Siemens WT48RT70NL

Bekijk alle Wasdrogers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 63 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT48RT70NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sandra 09-12-2022

Perfecte wasdroger!

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

Ik heb deze aangeschaft omdat het een A+++ label heeft en ik al een wasmachine van Siemens heb met goede ervaringen. De droger is stil, wasgoed is snel droog ende droger geeft bijna geen hitte af. Tot nu toe zeer tevreden!

• A+++ label
  • Snel droog
  • Geen hitte

m**s@y**o.com 10-11-2022

Zeer goede droger

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

Erg goede droger. Grote variatie droog-programma's. Ook mogelijkheid om zelf programma te "maken"
Maakt weinig geluid en droogt goed.
Energie-zuinig.
Filters zeer makkelijk te reinigen

Pluspunten

• Veel verschillende programmas
  • Weinig geluid
  • Energie zuinig

Buddy 04-11-2022

uitmuntend

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een woord geweldig ,een apparaat dat doet wat hij moet doen

s**p@g**l.com 30-10-2022

Heb deze droger pas een paar dagen , heb er al een paar wassen mee gedroogd en tot nu toe tevreden , machine is stil dus dat is ook prettig

l**k@h**l.com 09-10-2022

Prima warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

de verkoper adviseerde deze droger. wij hadden een oude condensdroger wat een verschil deze doet zijn werk zeer stil. machine heeft veel programma's. moest er wel aan wennen dat de was soms klammig uit de machine komt maar dat schijnt zo te horen bij een warmtepompdroger. onze conclusie: wij zijn zeer content met de machine!

Pluspunten

• veel programma's
  • zeer stil
  • laat zich makkelijk bedienen
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• "beetje" prijzig

Tevreden klant 13-05-2022

Iq500 warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Strakke vormgeving, zeer zuinig en veel instellingen mogelijk.
Wat zeer verrassend was was het extra filter onder het uitneembare pluizen filter. Hierdoor geen pluis in de condensor.
Enkel de klep voor toegang tot de condensor voelt wat slap aan.
De aansluiting op de waterafvoer is een ander punt waarom ik voor dit model heb gekozen.

Mikmuk 27-10-2021

Super

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super apparaat,stil,wordt niet warm in de ruimte, zuinig

J Bak 15-08-2021

Super fijne Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel beter voor het milieu dan mijn vorige droger.

J Bak 15-08-2021

Super fijne Warmtepompdroger

Peter 20-07-2021

Nieuwe droger

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe droger

Randolph81 15-07-2021

Super warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze droger was aan vervanging toe. Deze gekocht. Mooie grote droger en energie zuinig. Absolute aanrader

Veronique 16-04-2021

Siemens droger

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger werkt prima. Alleen de anti kreuk programma's geven niet gewenst resultaat want de was is nog nat als het apparaat zegt dat hij klaar is.

Hans 13-03-2021

Mooie en energiezuinige warmtepompdroger!

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

Nu enige maanden in gebruik. Fijne en stille energiezuinige wasdroger! Doet precies waarvoor deze is gemaakt. Inmiddels een aantal programma's uitgeprobeerd en het werkt uitstekend.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Minpunten

• Geen!

Janssen 09-02-2021

3 maanden in gebruik en zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

We zijn na 3 maanden zeer tevreden , de was is goed droog en de droger is stil , vorige droger was ook een siemens die we 17 jaar zonder mankementen hebben gebruikt.

• Erg zuinig
  • Droogt goed

Melvin 03-02-2021

Fijne uitgebreide functie's

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

Heb het apparaat een paar weken in gebruik, kan niet anders zeggen dan dat de droger erg goed bevalt. Droogt relatief snel en de was komt er droog uit. Per programma nog aan te passen naar wens indien nodig.

Wij zijn erg blij met Siemens!

• Zuinig
  • Mooi vormgegeven

Gerie 28-01-2021

Mooie, zuinige wasdroger gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

Omdat ik 83 jaar oud ben zocht ik een gemakkelijk te bedienen wasdroger. Dat is deze. Een ander groot voordeel is dat deze rechtstreeks op de wasmachine-afvoer is aangesloten zodat ik geen (zware) watercassette hoef leeg te maken.

Een prima aankoop!

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen
  • aangesloten op afvoer wasmachine
  • zuinig

Dea 25-01-2021

Dekbedovertrek

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

Na een veelbelovende start van de droger moeten we vaststellen dat het droogresultaat tegenvalt en met name het drogen van een dekbedovertrek. Het drogen van het grote overtrek resulteert in een opgepropt stuk katoen. Zelfs het mee laten draaien van twee tennisballen geeft geen oplossing. Oorzaak: de machine draait maar één kant op.

• Droogt meestal goed

Minpunten

• Drogen dekbedovertrek

A.Rem 19-01-2021

Doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerste droogbeurt even zoeken naar het juiste programma, maar inmiddels helemaal blij met de droge was. Had jaren eerder deze droger moeten kopen.

RicKov 19-01-2021

Uitstekende oplossing

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een week in gebruik en zeer tevreden, droogt snel , geluidsarm en was komt er zachter uit gevoelsmatig tov onze vorige ( condens) droger

Toon Meeuwissen 18-01-2021

Energiezuinige Droger

Geschreven voor: Siemens WT48RT70NL

Onze vorige wasdroger van Siemens heeft 14 jaar zonder storingen gedraaid. Onze nieuwe wasdroger WT48RT70NL van Siemens draait nu een aantal weken en we zijn erg tevreden. De machine is eenvoudig te programmeren en er zijn diverse programma's om de verschillende soorten was, zoals fijne en wolwas in te stellen. Daarnaast is de droger stil en en zuinig

Pluspunten

• Eenvoudig te programmeren
  • stil