Huawei P10 Plus zwart, grafiet / 128 GB - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 100 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Henk 08-04-2017 Product paar dagen in bezit

Fijn toestel, goede camera

Topkwaliteit, echt waar voor je geld, gebruiksvriendelijk toestel, veel mogelijkheden, goede camera.

Sandra 10-06-2017

Mag ik vragen krijg je al je berichten binnen zoals snapchat en mail en apps ook als je de instellingen goed hebben staan ik heb een p9 lite bevalt goed alleen slecht met bepaalde apps en krijg niet alles binnen
Is de p10 plus een stuk beter voor uit gegaan op de p9 lite
Ik hoor graag een reactie
Gr Sandra ruijter

P10 Plus user 04-07-2017 Product paar weken in bezit

Intern geheugen van 128GB!!

Overgestapt na jaren Samsung gebruikt te hebben. Tot nu toe zeer tevreden, het toestel doet tot nu nog niet onder ten opzichte van m'n Samsung S7edge.
Prijs kwaliteit is ook zeer goed! Mooi Helder scherm met hoge resolutie.
De P10 plus is zeker een aanrader!

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • Groot scherm
  • Veel intern geheugen (128GB)
  • Werkt snel

Minpunten

• Nieuwe type lader (USB Type-C)

Carlito Amirkhan 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige verschijning

Na lang onderzoek is gebleken dat de Huawei P10 een top toestel is. Al jaren de underdog, maar zeker eentje die bij de top hoort. Uit mijn comfortzone gestapt en voor dit toestel gekozen. De plus versie dan. Wat een geweldig toestel, lekker snel en prachtige vormgeving. Een aanrader voor een ieder die een betaalbare toestel zoekt met of zonder een abonnement.

Pluspunten

• Grootte scherm
  • Resolutie
  • Snelheid
  • Vormgeving
  • Accuduur

Minpunten

• Home knop is niet super functioneel

M. 23-05-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige telefoon!

Ik ben ontzettend blij met de Huawei p10 plus! Het toetsel werkt als een trein en de foto's zijn prachtig!

Pluspunten

• Camera
  • Formaat telefoon
  • Snellenprocessor

Raymond 07-04-2017 Product paar dagen in bezit

Super toestel

Jarenlang Apple gebruiker geweest, van de 3G t/m de 5S
Daarna Samsung S6
Nu de Huawei, wat een geweldig toestel.
Heb hem nu 2 dagen en hij is mooi, goed, snel gemakkelijk bedienbaar.
Mooie cloon app om je data over te zetten.

In één woord "dit is een high-end toestel "

• Zeer snel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel oplaadbaar
  • Standaard protectie cover

• Zeer grote concurent van Apple en Samsung

Wendy 23-09-2017 Product paar dagen in bezit

Huawei

1x een Huawei dan wil je altijd een HUAWEI. HUAWEI IS ECHT TOPPIE!!! Tegen deze telefoon kan geen enkele Iphone, Samsung of een ander merk tegenop. Ik ben al jaren in het bezit van een HUAWEI en de P10 heb ik nu enkele dagen in mijn bezit en ik heb er maar woord voor over GEWELDIG!!!

Pluspunten

• Alles

Cornelien 23-09-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, gebruiksvriendelijk, fantastische camera

Ik heb voor dit toestel gekozen omdat het een zeer gebruiksvriendelijk toestel is. de Leica camera heeft voor mij de keuze mede bepaald. Ik vind de ondersteuning die Huawei biedt fantastisch, pure luxe.

Pluspunten

• Leica Camera
  • mooie styl
  • luxe ondersteuning

Frank 21-09-2017 Product paar weken in bezit

Compleet toestel

Huawei P10 plus is een compleet toestel, niet alleen om de zo geroemde camera, maar ook vanwege de snelheid en verzorgd uiterlijk. Het toestel ligt lekker in de hand, is niet te groot

J-P Vinc. 19-09-2017 Product paar weken in bezit

Waanzinnige android ervaring

Zeer degelijk gebouwde smartphone met premium onderdelen. De buiten kant voelt stevig en professioneel aan en het 2k scherm zorgt dat grafisch het er even gelikt uitziet. De vingerafdruk scanner/home knop werkt nagenoeg direct en zorgt voor een naadloze beleving tussen apps. Het scherm is gevoelig genoeg om onderscheid te maken tussen mijn duim en knokkel zodat ik zonder verkeerde input van de knokkel functies gebruik kan maken. De camera is even wennen, maar laat je niet in de kou staan, foto's en video's worden direct gemaakt met een druk op de knop, zelfs al staan er 20 apps open op de achtergrond.

Pluspunten

• 2k scherm
  • Bedienings gemak
  • Uitstekende Foto's

Minpunten

• Misschien te groot voor kleine handen

Ivo du Sanois 19-09-2017 Product paar weken in bezit

Onverwacht Top Toestel

Ik ben zeer positief verrast door een keer niet te kiezen voor 1 van de top merken en ik zal je zeggen. Ik ben misschien nog wel meet tevreden over de P10 Plus dan over een topmerk die ik hiervoor im bezit had uit hetzelfde release jaar.

Wat mij aantrok was de processor, waarmee je nog wel n aantal jaar vooruit mee kan, het uitbreidbare geheugen (naast de interne 128gb!), het grote scherm die je trouwens alsnog met 1 hand kan bedienen en de 2 camera lenzen van Leica.

Ik hou ervan als ik niet doorheb dat mijn toestel moet nadenken als ik apps open en/of switch tussen apps. En dat is precies wat de P10 Plus doet. Hij is razendsnel.

Ook de cameras laten je de komende jaren niet in de steek. De 20mp lens maakte superscherpe fotos en de frontcamera maakt net zulke mooie fotos als de meeste nieuwe toestellen doen met de front camera.

Daarnaast vind ik t een mooi gebaar vanuit t bedrijf dat ze t toestel leveren met een hardcase die de zij- en achter beschermen tegen krassen en stoten, en zelfs een screen protector die krassen voorkomt op je beeldscherm.

Wat ook heel fijn is is dat de batterij langer dan een dag meegaat.

Ik heb geprobeerd een negatief aspect op te noemen maar die kan ik iig nu na een maand nog niet opnoemen.

Mijn allereerste ervaring met Huawei is uiterst positief, het is dan ook zeer waarschijnlijk dat mijn volgende toestel weer een Huawei wordt.

Pluspunten

• Snelheid
  • Camera

Corné 19-09-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke telefoon!

De telefoon is ontzettend mooi gebouwd, groot scherm en dus heel makkelijk te besturen. Hij werkt heel snel en alles wat je op een telefoon wilt hebben zit erop. Het nadeel is dat de telefoon wel snel op gaat, als je het scherm aan hebt staan.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel lader
  • Snel
  • Goede camera

Minpunten

• Snel leeg

JIYU XIE 18-09-2017 Product paar maanden in bezit

New P10 plus replace my mate 7

With 3 years perfect mate 7, originally i want to replace by a Mate 9 pro, but there isn't any in any of the companis in netherland. I have to find another HUAWEI smart phone,it seems P10 Plus is the right size, I have to say i was not happy for the battery in the first day, but i realize the battery getting better and better after 2 weeks, I called the service and been told the P10 plus has self learning ability.

Camera is fantastic especailly for the human picture, much much better than mate 7.

Front figure ID fuction is very convinient and fast.

Patje 13-09-2017 Product paar dagen in bezit

Mijn tweede huawei, nu een PLUS ipv EEN LITE!!

Ik ben altijd een Android user geweest, mijn laatste toestel was een polite en beviel mij erg goed! Ik werk zelf ik een telefoon winkel en hier vallen de namen Samsung en Apple vaker, maar de huawei p10 plus verslaat ze wat mij betreft met kop en schouders boven de rest uit!! Hoe het toestel door huawei beschreven word dat doet hij ook! Als kunstschilder vind ik de foto kleuren belangrijk, de kleuren in de foto's zijn exact zoals in het echt zijn, de emui skin met toevoegingen zijn top zoals downloadable content voor het toetsenbordje waardoor ik het toestel helemaal mijn eigen kan maken, geen lag of haperingen en altijd vloeiend, ik beveel het een ieder aan, zelfs Apple gebruikers!! Apple gebruikers, probeer dit toestel en besef hoe beperkt jouw appeltje is...

Pluspunten

• Geheugen, en ook nog eens uitbreidbaar
  • Vingers Anne, zelfs als het toestel uit staat
  • Dubbel geluid voorkant
  • Camera verbluffend en innoverend
  • Geluid super!

Minpunten

• Onderkant lijkt op iphone

Robin 12-09-2017 Product paar dagen in bezit

Een woord super

Geweldige telefoon, goede camera het overzetten van bestanden ging super makkelijk en het beeld wauw 1 woord super!

Ria Rombouts 05-09-2017 Product paar weken in bezit

top model Huawei P10+ met schitterende Leica lenzen.

Ik heb voor de Huawei P10+ gekozen omdat er standaard een lens in zit voor zwart/wit foto's en een voor kleurenfoto's en een camera voor selfies. Geweldig.
Je maakt er schitterend scherpe foto's mee Ook de filmpjes zijn erg goed die ik er mee hebn gemaakt. IPV een foto en film camera en een telefoon ga ik tegenwoordig op pad met alleen mijn Huawei P10+ Wat een luxe toch

Pluspunten

• lensen
  • lange accuduur

Danil Golyshev 05-09-2017 Product paar maanden in bezit

Perfect voor mij

Met 6 GB werkgeheugen is hij vooral lekker snel. En met dubbele Leica camera kun je prachtige foto's maken.

Pluspunten

• Camera
  • Werkgeheugen

Minpunten

• Kleine volumetoetsen

YF 05-09-2017 Product paar weken in bezit

Heel fijn toestel

Dit is een hele fijne telefoon. Ik heb dit toestel gekozen omdat ik al een hele fijne indruk van Huawei gekregen door mijn vorige toestel (Huawei P8) dus met dit toestel weer voor Huawei gekozen.
Het grote scherm van de P10 plus was de eerste paar dagen best even wennen, hij viel iets groter uit dan verwacht. Eenmaal gewend aan de grootte is dit een super telefoon. Een heel goed beeldscherm met een scherpe resolutie. Een hele snelle fingerprintsensor zorgt er voor dat je telefoon in no time geopend is. De processor en de 6gb aan ram zorgen ervoor dat deze telefoon in dagelijks gebruik ook zeer snel is. Ook de meegeleverde quick-charge is heel fijn en werkt goed.

Pluspunten

• Snelle fingerprintsensor
  • Snel in dagelijks gebruik
  • Scherpe resolutie
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Quickchage

Minpunten

• Wennen aan schermgrootte
  • Uiterlijk lijkt veel op iPhone

Geromio de Corte 02-09-2017 Product paar dagen in bezit

Beter dan verwacht!

Het toestel is mooi groot en ziet er zakelijk uit. De duur van de baterij gaat ook lang mee, ik hoef hem niet elke dag 2 keer op te laden. Het geheugen van de telefoon is helemaal top, zo hoef niet snel je telefoon op te schonen. Het beeld vind ik haar scherp. De camera is echt top, het lijkt net een professionele camera.

mreijerkerk 31-08-2017 Product paar weken in bezit

very fast, good quality photos

very fast, good quality photos, a pity that the device is not water/splash proof. thw rest works like a charm.

Pluspunten

• ram memory
  • rom memory
  • fast

Minpunten

• not waterproof
  • delicate screen

toine 31-08-2017 Product paar weken in bezit

top toestel

ik ben super blij met mijn Huawei p10 Plus, hier voor had ik een samsung s6. maar ik ben blij dat iknu voor huawei gekozen heb, dus daarom geef ik ook een 10, alles werkt perfect! ik neem nooit geen ander merk meer..