Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jean34 20-12-2021

De webshop van EP:Tummers is een goede aanvulling op de acht winkeladressen waarover het bedrijf beschikt.
De collectie wordt op internet goed gepresenteerd en deels ook beoordeeld door het bedrijf zelf en de klanten.
Het prijsniveau is meestal gelijk aan de aanbiedingen van andere grote webshops, soms hoger en soms ook lager.
Bij speciale aanbiedingen, meestal aangekondigd met een nieuwsbrief, kun je hier weleens een voltreffer vinden.
Wij hebben goede ervaringen met EP:Tummers, zouden hier graag altijd onze aankopen doen, maar moeten soms uitwijken naar een concurrent, omdat producten die hoog scoren bij de Consumentenbond niet altijd deel uitmaken van de collectie.
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-12-2021

Beste Jean, hartelijk dank voor je uitgebreide review en feedback op onze webwinkel. Wij horen jou en vele andere als het gaat om het uitbreiden van ons online assortiment. Hier zijn we dan ook voortdurend mee bezig! Daarnaast zijn we druk aan de slag om de website nog verder uit te bouwen met nieuwe functionaliteiten, die jij als klant vast en zeker gaat waarderen! Wij wensen je fijne feestdagen en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jack Pepels 17-12-2021

Geweldig mooie en overzichtelijke winkel met zeer prettig en deskundig personeel. Hebben tijd voor de klant. De prijs/kwaliteit verhouding is super!
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-12-2021

Beste Jack, bedankt voor het schrijven van een review! Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Maris 17-12-2021

Tummers Panningen heeft een grote winkel met een divers assortiment. Genoeg keuze uit verschillende merken en type apparaten. De medewerkers hebben over het algemeen goede kennis en leggen op een duidelijke manier uit hoe e.e.a. werkt.
De levering verliep ook prima, het enige verbeterpunt zou zijn, dat bij een vraag niet gezegd wordt "zoek dat zelf ff uit in de handleiding".
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-12-2021

Hey Maris, super dat je zo goed geholpen bent in onze winkel in Panningen. Bedankt voor je tip! Ik geef het door aan desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jean 17-12-2021

Goede en eerlijke aktie's. Bekwaam personeel en duidelijk in de afhandeling van het verkoop verloop
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-12-2021

Hey Jean, bedankt voor je review. Daar worden wij vrolijk van! ;-). Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

tiny breukers 14-12-2021

Een overdonderende presentatie, geweldige deskundigheid en super service, zeker aan te bevelen!!!!
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-12-2021

Beste Tiny, bedankt voor je mooie woorden. Heel veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Anjo 14-12-2021

Zal ondanks dat we in het voorgaande, bijna altijd alles hier gekocht hebben, niemand EP Tummers Roermond, aanbevelen.
5 maanden geleden TV gekocht, waar we na een paar dagen, al niet meer naar konden kijken. Contact opgenomen met hun, doorverwezen naar Ziggo. Van Ziggo, terug naar winkel. Nieuwe splitter, COAX Kabel, nieuwe CI module gekocht. Niets hielp.
Halverwege november, nieuwe tv gekregen, Maar ook deze had de zelfde klachten. Afgelopen vrijdag, nieuw moederbord geplaatst, maar nog steeds dezelfde klachten. Maandag naar Tummers Roermond geweest en koop ontbonden, nadat we eerst afgezeikt zijn geworden. Nooit meer iets van Tummers.
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-12-2021

Beste Anjo, bedankt voor je reactie. Wat vervelend om te lezen dat je niet goed geholpen bent! Graag wil ik je vragen contact op te nemen met onze klantenservice via info@eptummers.nl o.v.v. review Anjo Kieskeurig. Zij kijken graag met je mee voor een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers.

Jos Litjens 14-12-2021

ik kom altijd weer terug bij Tummers, zeker als het gaat om grote/dure apparaten. De service is uitstekend, de mannen achter de balie hebben verstand van zaken en je wordt altijd netjes en vakkundig geholpen. In deze wereld van internetshoppen heeft Tummers een absolute meerwaarde, al zijn ze vaak even duur (en soms zelfs goedkoper) als op internet dus daar hoef je het ook zeker niet voor te laten.
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-12-2021

Beste Jos, wat een mooie woorden! :-D Bedankt voor het schrijven van een review en je vertrouwen in EP:Tummers. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Wendy 10-12-2021

Medewerker nam de tijd gaf voldoende goede uitleg was niet opdringerig. Zeker de moeite om daar te winkelen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-12-2021

Beste Wendy, bedankt voor het schrijven van een review. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

JoJo 10-12-2021

De winkel is ruim van opzet. De mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en denken mee bij het zoeken naar een oplossing.
Officiële reactie van EPTummers.nl 24-12-2021

Beste Jojo, Heel erg bedankt voor het schrijven van een review. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Theo A 10-12-2021

Klantvriendelijk. Zeer kundig en persoonlijk advies.
Maakt winkelen weer een beleving.
Officiële reactie van EPTummers.nl 10-12-2021

Hey Theo, bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Wilma 05-12-2021

Super goed geholpen! Vriendelijk personeel met kennis over de diverse producten.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-12-2021

Hey Wilma, hartelijk bedankt voor het plaatsen van een review! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Anoniem 04-12-2021

Goede service en inhoudelijk overwegend positief geadviseerd over het gebruik van de aan te schaffen apparaten. Deskundig en volledig.
Daarnaast ook meedenkend, waardoor advies op maat is.
Qua levering snel en netjes. Geen problemen en prima service.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-12-2021

Hey! Hartelijk bedankt voor je mooie woorden. Wat fijn om te lezen dat alles zo positief is verlopen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Vromans 03-12-2021

We hadden voor deze winkel gekozen omdat we er goede verhalen over hoorden.
We zijn 3 x terug gegaan en we kregen n sorry en dat was het.
Niemand kon er iets aan doen , ze hadden wel steeds een ander excuus.
Op het het laatst vroeg ik ons geld terug.
Niemand deed moeite om je toch van iets te overtuigen.
Ze werkten om mekaar heen, niet samen
Dus wat ik eigenlijk niet wilde was toch online bestellen .
Voor ons zo geen EP tummers meer en geen aanbevelingen
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-12-2021

Beste, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Graag zouden we contact met je opnemen om te bekijken of we samen tot een passende oplossing kunnen komen. Zou je een mail kunnen sturen naar info@eptummers.nl o.v.v. Kieskeurig Vromans dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

F. Kusters 02-12-2021

Het personeel is altijd vriendelijk, luistert goed naar de klant en geeft een passend advies.
Ik heb al zeer veel bij EP Tummers gekocht, en ben altijd zeer positief, vooral de prijzen
zijn zeer scherp. Ik winkel altijd graag Bij EP Tummers.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-12-2021

Beste F. Kusters, super fijn om te lezen dat je zo positief bent over ons personeel. Bedankt voor je vertrouwen in EP:Tummers en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Hoogsteden 02-12-2021

fijne winkel uitgebreide keus deskundig personeel goeie deals prettige levering aan huis en goeie service
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-12-2021

Beste, dank voor het schrijven van een review. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Marcel Paulussen 01-12-2021

Goed advies, weten waarover ze praten, maar luisteren ook naar jou vraag!
Daardoor tot een goede aankoop gekomen.
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-12-2021

Hey Marcel, wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Inge 30-11-2021

Tummers Roermond is tenminste nog een winkel waar men een goed contact met de mensen heeft, en waar je nog een fatsoenlijke garantie krijgt. Ze leveren snel en kundig!
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-12-2021

Hey Inge, wat leuk om te lezen dat je zo positief bent over onze winkel in Roermond. Daar word ik vrolijk van! :-) Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Hub van Horne 30-11-2021

Vriendelijk en correct geholpen. Verkoper was behulpzaam en de rest van het personeel was vriendelijk.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-12-2021

Beste Hub, bedankt voor het schrijven van een recensie op Kieskeurig. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Hellenbrand 25-11-2021

Voor de 1e keer jullie zaak bezocht. Mooie winkel, goed geholpen door een vriendelijke medewerker. Bezorging verliep ook fijn, je kunt volgen via soort track en trace. Heel vriendelijke bezorger. Heel tevreden met mijn aankoop. Enige minpuntje dat t bij jullie zo warm is in de winkel 😄
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-11-2021

Beste, wat leuk dat je in onze winkel bent geweest! Erg fijn dat je het bezoek zo positief ervaren hebt. Hier doen wij het voor! Zo te lezen heeft een werknemer het erg koud gehad...😅 Misschien heeft hij of zij wat erg enthousiast aan de thermostaat gezeten. Waarvoor excuses! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

newtownetto 24-11-2021

Opnieuw een aanschaf gedaan bij nu EP:Tummers in Sittard-Geleen: voorheen in Roermond en Echt.
Betrof een inbouwkoelkast Liebherr IRf 3900-20 van 137 L inhoud.
Op zondagmiddag rond 12.20 uur hier naar binnen en het was opvallend hoeveel mensen hier al rondliepen. Onmiddellijk naar de presentatie van de inbouwkoelkasten gegaan en hier al een soort voor-selectie gemaakt. Adviseur kwam nadat hij een eerdere klant geholpen had. Was deskundig en drong zijn mening beslist niet op. Omdat we al een diepvrieskast van Liebherr hadden en we die kwaliteit waarderen, was de keuze snel gemaakt. Jammer dat de koelkast geen Black Friday aktie had. Plaatsing was op dinsdag al mogelijk. Is netjes uitgevoerd.
EP:Tummers Sittard-Geleen heeft grote parkeerplaats direct voor de winkel, een uitgebreid assortiment van vele produkten, scherpe prijzen en de winkel is gelijkvloers en ook goed bereikbaar voor mindervaliden.
Officiële reactie van EPTummers.nl 29-11-2021

Beste, bedankt voor je zeer uitgebreide review. Dit waarderen wij enorm! Veel plezier met jullie nieuwe koelkast en graag tot ziens in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Hollanders 21-11-2021

Wij zijn bij deze winkel terecht gekomen via kennissen, goed geholpen en vriendelijk personeel, en alles zeer goed ontvangen en afgehandeld.
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-11-2021

Beste, bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wat leuk dat jullie kennissen ons hebben aangeraden! Veel plezier met jullie aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Peter 20-11-2021

Hele slechte service , wasmachine gekocht , was nog geen 5 jaar oud en begon heel erg te rammelen vooral met centrifugeren, en de rubber voor aan de trommel was verdraaid . Het eerste wat er gezegd werd, het was mijn eigen schuld, er had iets tussen gezeten, ja dat kunnen ze zien vanuit de telefoon. ze wilden wel een monteur sturen maar alle kosten waren voor mij. een wasmachine van samsung van ongeveer €600 mag toch zeker wel 8 tot 10 jaar meegaan, zeker omdat ik ook nog niet eens zoveel was ,, 2 machines in de week.
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-11-2021

Hallo Peter, wat ontzettend vervelend om te lezen. Graag zoeken we samen met jullie naar een passende oplossing. Zou je hiervoor een mail kunnen sturen naar info@eptummers.nl met je contact gegevens, dan nemen we graag contact met je op. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

PCklant 19-11-2021

Zeer behulpzaam, vakkundige advisering bij de aanschaf van een nieuwe computer. Zeer vriendelijk, ook bij latere vragen na de aanschaf. Heel blij met deze zeer goede service.
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-11-2021

Beste, bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Super dat je zo tevreden bent! Heel veel plezier met je nieuwe computer. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Arjen 14-11-2021

Prima, niet opdringerig overtuigd en uitleg gekregen van voor mij nieuwe mogelijkheden op gebied van radio en internet.
Hoef nu gelukkig geen gebruik meer te maken van kabel en glasvezel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-11-2021

Beste Arjen, bedankt voor je 10! Super dat je zo goed geholpen bent in één van onze winkels. Veel luisterplezier! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Gerard 11-11-2021

Het door mij gekochte artikel was zeer aantrekkelijk geprijsd, makkelijk te bestellen en snel geleverd..!!
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-11-2021

Beste Gerard, bedankt voor het schrijven van een review. Top dat je het zo ervaren hebt! Graag tot ziens in een van onze winkels of online. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers