Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Wolfs 09-09-2021

Mooie winkels, geen obstakels op de looproute. Deskundig en vriendelijk personeel. Totaal niet opdringerig. Doen zich alle moeite om dingen voor je uit te zoeken. Duidelijke uitleg over artikel en omtrent de procedure van levering etc. Ook de levering en installatie van het gekochte artikel verliep vlekkeloos en op de afgesproken tijd. Wij zijn inmiddels fan geworden van deze firma!
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-09-2021

Wat fijn om te zien dat je tevreden bent! Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling en het mooie cijfer. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag! Wellicht tot ziens :)

piet 03-09-2021

hartstikke fijn om waar het goedkoper is en snel alleen dat het t plaatsen en aansluiten moet extra betallen dat is geen service
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-09-2021

Wat fijn om te zien dat je tevreden bent Piet! Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling en het mooie cijfer. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Thijs Schuttinga 31-08-2021

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat we hoorden dat de service zo goed was en dat was inderdaad waar. Dit was de eerste aankoop en zeer zeker niet de laatste. Goed personeel en zeer goed geholpen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-09-2021

Wat fijn om te zien dat jullie tevreden zijn! Bedankt voor het achterlaten van jullie beoordeling. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

chris 29-08-2021

Goed gemotiveerde mensen die een goed advies kunnen geven, waar je om vraagt. de winkel met al het witgoed wat je kan wensen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-09-2021

Wat fijn om te zien dat je tevreden bent Chris! Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling en het mooie cijfer. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Hans 22-08-2021

Veel keuze, goed advies, komen afspraken na, snelle levering, prima service.
Officiële reactie van EPTummers.nl 26-08-2021

Wat fijn om te zien dat je tevreden bent Hans! Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Jolanda 21-08-2021

Goed geholpen. Erg vriendelijk personeel in de winkel en ook de bezorgers. Bezorging ging ook erg snel na de aankoop. Met andere woorden behulpzame, vriendelijke en snelle service
Officiële reactie van EPTummers.nl 26-08-2021

Wat fijn om te zien dat je tevreden bent Jolanda! Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Palmyre 17-08-2021

We zijn blij dat ze nu in Geleen zitten, lekker dichterbij.
De winkel is mooi, groot, veel keuze.
Om je keuze makkelijker te maken vraag het aan het personeel en je wordt super geholpen
Je vertelt wat je wilt hebben en waarvoor en zij wijzen aan welke kan of welke de beste is en waarom, uiteindelijk maak je zelf de keuze dan om lang plezier ervan te hebben.
De levering was snel omdat het op voorraad was en perfect geleverd op de plaats.
Door de track en trace kun je ook zien wanneer ze er zijn en je wordt 15 min van te voren al gebeld.
De chauffeurs waren met zijn tweeën, ook deze jongens verdienen een pluim, ze waren op tijd, vriendelijk en behulpzaam.
Klasse.
SUPER winkel
Officiële reactie van EPTummers.nl 26-08-2021

Wat fijn om te zien dat je tevreden bent Palmyre! Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn dat het bezoek aan onze nieuwe winkel in SIttard-Geleen goed is bevallen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag! Wellicht tot ziens in onze winkel.

Frank 16-08-2021

Zeer goede klantenservice / uitleg over 't aangekochte product.
Verkoper had veel geduld.
Op zondag open, da's ook 'n pluspunt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 26-08-2021

Wat fijn om te zien dat je tevreden bent Frank! Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Frank van alier 12-08-2021

Kom hier al jaren het assortiment wordt steeds breder en een enorme keus heeft men hier.
De verkopers praten je niks aan maar geven jou een duidelijk en gied advies

Mosi 12-08-2021

de service was perfect, duidelijk en vriendelijk. De levering verlipe helemaal volgens afspraak. Nette mensen die goede service verlenen. Echt een aanrader.
Officiële reactie van EPTummers.nl 26-08-2021

Wat fijn om te zien dat je tevreden bent Mosi! Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Linders 10-08-2021

Vriendelijke verkoper die alles goed uitlegde. Zeer tevreden. Bij volgende aankoop gaan we zeker naar deze winkel terug.
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-08-2021

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Wellicht tot ziens in onze winkel!

Marie-louise 06-08-2021

vriendelijk en bekwaam personeel , en ben zeer tevreden over de aankoop. We zullen er zeker nog meer artikels kopen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-08-2021

Bedankt voor je beoordeling Marie-louise. Fijn om te zien dat je tevreden bent over je aankoop. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag. Tot ziens :)

Tummers 05-08-2021

Mooie winkel met heel veel keuze, vakkundig en netjes geholpen door een van de medewerkers. Snelle en goede levering aan huis.
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-08-2021

Dankjewel voor deze review! Graag tot ziens in onze winkel of online shop! Groetjes Anne van EP:Tummers

Verhoeven 03-08-2021

Geweldige shop. Levering werd zoals aangegeven op de webshop snel en correct uitgeleverd.

Dank voor de 10! Groetjes Anne van EP:Tummers

Corrie 01-08-2021

Ziet er keurig uit vriendelijke ontvangt persoonlijke benadering duidelijke uitleg.Ik voel me happy en relax in de winkel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-08-2021

Beste Corrie, dankjewel voor deze fijne review! Daar worden we vrolijk van :) Groetjes Anne van EP:Tummers

van B. uit Holtum 24-07-2021

Klantvriendelijk en vakbekwaam personeel én een uitgebreid winkelaanbod zorgen ervoor dat wij al jaren klant zijn bij Tummers.
Officiële reactie van EPTummers.nl 28-07-2021

Bedankt voor deze mooie review! Altijd leuk om te lezen :)
Met vriendelijke groet, Anne van EP:Tummers

P Heijnen 21-07-2021

Super deskundig en zeer vriendelijk personeel en een uitstekende kwaliteit prijs verhouding!!
Officiële reactie van EPTummers.nl 23-07-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent.

J Montforts 10-07-2021

goede prijskwaliteit verhouding, deskundig personeel, ruime sortering artikelen.

B.M. Haarmeijer 09-07-2021

vriendelijk, deskundig, denkt met de klant mee en geeft uitstekende uitleg en laat diverse mogelijkheden zien
Officiële reactie van EPTummers.nl 23-07-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Daniella 09-07-2021

Ik heb voor Ep Weert gekozen omdat er goede aanbiedingen zijn, de medewerkers zeer klantvriendelijk zijn en de service goed is. Verder ligt de winkel in mijn woonplaats en is het assortiment zeer ruim. Dus een winkel voor alles.
Officiële reactie van EPTummers.nl 12-07-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Daniella, fijn om te lezen dat je goed geholpen bent in onze winkel in Weert. Wellicht tot de volgende keer.

Diny 08-07-2021

Mijn vriezer haperde. De nieuwe kon eigenlijk pas over 1 dag geleverd worden. De medewerker zou gaan kijken wat er gedaan kon worden, met als resultaat dat mijn vriezer 3 uur later op zijn plaats stond. Ook de medewerker die hem afleverde was uiterst correct en had voldoende tijd, zodat we de spullen rustig van de oude naar de nieuwe vriezer konden ompakken.
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-07-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer Diny. Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen in onze winkel. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

JK 07-07-2021

Betrokken, professioneel en vriendelijk was voor ons de aanleiding. Geen opdringerige medewerkers die te weinig afweten van zaken zoals vaker elders meegemaakt te hebben (MM)
Officiële reactie van EPTummers.nl 08-07-2021

Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen in onze winkel. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

Ep nummers echt 30-06-2021

Ik werd heel vriendelijk en met geduld en aandacht voor mij prettig geholpen in deze winkel de volgende keer zou ik weer ee aankoop doen in deze winkel
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-07-2021

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je goed bent geholpen in onze winkel. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

J. 30-06-2021

Deskundig personeel dat de tijd voor je. Goed uit gelegd hoe het product werkt.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-07-2021

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.

René 26-06-2021

Vriendelijke verkoper, niet opdringerig, wist me goed te informeren.
De prijs was ook oke.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-07-2021

Bedankt voor je beoordeling René, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag.