Philips EP5365 zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP5365 zwart op Kieskeurig.nl.

Petra86 12-06-2018

Gebruiksvriendelijk, mooie uitstraling en heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Ik heb dit product inmiddels 2 weken in gebruik en ik ben er erg enthousiast over. Via een heel handig stappenplan had ik binnen 15 minuten mijn eerste kopje koffie al.

Er zitten erg veel functies op dit apparaat, naast de espresso kun je ook koffie, thee, cappuccino, hete melk, lattee Macchiato en americano bereiden.

Mocht je niet van hele sterke koffie houden kun je ook eenvoudig de sterkte van de koffie aanpassen.Naast het automatische reinigen voor en na een kopje koffie, is dit apparaat ook erg eenvoudig schoon te maken.

Kortom, een aanrader voor de echte koffieliefhebber.

• Veel verschillende mogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Veel geluid bij het malen van de bonen

Vijftal 10-06-2018

Mooi apparaat een echte aanrader

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Welke koffie je ook zet alles smaakt lekker
Espresso is seker een aanrader
Jammer dat de inhoud van het water wat aan de kleine kant is
Makkelijk schoon te maken met een goed begrijpbaar menu erop
Een echte aanrader

Pluspunten

• Elke variant koffie smaakt prima
  • Mooie uitstraling
  • Makkelijk in gebruik en onderhoud

Minpunten

• Waterbak is aan de kleine kant

Henkie1704 10-06-2018

Lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Koffiemachine was toen die bezorgd was zo geïnstalleerd. Binnen enkele minuten maakte hij al mijn eerste kop koffie en er volgden er nog velen. Enorm makkelijk in gebruik, makkelijk te verstellen. Een kind kan de was doen! Waterresevoir is wel aan de kleine kant en de koffie is niet heel heet. Wel biedt de machine heel veel opties.

Pluspunten

• Veel opties
  • Makkelijk verstelbaar

Minpunten

• Klein waterresevoir
  • Koffie niet heel heet.

Dijkrijs 10-06-2018

Makkelijk te bedienen machine en heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Mooie nette machine die makkelijk te bedienen is.
Vele varianten koffie te zetten en veel keuze in sterktes.
En dan heerlijke koffie !

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Veel koffie varianten
  • Veel smaakinstelingen

Minpunten

• Niet in Nl taal
  • Voor Americano zit er geen aparte knop
  • Watertuit iets te krap op koffie tuit

Tukkertje 09-12-2020

Prima koffie, maar hoe lang

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Apparaat is prima, maar waarom haar voorganger binnen 4 jaar plotseling kapot ging is ons nog steeds een raadsel.

Ruis 10-11-2020

Heerlijke koffie

Wij zijn zeer tevreden met Philips 5000 serie,
De koffie smaakt heerlijk elk bakje is een traktatie.

Anoniem 13-10-2020

Zeer tevreden, maar 2 puntjes: Philips, let op!

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Ik heb absoluut geen spijt van de aanschaf van dit apparaat. De dranken zijn van goede kwaliteit. Het melkschuim is prima. Ook qua onderhoud, automatische reiniging, doorspoelen, reiniging e.d. niets dan lof! Toch twee licht kritische opmerkingen.
1: Zonder goede toelichting is de melkschuimuitloop niet uit de behuizing te halen. Mij lukte dat alleen met een waterpomptang. Ik heb de servicedienst van philips gevraagd mij een nieuwe melkschuimuitloop te sturen. Ik kreeg echter een complete set, dus inclusief melkkan....Eerst later leerde een vriendin mij een trucje op basis waarvan ik nu de zaak met de hand uit elkaar kan halen;
2: De cappuccino valt tegen. Dat komt, omdat de cappuccino uit deze machine eigenlijk een kleine latte macchiato is. De latte macchiato en de cappuccino uit deze machine worden op dezelfde manier bereid: eerst de opgeschuimde melk, dan de koffie. Voor een latte macchiato prima, maar niet geschikt voor een goede cappuccino. Ik vraag mij af of Philips dit technisch niet had kunnen oplossen. Gelukkig heeft de machine de mogelijkheid om een cappuccino handmatig te maken (eerst een espresso, vervolgens melkschuim selecteren). En die zelf vervaardigde cappuccino smaakt beduidend beter dan de "officiële" cappuccino van dit apparaat.

Douwes 13-10-2020

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Gebruiksvriendelijke espressomachine waarmee je lekkere koffiedranken maakt, met een persoonlijke twist.

Lekker koffie zetten 06-10-2020

Een super goed product en gebruikers vriendelijk

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Deze koffieapparaat is simpel te bedienen en ook om schoon te maken. Neemt niet veel plaats in bezit op je aanrecht. En heeft een mooie strakke chique uitvoering.

DJ Wim 01-10-2020

Ik ben zeer tevreden van deze espresso machine

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Ik heb dit toestel gekozen omdat ik de enige ben die een koffie liefhebber is maar de andere in mijn gezin houden wel van cappuccino of latte. Het is een gebruiksvriendelijk toestel dat lekker koffie zet. Je kan perfect je voorkeur instellen op sterkte en zelfs temperatuur. Het onderhoud moet je er wel bijnemen maar valt goed mee. ik voorzie wekelijks een vast moment hiervoor van zo’n 20 minuten. Een prima aankoop dus en zeer tevreden.

Vulcan1 07-09-2020

Heerlijke Cappuccino

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Ik heb dit apparaat nu ongeveer 2 maanden in mijn bezit en moet zeggen dat het heerlijke koffie maakt, vooral de Cappuccino is overheerlijk. Het melkschuim is ook perfect.
Ik vraag me alleen af waarom er meer water onderin het apparaat in de lade komt dan dat er voor koffie gebruikt wordt. Weet ook niet of dat normaal is.

Siebelius 25-08-2020

Lekkere koffie met gemak

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Prima machine, gasten loven de koffie die ze voorgezet krijgen. Gemakkelijke bediening, en keuze welke koffie en koffie sterkte. Reininging en uit elkaar halen van melkkan voor de cappucino vereist enige ervaring en kracht, maar dat is ook alles.

Ruud en Helma 23-08-2020

Duur in gebruik en kost veel tijd.

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Geeft een lekker bakje koffie. daar kan niets over gezegd worden. Maar vriendelijk in gebruik is anders. Vrij snel dat de ontkalker moet worden vervangen en als je dan ontkalkingsprogramma start ben je uren en vele waterreservoir vullingen verder. Als ik de ontkalker wil vervangen moet ik door dit programma heen. kost uren en ben helemaal klaar met dit apparaat. Deze gaat eruit en er komt een echt merk wat wel gebruiksvriendelijk is.

Nouschka 13-07-2020

Uitstekende koffie

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Na eerst even uitproberen hoe alles werkt en vooral het youtube filmpje heeft goed geholpen. Heerlijke cappuccino goede melkschuim. Ook prima schoon te houden. Doe dit 's avonds, dan kan alles goed drogen. Wij zijn er blij mee.

Melkdjefer 18-06-2020

Genieten

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Ik ben een fervent koffiedrinker, thuis is de koffie alleen voor mij. En ik mag zeggen met de instelmogelijkheden is de koffie naar wens in te stellen en drink je een lekkere tas zonder veel gedoe van vers gemalen koffiebonen. Maar ook mijn twee kids van bijna 2 en 5 zijn hier Top fan van. Zij drinken de geschuimde melk het liefst met een beetje cacaopoeder bij! Mmmm zelf het papflesje moet dienst doen. De Laté's en Cappucino's zijn ook perfect.
Zeer makkelijk te onderhouden en heel gebruiksvriendelijk. Heb al verschillende vrienden dit aangeraden en op mijn advies hebben ze op hun beurt er ook ééntje aangeschaft!

Anoniem 15-06-2020

Koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Wij zijn erg te vrede over de machine , alleen jammer dat het een klein waterreservoir heeft ook de bonen moet je vrij snel bijvullen

Adkl 08-06-2020

Heerlijke espresso

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Het apparaat zet heerlijke verse espresso, is makkelijk in onderhoud, door de zelf clean functie, voor mij geen filterkoffie meer

petitrocco 20-05-2020

le produit est dans l'attente de mes exigences.

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Si je devais émettre une fausse note, je n'en ai trouvé qu'une: il manque un seuil supplémentaire au degré de force au niveau de l'arôme du café quand je fais un grand café, mais je le comble en faisant un double expresso.

SimonW 15-05-2020

Slecht product

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Koffie is lekker maar daar is het mee gezegd, het aparaat 2 weken in gebruik, het trilt zo hard dat het mokje er onderuit trilt. Daarnaast lekt het apparaat ookal wordt het schoongemaakt

G-Land 14-05-2020

Mooi maar erg onpraktisch

Geschreven voor: Philips EP5365 zwart

Deze automaat ziet er mooi uit en zet ook prima koffie. Op zich is dat wel belangrijk.

Maar het ontwerp is echt niet best, zeker als je regelmatig koffie drinkt.
Het waterreservoir is klein en slap, die vul ik maar bij met een maatbeker. Het deksel blijft daarbij niet goed openstaan. Het bonenreservoir is ook erg klein, en onhandig met een gemalen koffie gat zo'n beetje in het midden. Het deksel blijft niet goed openstaan en dan zit er nog een 2e deksel in, voor de versheid? Daarvoor zijn de bonen echt te snel op. Tenslotte is ook het bakje voor de koffiedik erg klein en dus snel vol.
Hou er rekening mee dat als je veel koffie drinkt, er altijd wel een reservoir leeg of juist vol is.
Het binnenwerk oogt niet erg stevig en de maler terug in de apparaat steken gaat niet altijd eenvoudig.
En er knippert steeds een rood lichtje als de machine uit staat. Omdat hij dan niet echt uitstaat maar in stand by... tsja.
Voor dit geld verwacht je een betere machine. Hoe langer je 'm gebruikt hoe vervelender deze nadelen worden. Zelden dat ik eens een paar kopjes kan zetten zonder iets bij te hoeven vullen.

Positieve punten: Zet goede koffie, het menu is eenvoudig, het apparaat ziet er mooi uit, de melkopschuimer werkt prima.
Het is een functionele machine, maar bij meer dan 8 kopjes meer dag niet praktisch.