Bissell 17132 - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Geluidsniveau
80 dB

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sandra 28-08-2017 Product paar weken in bezit

handig 2 in 1!!

We waren op zoek naar een nieuwe stofzuiger. We hadden een draadloze steelstofzuiger, wat ik erg fijn vond, omdat je zo'n ding veel sneller pakt dan een traditionele stofzuiger. Maar de accu gaat echt niet lang genoeg mee, dus wilden we nu een variant met snoer. Toen kwamen we deze toevallig tegen. Schoonmaken is niet mijn hobby, dus als hij tegelijk dweilt, ben ik erg blij! Ik had wel mijn twijfels, want over het algemeen zijn 2in1 apparaten toch minder goed dan 2 losse apparaten, maar ik ben er heel tevreden mee. Je moet geen schrob apparaat verwachten, want dat doet hij niet. Het is echt puur dweilen. Er zijn wel wat andere minpunten, maar voor mij wegen die niet op tegen de pluspunten. Bijvoorbeeld dat je na het dweilen wel even bezig bent met het opruimen/schoonmaken van de stofzuiger. Maar als je alleen zuigt, heb je dit allemaal niet.

Pluspunten

• dweilen en stofzuigen tegelijk
  • kan ook alleen stofzuigen
  • zuigt goed (de vorige verplaatste alles meer)
  • als je dweilt, is de vloer weer snel droog
  • hij dweilt goed, geen plakkerige vloer na de tijd

Minpunten

• het apparaat is best zwaar
  • hij maakt veel herrie
  • de randjes zuigt/dweilt hij niet goed.

Annelies 08-05-2017 Product paar weken in bezit

Handig, tijdbesparing, zuinig met water

Ideaal dat stofzuigen en dweilen tegelijk kan. ik heb een grote oppervlakte met o.a. tegels, graniet, novilon en laminaat en het gaat bij alle vloeren super. Wij hebben huisdieren en er moet niet teveel haar liggen anders zit hij zo vol. Hij komt alleen niet helemaal bij de randen met dweilen. Met het snoer moet je een beetje handigheid krijgen, die zit nog weleens in de weg. Het schoonmaken kost zo'n tien minuten.

Pluspunten

• handig
  • snel
  • goed resultaat
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• komt niet bij de rand met dweillen

kflee8888 08-05-2017 Product paar weken in bezit

dweilen is voorbij

de crosswave is makkelijk in bediening. alles is logisch en eigenlijk zonder gebruiksaanwijzing te lezen te gebruiken. fijn is ook dat je gewoon eigen schoonmaakreiniger kan gebruiken.
wij hebben het gebruik op een houten vloer en tegels. beide vloeren zijn schoon en redelijk droog (droger dan met dweil).
maar 2 maartjes: je kan niet helemaal tegen de rand schoonmaken en lange haren zitten vast in de borstels (deze moet je eruit draaien)
Maar zeer blij mee, huis (100m2) heb ik nu gedweild in 20 min, schoonmaken van de Crosswave duurt ongeveer 5 min.

Pluspunten

• snel
  • weinig onderhoud
  • snel droog
  • reinig vlekken goed

Minpunten

• komt niet tegen rand aan
  • lange haren zitten in borstels vast
  • lawaai

Herman 09-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

2 in 1 zuigen en dweilen zeer handig en prettig in gebruik

Lichter dan gewone stofzuiger. Makkelijk schoon te maken. Sneller dan dweilen. Voorkomt pijn in de polsen.

Pluspunten

• Praktisch
  • Licht in gewicht
  • Hoge zuigkracht
  • makkelijk schoon te maken van filters
  • Geen pijn in de polsen

Rocco 08-09-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden

Ik was wat sceptisch over de filmpjes op Youtube, maar ze blijken echt waar.
Eindelijk een apparaat dat doet wat doet wat er beloofd wordt.

Enige nadeel is het enorme lawaai. Het kan aan mijn gevoelige oren liggen, maar zonder oordoppen kan ik de snerpend hoge toon van het apparaat niet langer dan 5 minuten aanhoren.
Het zuig en dweil resultaat is zeer goed. Ook fijn dat de vloer vrijwel droog achterblijft.
Opmerkelijk was te zien hoeveel zwart water er nog van een vloer kwam die op het oog nog schoon was.
Een vier dagen oude koffie vlek verdween zonder moeite uit het tapijt.

Pluspunten

• Ook geschikt voor tapijt
  • Uitstekend resultaat

Minpunten

• Lawaai
  • Vrij zwaar

Marcel 23-08-2017 Product paar dagen in bezit

ergonomisch verantwoord

Product voldoet zeker aan de verwachtingen en is de prijs waard. Groot oppervlak 100 vierkante meter Belgisch hardsteen met daarvoor speciaal geschikt schoonmaakmiddel werkt prima met de CrossWave! Ook zeer geschikt voor grindvloeren.

Pluspunten

• Duidelijke gebruiksaanwijzing
  • Eenvoudige bediening
  • Effectief

Minpunten

• Snoer is lang maar had nog langer gemogen.

Harrie Das 27-07-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer degelijk en multifunctioneel inzetbaar.

voor mij is de combinatie van stofzuigen en dweilen doorslaggevend. Het levert een aanzienlijke tijdsbesparing op en het eindresultaat mag er zijn. Ook de kwaliteit/prijs verhouding is prima. Kortom, een verantwoorde aankoop.

Pluspunten

• multifunctionaliteit
  • eindresultaat
  • degelijke constructie
  • kwaliteit/prijs verhouding

Minpunten

• bereikbaarheid langs plinten en op trappen

CrossWave 26-07-2017

Geweldige 2 in 1 stofzuiger/dweil

Na lang zoeken toch de Crosswave gekocht nog maar een paar dagen in huis maar al heel enthousiast. Duidelijk gebruiksaanwijzing en gelijk aan de start.
Vloer goed schoon en bijna zo goed als droog. De extra garantie zegt genoeg van de gebruiksduur. Geweldig.

Minpunten: Motor maakt wel herrie

Liona 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Super handig, stofzuigen en dweilen in één

Mijn ouders hebben al een bissell crosswave. Heb deze een aantal keren mogen gebruiken. Het is erg handig en het scheelt tijd om tegelijk te stofzuigen en te dweilen. Het product doet zijn werk goed. Heb daarom ook maar één gekocht.

Pluspunten

• stofzuigen en dweilen in één

Milan 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Bissell Crosswave

Bissell Crosswave gekocht na een demonstratie in de winkel. Makkelijk te bedienen en ook makkelijk te dragen naar boven aangezien de crosswave niet zwaar is. Het grote voordeel is het zuigen en dweilen gelijk tijdig dit scheelt een hoop tijd met schoon maken thuis. Een aanbeveling aan anderen personen om dit te kopen!!

Pluspunten

• zuigen+dweilen gelijk tijdig
  • licht

annet 05-06-2017 Product paar weken in bezit

bissell crosswise 2in 1

zeer goed product makkelijk bediening maak goed schoon ook met huisdieren (katten) vloer is snel droog geen strepen ook even over het vloer kleed geen probleem super zeer blij mee

Pluspunten

• makkelijk
  • stofzuigen en dweilen in een keer
  • werk licht

R Jansen 28-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super handig

Zeer goed product wat in een handomdraai de vloer echt schoon maakt. hij is licht van gewicht en prijs kwaliteit vind ik deze beter als andere merken welke een stuk duurder zijn

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • makkelijk schoon te maken

Revieuw 12-05-2017 Product paar weken in bezit

Bissel crossWave 2-in1 Steelstofzuiger met dweilfunctie

Had zo mijn twijfels, maar echt helemaal fantastisch.
Mijn vloer lijkt wel nieuw, de matjes en kleden boven verwachting.
Zou hem zo weer opnieuw bestellen.....