ETNA MO670Ti - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA MO670Ti op Kieskeurig.nl.

e**j@g**l.com 08-05-2021

bij aankoop keuken heb ik o.a. de MO670TI combimagnetron gekocht. Werkt goed, echter ben ik zeer slecht te spreken over het geluid van dit apparaat. Zeker bij gebruik op 220 graden is het 'afkoelen' zeer luidruchtig en duurt bijna een UUR...heel irritant als je een open keuken hebt en er bezoek is. Terwijl ze in de winkel zeiden dat het geluid zacht was....

Jaap 06-04-2021

Mooie, grote combioven

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Prima en prachtige combi-oven. Bevalt goed en staat erg mooi in onze keuken. Als we toch wat aan te merken hebben, dan valt op dat na gebruik de oven vrij lang ‘nablaast’. En dat de handleiding voor ovengebruik (voor welke producten welke functie) wat summier is.
Bediening is eenvoudig en snel onder de knie. Wel even wennen aan de gevoeligheid van de toetsen. Maar dat komt snel goed. Wij zijn tevreden, goede prijs-kwaliteitverhouding

Officiele reactie van Atag 07-04-2021

Beste Jaap,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

W. Hoogeveen-Leijen 06-04-2021

Grote oven,

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Het is een mooie ruime oven. Verwarmd goed, magnetron functie ook heel goed. Bakresultaten zijn goed.
Nadeel, het toetsenpaneel kijkt heel slecht en na gebruik van de oven blijft hij zeker nog 10 minuten geluid maken. Dit is de ventilatie voor het afkoelen. Dit is een ongezellig geluid maar geeft ook een koude luchtstroom in de woonkeuken.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk.
  • Ruime oven met goed bakresultaat

Minpunten

• Geluid van ventilator na gebruik van de oven
  • Slecht zicht op het instelpaneel

Officiele reactie van Atag 07-04-2021

Geachte heer/mevrouw Hoogeveen-Leijen,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen. Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u veel plezier van deze aankoop.

Een tevrede klant 31-03-2021

Veel inhoud. Strak uiterlijk' makkelijke bediening.

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Door de grote inhoud. En de enigste combi oven in dit formaat. Is onze keuze gevallen op deze combi oven. En wij zijn zeer tevreden. Groot en makkelijk display. Door zijn tip toetsen ook eenvoudig schoon te houden.

Pluspunten

• Veel inhoud
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Voor ons had de stekker iets langer gemogen.

Officiele reactie van Atag 01-04-2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Wij waarderen uw positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u zo tevreden bent.

Wij wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Hanneke 28-02-2021

ruim en multifunctioneel

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Een mooie uitstraling, makkelijk bedienbaar en zeer veel mogelijkheden. Tevens ook een grote inhoud! nooit meer passen en meten om een gerecht in de over te krijgen.

Pluspunten

• grote inhoud
  • veel mogelijkheden
  • eenvoudig in bediening

Beste Hanneke,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Beste Hanneke,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.

Irma 26-02-2021

Lekker grote oven, snel op temperatuur, wel beetje lawaaiig

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Gekocht als onderdeel van een volledige keuken, dus wat de prijs is weet ik niet. Belangrijkste reden voor de aankoop: ik wilde een volwaardige oven (qua formaat) met magnetronfunctie. Dit was een van de weinige opties (volgens de keukenleverancier). Het apparaat bevalt in principe goed. Het doet wat hij moet doen, is snel opgewarmd, de eerste taarten (de vuurproef wat mij betreft) zijn goed gelukt. Alleen de ontdooifunctie van de magnetron hebben we nog niet helemaal in de vingers. Er zitten ook wat standaard programma's op, maar die heb ik nog niet gebruikt.
Het enige waar ik erg aan moet wennen, is dat na gebruik (zelfs na een minuutje magnetron) de ventilator nog een tijd(je) herrie blijft maken. Die ventilator is sowieso verwarrend, want daardoor dacht ik in het begin ook dat ik per ongeluk de heteluchtfunctie had geactiveerd. Mijn vorig oven was inmiddels 20 jaar oud en die liet je gewoon een tijdje open staan om af te koelen. De vooruitgang, zullen we maar zeggen.

Pluspunten

• formaat
  • snel op temperatuur
  • uiterlijk

Minpunten

• geluid
  • bij magnetrongebruik moet de bakplaat eruit

Beste Irma,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
In de handleiding kun je ook voor de verschillende instellingen en programma's extra uitleg vinden. En het zelf proberen en testen is begrijpelijk ook even wennen, zeker omdat je gewend was aan de vorige oven.

Sietske 26-02-2021

Veel lawaai tijdens lange "cooling down"

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Doet wat hij moet doen. Oven, magnetron, combi. Maar instellen van de verschillende functies is nog wel een dingetje. Zeker in de avond wanneer het donker is. De bedieningsknoppen zijn niet verlicht waardoor bijlichten noodzakelijk is.
Nadat de oven heeft gedraaid blaast de ventilator wel erg lang en erg luid en erg storend na (meer dan 30 minuten).
Had ik dit van te voren geweten denk ik niet dat ik deze keuze had gemaakt

Pluspunten

• Doet wat hij moet doen

Minpunten

• Blaast lang na
  • Onverlichte bedieningsknoppen
  • Vaak drukken om juiste instelling te bereiken

Beste Sietske,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen. Wat vervelend om te lezen dat deze combimagnetron niet geheel aan je verwachtingen voldoet. Wij kunnen helaas aan de instellingen en het touchscreen van het display niets veranderen. Ook het afkoelen na het gebruik van de oven is noodzakelijk. Je zou dit kunnen versnellen ( indien gewenst) door de deur na gebruik iets open te zetten.

J. Nijmeijer 23-02-2021

Mooie grote oven

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Grote oven met magnetron functie. Wilden een nieuwe oven nadat de vorige magnetron stuk was gegaan. In onze nieuwe keuken staat deze oven prima door zijn uitstraling.

Pluspunten

• Makkelijk bediening.
  • Mooi groot
  • Veel keuze mogelijkheden
  • Voor geprogrammeerde kookprogramma's

Minpunten

• vingerafdrukken op de toetsen

Officiele reactie van Atag 24-02-2021

Geachte heer/ mevrouw Nijmeijer,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen. Fijn te lezen dat deze mooie oven met magnetron helemaal naar wens is. En ook nog een blikvanger in uw keuken. Dat is waar we blij van worden.

We wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

MartijnJ 08-02-2021

ETNA MO670Ti een mooi begin maar al snel ellende

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Na de aanschaf van deze oven waren we enorm tevreden. De oven is groot en snel warm. Het uiterlijk past ook perfect in onze keuken en ons was verzekerd dat de kwaliteit prima zou zijn.

Helaas begon de ellende al 4 maanden na het gebruik. Ineens springt de automaat uit van groep waar de oven op zit. Dit was precies op eerste kerstdag en dan zonder oven zitten is geen pretje.
Na ongeveer een maand kon er een monteur komen om dit op te lossen. 18 dagen hierna en ineens stopt de magnetron functie ermee.
Nu, weer een dag later is ook de oven ermee opgehouden...

Conclusie: Als er aan de kwaliteit net zoveel aandacht was besteed als aan het uiterlijk hadden we er meer plezier mee gehad.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Kwalitatief een misser
  • De gemiddelde magnetron functioneert wel wat beter

Officiele reactie van Atag 09-02-2021

Beste Martijn,

Bedankt voor deze review. Vervelend om te lezen dat naast jouw enthousiasme betreft het design je verdere ervaring met MO670Ti zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Onze apparatuur wordt uitvoerig getest. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Heb je hierover ook weer contact opgenomen met onze serviceafdeling? Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Marcel 23-01-2021

Prima combi oven voor een goede prijs

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Deze combi oven aangeschaft ter vervanging van onze oude oven en een losse magnetron. Ondanks dat er wat leveringsvertraging was vanwege leveringsproblemen zijn we tot op heden erg tevreden met de functionaliteit en mooie uitstraling van deze oven. Bovendien is dit een van de meest betaalbare in bouw combi ovens in dit formaat

Pluspunten

• Uitstraling

Minpunten

• Even wennen aan de bediening

Officiele reactie van Atag 25-01-2021

Beste Marcel,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de uitstraling en functionaliteit van de combi magnetron.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Jaap Busman 17-11-2020

Handig en ruimte besparend

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

In plaats van twee losse units nu een combi waarin je magnetron en oven in een apparaat te vinden zijn.
De werking is eenvoudig van elkaar te bedienen en werken allebei naar behoren

Pluspunten

• ruimte besparent
  • mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 18-11-2020

Beste heer Busman,
Bedankt voor deze review score, daar zijn we heel blij mee. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de werking en mogelijkheden van deze combi van ETNA. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Harry Wolfs 24-09-2020

strak, mooi en een goede afwerking

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Ik zocht een combioven. Naar veel internetten kwam ik deze Etna tegen. Het is een heel leuke instapper als oven. Bediening is overzichtelijk en alles wijst zich vanzelf.
Wat ik wel mis, dat de bedieningsknoppen niet verlicht zijn. Bij wat minder licht is dat moeilijk te zien.
Is daar ook een aanpassing voor??

Pluspunten

• Ruime oven 72 ltr
  • Bediening goed
  • Vormgeving mooi

Officiele reactie van Atag 25-09-2020

Beste Harry,

Wat een mooie score! Dank je wel voor deze mooie beoordeling en hier zijn wij uiteraard erg blij mee. Wat betreft de verlichting van de knoppen hiervoor is helaas geen aanpassing mogelijk. Ondanks dit laatste wensen wij je heel veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Johannes 23-09-2020

Kapot na anderhalve week

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Anderhalve week na ingebruikname warmt de oven ineens niet meer op. Blijkt in de deurvergrendeling klein stukje plastic te zijn afgebroken. Alle functies nu onbruikbaar. Fabrieksfout volgens de monteur, mag niet maar kan gebeuren. Inmiddels al vier weken verder en nog altijd functioneert het apparaat niet. Verder goed te spreken over de ruimte in de oven en de bediening is eenvoudig.

Pluspunten

• Grootte
  • Bediening

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Blaast lang na

Officiele reactie van Atag 24-09-2020

Beste Johannes,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.

Wij lezen dat je de oven op dit moment nog niet kan gebruiken en willen graag met je meekijken waarom dit zo lang duurt. Wil je ons je NAW gegevens mailen zodat wij met je meekijken kijken.

Indien gewenst kan je deze sturen aan webcare@atagbenelux.com

Alice Webcareteam ETNA

Officiele reactie van Atag 25-09-2020

Beste Johannes,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad en willen wij je op voorhand bedanken voor je geduld. Zoals besproken gaan wij een nieuwe combi magnetron installeren en hopelijk kan je snel weer gebruik maken van de oven zoals het hoort.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

JM 25-08-2020

Grote binnenruimte, makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Deze combi oven heeft een grote inhoud en is een ideaal apparaat als je een grote hoeveelheid bereiding wenst op zo min mogelijk oppervlakte van de keuken. Het apparaat werkt intuïtief. Resultaten zijn prima.

De knoppen kunnen soms iets later reageren, dit is even wennen, maar werkt daarna prima.

Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Pluspunten

• Grote ruimte
  • intuïtief

Minpunten

• Touch knoppen werken soms iets minder

Officiele reactie van Atag 26-08-2020

Beste JM,
Bedankt voor je positieve review . Wat leuk om te lezen dat de MO670TI aan je verwachtingen voldoet.
Wij wensen je veel kook en bak plezier toe!
Met vriendelijke groet, Alice

Joyce 19-08-2020

Fantastisch apparaat en lekker groot

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Het is een superhandig apparaat met Magnetron, oven en gril ineen.
Hele makkelijke handige bediening
heel veel verschillende mogelijkheden en combinaties mogelijk met 1 apparaat

Pluspunten

• handige bediening
  • 71 liter

Minpunten

• blokjes breken snel bij montage

Officiele reactie van Atag 20-08-2020

Beste Joyce,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
We wensen je veel plezier van deze combi-magnetron.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Manuela Verbeek 06-07-2020

Strak, groot, fraaie afwerking!

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Een super mooie afgewerkte combi oven. mooi in zijn design zowel de buitenkant als de binnenkant is zwart dat in iedere keuken past. De oven is heerlijk groot. En je kan er div. gerechten tegelijk in koken, wat voor de echte kook liefhebbers een genot is. Je zet met gemak een 4 gangen diner voor veel gasten op tafel. Wat ook heel prettig is dat je de oven gemakkelijk schoonmaakt met een vochtige doek. Ik ben er echt super blij mee!!

Pluspunten

• groot
  • meerdere gerechten tegelijk kan bereiden
  • makkelijk in gebruik
  • fraai uiterlijk
  • veel mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 07-07-2020

Beste Manuela,
Wat een positieve en uitgebreide review. Hartelijk dank, daar zijn wij erg blij mee.
Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de combi-magnetron.
Heel veel kook- & bakplezier!

Marjo 21-06-2020

Mooie oven

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Mooie vormgeving. De oven lijkt echter niet warm genoeg te worden. Een cake moet wel bijna 2 uur wanneer ik de aangegeven 180 graden gebruik. Zelfs bij 200 graden moet hij er nog zeker anderhalf uur in ipv het aangegeven uur. Ook mijn ovenschotels krijgen geen krokant korstje.
Verder prima magnetron.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Ruime inhoud

Minpunten

• Temperaturen van de oven lijken niet te kloppen
  • Blaast erg lang na

Officiele reactie van Atag 22-06-2020

Beste Marjo,
Bedankt voor het plaatsen van deze deze review. Wij lezen dat je het gevoel hebt dat de oven stand niet warm genoeg wordt. Om hierin mee te kunnen kijken willen wij graag met je in contact komen, Indien gewenst kan je contact opnemen via webcare@atagbenelux.com.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Gerrie 15-06-2020

Super fijne oven

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Gekocht omdat het een grote combi oven die super makkelijk te bedienen is. Je kunt de rekjes er gewoon in laten bij de magnetron funtie

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Rekjes kunnen erin blijven bij magnetron gebruik.

Minpunten

• Baklade verwijderen bij magnetron gebruik

Officiele reactie van Atag 16-06-2020

Beste Gerrie,

Bedankt voor deze mooie review score; een 9 daar zijn wij erg blij mee.
Fijn om te lezen dat combi zo goed bevalt. Heel veel kook- en bakplezier!

Jacco 17-05-2020

Veel ruimte, veel mogelijkheden!

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Strakke en donkere look, tot nu ome goede ervaring met de oven. Veel standen dat het apparaat biedt.
Conclusie, prijs/kwaliteitsverhouding is uitermate goed.Etna kan prima onder de A-merken geschaald worden.

Pluspunten

• Instelmogelijkheden
  • Donkere stoere look
  • Simpel menu/gebruik

Minpunten

• Iets wat lang nakoelen,geeft wat lawaai

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste Jacco,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze oven met magnetronfunctie zo goed bevalt. Veel bak (kook)plezier.
Met vriendelijke groet, Ursula

Henry Beuks 01-04-2020

Mooie combioven met veel functies en magentron

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

We hadden altijd losse magnetron, onze heteluchtoven ging defect. Dus op zoek naar 60cm combioven die ook magnetronfunctie heeft. Die zijn er niet veel maar dit is er 1. Mooi apparaat doet alles wat hij moet doen, aleen jammer dat bij gebruik als magnetron steeds de grote bakplaat er uit moet. Zou mooi zijn als daar materiaal voor is dat wel tegen magnetronstraling kan en niet gaat vonken en bruikbaar is als bakplaat maar heb geen idee of dat bestaat moet ik er gelijk bij zeggen.

Pluspunten

• uiterlijk
  • prijs/kwaliteit/vele functies

Minpunten

• bakplaat er uit moeten halen bij magnetrongebruik
  • magnetron had best 1000 W mogen zijn ipv 800W

Officiele reactie van Atag 02-04-2020

Beste Henry, bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Bij dit type is er inderdaad voor gekozen om een aparte bakplaat voor de ovenfunctie toe te voegen maar je feedback is uiteraard altijd welkom zodat dit meegenomen kan worden in de productontwikkeling. We wensen je nog veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.