Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Marian en Geert 11-08-2023

Ik schrijf nooit een review, maar voor deze keer maak ik een uitzondering omdat we erg tevreden zijn
We hebben voor deze winkel gekozen omdat deze overzichtelijk is en rustig ingericht met mooie en degelijke fietsen. We waren op zoek naar 2 fietsen en wilden graag informatie hebben wat er voor ons geschikt was. De verkoper was erg vriendelijk, behulpzaam en duidelijk en gaf ons goede informatie
We mochten ook een proefrit maken buiten de winkel en dat was erg fijn en hierdoor hebben we besloten om Amslod fietsen te kopen. De verkoper heeft ons goed geholpen met de keuze van onze fietsen en dit was erg prettig. Het proces van het bestellen en het brengen van de fietsen werd heel goed uitgelegd. En dat is zo ook precies gegaan. Na ongeveer 2 weken werden de fietsen gebracht door een hele vriendelijke man. En hij heeft uitgelegd hoe de fietsen werken
Dit alles heb ik als zeer prettig ervaren, want de aanschaf van een ebike doe je niet elke dag. We zijn erg blij dat we deze fietsen hebben aangeschaft en hebben er veel plezier van.

Frank 11-08-2023

Ik geef nooit een 10 dus deze 9 is echt top en verdiend. Een paar maanden geleden onze eerste elektrische fiets ervaring gehad tijdens een weekje Texel. Toen we weer thuis waren naar de 2 grote elektrische fiets winkels die Almere rijk is langs geweest en een proefritje gemaakt. De fietsen van Amslod bevielen het beste maar we waren nog niet toe aan de aanschaf I.v.m. onze verhuizing. Volop begrip van de verkoper. Na een aantal maanden was de verhuizing achter de rug en zijn we ons weer gaan oriënteren bij Amslod. Wederom een proefrit gemaakt en onze vrienden die mee waren kregen ook een fiets mee zodat we met z’n vieren konden proefrijden. Uiteindelijk onze fietsen aangeschaft die we konden ophalen. We werden goed geadviseerd en geïnstrueerd. We zijn heel tevreden en hopen nog vele veilige kilometers te mogen maken op onze Amslod fietsen.

Pieter 11-08-2023

Was erg druk, even moeten wachten. Maar daarna goed geholpen, op meerdere fietsen proef gereden. Levering van de fietsen aan huis ook prima.

Maris 09-08-2023

Zeer goede 'persoonlijke' benadering. Openlijk in advies, aanbeveling welke fiets en dan ook testrit daarop kunnen maken.

H Negerman 09-08-2023

Vriendelijk en vakkundig geholpen bij de juiste keuze van een electr fiets
Bezorging zoals afgesproken en een prima uitleg gehad over het instellen en gebruik van de fietsen
Zeer tevreden

Joop Kipmulder 09-08-2023

Ben bij bij Amslod in Nijmegen geweest.Hartelijk ontvangen en deskundig geholpen,waardoor ik in zee ben gegaan met amslod.
Aflevering fiets was ook geweldig.
Zou bij familie en kennissen Amslod aan bevelen

MaykelKnight 07-08-2023

Naar de winkel in Eindhoven geweest omdat we 2 fietsen nodig hadden.
Een uitgebreide test gedaan met 2 verschillende Amslod Fietsen, een dag erna terug geweest om de deal af te ronden want het was tenslotte 2e fiets halve prijs…..
We hebben een totaal pakket genomen.(Fietsen verzekering en onderhoud,Garantie enz)
We hebben dezelfde fietsen gekocht want dat wordt nu eenmaal aangeraden als je samen gaat fietsen!!

Na een paar dagen krijgen we de eerste mail binnen over de fiets verzekering dat we moesten betalen, en een tijd daarna de 2e rekening
Samen 320€
Bovenop de prijs die we in de winkel overeen zijn gekomen!!??
Dat was NOOIT verteld of uitgelegd!!
Wij zijn enorm boos en teleurgesteld….

De verkoper vindt blijkbaar de provisie belangrijker dan openheid van zaken…..
Dus zijn we achteraf nog heel duur uit!!
Ook zaten er geen schroeven in de display van mijn partner haar fiets wat na vele telefoontjes nog steeds niet is geregeld en wat wel beloofd is dat ze het op zouden sturen….

Dus al met al onvergefelijke Negatieve ervaringen!!!
De fietsen zijn super maar de rest waardeloos….
Koop volgende keer bij een kleine maar wel betrouwbare fietsen winkel…..

Alie 06-08-2023

Op 2de pinksterdag in Almere geweest voor een fiets. Het was die dag erg druk. We mochten op verschillende fietsen een proefrit maken. Zo kon je goed het verschil ervaren. Ondanks dat er maar 1 medewerker was hebben dat gelukkig wel kunnen doen. De koop afhandeling ging snel, waadoor je bij thuiskomst denkt, hebben we dit en dit wel besproken? Ook twijfelde ik of we wel de juiste kleur hadden besteld. Gelukkig kon je direct mailen met de verkoper. Alle twijfel was opgelost.
De thuislevering liep niet zoals geplant. Speciaal vrij genomen......maar helaas. De chaufeur was ziek. Kan gebeuren maar voor mijn balen. Gelukkig kon ik nog voor diezelfde week een nieuwe afspraak in plannen. En daar was dan eindelijk mijn nieuwe fiets. De aflevering ging super. Duidelijk uitleg over alles. Oude fiets werd meegenomen. Stukje gefietst en alles was goed. Had nog nooit van Amslod gehoord maar ben echt heel blij met mijn nieuwe fiets. Zou het zeker aanraden.

Anna 03-08-2023

Ik zal de review kort houden. Nieuwe Amslod fiets gekocht, na proefrit aan huis. Ik ben een moeder en wilde een elektrische fiets waar een kinderstoeltje achterop kan. Geen probleem zei de jonge verkoper en heeft dit geadviseerd. Recentelijk, tijdens het fietsen, een geluid. Achteromkijkend, ligt het fietsstoeltje op de grond. De bagagedrager is afgebroken. Gemeld bij Amslod. Als reactie totaal geen medeleven. Hallo! Er had een kind achterop kunnen zitten op het moment van afbreken. Verdere reactie van Amslod; Wij adviseren ook om geen kinderstoeltje achterop te plaatsen. De bagagedrager kunnen we komen vervangen, maar daarvoor moet u betalen. Te belachelijk voor woorden Amslod. Dit voorval heeft nog nooit iemand meegemaakt.

Nu het volgende: Monteur zou aan huis komen. Familie is de hele dag thuis geweest, geen monteur gezien of bel gehoord. Krijgen we een melding van Amslod dat de monteur aan huis is geweest. Wij vragen naar de procedure van Amslod als niemand thuis is. Geeft Amslod, eindelijk na herhaaldelijk aandringen aan, dat de monteur klant belt dat hij aan de deur staat. Feit: Wij zijn NIET gebeld. Amslod beweert van wel en mailde een foto, gemaakt door de monteur, van onze voordeur. Feit: De monteur had gewoon geen zin om de reparatie uit te gaan voeren. Wederom geen medeleven vanuit Amslod en een vervolgafspraak over enkele weken. Waardeloze service.

Nu het volgende: Monteur komt aan huis, want remkabel werkte niet goed. Deze zou vervangen moeten worden. Nee zegt de monteur, ik repareer wel iets. Als hij klaar is, rijd ik een stukje met de fiets en merk dat de rem slecht werkt. De monteur staat er nog en wil er nog wel even naar kijken. Wel met een zucht, want hij heeft haast. Wederom een stukje gefietst en rem werkt nog niet. Monteur is helaas al weg. Klacht weer gemeld bij Amslod, reactie, over een paar weken kan er weer een monteur komen. Feit: Weer een waardeloze klantenservice van Amslod.

Ook heb ik meerdere malen verzocht om gebeld te worden door iemand van het management. Helaas, niet bereikbaar, maar we geven het door. Ik moet nog gebeld worden.

Wij zijn er klaar mee en gaan de fiets snel verkopen en adviseren iedereen om een e-bike bij de plaatselijke handel te kopen.

Sorry, de review is toch nog lang en er is nog meer te vertellen over de zeer onprofessionele klantenservice en behandeling van klanten door de klantenservice van Amslod.

Jeroen Brands 02-08-2023

Mooie shop. Goed te woord gestaan. Prima advies en een fijne proefrit gemaakt.

W te N 02-08-2023

Een vriendelijke verkoper in de winkel, netjes geholpen. Stond open voor al mijn vragen. Uiteindelijk fiets gekocht en blij mee. Snelle aflevering van fiets met goede uitleg.

Gerrit Meppelink. 02-08-2023

De bediening (hulp) was klasse in de winkel van Amslod in Meppel en de bezorging van de fiets was ook uitstekend.

Stefan 02-08-2023

Goede uitleg/hulp in de winkel zelf. Bij de levering is de fiets helemaal nagelopen en werden de laatste instructies gegeven. Het is een fijne en betrouwbare fiets.

Anna 30-07-2023

Amslod 03-08-2023

Beste Anna,

Bedankt voor uw review.

Zou u uw naam en adres willen sturen naar webcare@amslod.nl. Ik kijk graag met u mee.

Mirjam

Gerda 26-07-2023

Ik rij al 7 jaar op een amslod Hamilton fiets heb 3 jaar geleden de accu vernieuwd kan er op lage stand nog wel 70 km mee fietsen.
Wel bij andere fietsenmaker de fiets voor onderhoud gehad om de 2 jaar.
Service in winkel Almelo ook prima.
Kan fiets aanbevelen.

Wiegert Schuil 24-07-2023

Goed geholpen door deskundige en vriendelijke verkoopstaf. Groot assortiment e-bikes van hoge kwaliteit met een gunstige prijs- kwaliteitverhouding.

Beys Rudi 24-07-2023

Fiets gekocht 1 augustus 2022.Prijs 2675€ plus occasie elektrische fiets meegegeven. Prijs nu ongeveer 1300€. Fiets kraakt en is reeds 4 maal meegenomen naar de werkplaats en 3 pogingen bij mij thuis maar de fiets blijft kraken. Ik voel mij bedrogen en bestolen. Dacht dat ik een redelijk dure fiets had gekocht maar is uiteindelijk maar een goedkope fiets.

Joop 21-07-2023

We zagen op Facebook de aanbieding van de twee fietsen en de winkel van Amslod in Emmen was voor ons de dichts bijzijnde winkel. Fietsen bekeken en proefrit gemaakt in Amslod Emmen zonder een afspraak.. Zeer vriendelijke geholpen en stelde de verkoper of we een proefrit wilde maken op de witte Aston MRX-600 en zwarte Venton LRX-600. We stonden verbaasd dat de levering van de twee fietsen binnen 1 1/2 week was geregeld. De persoon van Amslod die de fietsen kwam brengen heeft de fietsen in elkaar gezet met een zeer uitgebreide uitleg en was zeer vriendelijk.
We hebben nu zo’n 200 km gereden en de fietsen bevallen ons zeer goed.
De service van Amslod is zeer goed en wij hadden allebei dezelfde kleine probleem op de accu slede van de fietsen en Amslod heeft binnen 1 1/2 week een service monteur naar ons huis gestuurd om de reparatie uit te voeren. Was uitstekend geregeld met een zeer vriendelijke monteur. Nu zijn de fietsen helemaal top en zullen er heel veel plezier aan beleven.

C Zuidema 21-07-2023

Zeer goed en vriendelijk geholpen, ik mocht direct proefrijden op een fiets naar keuze toen ik de winkel binnen kwam, dat gaf me meteen de doorslag om hier een fiets naar keuze te kopen, ik werd goed voorgelicht door de verkoper en gaf me goede raad.
Nu fiets ik heerlijk rond en de fiets bevalt me uitstekend het is zeer aan te bevelen om hier een elektrische fiets te kopen.

H Lodenstein 19-07-2023

De Shop was iets te klein . Maar ze zijn al bezig om een grotere pand te krijgen .
Maar we zijn super goed geholpen .

Wilma Aarnoutse 19-07-2023

Vriendelijk personeel, goede uitleg gekregen, niet opdringerig en zelf de keuze laten kiezen. Op verschillende type fietsen een proefritje gemaakt. Goed en rustig geholpen, tijdens het invullen van de gegevens drinken aangeboden gekregen. Later nog even met vragen terug naar de winkel geweest om een paar dingen uitgelegd te krijgen.
Wat wel jammer is , dat we nog geen gebruiksaanwijzing op internet kunnen vinden, waarschijnlijk omdat het model net in de winkel te koop is.

Brigitte 19-07-2023

Heel goede uitleg in de winkel nemen ruim de tijd om je testrit te laten maken met fietsen .de thuislevering is ook prima in orde goede uitleg hoe alles werkt .Dik in orde aanrader als je een nieuwe fiets wilt kopen.

Elizabeth 15-07-2023

In de vestiging van Amslod in Assen is onder garantie de standaard van mijn e-bike vervangen. Maar de monteur in Assen heeft ook nog enkele puntjes op de i gezet en de fiets verder heel goed nagekeken. Een paar mankementen heeft hij verholpen. Ik ging blij de winkel weer uit. De fiets rijdt weer heerlijk.
Bedankt monteur in Assen!

ruud 14-07-2023

op zoek naar een nieuwe fiets uiteindelijk bij amslod beland.waren al eerder langs geweest bij deze mooie winkel [vinden wij ] er was een mooie aktie waar we gebruik van hebben gemaakt want het zijn toch flinke prijzen. we zijn goed voorgelicht over verschillende fietsen en wij zijn gegaan voor een mooi model met voorwielmotor omdat we dat prettiger vinden fietsen.

Paul Mullenders 13-07-2023

Het uitzoeken van de fiets en bestellen en leveren is door de medewerkers perfect gedaan. Zeer geduldig, goede uitleg, en vriendelijk