Bissell 17132 - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Geluidsniveau
80 dB

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sandra 28-08-2017

handig 2 in 1!!

We waren op zoek naar een nieuwe stofzuiger. We hadden een draadloze steelstofzuiger, wat ik erg fijn vond, omdat je zo'n ding veel sneller pakt dan een traditionele stofzuiger. Maar de accu gaat echt niet lang genoeg mee, dus wilden we nu een variant met snoer. Toen kwamen we deze toevallig tegen. Schoonmaken is niet mijn hobby, dus als hij tegelijk dweilt, ben ik erg blij! Ik had wel mijn twijfels, want over het algemeen zijn 2in1 apparaten toch minder goed dan 2 losse apparaten, maar ik ben er heel tevreden mee. Je moet geen schrob apparaat verwachten, want dat doet hij niet. Het is echt puur dweilen. Er zijn wel wat andere minpunten, maar voor mij wegen die niet op tegen de pluspunten. Bijvoorbeeld dat je na het dweilen wel even bezig bent met het opruimen/schoonmaken van de stofzuiger. Maar als je alleen zuigt, heb je dit allemaal niet.

Pluspunten

• dweilen en stofzuigen tegelijk
  • kan ook alleen stofzuigen
  • zuigt goed (de vorige verplaatste alles meer)
  • als je dweilt, is de vloer weer snel droog
  • hij dweilt goed, geen plakkerige vloer na de tijd

Minpunten

• het apparaat is best zwaar
  • hij maakt veel herrie
  • de randjes zuigt/dweilt hij niet goed.

Annelies 08-05-2017

Handig, tijdbesparing, zuinig met water

Ideaal dat stofzuigen en dweilen tegelijk kan. ik heb een grote oppervlakte met o.a. tegels, graniet, novilon en laminaat en het gaat bij alle vloeren super. Wij hebben huisdieren en er moet niet teveel haar liggen anders zit hij zo vol. Hij komt alleen niet helemaal bij de randen met dweilen. Met het snoer moet je een beetje handigheid krijgen, die zit nog weleens in de weg. Het schoonmaken kost zo'n tien minuten.

Pluspunten

• handig
  • snel
  • goed resultaat
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• komt niet bij de rand met dweillen

kflee8888 08-05-2017

dweilen is voorbij

de crosswave is makkelijk in bediening. alles is logisch en eigenlijk zonder gebruiksaanwijzing te lezen te gebruiken. fijn is ook dat je gewoon eigen schoonmaakreiniger kan gebruiken.
wij hebben het gebruik op een houten vloer en tegels. beide vloeren zijn schoon en redelijk droog (droger dan met dweil).
maar 2 maartjes: je kan niet helemaal tegen de rand schoonmaken en lange haren zitten vast in de borstels (deze moet je eruit draaien)
Maar zeer blij mee, huis (100m2) heb ik nu gedweild in 20 min, schoonmaken van de Crosswave duurt ongeveer 5 min.

Pluspunten

• snel
  • weinig onderhoud
  • snel droog
  • reinig vlekken goed

Minpunten

• komt niet tegen rand aan
  • lange haren zitten in borstels vast
  • lawaai

Cor & Lia 02-11-2017

Goed apparaat, ook voor de wat ruwere vloer

We hebben ca. 70 m2 vloer van niet gepolijst travertin. Vanwege de wat langere haren van de borstel reinigt dit apparaat ook de putjes die in deze vloer zitten. De bediening is eenvoudig en ook het schoonmaken is geen ingewikkelde klus. Met de borstel kom je niet tot helemaal aan de wand maar als je de wand recht van voren benadert dan valt dit reuze mee.

Pluspunten

• degelijk
  • borstel beweegt gemakkelijk mee

Minpunten

• (nog) niet

Marlee 01-11-2017

Zuigen en dweilen met één apparaat

Aangeschaft omdat onze oude schrobmachine stuk was na veel googelen op Internet.
Valt absoluut niet tegen, wel even wennen, waar het snoer te houden.
Maakt naar tevredenheid schoon

Pluspunten

• Een apparaat voor zuigen en dweilen
  • Reinigt de vloeren goed
  • Goed hanteerbaar

Minpunten

• drempel, kokosmat en hoekjes bijven lastig
  • reinigingstank moet vaak vervangen
  • wel wat lawaaierig

Barbara 13-10-2017

super apparaat voor mijn tegevloer!

Zeer fijn product! Normaal was het eerst stofzuigen en dan met de stoomreiniger. Kreeg mijn vloer nooit echt schoon en het was tijdrovend. Nu kan ik in 1 keer stofzuigen en dweilen! Mijn vloer heeft er nog nooit zo mooi uitgezien!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goed op te bergen

Minpunten

• geluid

Pierre 08-10-2017

Goed apparaat, ook voor grindvloer.

Het is een wat zwaarder apparaat, maar het werkt perfect. Ook op onze open structuur grindvloer.
Gekocht bij Mediamarkt Breda met de belofte voor 10 jaar garantie, maar helaas weet men bij zowel mediamarkt als Bissel niets af van deze actie? Na veel gedoe eindelijk via de leverancier van Mediamarkt de oplossing gekregen met als hele vervelende en rare eis dat ik ook verplicht ben een afgedrukte review mee te sturen. Belachelijk gewoon. Maar doet niks af aan het apparaat!

Pluspunten

• Goed degelijk
  • Werkt goed

Minpunten

• Beetje zwaar

clks 25-09-2017

De vloer in 1x schoon

Nu in 1 beweging de vloer gezogen en gedweild. De vloer is droger dan met de gewone dweil en daardoor sneller beloopbaar. Machine is ook makkelijk te vullen en te reinigen.

Pluspunten

• In 1 handeling gezogen en gedweild
  • vloer niet te nat na het dweilen
  • Vloer sneller droog

Herman 09-09-2017

2 in 1 zuigen en dweilen zeer handig en prettig in gebruik

Lichter dan gewone stofzuiger. Makkelijk schoon te maken. Sneller dan dweilen. Voorkomt pijn in de polsen.

Pluspunten

• Praktisch
  • Licht in gewicht
  • Hoge zuigkracht
  • makkelijk schoon te maken van filters
  • Geen pijn in de polsen

Rocco 08-09-2017

Zeer tevreden

Ik was wat sceptisch over de filmpjes op Youtube, maar ze blijken echt waar.
Eindelijk een apparaat dat doet wat doet wat er beloofd wordt.

Enige nadeel is het enorme lawaai. Het kan aan mijn gevoelige oren liggen, maar zonder oordoppen kan ik de snerpend hoge toon van het apparaat niet langer dan 5 minuten aanhoren.
Het zuig en dweil resultaat is zeer goed. Ook fijn dat de vloer vrijwel droog achterblijft.
Opmerkelijk was te zien hoeveel zwart water er nog van een vloer kwam die op het oog nog schoon was.
Een vier dagen oude koffie vlek verdween zonder moeite uit het tapijt.

Pluspunten

• Ook geschikt voor tapijt
  • Uitstekend resultaat

Minpunten

• Lawaai
  • Vrij zwaar

Marcel 23-08-2017

ergonomisch verantwoord

Product voldoet zeker aan de verwachtingen en is de prijs waard. Groot oppervlak 100 vierkante meter Belgisch hardsteen met daarvoor speciaal geschikt schoonmaakmiddel werkt prima met de CrossWave! Ook zeer geschikt voor grindvloeren.

Pluspunten

• Duidelijke gebruiksaanwijzing
  • Eenvoudige bediening
  • Effectief

Minpunten

• Snoer is lang maar had nog langer gemogen.

Harrie Das 27-07-2017

Zeer degelijk en multifunctioneel inzetbaar.

voor mij is de combinatie van stofzuigen en dweilen doorslaggevend. Het levert een aanzienlijke tijdsbesparing op en het eindresultaat mag er zijn. Ook de kwaliteit/prijs verhouding is prima. Kortom, een verantwoorde aankoop.

Pluspunten

• multifunctionaliteit
  • eindresultaat
  • degelijke constructie
  • kwaliteit/prijs verhouding

Minpunten

• bereikbaarheid langs plinten en op trappen

CrossWave 26-07-2017

Geweldige 2 in 1 stofzuiger/dweil

Na lang zoeken toch de Crosswave gekocht nog maar een paar dagen in huis maar al heel enthousiast. Duidelijk gebruiksaanwijzing en gelijk aan de start.
Vloer goed schoon en bijna zo goed als droog. De extra garantie zegt genoeg van de gebruiksduur. Geweldig.

Minpunten: Motor maakt wel herrie

Liona 29-06-2017

Super handig, stofzuigen en dweilen in één

Mijn ouders hebben al een bissell crosswave. Heb deze een aantal keren mogen gebruiken. Het is erg handig en het scheelt tijd om tegelijk te stofzuigen en te dweilen. Het product doet zijn werk goed. Heb daarom ook maar één gekocht.

Pluspunten

• stofzuigen en dweilen in één

Milan 19-06-2017

Bissell Crosswave

Bissell Crosswave gekocht na een demonstratie in de winkel. Makkelijk te bedienen en ook makkelijk te dragen naar boven aangezien de crosswave niet zwaar is. Het grote voordeel is het zuigen en dweilen gelijk tijdig dit scheelt een hoop tijd met schoon maken thuis. Een aanbeveling aan anderen personen om dit te kopen!!

Pluspunten

• zuigen+dweilen gelijk tijdig
  • licht

annet 05-06-2017

bissell crosswise 2in 1

zeer goed product makkelijk bediening maak goed schoon ook met huisdieren (katten) vloer is snel droog geen strepen ook even over het vloer kleed geen probleem super zeer blij mee

Pluspunten

• makkelijk
  • stofzuigen en dweilen in een keer
  • werk licht

R Jansen 28-05-2017

Super handig

Zeer goed product wat in een handomdraai de vloer echt schoon maakt. hij is licht van gewicht en prijs kwaliteit vind ik deze beter als andere merken welke een stuk duurder zijn

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • makkelijk schoon te maken

Revieuw 12-05-2017

Bissel crossWave 2-in1 Steelstofzuiger met dweilfunctie

Had zo mijn twijfels, maar echt helemaal fantastisch.
Mijn vloer lijkt wel nieuw, de matjes en kleden boven verwachting.
Zou hem zo weer opnieuw bestellen.....