Melitta Easy Timer Zw 1010-14 - Reviews

filterzetter
Ingebouwd display

Ted 31-08-2018

Eindelijk goeie koffie

Ik heb inmiddels een tweede gekocht... Een voor thuis en een voor in ons zomerhuisje in Oostvoorne. Na diverse koffiezetters te hebben versleten o.a van Philips (Senseo vreselijk), Bosch en Siemens dus deze: De Melitta Easy Timer. De koffie is eindelijk van goede smaak en eindelijk op de goede temperatuur. Ook eindelijk dat irritante uitschakelen van alle nieuwe koffiezetters bij 40 of 45 minuten. Deze kan je gewoon en makkelijk instellen tot en met 60 minuten... dus geen haastwerk meer. De timer is een leuke en makkelijke bijkomstigheid: altijd de tijd in je keuken en met de timer kan je je koffiezetter programmeren wanneer het tijd voor koffie is. De drupelstop werkt echt... De kan schenkt makkelijk en zonder irritant nadruppelen... Maar het belangrijkste blijft de lekkere warme koffie!!! Bedankt Melitta

Pluspunten

• Goeie warme koffie
  • warmhoudtijd t/m 60 minuten
  • goeie druppelstop en schenken zonder morsen
  • compact: slechts 32 cm hoog
  • timer tevens klok
Geschreven voor: Melitta Easy Timer Zw 1010-14