Polk Audio MagniFi Mini soundbar - Reviews

bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Ruud 05-03-2018

Kleine alleskunner!

Ik zocht een kleine geluidsoplossing voor de slaapkamer en kwam bij deze mini-soundbar terecht. Wat een geluid voor zo'n klein ding zeg, veel grootser dan je verwacht. De smalle subwoofer kun je mooi ergens 'verstoppen'. Ik gebruik hem met name voor Netflix en om muziek via Spotify te casten. Beiden werken perfect. Zeer indrukwekkend geluid voor films/series en prima voor muziek ook.
Het duurde even vorodat ik doorhad dat er verschillende geluids modi zijn , het is aan te raden bij muziek deze ook daadwerkelijk op muziek mode te zetten. Dan krijg je verreweg het beste resultaat.
Wat ook fijn is dat alle kabels er bij zitten , je hoeft dus niet bang te zijn dat je terug naar de winkel hoeft.

Pluspunten

• Klein ding , groot geluid
  • Indrukwekkend bij films/series
  • Misstaat niet

Patrick 04-12-2017

Uitstekend geluid, zowel hoge als lage tonen. Mooie prijs.

Bediening is simpel. Connectiemogelijkheden ruim voldoende. Geluid (3.1) is uitstekend. Apparaat voelt degelijk. En dit allemaal voor een mooie prijs. Prijs/kwaliteitverhouding is daarom zeer goed!

• Klein formaat
  • Los te bedienen bas-speaker

Minpunten

• Afstandbediening voelt een beetje breekbaar

Nel 12-08-2017

verbazend goed geluid

Klein formaat en goed geluid.
het is geen breed geluid maar wel van goede kwaliteit.
vergeleken met een veel duurdere soundbar ,bijna 900 euro, die bleek ,weliswaar breder maar veel vlakker geluid te geven.
Advies,ga altijd in de winkel even luisteren!

Ik gebruik het voor het geluid bij de tv en voor presentatie's met de laptop.
De gebruiksaanwijzingen is niet geweldig maar veel wijst zich vanzelf.
De laptop werkt via bleu-tooth.
Alle kabels die je nodig hebt zitten er bij.

Pluspunten

• goed geluid
  • veel mogelijkheden in en uitgangen

Wendy-s 14-08-2018

Top product!!!! ????

Heb m nu een paar weken maar ik ben zeer onder de indruk van deze krachtpatser Verbazend goed geluid maar wel in de buurt blijven met je iphone bijvoorbeeld anders gaat ie storen!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Compact mooi apparaatje

Minpunten

• Geen NL handlaidubf

Jochems 13-08-2018

Geluid en grootte stellen teleur

Er ontbreekt een NL handleiding, dit zorgt direct voor verwarring tijdens de installatie. De set is toch wat robuuster dan verwacht. Gezien de grootte had ik een hogere verwachting van de geluidskwaliteit. Kijkende naar de aankoopprijs en ruimte die de set in zijn totaliteit inneemt zou ik eerder kiezen voor losse bluetooth speaker met een betere kwaliteit.

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• geluidskwaliteit
  • grootte set
  • handleiding

Gerard Jean 13-08-2018

Veelzijdig apparaat met ongekend geluid

Bij het openen van de doos blijkt al direct hoe veelzijdig dit apparaat is. Alle soorten snoeren en stekkers zitten er bij, het zit netjes in de doos en uit alles straalt dat er aandacht aan is besteed. Gelukkig heb je niet alle snoeren nodig. Het is een compacte soundbar met een subwoofer die draadloos met de soundbar is verbonden. Mooi design, eenvoudige bediening en subliem geluid. De handleiding is wat beknopt, maar opzich wijst het zich vanzelf. Zeker voor een niet al te grote kamer, met beperkte ruimte voor randapparatuur is dit een absolute aanrader. De soundbar geeft goed geluid, mooie tonen & volume en is perfect als oplossing voor het relatieve zachtere en doffe geluid van een flatscreen. Link de soundbar ook eenvoudig aan je smartphone via bluetooth en je kan in elke gewenste ruimte heerlijk genieten van streamingdiensten.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Beknopte handleiding
  • Geluid bij praatprogramma's zou beter kunnen

JAGER 05-08-2018

Muziek

Het systeem is klein formaat. Ideaal om onder tv te plaatsen. Mooi geluid, gelukkig synchroon met het beeld van de televisie. Met de Bluetooth verbinding perfect om muziek te streamen

Pluspunten

• Klein
  • Vermogen

Minpunten

• Niet aan muur bevestigen

Earthdigger 04-08-2018

Sound system

Het product valt me tegen. Geluid minder mooi. Moeilijk te koppelen met de tv bediening, bass speaker te groot. Geen Nederlandse handleiding. En een raar geluid in de bas speaker.

• Handleiding

Smartijn 03-08-2018

Bijna top

De Polk magnifi mini sounbar is een mooi gestyled apparaat en iedereen die een kleine set zoekt om te genieten van muziek via een mobiel of tablet zal hier snel tevreden mee zijn.
Echter als je films of series wilt kijken komt het apparaat echt geluid te kort om je mee te nemen in de beleving van de film, vooral in helderheid van het geluid schiet het te kort.
Het aansluiten van het apparaat is een een makkie, als je goed Engels begrijpt want eeen Nederlandse handleiding ontbreekt in de verpakking.
Maar als je er door bent gekomen werkt het apparaat soepel, mobiel en tablet zijn makkelijk te synchroniseren en je tv geluid pakt het apparaat automatisch op via de HDMI of infrarood kabel.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Compact formaat

Minpunten

• Geen Nederlandse handleiding

Bianca 03-08-2018

Een beste soundbar

Bij het uitpakken dacht ik help waar ga ik beginnen.
De beschrijving is heel beknopt. Maar achteraf is de installatie ook heel simpel!
Stekkers erin. En niet echt moeilijk gedoe.
Alle snoeren zitten erbij!
Ik had ze niet allemaal nodig, maar netjes dat alle snoeren erbij geleverd word.
Ik mis in de gebruiksaanwijzing een beschrijving van de verschillende functie s van afstandsbediening.
Maar ook dat blijkt niet heel ingewikkeld te zijn
De grote bos is snoerloos. Wel een snoer naar het stopcontact maar die is makkelijker weg te werken. De verbinding gaat via bleutooth. En werkt prima!
En wat een geluid !! Super! Ik ben heel verbaasd voor zo n eenvoudig en best compact ding
Ik vind bet een aanrader !
Ik deed even de speakers uit om het oude geluid te horen en het verschil is echt groot
Ik ben tevreden.
Mijn familie kwam langs en liet het horen. Die zeiden oh hebben de buren daar geen last van?
Het geluid even wat harder gezet om te laten horen .
Dit is een prima speaker!!

Pluspunten

• Alle snoeren bijgeleverd
  • Verbinding via blootooth

Minpunten

• Beknopte gebruiksaanwijzing

Esther 02-08-2018

Compacte soundbar

Ik wilde graag een niet te grote soundbar met goed geluid. Hij is idd niet groot en de box is ook nog draadloos en dat is fijn dan hoef je ook.de kabels niet weg te werken. Helaas is de handleiding niet in het Nederlands en erg beknopt. Ik kreeg hem niet aangesloten via de hdmi en ook de Bluetooth werkte niet optimaal. Hierover was niks te vinden in de handleiding. Ook schakelde de box bij het opstarten van de tv de ene keer wel automatisch aan en de andere keer niet. Het geluid was wel goed.

Pluspunten

• Draadloos en compact

Minpunten

• Handleiding te beknopt en niet in het Nederlands
  • Bluetooth viel af en toe uit

Esther 27-07-2018

Soundbar

Het is inderdaad een kleine soundbar en de box is gemakkelijk weg te zetten. Wat ik jammer vind is dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit en dat de beschrijving erg beknopt is. Via de HDMI deed hij het niet, wel via de optical. Maar als ik dan de tv aanzet doet hij het vaker niet dan wel. In de beschrijving kon ik hierover helaas niets vinden. Maar uiteindelijk toch gelukt om hem aan te krijgen. Het geluid is verder wel oké.

Pluspunten

• Klein formaat
  • Draadloos

Minpunten

• Beknopte handleiding en niet in het Nederlands

Jesper I 27-07-2018

Zeer goede compacte soundbar

Uitstekende soundbar met een fantastische geluid. Het apparaat is zeer compact, dit maakt de hoge kwaliteit van het geluid zo verrassend. De bijgeleverde subwoofer zorgt voor mooie diepe tonen en de compacte soundbar zorgt voor een zuiver kamervullend geluid. De soundbar is eenvoudig aan de tv te koppelen en de subwoofer is weer simpel aan de soundbar te koppelen (zonder kabel tussen deze twee). Al met al zeer goede aankoop

Pluspunten

• Zuiver en luid geluid
  • Compact
  • Eenvoudig te installeren

Minpunten

• Subwoofer is apart, niet in een
  • BT functie niet van afstand te activeren

Aru1971 26-07-2018

Eenvoudig in gebruik

Deze soundbar is zeer makkelijk in gebruik te nemen. De HDMI aansluiting werkt wel alleen als er een HDMI ARC aansluiting op de tv is. Is deze niet aanwezig, dan kan er gebruik gemaakt worden van de bijgeleverde optische kabel. Wat wel jammer is dat op de tv het volumeniveau van de soundbar niet te zien is. Verder is het geluid van deze soundbar perfect voor de kleine ruimte.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik te nemen
  • geluid is goed voor in een kleine ruimte

Minpunten

• werkt alleen met HDMI ARC aansluiting
  • volumeniveau niet zichtbaar op tv

Glabo 26-07-2018

Mooie set

De kwaliteit straalt uit de doos zodra je hem open maakt en voor mijn wat kleinere huiskamer is het een prima set! Voor zowel mijn spotify playlist kan ik uit de voeten met de musicmode maar ook films klinken goed via de moviemode! En die laatste paar wedstrijden klonken ook goed via de sportmode.. Hij voldoet dus eigenlijk goed aan wat ik zocht

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Uitstraling

Minpunten

• Alleen geschikt voor kleinere kamers

Maikel 26-07-2018

Groots geluid uit een kleine set

Aansluiten op de SmartTV (met HDMI/ARC) en de home cinema was heel eenvoudig .
De soundbar set wordt direct automatisch herkend.
Het geluid is ruimtevullend, vol en warm.
Naast de volume kan op de afstandsbediening ook de bas en vocalen ingesteld worden.
Er zijn ook 3 presets op de afstandsbediening.
Dit werkt heel prettig om te wisselen van het kijken naar het nieuws of series, naar films, sport of luisteren naar muziek.
Koppelen met Google Home via smartphone/tablet werkt ook heel gemakkelijk.

Pluspunten

• Compact ontwerp
  • Gemakkelijk te installeren
  • Subwoofer draadloos
  • Alle kabels meegeleverd!

Minpunten

• Opstarten duurt 10-20 sec

Johnny 25-07-2018

Goede geluidskwaliteit

Wij zijn allemaal gek op muziek in ons gezin en hebben eigenlijk de hele dag wel muziek op staan. Nog steeds hadden wij niet het juiste systeem voor een redelijke prijs gevonden. Hierdoor wilden wij graag de polk Magnifi mini testen.

Hij heeft een mooi formaat ( is heel klein ten opzicht van de meeste systemen) en het design is speels/ modern. Op de bijgevoegde foto is dit goed te zien.

Wij verwachten door de omschrijving en de prijs van de Polk Magnifi Mini sowieso een goed geluid, maar onze verwachtingen zijn nu al overtroffen. Geen overdadige bijgeluiden zoals je soms wel hebt. En heel veel instellingen om je eigen voorkeur en smaak in te stellen. De nacht/ avondstand, waarin je ervoor kan zorgen dat na het geluid niet harder kan is super handig. Zeker als je een film 's avonds laat wlit kijken en je hierdoor niet ongemerkt het hele huis wakker maakt.

Muziek luisteren is ook een feestje met de Polk Magnifi Mini en zouden deze aan iedereen aan raden.

Aansluiten ging goed.

De prijs/ kwaliteit verhouding is echt goed.

Een minpuntje: de drie vooringestelde voorkeuren die erin zitten geven weinig verschil qua geluid en het apparaat is niet vindbaar in ons netwerk.

Pluspunten

• Makkelijke aansluiting
  • Formaat
  • Goed geluid

Minpunten

• Voor ingestelde keuzes weinig verschil

earthdancer 25-07-2018

polk audio magnifi mini

was onder de indruk toen ik hem binnen kreeg, gebruiks aanwijzing in het engels, hellaas geen Nederlands, alles opgebouwd vrij makkelijk, geluid was prima, alleen mijn afsb van de tv was niet goed te koppelen met het apparaat, heft een tijdje geduurd maar liep niet fijn met de volume regeling, daar bij een storende piep in de bass speaker, heb het apparaat weer ontkoppelt en terug in de doos gedaan,

Pluspunten

• makkelijk aan te sluiten
  • mooi design

Minpunten

• slecht te koppelen met de afstandsb van de tv
  • piep toon in de bas speaker

DJdefjef 25-07-2018

Compact, verassend geluid!

Op de dag van openen meteen de set aangesloten.
De set is heel makkelijk aan te sluiten, alles wijst zichzelf. Plug en play dus.
Design ziet er goed uit, en soundbar is lekker compact. Het meest ideale is dat de subwoofer draadloos is!
Hierdoor kan je ideaal bepalen waar de sub het meest tot zijn recht komt!

Voor zijn formaat komt er hard geluid uit, en zeer zuiver!
Toch vind ik het maximum volume tegen vallen voor de prijs die je ervoor betaald.
Maar sound quality geeft deze set een mooi vol geluid!

Kwa levensduur kan ik er niks over zeggen omdat ik de set pas iets meer als een week in huis heb.

Conclusie:
Mooie compacte set, draadloze woofer +punt
Sound quality goed, volume zou iets harder mogen.

Pluspunten

• Draadloze woofer
  • Compact
  • Plug en play
  • Bluetooth bereik goed
  • Mooi vol geluid

Minpunten

• Volume zou wat harder mogen
  • Prijs is wat hoog

deTester 24-07-2018

Goed geluid in een kleine woonkamer

Ik heb de Polk MagniFi Mini soundbar nu een kleine twee weken in mijn woonkamer staan en ik ben er niet ontevreden over. De soundbar geeft erg goed geluid en met name het kijken van een film benadert de "bioscoop" ervaring. Onze woonkamer is aan de kleine kant, maar daarmee wordt wel de hele ruimte gevuld met goed geluid. Je kunt daarnaast de soundbar ook via Bluetooth linken aan je telefoon of tablet, zodat je eenvoudig muziek via Spotify kunt afspelen. Qua functionaliteit en kwaliteit zou ik de Polk MagniFi soundbar zeker aanraden aan mensen die op zoek zijn naar een oplossing voor het doffe geluid dat je TV doorgaans geeft.

Tegelijkertijd vind ik het product aan de dure kant voor wat je krijgt. Ik heb geen zicht op goedkopere varianten die beschikbaar zijn op de markt, maar ik kan mij voorstellen dat er betere prijs-kwaliteitsverhoudingen zijn.

Concluderend; mooi product, perfect geluid, neemt weinig ruimte in, maar wel tegen een aardige prijs.

• Bluetooth verbinding
  • Bioscoop ervaring

Minpunten

• Prijzig
  • Relatief grote subwoofer