijk in gebruik. Goed en makkelijk schoon te maken na gebruik. Doet wat het moet doen, een mooi instap model om mee te starten en de meest standaard dingen mee te doen. Blender werkt goed en voldoende snel voor het maken van smoothies. kom met gardes ook voldoende voor het mixen van simpel beslag en het kloppen van eiwitten.
Het snijden van groenten gaat ook soepel, enkel blijft er wat boven het snij deel meedraaien bij de laatste stukjes. De ruimte tussen de deksel en het snij oppervlak is dan net te ruim waardoor het er niet erdoorheen wordt geduwd. Maar dat stoort mij niet. Voor deze prijs een mooi instap apparaat.

Tessa 18-06-2018

fijn in gebruik

Het is een super fijne keukenmachine, hij is makkelijk in gebruik en er zitten handige accessoires bij. Ook zijn de accessoires die je erbij kunt kopen erg fijn, ik heb er hier nog geen van gekocht maar ben dit zeker van plan.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • handige accessoires
  • goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• recepten op cd niet erg interessant

Tree 28-12-2017

Uitgebreide keukenmachine

Deze keukenmachine is handig in gebruik en heeft veel accessoires. Je kan er mee kneden, hakken, pureren enz. Zeer veelzijdig apparaat.

Pluspunten

• veelzijdig
  • handig in gebruik

T.R. Pauwels 05-12-2017

Makkelijk schoon te maken

Een geweldig veelzijdig apparaat, fijn in gebruik.
Goede eigenschappen.
Een krachtig apparaat.
Vooral de draaibare kop is handig.
Goede inhoud van de kom.

Pluspunten

• Veel zijdig
  • Makkelijk in gebruik

BERT VAN MIDDELKOOP 28-11-2017

Keuken machine

Gezien de uitvoering van deze keukenmachine is het een ideal apparaat voor ons huis houden gemakkelijk in gebruik, goed schoon te houden en met veel mogelijkheden. Deze keuken machine gaan we heel veel gebruiken als doe het zelf kok in bakken en braden

Harm 10-06-2017

Superhandige keukenhulp!

De Bosch MUM52120 gekocht omdat ik vanwege een dieet allerlei voedingsproducten moest gaan kneden, kloppen, raspen, malen, etc. etc. Ik wilde een niet te duur, maar wel handig alles-in-een apparaat. Nou, dat is gelukt! Deze keukenmachine is superhandig, makkelijk in gebruik, doet wat ie moet doen, en de onderdelen zijn makkelijk te reinigen. 2 dagen in huis en al volop in bedrijf met heerlijke resultaten. En de oude mixers, blenders, raspen, etc. zijn naar de kringloop!

Pluspunten

• Superhandig
  • Veel functies
  • Makkelijk schoon te maken
  • Prima prijs-kwaliteit

Minpunten

• eh................

Wiard 07-06-2017

Keukenmachine

De machine is mooi vormgegeven. Hij is niet erg groot en neemt dus relatief weinig ruimte in op het aanrecht. Hij is makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken. De motor is niet een van de sterkste maar tot nu toe voldoet hij prima. Ik heb bijvoorbeeld nog geen deeg mee bereid.

Pluspunten

• Neemt niet veel ruimte in
  • Design is slim

Femke Lammers 03-06-2017

Fantastische keukenmachine

Voor mijn hobby, taarten maken was ik al heel lang opzoek naar een mooie en goede keukenmachine. Op een dag was ik bij een vriendin en gingen we samen een taart bakken. Zij had een deze Bosch MUM52120 keukenmachine en ik was meteen verkocht! Paar maanden later heb ik hem ook gekocht en heb er geen moment spijt van. Als ik dan toch één puntje mag noemen, dan is het dat de blender een hoop kabaal maakt. Maar dat is dan ook alles!

• Handen vrij tijdens mixen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel accessoires

Minpunten

• De blender maakt lawaai

Nicole JvB 30-05-2017

Super apparaat

Een hele fijne keukenmachine. Van alle gemakken voorzien. Jammer dat er niet meer diversiteit aan snijschijven bij zit, deze zijn wel los te koop.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijke bediening

Saskia 05-05-2017

Super machine!

Ik had deze machine veel eerder moeten kopen! Werkt super goed en maakt niet te veel herrie. Was het geld zeker waard!!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Weinig geluid
  • Werkt goed

Minpunten

• Geen!

moedniet 24-01-2017

Fijne machine, zeer praktisch in gebruik

Fijn compact model, praktisch ontwerp. Past prima in een hele kleine keuken. Degelijke rvs kom. Ben een thuisbakker en met regelmaat bezig aan een groot project, in plaats van de handmixer te gebruiken zet ik nu de keukenmachine aan om eindeloos biscuitbeslag te maken, verschillende soorten room en botercrème. De machine neemt dus erg veel werk uit handen. 700W motor is voldoende krachtig. Vanwege de deksel op de kom heb ik naderhand ook minder schoonmaakwerk in de keuken. En de losse apparaten kunnen de deur uit, ook een smoothie is zo gemaakt. Echt blij dat ik deze machine met erg veel aanvullende opties nu heb.

Pluspunten

• erg makkelijk in gebruik
  • compact, doordacht ontwerp
  • opbergzakje voor accessoires

Minpunten

• binnenste van klopgarde moeilijk schoonmaken