• Test panel 8.2 dec 2018

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Polk Audio MagniFi Mini op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Ealse de Wilde 01-09-2021

Lekker compact en toch redelijk geluid

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Probleemloos geluid van de TV afspelen via HDMI ARC. De verbinding met de draadloze subwoofer werkt probleemloos. Setup van de ingebouwde Chromecast audio via Google Home en wifi lukte pas na een aantal pogingen. De polk lijkt zijn wifi settings regelmatig kwijt te raken waardoor de Chromecast niet meer werkt. Heb de Polk nu na een reset op een ethernet kabel gezet. Setup nu probleemloos en werking stabiel. Geluid via de ingebouwde Chromecast is wat dof. Geluid via aux (jack) wel goed. Nadeel van de Polk is wel dat er weinig in te stellen is qua geluid

Pluspunten

• Compact met vol geluid
  • Prima connectie via HDMI ARC
  • Bluetooth werkt goed

Minpunten

• Zeer beperkt stereo
  • Ingebouwde audio Chromecast is niet best
  • Beperkte inregelmogelijkheden voor geluid
  • Wat aan de hoge kant; past niet voor iedere TV.

Don van der Linden 12-06-2019

Compacte soundbar en subwoofer met goed geluid

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Ik zocht een wat kleinere soundbar, in plaats van een hele lange. Maar wel een met goed geluid en waar ik Spotify op kan streamen (vanaf mijn telefoon via bluetooth of WiFi). Precies díe functies heeft deze Polk Mini. Ik kende het merk niet, maar deze wordt gemaakt in de Tenson fabrieken in Noord-Amerika, wel een zeer bekend speakermerk. Ik vind het geluid goed, de subwoofer geeft ook een mooie warme toevoeging aan het geheel, maar is gelukkig ook wat compacter. Het werkt nagenoeg plug-and-play. Fijn is ook de HDMI ARC (Audio Return Channel) aansluiting, zodat je de bijgeleverde afstandsbediening niet nodig hebt, want je gebruikt gewoon die van je TV voor de Polk.

Pluspunten

• Bluetooth streaming Spotify
  • Goed geluid
  • Lekker compact
  • HDMI ARC (geen extra afstandsbediening)
  • Prijs/Kwaliteit verhouding

Wendy-S 25-01-2019

Handig

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

De prijs / kwaliteit vind ik wat matig
Maar als het gewoon muziek gedraaid word(niet geschikt voor op feestjes ofzo) of de radio aan dan is tie perfect. Vooral handig om via Bluetooth met m’n iPhone kan bedienen. Ik heb m getest en uiteindelijk gekocht dus ja tevreden

Pluspunten

• Met gsm te Bedienen

Minpunten

• Geen NL handleiding

Johân 16-12-2018

Polk Audio Magnifi Mini soundbar en subwoofer

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

De "Polk Magnifi mini" is erg compact en makkelijk te installeren. Hij heeft een fraai design en voelt solide aan. Door meerdere beschikbare instellingen kunt u kiezen voor een gewenst effect voor bijvoorbeeld het kijken van een film, gamen of muziek luisteren. Ondanks dat deze erg hard kan zonder vervorming, Maar voor een echt surround systeem geef ik de voorkeur aan individuele speakers. Ik zou deze aanraden voor een wat kleinere ruimte waar de Polk Magnifi volledig tot zijn recht komt.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Makkelijk te installeren
  • Veel opties
  • Kan erg hard zonder verlies van kwaliteit
  • Compact

Minpunten

• Surround
  • Prijs

Roeland 29-10-2018

Klein formaat met groots geluid, en super draadloos.

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Het product is ondanks zijn afmetingen instaat om een geweldige geluids beleving te voorzien, zowel met films, geluid vanuit de televisie als streaming media.
En vanwege de duidelijke en verzorgde meegeleverde instructies en kabels ook makkelijk aan te sluiten op elk denkbaar systeem.
In onze situatie was het aansluiten het mooiste via de optische kabel, omdat we geen TV met HDMI (arc) hebben, maar dit heeft niet geleid tot audio lag of lipsync problemen.

De afmetingen van de soundbar zijn zeker een voordeel bij onze kleine oude tv 32" komt de soundbar heel goed tot zijn recht, en een grotere soundbar had bij ons niet mooi tot zijn recht gekomen.
De afmetingen van de subwoofer zijn aanzienlijk, gelukkig hadden we een mooi plekje over om deze grote subwoofer kwijt te kunnen en hoeft hij alleen netspanning te hebben, immers deze krijgt draadloos zijn geluid van de soundbar en is direct gekoppeld hier is geen actie voor benodigd, daarna is het genieten van een zeer vol geluid.

Het casten van audio via wifi werkt vlekkenloos en is een genot om naar te luisteren, en waar er haperingen waarneembaar waren was dit hoofdzakelijk afkomstig door de app welke de muziek afspeelde.

Ook de film beleving met de soundbar is fenomenaal, de subwoofer weet ook een sterke indruk achter te laten, en is een echte aanvulling op de soundbar, en geeft een sterk maar mooi geluid.

Dit is ook over de soundbar zelf te zeggen, want hier is het geluid heel vol en warm, en kan deze Polk magnifi mini direct de plek in nemen van de 5.1 set die ik heb.
Ook vind ik zijn prijs een groot voordeel ten opzichte van andere vergelijkbare soundbars, welke de zelfde geluid en streaming mogelijkheden hebben.

Als je er aan gewend bent om ook film en praat programma's van de televisie via de polk magnifi mini te kijken en luisteren wil je niet meer terug. Wel is het verstandig om een keuze te maken uit de voorgeprogrameerde instellingen voor Sport, muziek of film.

Ook de nachtmodus is een fijne aanvulling zo kan men wel van de soundbar gebruiken maken, maar is het geluid zachter te regelen en de subwoofer een stuk minder aanwezig.

De afstandsbediening is klein maar van alle mogelijkheden voorzien en ligt fijn in de hand, net als alle andere meegeleverde artikelen is hier ook aandacht aan besteed.

Ik zou dit product zeker aanbevelen Polk levert een zeer goed kwaliteits product voor een goede prijs, hier heeft een koper in mijn ogen (en oren) geen spijt van.

Pluspunten

• Streaming via WIFI werkt uitstekend
  • Makkelijke installatie
  • Vol en stevig geluid
  • Een aanvulling voor TV meubel, ziet er netjes uit
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• kleine afstand met streaming via bluetooth.

Gerald Hampsink 29-10-2018

Polk biedt onzichtbare turbo voor je tv

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

De inhoud van de doos is zeer compleet te noemen. Er is door Polk in ieder geval niet bezuinigd op de nodige accessoires, waarbij te denken valt aan kabels. Niet dat je veel kabels nodig hebt, maar voor bijna elke aansluitmogelijkheid heeft Polk wel iets bijgeleverd. Dit is erg prettig als jij nu die televisie hebt waar het net even anders werkt!

Wat opvalt bij het uitpakken is het uitgebreid aantal meegeleverde kabels en de beperkte afmeting van de soundbar. Deze is maar 34 cm breed en 8 cm hoog. Groot voordeel is natuurlijk dat je met beperkte ruimte nu ook een soundbar kunt gebruiken. Iets wat mij geruststelt is het stevige gewicht van de soundbar. Hierbij krijg ik het gevoel dat je een kwaliteitsproduct in je handen hebt.

Daarnaast is de subwoofer uiteraard een heel stuk groter, maar ook opvallend lichter dan je op het eerste gezicht zou vermoeden. Ook heeft polk andere materialen gebruikt, namelijk een plastic waarbij de kwaliteitsbeleving niet zo hoog is.

Aansluiten
Er zijn vele mogelijkheden om de Polk MagniFi Mini aan te sluiten. Daarnaast is er ook een aantal zaken draadloos geregeld, waaronder ook de aansluiting met de subwoofer.

Ondersteuning HDMI ARC
Bij het aansluiten van de soundbar heb ik gekozen voor de HDMI-kabel. De televisie waarmee ik het test heeft meerdere HDMI-aansluitingen en eentje daarvan is HDMI ARC en hierop heb ik de Polk MagniFi Mini aangesloten. Groot voordeel is dat je hierdoor met je originele tv-afstandsbediening het volume van het aangesloten geluidssysteem kunt bedienen. Ik heb dit als heel functioneel ervaren.

Voor het aansluiten heb ik gebruik moeten maken van de kleine handleiding. Hierin was het even zoeken omdat een inhoudsopgave ontbreekt. Ook is de handleiding niet in het Nederlands. Eenmaal de instructies opgevolgd, was het aansluiten een fluitje van een cent.

Hoe staat ie bij de televisie?
De soundbar is mooi en compact en misstaat niet voor je televisie. Qua hoogte past ie zelfs gewoon onder het scherm. Bij mijn televisie zat de infrarood ontvanger van de afstandsbediening echter midden onder het scherm en viel daardoor achter de soundbar. Hierdoor viel de originele afstandsbediening niet meer te gebruiken. De subwoofer vind ik iets minder geslaagd vanwege het hoge plasticgehalte, maar ook hier heb je de mogelijkheid om deze uit het zicht te plaatsen.

Geluidskwaliteit
Het geluid is mooi afgewogen en je merkt direct dat er een prima balans is tussen de soundbar en de subwoofer. De lage tonen zijn afgewogen en op een dusdanige manier aanwezig dat het nergens overheerst. Als je tv kijkt merk je niet dat je er een ander systeem bij aan hebt staan en dat ervaar ik als een groot pluspunt. Pas bij meer volume is het systeem meer aanwezig en ervaar je het vermogen. Muziek luisteren in de music modus klinkt zeer dynamisch en afgewogen. Ook op hoog volume.

De soundbar levert een mooi helder en breed geluid welke nog te beïnvloeden valt door middel van de bijgeleverde afstandsbediening. Vier vooraf ingestelde standen kun je gebruiken: movie modus, music modus, sportmodus en night effect. Deze zijn allemaal op de afstandsbediening terug te vinden met duidelijke symbolen. Door middel van leds op de soundbar wordt weergegeven welke modus je zit en ook op welk volume.

Gebruik
In het dagelijks gebruik valt op dat de Polk MagniFi Mini bij het aanzetten van de televisie nogal wat tijd nodig heeft om het geluid door te geven. Dit is af en toe wat hinderlijk. Verder werkt het systeem soepel en vooral gemakkelijk.

Streaming
Een bijkomende functie is dat je geluid kunt streamen op de Polk MagniFi Mini. Dit kan door te casten of via bluetooth. Een leuke bijkomstigheid als je wilt luisteren naar jouw muziek via jouw mobiel of tablet.

Conclusie
De Polk MagniFi Mini is een onzichtbare alleskunner die in veel woonkamers een goede plek zal kunnen vinden. Daarnaast biedt Polk extra functionaliteit door de mogelijkheid tot streaming via mobiel of tablet. Een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding maakt de Polk MagniFi Mini een goede koop! Het compacte formaat en het schijnbaar niet aanwezige subtiele geluid maken het echt een aanwinst voor de televisie-kijk-belevenis. Het is alsof je tv de turbo heeft gekregen die je nooit nodig had, maar eigenlijk altijd wel miste

Pluspunten

• Mooie compacte soundbar
  • 'onzichtbaar' veel vermogen
  • Makkelijk aan te sluiten / veel aansluitingen
  • Zeer uitgebalanceerd geluid
  • HDMI ARC

Minpunten

• Handleiding niet in Nederlands
  • Minder kwaliteitsgevoel subwoofer (plastic)
  • Vertraging in geluid bij opstarten tv
  • Plaatsing soundbar niet midden voor tv

Rutger 28-10-2018

Polk

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Ik heb het product nu enkele weken in bezet en ben niet echt enthousiast. De soundbar ziet er qua vormgeving mooi uit, lekker klein. De subwoofer is wat mij betreft te groot en daarnaast erg licht. Dit geeft toch een wat goedkope indruk. Een Nederlandse gebruiksaanwijzing zit er niet bij, dus het installeren was lastig. Uiteindelijk met de Google Home app was het wel gelukt. Het geluid wat er uit komt is goed, maar ik had het beter verwacht met iets van een uitgebreide equalizer. De niveau's zijn niet heel goed regelbaar. Dag/nachtmodus voor de subwoofer is wel fijn.

Pluspunten

• dag/nachtmodus
  • kleine soundbar

Minpunten

• NLD handleiding mist
  • onnauwkeurige equalizer

Polk magnifi 25-10-2018

Prachtige vormgeving en uitstekend geluid

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Schitterend van vormgeving en voor zo’n klein soundbar een prachtig groot geluid.
Die je niet verwacht.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid

Lydia 25-10-2018

Klein in formaat, groots in prestatie

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Na ontvangst van de MagniFi Mini (overigens een leuke naam) met gemak deze kunnen aansluiten op mijn TV je kunt het dus plug en play noemen. Zelfs de handleiding is compact.

Over het formaat van zowel de soundbar als de subwoofer ben ik tevreden. De soundbar past dan ook gauw op een klein tafeltje en neemt weinig ruimte in beslag. De draadloze subwoofer kan je ook lekker op ieder gewenste plek plaatsen.

Ik heb voor het geluid gebruik gemaakt van de optisch kabel en uitgang.

De geluidskwaliteit is geweldig, zowel bij films als muziek luisteren geeft het mooie klanken vooral de bas(regelbaar) geeft een mooie sound. Bij het regelen van een laag volume geeft hij warme klanken weer zodat je bij het kijken van een film niet wil dat andere zich eraan storen goed weergegeven wordt. Zo’n kleine soundbar met een groots,mooi en vol geluid! De subwoofer is de perfecte aanvulling om het geluid kracht bij te zetten.
Geluid is met gemak regelbaar dat zie je ook aan de ledjes, prettig zijn ook de 3 verschillende keuze mogelijkheden (film,muziek,sport) welke vooraf zijn ingesteld.

Handig is ook de optie van dag- en nachtstand zodat je niemand stoort mocht je ’s avonds laat nog een filmpje wil bekijken of lekker muziek wil luisteren.

Afstandsbediening is lekker compact en bevat geen toeters en bellen, duidelijk weergeven, meer heb je niet nodig.

Fijn is de ingebouwde Chromecast en het gebruik van de Bluetooth, dus het streamen is een eitje, hup verbinden met je telefoon en voila je luistert meteen naar je favoriete muziek.

Pluspunten

• Formidabel geluid
  • Klein formaat, groots in prestatie
  • Aansluiten makkie
  • Veel mogelijkheden, optisch, USB, Bluetooth etc
  • Dag- en nachtstand

Minpunten

• Alleen in het zwart verkrijgbaar.

Eric 24-10-2018

Prachtig geluid voor een klein apparaat.

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Momenteel test ik de Polk Audio MagniFi Mini soundbar, dit kleine apparaat, de bijbehorende subwoofer is wat groter, past geweldig mooi onder de TV. Het geluid komt vol de kamer in en het geeft je een bioscoop gevoel. Het aansluiten is met 3 kabels compleet en gemakkelijk voor iedereen. Je kunt heel makkelijk kiezen tussen stem, film en muziek. De stem (voice) wordt automatisch geregeld en ook het versterken van de Bass werkt met een simpele druk op de knop. De Tv-afstandsbediening kan ook de Polk Audio MagniFi Mini soundbar regelen, heel gemakkelijk allemaal. Zelfs het streamen van muziek gaat gemakkelijk.

Pluspunten

• Compact
  • Mooie bass weergave
  • Simpel aan te sluiten met wireless subwoofer
  • Streamen van muziek gaat gemakklijk

Minpunten

• prijs/kwaliteitverhouding
  • Minder geschikt voor gamen

Marco Nuijens 23-10-2018

Klein van formaat groot in geluid!

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Inmiddels heb ik de Polk magnifi mini soundbar (incl. subwoofer) een aantal weken in huis. De Polk magnifi mini soundbar wordt netjes en goed verpakt in een grote doos. Het is daarom geen probleem om hem te laten opsturen omdat hij goed beschermd verpakt is.

Aansluitingen:

Alle benodigdheden om de Polk magnifi mini soundbar aan te sluiten zijn in de doos aanwezig, niks wordt aan het toeval overgelaten.

- Optische kabel
- HDMI kabel
- Jack naar jack kabel

Doordat de Polk magnifi mini soundbar voorzien is van Chromecast kun je ook makkelijk je muziek via Chromecast streamen hiernaast hij is ook nog voorzien van Bluetooth. Dit alles zorgt ervoor dat je vrijwel alle devices kan aansluiten op de Polk magnifi mini soundbar.

Formaat:

Door zijn compacte formaat is de Polk magnifi mini soundbar ook nog makkelijk te verplaatsen. De subwoofer is wat logger maar voor een subwoofer vrij licht. Je kan de combinatie daarom makkelijk op andere plekken binnen je huis gebruiken. Bijvoorbeeld op een tweede televisie op zolder, gaming console of zelfs je laptop/PC.

Plaatsing:

Het beste is om de Polk magnifi mini soundbar midden onderaan je televisie te plaatsen. De subwoofer plaats je dan, zo vrij mogelijk van andere objecten, links of rechts van je televisie.

Geluidskwaliteit:

Over het algemeen levert de Polk magnifi mini soundbar een goede geluidskwaliteit. Zelf heb ik een grote televisie (55inch) waardoor ik in het begin erg moest wennen aan het feit dat het geluid gecentreerd op je af komt. Hier lijkt de Polk magnifi mini soundbar wat breedte te missen. Ik verwacht dat in een kleinere ruimte minder zal opvallen. Zelf zit ik zeker 4 meter van de televisie af en is de breedte van de zitkamer ook zeker 4 meter. Hiernaast valt het voornamelijk bij praatprogramma’s op, deze heb je vaker ook op een lager volume staan. Ik moet wel zeggen dat het vrij snel went en dat je het op een gegeven moment niet meer doorhebt. Het is wel aan te raden om de bas wat lager te zetten wanneer je naar een praatprogramma kijkt anders krijg je soms een klein brom vanuit de subwoofer wanneer er iemand met een zware stem aan het woord is. Gelukkig is het mogelijk om de bas en voice apart van elkaar in te regelen middels de afstandsbediening. Hiernaast heeft de Polk magnifi mini soundbar nog een viertal vooraf geconfigureerde instellingen. Hij heeft een movie mode, music mode, sport mode en night effect. Deze zijn allemaal op de afstandsbediening terug te vinden met duidelijke symbolen.
Bij het kijken van series, films en spelen van games is het lekker genieten. Zeker de bas, welke je toch vaak mist in de huidige televisies, maakt het helemaal af.

Wanneer je de Polk magnifi mini soundbar afkoppeld en de televisie het geluid weer overneemt (HDMI arc) ga je de Polk magnifi mini soundbar direct missen.

Eindconclusie:

De Polk magnifi mini soundbar krijgt een grote plus voor de prijs en kwaliteitverhouding. Zeker de subwoofer, welke er wordt bijgeleverd, maakt het helemaal af.
Wanneer je even geen televisie wil kijken, stream je met het grootste gemak je muziek van je tablet of mobiel naar de Polk magnifi mini soundbar. De Polk magnifi mini soundbar is zeker het overwegen waard als je op zoek bent naar een soundbar voor onder je televisie. Hij is klein van formaat maar groot in zijn geluid en niet alleen als soundbar inzetbaar.

Pluspunten

• Klein van formaat
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Bas/Voice volume los te bedienen
  • Goed geluid voor Films/series/Music/Gaming
  • Veel aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Geluid komt gecentreerd over
  • Handleiding niet in het Nederlands
  • Volumeniveau lastig zichtbaar (4 leds)
  • Mist ophangmogelijkheid

Anna Wienen 22-10-2018

Love the sound

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

De MagniFi Mini van Polk is een geweldige soundbar!
Hij neemt niet te veel plaats in beslag in de woonkamer, ziet er mooi uit en is ontzettend eenvoudig om aan te sluiten. Daarbij heeft hij alle functies die je nodig hebt om een geweldige televisie/film ervaring te ondervinden en ook voor muziek te luisteren is hij uiterst geschikt.
De Soundbar heeft bluetooth waardoor je streamingdiensten zoals google cast en spotify kunt gebruiken. Deze zijn wederom heel eenvoudig te installeren of te gebruiken..! Ik ben er blij door verrast en zou nu niet meer zonder kunnen.
De prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed, omdat het alles heeft wat je nodig hebt en het in verhouding een goedkope prijs is tegenover andere merken.

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Niet te groot
  • Goed geluid

Niels Woppenkamp 15-10-2018

Prima geluid, aansluiten is super simpel.

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Al met al vind ik het een erg fijn apparaat. Aansluiten gaat super simpel en het werkt gemakkelijk samen met al mijn apparaten. Het geluid is fijn. De instellingen zijn even wennen, maar zodra je bekend bent en weet hoe je dit kunt aanpassen werkt dat prima. Vergeleken met andere systemen heb je voor een mooie prijs een goede geluidsinstallatie. Ik gebruik het systeem nu ongeveer een maand en ben er volledig aan gewend. Een nadeel vind ik dat het geluid wel eens wegvalt. Wanneer ik de HDMI kabel erin en eruit haal werkt het weer prima. Ook zou ik meer inzicht willen in hoe het geluid is ingedeeld.

Pluspunten

• Gemakkelijk aan te sluiten
  • Fijn geluid
  • Werkt gemakkelijk samen met diverse apparaten

Minpunten

• Het geluid valt soms weg.
  • Geen inzicht in hoe hard de bas bv staat.
  • Geen mogelijkheid tot uitbreiden van het systeem.

Wendy-s 14-08-2018

Top product!!!! ????

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Heb m nu een paar weken maar ik ben zeer onder de indruk van deze krachtpatser Verbazend goed geluid maar wel in de buurt blijven met je iphone bijvoorbeeld anders gaat ie storen!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Compact mooi apparaatje

Minpunten

• Geen NL handlaidubf

Jochems 13-08-2018

Geluid en grootte stellen teleur

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Er ontbreekt een NL handleiding, dit zorgt direct voor verwarring tijdens de installatie. De set is toch wat robuuster dan verwacht. Gezien de grootte had ik een hogere verwachting van de geluidskwaliteit. Kijkende naar de aankoopprijs en ruimte die de set in zijn totaliteit inneemt zou ik eerder kiezen voor losse bluetooth speaker met een betere kwaliteit.

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• geluidskwaliteit
  • grootte set
  • handleiding

Gerard Jean 13-08-2018

Veelzijdig apparaat met ongekend geluid

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Bij het openen van de doos blijkt al direct hoe veelzijdig dit apparaat is. Alle soorten snoeren en stekkers zitten er bij, het zit netjes in de doos en uit alles straalt dat er aandacht aan is besteed. Gelukkig heb je niet alle snoeren nodig. Het is een compacte soundbar met een subwoofer die draadloos met de soundbar is verbonden. Mooi design, eenvoudige bediening en subliem geluid. De handleiding is wat beknopt, maar opzich wijst het zich vanzelf. Zeker voor een niet al te grote kamer, met beperkte ruimte voor randapparatuur is dit een absolute aanrader. De soundbar geeft goed geluid, mooie tonen & volume en is perfect als oplossing voor het relatieve zachtere en doffe geluid van een flatscreen. Link de soundbar ook eenvoudig aan je smartphone via bluetooth en je kan in elke gewenste ruimte heerlijk genieten van streamingdiensten.

Pluspunten

• Compact
  • Geluid

Minpunten

• Beknopte handleiding
  • Geluid bij praatprogramma's zou beter kunnen

JAGER 05-08-2018

Muziek

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Het systeem is klein formaat. Ideaal om onder tv te plaatsen. Mooi geluid, gelukkig synchroon met het beeld van de televisie. Met de Bluetooth verbinding perfect om muziek te streamen

Pluspunten

• Klein
  • Vermogen

Minpunten

• Niet aan muur bevestigen

Earthdigger 04-08-2018

Sound system

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Het product valt me tegen. Geluid minder mooi. Moeilijk te koppelen met de tv bediening, bass speaker te groot. Geen Nederlandse handleiding. En een raar geluid in de bas speaker.

Pluspunten

Minpunten

• Geluid
  • Handleiding

Smartijn 03-08-2018

Bijna top

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

De Polk magnifi mini sounbar is een mooi gestyled apparaat en iedereen die een kleine set zoekt om te genieten van muziek via een mobiel of tablet zal hier snel tevreden mee zijn.
Echter als je films of series wilt kijken komt het apparaat echt geluid te kort om je mee te nemen in de beleving van de film, vooral in helderheid van het geluid schiet het te kort.
Het aansluiten van het apparaat is een een makkie, als je goed Engels begrijpt want eeen Nederlandse handleiding ontbreekt in de verpakking.
Maar als je er door bent gekomen werkt het apparaat soepel, mobiel en tablet zijn makkelijk te synchroniseren en je tv geluid pakt het apparaat automatisch op via de HDMI of infrarood kabel.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Compact formaat

Minpunten

• Geen Nederlandse handleiding

Bianca 03-08-2018

Een beste soundbar

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Bij het uitpakken dacht ik help waar ga ik beginnen.
De beschrijving is heel beknopt. Maar achteraf is de installatie ook heel simpel!
Stekkers erin. En niet echt moeilijk gedoe.
Alle snoeren zitten erbij!
Ik had ze niet allemaal nodig, maar netjes dat alle snoeren erbij geleverd word.
Ik mis in de gebruiksaanwijzing een beschrijving van de verschillende functie s van afstandsbediening.
Maar ook dat blijkt niet heel ingewikkeld te zijn
De grote bos is snoerloos. Wel een snoer naar het stopcontact maar die is makkelijker weg te werken. De verbinding gaat via bleutooth. En werkt prima!
En wat een geluid !! Super! Ik ben heel verbaasd voor zo n eenvoudig en best compact ding
Ik vind bet een aanrader !
Ik deed even de speakers uit om het oude geluid te horen en het verschil is echt groot
Ik ben tevreden.
Mijn familie kwam langs en liet het horen. Die zeiden oh hebben de buren daar geen last van?
Het geluid even wat harder gezet om te laten horen .
Dit is een prima speaker!!

Pluspunten

• Alle snoeren bijgeleverd
  • Verbinding via blootooth

Minpunten

• Beknopte gebruiksaanwijzing

Esther 02-08-2018

Compacte soundbar

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Ik wilde graag een niet te grote soundbar met goed geluid. Hij is idd niet groot en de box is ook nog draadloos en dat is fijn dan hoef je ook.de kabels niet weg te werken. Helaas is de handleiding niet in het Nederlands en erg beknopt. Ik kreeg hem niet aangesloten via de hdmi en ook de Bluetooth werkte niet optimaal. Hierover was niks te vinden in de handleiding. Ook schakelde de box bij het opstarten van de tv de ene keer wel automatisch aan en de andere keer niet. Het geluid was wel goed.

Pluspunten

• Draadloos en compact

Minpunten

• Handleiding te beknopt en niet in het Nederlands
  • Bluetooth viel af en toe uit

Esther 27-07-2018

Soundbar

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Het is inderdaad een kleine soundbar en de box is gemakkelijk weg te zetten. Wat ik jammer vind is dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit en dat de beschrijving erg beknopt is. Via de HDMI deed hij het niet, wel via de optical. Maar als ik dan de tv aanzet doet hij het vaker niet dan wel. In de beschrijving kon ik hierover helaas niets vinden. Maar uiteindelijk toch gelukt om hem aan te krijgen. Het geluid is verder wel oké.

Pluspunten

• Klein formaat
  • Draadloos

Minpunten

• Beknopte handleiding en niet in het Nederlands

Jesper I 27-07-2018

Zeer goede compacte soundbar

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Uitstekende soundbar met een fantastische geluid. Het apparaat is zeer compact, dit maakt de hoge kwaliteit van het geluid zo verrassend. De bijgeleverde subwoofer zorgt voor mooie diepe tonen en de compacte soundbar zorgt voor een zuiver kamervullend geluid. De soundbar is eenvoudig aan de tv te koppelen en de subwoofer is weer simpel aan de soundbar te koppelen (zonder kabel tussen deze twee). Al met al zeer goede aankoop

Pluspunten

• Zuiver en luid geluid
  • Compact
  • Eenvoudig te installeren

Minpunten

• Subwoofer is apart, niet in een
  • BT functie niet van afstand te activeren

Aru1971 26-07-2018

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

Deze soundbar is zeer makkelijk in gebruik te nemen. De HDMI aansluiting werkt wel alleen als er een HDMI ARC aansluiting op de tv is. Is deze niet aanwezig, dan kan er gebruik gemaakt worden van de bijgeleverde optische kabel. Wat wel jammer is dat op de tv het volumeniveau van de soundbar niet te zien is. Verder is het geluid van deze soundbar perfect voor de kleine ruimte.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik te nemen
  • geluid is goed voor in een kleine ruimte

Minpunten

• werkt alleen met HDMI ARC aansluiting
  • volumeniveau niet zichtbaar op tv

Glabo 26-07-2018

Mooie set

Geschreven voor: Polk Audio MagniFi Mini

De kwaliteit straalt uit de doos zodra je hem open maakt en voor mijn wat kleinere huiskamer is het een prima set! Voor zowel mijn spotify playlist kan ik uit de voeten met de musicmode maar ook films klinken goed via de moviemode! En die laatste paar wedstrijden klonken ook goed via de sportmode.. Hij voldoet dus eigenlijk goed aan wat ik zocht

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Uitstraling

Minpunten

• Alleen geschikt voor kleinere kamers