De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LF628600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leonardo 04-12-2023

Grote wasmachine, kleine prijs

Geschreven voor: AEG LF628600

Het heeft even geduurd voordat ik eruit was, maar uiteindelijk is mijn oog op deze wasmachine van AEG gevallen

Voornaamste redenen waren: Inhoud droogtrommel, energiezuinig en geluidsniveau en natuurlijk de zeer schappelijke prijs.

De AEG wasmachine beschikt over een beladingssensor. Die meet en weegt exact hoeveel er in de trommel zit en past op basis van de lading aan hoeveel water en stroom er gebruikt wordt maar ook hoe lang het wasprogramma moet draaien. Dit is ideaal omdat je nooit meer per se hoeft te wachten op een volle wasmachine voordat je kleding wast. Bovenal scheelt het natuurlijk geld, zeker in tijden waarin het klimaat en duurzaamheid begrippen zijn die veel benadrukt worden, is dat geruststellend voor je portemonnee en je geweten.

Ik werk vaak vanuit huis en met de technische kamer niet al te ver van mijn werkplek, merk ik betrekkelijk weinig tenzij de wasmachine op de hoogste toerental draait. Dit was ook een doorslaggevende factor bij de aankoop.

Grote aanrader voor een kleine prijs.

Pluspunten

• geluid
  • prijs

Minpunten

• toerental niet altijd aanpasbaar

Marcy 06-06-2023

Groots met een kleine prijs

Geschreven voor: AEG LF628600

De wasmachine is erg stil en het fijnste vind ik eigenlijk het idee dat met ProSense er niet meer water en elektriciteit wordt gebruikt dan nodig gezien ik soms kleinere wasjes draai (alleenstaand). Het is een fijn idee om te weten dat je op deze manier toch nog bijdraagt aan een beter klimaat.

Maar ik kan ook gewoon flink wat was draaien dankzij de trommel die 8 kg aan lading kan hebben, zoals bijvoorbeeld beddengoed. Hierdoor hoef ik geen aparte wasjes meer te draaien.

Mijn fijnere kleding durf ik ook in deze machine te doen, want hij beschikt over een trommel die delicate kleding niet beschadigd.

Al met al een duidelijke koopaanbeveling vanuit mijn kant!

Pluspunten

• ProSense ladingsdetectie
  • 8 kg capaciteit
  • Uitgesteld starten

Minpunten

• Design had mooier gekund maar is subjectief

o.p.t 05-06-2023

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: AEG LF628600

Ruime capaciteit en diverse wasprogramma's. Stil en makkelijk in gebruik! Ik ben dol op de duurzame constructie en gebruiksvriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Stil
  • Grote capaciteit
  • Diverse wasprogramma's

dorry 16-05-2023

bevalt goed

Geschreven voor: AEG LF628600

Sinds twee weken gebruik ik deze AEG wasmachine. De wasmachine is eenvoudig te bedienen en heeft vele programma mogelijkheden. De grote deuropening van de trommel zorgt dat de was makkelijk in de machine geplaatst kan worden. De vakjes om het wasmiddel in te doen zijn ruim, waardoor ze makkelijk te vullen zijn. De mogelijkheid om grote hoeveelheid, 8 kg. is een pre, zeker met een groot gezin.
De machine maakt weinig geluid, centrifugeert goed zelfs tot 1600 toeren. De was komt schoon en met weinig kreukels uit de machine. Ik ben al in deze korte tijd al heel tevreden over deze wasmachine en zal hem zeker aanraden.

Pluspunten

• de grote hoeveelheid
  • weinig geluid

Lars1908 16-05-2023

Fijne en zuinige wasmachine

Geschreven voor: AEG LF628600

Ik was op zoek naar een betaalbare en goede wasmachine en uiteindelijk ben ik terechtgekomen bij deze AEG. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn aankoop. Deze wasmachine is echt een topper! Hij werkt goed, is erg stil en krachtig, en zorgt voornamelijk voor een schone was. Bovendien was ik blij verrast met de duidelijke instructies die werden meegeleverd voor installatie en gebruik.

Wat ik ook erg fijn vind aan deze wasmachine is dat hij ook geschikt is voor kleinere wasjes. Dit is ideaal wanneer ik alleen wat kledingstukken hoef te wassen en geen volle trommel nodig heb. Het bespaart me tijd en energie.

Al met al ben ik zeer tevreden met mijn keuze en zou ik dit product zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe wasmachine. Het is een betrouwbaar en efficiënt apparaat dat zijn werk uitstekend doet.

Pluspunten

• Zuinig
  • Kleine wasjes
  • Stil