Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant - Reviews

3,9 liter
tile-Aantal standen
4 snelheden/standen
Functies
kneden, blender, hakken en snijden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 235 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant op Kieskeurig.nl.

Veronique 07-05-2016

Super aparaat

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Aparaat uitgepakt en in elkaar gezet. Het is wel even puzzelen voordat je doorhebt hoe het werkt. Het snijapparaat erop klikken is best lastig en pakt niet gelijk. Voor oudere mensen is het denken ik wel een minpunt. Als je eenmaal weet hoe het werkt is het super! Qwa geluid vind ik hem niet storend zoals veel andere apparaten. Wat ik ook fijn vind is dat hij langzaam begint en niet volle bak. Ik ben blij met mijn aankoop!

leonardo 15-06-2017

Tegenvaller

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Na 15 jaar mijn Moulinex Multi maar eens vervangen door een nieuwe keukenmachine. Mede door de goede reviews dit apparaat aangeschaft, maar hij valt mij ontzettend tegen.. Vandaag weer eens wortelen proberen te raspen....wat een gedoe. De speciale rasp-arm moet erop gezet worden, dan de rasp zelf erop, en dan de deksel sluiten dat steeds na veelvoudig proberen uiteindelijk lukt. De rasp heeft een grove en fijne snijkant. Snij ik met de grove, dan is alles te grof, en met de fijne wordt het een grote brij. Het opzet gedeelte had na 1 x raspen al een oranje aanslag van de wortelen die niet te verwijderen zijn. Voor mij een veel te omslachtig apparaat. Hij gaat in de hoek, en ik gebruik mijn oude Moulinex weer. Veel eenvoudiger en sneller te gebruiken en schoon te maken. Jammer, ik had er veel meer van verwacht voor die prijs.

Pluspunten

• Vrij stil en stabiel

Minpunten

• Veel te omslachtig.
  • Raspt niet op goede dikte.

Marieke Wissink 08-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

Wat een geweldig apparaat! Zelf jaren met de handmixer gewerkt maar dit is echt een uitkomst en helemaal niet duur als je het totaal plaatje bekijkt qua mogelijkheden, uiterlijk en gebruik. Eindelijk lekker aan het bakken en mijn handen toch vrij houden tussen door. Komt goed van pas voor het bereiden van mijn nieuwe recepten om te bakken. Misschien beveel ik het apparaat wel aan in mijn volgende bakboekje!

ERM 05-01-2020

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Sinds een maand in bezit. Werkt prima. Simpel in gebruik. Nog geen problemen mee gehad. Zelfs de beste oliebollen ooit mee bereid. (Is wel pas de 2e keer in mijn leven dat ik zelf oliebollen heb gemaakt, maar met deze machine is het allemaal een stuk eenvoudiger) Schoonmaken is ook geen probleem.
Nadeel is dat mijn dochter er ook mee aan de slag is gegaan en nu echt iedere dag een taart of andere zoetigheid aan het bakken is, wat ik natuurlijk weer moet proeven..

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Schoonmaken
  • Weinig lawaai
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Dochter bakt nu teveel taarten

mascha 18-01-2017

goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

zeer gebruiksvriendelijk , makkelijk schoon te houden .
zit een heel handig opberg tasje bij.
en je hebt maar 1 machine waar je heel veel mee kan.

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• je kan dikke snijplakken niet instellen.

linsi 23-11-2016

Compacte alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Ik vind het een prima machine, hij is mooi van vormgeving en past mooi bij onze keuken. Voor deze gekozen omdat we een machine wilden die kan mixen, snijden en pureren en niet teveel ruimte inneemt. Superhandig is het tasje dat erbij zit om de accessoires in op te bergen. Gemakkelijk schoon te maken. Qua prijs is deze in vergelijking met andere producten niet duur. Had hem veel eerder aan moeten schaffen in plaats van alle losse apparaten. Heb hem een week en al van alles uitgeprobeerd. De CD met recepten is ook heel handig en duidelijk.

Pluspunten

• maakt niet veel herrie
  • compact
  • mooi design
  • makkelijk te bedienen
  • onderdelen kunnen in de vaatwasser

thuisbakker 18-06-2016

aanrader, blij dat ik hem heb

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

zeer gemakkelijk in gebruik en goed schoon te houden
ik maak er ieder beslag mee en ook de blender wordt dagelijks gebruikt.
Hij maakt wel een beetje herrie.

Emil 24-05-2016

Topkwaliteit met veel uitbreidingsmogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

De keukenmachine van Bosch heeft een gigantisch scala aan extra apparaten en mogelijkheden om dit veelzijdige apparaat nóg uitgebreider in te kunnen zetten in de keuken.
Een uitgebreid diner kan met behulp van deze keukenmachine in een handomdraai geprepareerd worden, inclusief vers ijs d.m.v. de extra ijsmachine.

M van der Tempel 03-02-2016

Het is een mooi apparaat met veel verschillende attributen en mogelijkheden die allemaal goed werken.
Wat ik wel merk is dat de kracht van het apparaat af en toe te kort schiet bij het maken van brooddeeg bijvoorbeeld, dan komt de deeghaak stil te staan omdat hij niet meer door het deeg komt tegen het einde van het kneden.
Verder is het een fijn apparaat om te gebruiken en maakt hij maar weinig geluid als hij aanstaat, ook dat is prettig!

Els 15-01-2016

Ik heb deze machine nu een paar weken en heb inmiddels alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Hij staat heel stevig op het aanrecht, hij verschuift zelfs niet bij het kneden van het brooddeeg. Het snijden van de witte kool wat nu een fluitje van een cent.De stalen kom is stevig en degelijk. De onderdelen zijn inderdaad gemakkelijk schoon te maken. Ik moest even puzzelen hoe alles in elkaar moet, maar als je dat eenmaal weet is het simpel. Er zit een uitgebreide beschrijving bij. Kortom: ik ben er blij mee.

Bosch MUM52120 13-05-2020

Solide apparaat, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Super apparaat met veel functies voor een mooie prijs. Klopt, kneedt, mixt, snijdt, pureert en blendert.

Pluspunten

• Staat stevig door zuignappen
  • Mooie prijs voor deze mogelijkheden

Minpunten

• Spatdeksel niet zo makkelijk te bevestigen

Peter 17-01-2020

mooi verassend gedegen

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Ik zocht 'n keukenmachine die goed deeg kon kneden in 'n metalen kom, met 'n metalen deeghaak. Dit is hem ! Het is 'n beweeglijk ding, met 1 druk op de knop: van metalen meng & mix kom, naar opzet rasp en schaaf, of opstaande mix / meng beker. Alles in 1 mooie vorm. Als de behuizing niet mee trilde was hij nog wat stiller geweest.

Pluspunten

• ontwerp
  • goede deeg machine
  • ondedelen wassen goed schoon in de vaatwasser

Minpunten

• plastic behuizing trilt mee en veroorzaakt geluid
  • rasp & snijschijven vallen niet goed op de plaats

Hendrie 11-01-2020

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Super fijne machine om mee te bakken.
Fijn dat we de overstap van een hand mixer naar een tafel model gegaan zijn.

Mevr. A 16-12-2019

perfecte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Keuken machine die precies doet voor wat hij nodig is. kloppen mixen raspen en heerlijke smooties maak je in een handomdraai

Henny 01-12-2019

Bosch Mum52125

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Geweldige machine, degelijk, vriendelijk in gebruik en mooi designe. rijke aanschaf voor in de keuken

Kenneth 25-11-2019

Mooi, makkelijk en goede prijs

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Ik heb deze food-processor gekocht omdat de reviews zo lovend waren en het is niet gelogen. Het is super makkelijk in gebruik en zonder de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben kon ik ermee overweg. Het is de prijs meer dan waard. Ik zou het zeker aan iedereen aanraden.

Pluspunten

• Is in een hand omdraai omgebouwd.
  • Mooi en doet zijn werk tot nu toe perfect.

Minpunten

• Heb nog geen minpunt kunnen ontdekken

Fatiha 30-05-2019

Krachtig en grondig!

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Wat een uitvinding zeg! Ik had nooit genoeg kracht om lang te blijven kneden, waardoor veel recepten mislukten en ik weinig plezier beleefde aan bakken. Nu met dit apparaat ben ik weer enthousiast met plezier aan het bakken geslagen. Alles wordt zo grondig en zacht gekneed. Het pakt alle hoekjes in de kom door de driedimensionale kneedrichting. Sinds ik dit apparaat in huis heb, heb ik meerdere soorten broodjes en hapjes gemaakt die zo luchtig waren! Zelfs mijn man heeft zich aan een recept gewaagd, omdat het zo’n makkelijk apparaat is. Ook voor het maken van cakes, koekjes, noem het maar op kun je het gebruiken. Normaal zet ik elektrische apparaten weg in een kast, maar deze blijft mooi op het aanrecht staan. Onmisbaar voor elke keuken! Ik heb al jaren een bosch stofzuiger waar ik super tevreden over ben, nooit verwacht dat ook hun keukenapparatuur net zo kwalitatief en krachtig zijn!

Pluspunten

• Krachtig kan veel hebben
  • Grote kneedbak
  • Naast kneden, mixen, ook blenden en malen
  • Blijft stabiel staan en maakt weinig geluid

Minpunten

• Had graag meerdere kleuropties willen hebben

Esther 24-05-2019

Keukenmachine mum52120

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Mooi design, veel opties met als basis 1 apparaat, goede prijs kwaliteit verhouding, gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• Vele opties

Keukenmachine MUM52120 20-06-2018

MUM52120

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

sinds kort in het bezit van de mum52120 keukenmachine. is prettig en makkelijk in gebruik. Goed en makkelijk schoon te maken na gebruik. Doet wat het moet doen, een mooi instap model om mee te starten en de meest standaard dingen mee te doen. Blender werkt goed en voldoende snel voor het maken van smoothies. kom met gardes ook voldoende voor het mixen van simpel beslag en het kloppen van eiwitten.
Het snijden van groenten gaat ook soepel, enkel blijft er wat boven het snij deel meedraaien bij de laatste stukjes. De ruimte tussen de deksel en het snij oppervlak is dan net te ruim waardoor het er niet erdoorheen wordt geduwd. Maar dat stoort mij niet. Voor deze prijs een mooi instap apparaat.

Tessa 18-06-2018

fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM52120 zwart, wit, transparant

Het is een super fijne keukenmachine, hij is makkelijk in gebruik en er zitten handige accessoires bij. Ook zijn de accessoires die je erbij kunt kopen erg fijn, ik heb er hier nog geen van gekocht maar ben dit zeker van plan.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • handige accessoires
  • goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• recepten op cd niet erg interessant