Polk Audio MagniFi Mini soundbar - Reviews

Ruud 05-03-2018

Kleine alleskunner!

Ik zocht een kleine geluidsoplossing voor de slaapkamer en kwam bij deze mini-soundbar terecht. Wat een geluid voor zo'n klein ding zeg, veel grootser dan je verwacht. De smalle subwoofer kun je mooi ergens 'verstoppen'. Ik gebruik hem met name voor Netflix en om muziek via Spotify te casten. Beiden werken perfect. Zeer indrukwekkend geluid voor films/series en prima voor muziek ook.
Het duurde even vorodat ik doorhad dat er verschillende geluids modi zijn , het is aan te raden bij muziek deze ook daadwerkelijk op muziek mode te zetten. Dan krijg je verreweg het beste resultaat.
Wat ook fijn is dat alle kabels er bij zitten , je hoeft dus niet bang te zijn dat je terug naar de winkel hoeft.

Pluspunten

• Klein ding , groot geluid
  • Indrukwekkend bij films/series
  • Misstaat niet

Patrick 04-12-2017

Uitstekend geluid, zowel hoge als lage tonen. Mooie prijs.

Bediening is simpel. Connectiemogelijkheden ruim voldoende. Geluid (3.1) is uitstekend. Apparaat voelt degelijk. En dit allemaal voor een mooie prijs. Prijs/kwaliteitverhouding is daarom zeer goed!

• Klein formaat
  • Los te bedienen bas-speaker

Minpunten

• Afstandbediening voelt een beetje breekbaar

Smit 21-11-2017

Soms prachtig soms vreselijk.

Zeer eenvoudige installatie. Automatisch inschakelen bij het aanzetten van de tv en volumeregeling via de gewone tv-afstandsbediening zonder ook maar iets te hoeven instellen. Alleen hdmi-arc snoertje aansluiten en klaar. Geluid is bij films en serie mooi vol. Echter bij praatprogramma's reclame enz. klinkt het bijna net of je naar een transistorradio luistert. Blikkerig en dof. Je kunt alleen kiezen uit drie vooringestelde geluidsinstellingen. film muziek en sport. Maakt weinig verschil. Appart midden en hoge tonen kun je niet instellen. Alleen de bas. Al met al toch een beetje teleurstellend. Rede voor mij om hem terug te brengen naar de winkel voor wat anders. Weet alleen nog niet wat.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • veel volume voor klein apparaat
  • chromecast ingebouwd

Minpunten

• geluidsinstellingen niet zelf in te stellen
  • geen mooi geluid bij praatprogramma's

Nel 12-08-2017

verbazend goed geluid

Klein formaat en goed geluid.
het is geen breed geluid maar wel van goede kwaliteit.
vergeleken met een veel duurdere soundbar ,bijna 900 euro, die bleek ,weliswaar breder maar veel vlakker geluid te geven.
Advies,ga altijd in de winkel even luisteren!

Ik gebruik het voor het geluid bij de tv en voor presentatie's met de laptop.
De gebruiksaanwijzingen is niet geweldig maar veel wijst zich vanzelf.
De laptop werkt via bleu-tooth.
Alle kabels die je nodig hebt zitten er bij.

Pluspunten

• goed geluid
  • veel mogelijkheden in en uitgangen