Polk Audio MagniFi Mini soundbar - Reviews

Subwoofer plaatsing
los
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Ruud 05-03-2018

Kleine alleskunner!

Ik zocht een kleine geluidsoplossing voor de slaapkamer en kwam bij deze mini-soundbar terecht. Wat een geluid voor zo'n klein ding zeg, veel grootser dan je verwacht. De smalle subwoofer kun je mooi ergens 'verstoppen'. Ik gebruik hem met name voor Netflix en om muziek via Spotify te casten. Beiden werken perfect. Zeer indrukwekkend geluid voor films/series en prima voor muziek ook.
Het duurde even vorodat ik doorhad dat er verschillende geluids modi zijn , het is aan te raden bij muziek deze ook daadwerkelijk op muziek mode te zetten. Dan krijg je verreweg het beste resultaat.
Wat ook fijn is dat alle kabels er bij zitten , je hoeft dus niet bang te zijn dat je terug naar de winkel hoeft.

Pluspunten

• Klein ding , groot geluid
  • Indrukwekkend bij films/series
  • Misstaat niet

Patrick 04-12-2017

Uitstekend geluid, zowel hoge als lage tonen. Mooie prijs.

Bediening is simpel. Connectiemogelijkheden ruim voldoende. Geluid (3.1) is uitstekend. Apparaat voelt degelijk. En dit allemaal voor een mooie prijs. Prijs/kwaliteitverhouding is daarom zeer goed!

• Klein formaat
  • Los te bedienen bas-speaker

Minpunten

• Afstandbediening voelt een beetje breekbaar

Nel 12-08-2017

verbazend goed geluid

Klein formaat en goed geluid.
het is geen breed geluid maar wel van goede kwaliteit.
vergeleken met een veel duurdere soundbar ,bijna 900 euro, die bleek ,weliswaar breder maar veel vlakker geluid te geven.
Advies,ga altijd in de winkel even luisteren!

Ik gebruik het voor het geluid bij de tv en voor presentatie's met de laptop.
De gebruiksaanwijzingen is niet geweldig maar veel wijst zich vanzelf.
De laptop werkt via bleu-tooth.
Alle kabels die je nodig hebt zitten er bij.

Pluspunten

• goed geluid
  • veel mogelijkheden in en uitgangen

Dennis 20-07-2018

Mooi geluid voor een klein dingetje

Ik zocht naar een kleine soundbar voor de tv op mijn slaapkamer. Er zitten duidelijke instructies bij om hem aan te sluiten en hij werkt binnen 10 minuten. Hij produceert een goed geluid en is ideaal om te gebruiken op een digitale tv ontvanger. Ik heb een kastje van KPN en de afstandbediening hiervan zorgt ervoor dat niet alleen je tv en de tv ontvanger aan gaan. Met de afstandbediening kun je namelijk ook de soundbar aan en uit zetten. Hierdoor heb je meteen geluid zodra je de tv aanzet en dit is een groot plus punt. Vaak moet je bij andere soundbars/ home cinema sets deze apart aanzetten en wachten totdat hij opgestart is. Bij deze hoeft dat dus niet. Ik ben er tevreden mee.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Goed geluid
  • Klein en dus makkelijk te plaatsen

Bianca 19-07-2018

Uitstekende sound

Een beknopte beschrijving en uitleg Maar de installatie is best simpel en alles wijst voor zich.
Ideaal dat alle benodigde snoeren bijgeleverd zijn.
De grote box werkt met Bluetooth. Ideaal!! Geen snoeren en hij is best compact.
Je stopt hem makkelijk ergens naast/tussen.
Een simpele afstandsbediening niet teveel poespas.
Volume kan ook geregeld worden met gewone afstandsbediening van je tv.
Ik ben zeer tevreden , t is erg gebruiksvriendelijk.
En het geluid, ik was zeer verrast , een prachtig geluid. Wat een verschil met de gewone tv speakers.
Ik vind het geluid geweldig.
Mijn dochter zei mam dit is net als in de bioscoop.
Deze speaker, ik zeg een aanrader!
En lekker compact en gebruiksvriendelijk!

Pluspunten

• Benodigde snoeren meegeleverd
  • Compact
  • Ziet er mooi uit
  • Mooi geluid

Minpunten

• Beknopte uitleg over gebruik

Dennis 18-07-2018

goed instap model

In vergelijking met mijn andere home cinema systeem was de installatie zo gedaan. Je hoeft ook maar een paar snoeren aan te sluiten. Met name de draadloze verbinding naar de bas box vond ik prettig. Ik hou niet van snoeren :) Dit was een meevaller, had verwacht dat het moeilijker zou zijn. Ook heel handig is de ingebouwde chromecast. Ook dit was zo geconfigureerd, volledig via de google home app, Ik was onder de indruk! Deze simpelheid zie je ook terug in de afstandsbediening. Een paar knoppen die voor zich spreken. Qua geluid is het oke. Niet super surround, maar beter dan de TV boxen. Met name de bas is met films echt een aanvulling op de beleving. Maar het totaal haalt het niet bij een high end systeem. Geschikt voor iedereen die net iets meer wilt dan de standaard TV boxen, de audiofieel zal naar iets anders moeten uitkijken.

Pluspunten

• gemakkelijk geinstalleerd
  • eenvoudige bediening
  • naast power alleen HDMI ARC aanlsuiting

Minpunten

• geluid bij muziek niet optimaal
  • geluidsinstellingen niet zelf in te stellen
  • beperkt set aan standaard instellingen
  • bas box bromt af en toe op de TV

arend1974 18-07-2018

klein maar groots geluud

heb de soundbar enkele weken in gebruik, ondanks zijn formaat een vol geluid.
echt een voordeel is dat echt alle kabels erbij zitten zelfs een pdif kabel en het aansluit simpele kan niet plug en play ik zelf gebruik hem voor de muziek zenders op de tv en de films, zeer goed en vol geluid mits je de instelling dan ook op film of muziek zet.
persoonlijk vind ik dat bij praat programmas het geluid matig is.
wat ook jammer is dat je niet meer geluidsinstellingen heb dan de 3 wat is voor geprogrammeerd.

Pluspunten

• plug and play
  • klein design
  • semi draadloos
  • bij muziek zeer powerfull

Minpunten

• matig geluid bij praat programmas
  • weinig geluidsinstellingen

Smit 21-11-2017

Soms prachtig soms vreselijk.

Zeer eenvoudige installatie. Automatisch inschakelen bij het aanzetten van de tv en volumeregeling via de gewone tv-afstandsbediening zonder ook maar iets te hoeven instellen. Alleen hdmi-arc snoertje aansluiten en klaar. Geluid is bij films en serie mooi vol. Echter bij praatprogramma's reclame enz. klinkt het bijna net of je naar een transistorradio luistert. Blikkerig en dof. Je kunt alleen kiezen uit drie vooringestelde geluidsinstellingen. film muziek en sport. Maakt weinig verschil. Appart midden en hoge tonen kun je niet instellen. Alleen de bas. Al met al toch een beetje teleurstellend. Rede voor mij om hem terug te brengen naar de winkel voor wat anders. Weet alleen nog niet wat.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • veel volume voor klein apparaat
  • chromecast ingebouwd

Minpunten

• geluidsinstellingen niet zelf in te stellen
  • geen mooi geluid bij praatprogramma's