De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA T110VRVSA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j**n@x**l.nl 08-04-2022

Top toestel

Geschreven voor: ETNA T110VRVSA

Makkelijke duidelijke installatie. Robuuste uitvoering en mooi design en makkelijk te onderhouden

Pluspunten

• robuustheid
  • design

Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen deze beoordeling te schrijven. Wat fijn dat het design en de robuustheid je zo aanspreekt en de kookplaat makkelijk in gebruik is. Wij wensen je veel kookplezier!

Chantal Webcareteam ETNA

h**r@g**l.com 13-03-2022

Fijne kookplaat voor een gunstige prijs

Geschreven voor: ETNA T110VRVSA

Zeer mooie kookplaat voor een goede prijs . Pannen staan er stevig op. Vonk ontsteking werkt goed en knoppen draaien ook goed. Goede warmte van de branders

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Pannen staan er stevig op
  • Goede branders

Officiele reactie van Atag 14-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw reactie. Wat fijn dat de gaskookplaat zo goed bevalt en u deze iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel kookplezier toe!
Chantal Webcareteam ETNA

i**t@h**l.com 13-12-2021

Teleurgesteld

Geschreven voor: ETNA T110VRVSA

De kookplaat zag er mooi en solide uit op de foto en omschrijving.
Vreemd genoeg, heb ik binnen een paar weken kleine bruinige 'roestvlekken'? Geen idee hoe dit mogelijk is. Ik maak de plaat voorzichtig schoon met een zachte doek en droog de plaat af met keukenpapier. De vlekjes zijn met geen mogelijkheid te verwijderen.
Verder sloot de plaat al bij de montage niet aan op mijn aanrecht omdat hij krom is, dus ik was eigenlijk meteen niet zo tevreden met mijn nieuwe aankoop.
Als laatste punt, bij het vastschroeven van de geleverde schroeven bleken de voorgeboorde schroef- gaten (draden) 'dol' te zijn. Ik ben teleurgesteld...

Pluspunten

• Ziet er solide uit.

Minpunten

• roest vlekken
  • plaat is enigszins krom
  • schroef draden zijn dol

Officiele reactie van Atag 14-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de feedback. Vervelend om te lezen dat de kookplaat niet aan je verwachtingen voldoet. Wij betreuren het wanneer een klant niet tevreden is.

Wat betreft de vlekjes zou je een ovenreiniger kunnen proberen. Bijvoorbeeld HG ovenreiniger. (Volg hiervoor de instructies op de verpakking) Voor meer schoonmaaktips zie de onderstaande link.

Dat daarnaast de kookplaat krom is en schroefgaten/draden “dol” zijn, is niet wenselijk.

Heb je hierover contact gehad met onze serviceafdeling? Mochten wij nog iets kunnen betekenen horen wij dit uiteraard graag. Zou je dan contact- en adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Schippers 19-01-2021

Fijne branders

Geschreven voor: ETNA T110VRVSA

Een formidabele gaskookplaat, met 4 fijne branders, die heel nauwkeurig te regelen zijn.
Twee robuuste pandragers, die gemakkelijk te reinigen zijn.
Van kleine tot grote vlam, inclusief suddervlammetje: een genot om te blijven kokkerellen.

Officiele reactie van Atag 20-01-2021

Geachte heer/mevrouw Schipper,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat deze gaskookplaat helemaal naar wens is.
We hopen dan ook dat u veel en lang met veel plezier hierop zult koken.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Suus 11-09-2020

Degelijke pannendragers, solide uitvoering

Geschreven voor: ETNA T110VRVSA

We hadden ooit een Etna kookplaat, nu na 25 jaar vervangen en weer voor Etna gekozen omdat we daar tevreden over waren

Pluspunten

• Stevige gietijzeren pannendragers
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• De knoppen zijn zéér onduidelijk
  • De knoppen geven onduidelijk de stand aan.

Officiele reactie van Atag 14-09-2020

Beste Suus, Wat fijn om te lezen dat u opnieuw voor ETNA heeft gekozen en de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Wij wensen u veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

A. Kat 02-07-2020

ETNA

Geschreven voor: ETNA T110VRVSA

Na 20 jaar hebben wij weer voor ETNA gekozen nu de T 110VRVSA een zeer mooie en goede glasplaat .maar ik vind dat er op de knoppen een witten stip op had gemogen wand je kan moeilijk zien of het gas aan of uit staat zijn er geen andere knoppen voor dit toestel met een duidelijke aanduiding maar voor de rest een prima toestel mvg xxx

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Geachte heer/mevrouw Kat,

Goed te lezen dat ons merk ETNA wederom door u is gekozen! Dat horen we graag.
Helaas zijn er geen andere knoppen voor deze gaskookplaat. Er zit op de knoppen een merkje in de vorm van
een "puntje". Dat is ook het teken waarmee te zien is waar het gas op staat.
Misschien is dat nog even wennen.
Veel kookplezier gewenst van deze kookplaat.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA

TG 26-11-2019

Top product en extra garantie

Geschreven voor: ETNA T110VRVSA

Fijne kookplaat , makkelijk te bedienen en goed schoon te houden. De verlengde garantie bied meer zekerheid. Echt waar voor je geld. Kortom: erg tevreden met deze aankoop, aanrader!

Pluspunten

• kwaliteit
  • prijs
  • extra garantie

Officiele reactie van Atag 28-11-2019

Beste TG, wij zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Veel kookplezier. Groet Heidi van webcareteam ETNA