Inventum KK501 - Reviews

tafelmodel koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
112 liter inhoud

Beoordeling op basis van 24 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

croezen 08-10-2015

Ik heb nog nooit een (moderne) koelkast meegemaakt die zoveel herrie maakt. Leverancier en kennissen vonden dit ook. Ik begrijp de waardering van de consumentenbond dan ook niet. Dus kwam er (vlot: netjes) een monteur van Inventum om het probleem op te lossen. Dit verliep verre van oplossingsgericht en op een kleinerende toon werd ik afgepoeierd. Afgezien van het jaren 50 geluid ziet de koelkast er netjes uit, ook wel enigszins degelijk. Dus als je hem in een kelder ofzo neerzet, prima ding lijkt me. Maar niet in de keuken.

Rene3750 05-07-2015

We gebruiken de koelkast in de berging voor frisdrank etc. De onderste glasplaat en groentelade hebben we eruit gehaald zodat er flessen rechtop kunnen staan.
Koelkast maakt iets meer geluid dan onze oude Siemens, maar dat is voor de berging zeker geen probleem.
Prima koelkast, zeker voor de prijs!

Ferdinandus 25-06-2015

De koelkast is niet extreem zuinig en maakt relatief veel geluid. Maar verder is hij compact en heeft alles wat een kleine koelkast moet hebben. Hij is goedkoop en verrassend licht van gewicht.

Embert 17-10-2017

Prima koelkast

Prima koelkast voor dat geld koelt goed enigste nadeel dat je even moet wennen aan het geluidje en in de fabriek moeten ze iets voorzichtiger er mee omgaan vanwege deukje maar dat heeft bol prima voor mij opgelost.

Pluspunten

• formaat
  • goede koeling
  • ziet er goed uit

Minpunten

• geluidje

van Hattum 06-09-2017

Uitstekende koelkast voor goede prijs. Veel ruimte.

Uitstekende koelkast. Ik was echt aan een nieuwe toe en omdat ik al een aparte vriezer heb, heb ik deze gekozen zonder vriesvak en dus meer ruimte voor mijn andere boodschappen. Goede prijs en geode service van de winkel die hem na 2 dagen al kwam plaatsen en de oude meenam. Uitstekende service. Aanrader !!

Leen 11-08-2017

Ruime koelkast voor kleine ruimtes.

Koelkast voldoet geheel aan verwachtingen. Geruisloos, koelt goed en een zee aan ruimte. Alleen niet geschikt om er een gaskookplaat op te zetten.

• verbruik

Minpunten

• kan geen kookplaat op.

Henri 02-07-2017

compacte zuinige koelkast

Nette koelkast die doet wat het moet doen en zuinig is in gebruik daardoor zeer geschikt als 2e koelkast, goede prijskwaliteitverhouding, makkelijk ergens naast of tussen te plaatsen vanwege de smalle afmeting

Paul 29-06-2017

Inventum mooi ideaal koelkastje

Compacte koelkast, fijn dat hij ook zonder vriesvak verkrijgbaar is, geruisloos, mooie uitstraling, laag energieverbruik, makkelijke indeling, prijs-kwaliteitsverhouding prima en ook nog eens 5 jaar garantie, ook ideaal als 2e koelkastje. Een echte winnaar!!!

Pluspunten

• laag energieverbruik
  • 5 jaar garantie
  • compact
  • geruisloos
  • goede prijs-kwaliteitsverhouding

William Jansen 31-05-2017

Compacte koelkast, energiezuinig en fluisterstil

Uitstekende prijs/kwaliteit. Mooie compacte koelkast zonder vriesvak. Fluisterstil. Goede aanvulling als 2e koelkast of primaire voor klein gezin. Energieverbruik A++ / 88kWh zeer acceptabel.

Pluspunten

• fluisterstil
  • energieverbruik
  • geen vriesvak

Minpunten

• geen gevonden

Esther 30-05-2017

Ijskast Inventum KK501

Er werd 30°C voorspeld in het weekend. We hebben snel een twintigtal vrienden opgebeld die een poolparty met drank en BBQ wel zagen zitten. Het initiele enthoesiasme werd snel vervangen door lichte paniek. “Hoe gaan we alle drank kunnen koelhouden?”. Onze dagelijkse ijskast zat al propvol met vlees, slaatjes en ons eten voor de week... We hebben een beperkte ruimte, en wilden iets energie- en budget vriendelijk. Al surfend hebben we snel alle mogelijkheden naast elkaar gezet, rekening houdend met:

- inhoud (112l)
- energieverbruik (ongeveer 20€/jaar)
- gewicht (25kg)
- prijs (175€ bij Coolblue)

en daar kwam Inventum als “winnaar” uit. En daarbovenop kregen we nog 5 jaar garantie.

Zaterdagmiddag werd het ijskastje geleverd. De installatie en opstart verliep vlot en zondag ochtend was al mijn drank heerlijk gekoeld. We hebben zelfs tijdens de dag bijgevuld en ook hier was de drank snel fris. Het feestje was top, de gasten tevreden ... en wij zullen voortaan minder ijskaststress hebben wanneer er volk over de vloer komt 

Pluspunten

• 5 jaar garantie
  • prijs (175€ bij Coolblue)
  • energieverbruik (20€/jaar)
  • inhoud (112l)
  • gewicht & afmetingen

Brigitte Bosman-Bunte 04-05-2017

koelkast

wij hebben een kleine open keuken dus niet al te veel ruimte en deze kleine koelkast past perfect.. je hoort m bijna niet heeft genoeg ruimte om alle dagelijkse boodschappen in kwijt te kunnen en is niet duur

Pluspunten

• kompakt
  • energie zuinig
  • niet duur

Minpunten

• geen minpunt te bedenken

Michiel 03-04-2017

Energie zuinig, degelijk en Nederlands product

Ik heb gekozen voor dit product gezien wij erg milieu bewust zijn en deze koelkast een zeer laag verbruik heeft. Tevens sluit het design en de inhoud precies aan bij wat wij zochten en het is een Nederlands product. Ook belangrijk voor ons.

Pluspunten

• zeer energiezuinig
  • verhouding inhoud uitstekend
  • fraai design zowel binnen als buiten
  • zeer makkelijk te bedienen
  • makkelijk schoon te maken

Sousaphone 04-07-2015
  • Product half jaar in bezit

4,8
Werd door Expert verkocht als een kwaliatatief degelijk apparaat. De deur zuigt zichzelf blijkbaar zo hard vast dat de handgreep helemaal verbogen is. Ook slaat hij elke keer aan, met tussenpozen van
10 minuten. Dit terwijl dit model als energiezuinig werd aangeraden.
Al met al volgens mij beslist geen aanrader. De revieuws klopppen volgens mij niet echt Kieskeurig!

Yvonne J. 19-06-2015

Overzichtelijke koelkast, zeer weinig geluid. Goed schoon te houden>
Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

G.L.de Bruin 07-06-2015

compact, stil, energiezuinig wat wil je nog meer en voor een prima prijs....
Een aanrader voor een ieder die hiernaar op zoek is.

2015marian 05-06-2015

eenvoudige vormgeving, licht in gewicht, ruime indeling, en echt koel. Makkelijk schoon te houden. Duidelijke gebruiksaanwijzing,erg tevreden.Geluidloos

Jan R. Blijleven 03-06-2015

Goede koelkast met veel ruimte om te koelen - redelijke prijs - fijn dat de deur links draaiend gemaakt kan worden.

naam brown 12-05-2015

ziet er goed uit geluidloos,makkelijk schoon te maken.Handig te plaatsen goeie garantie.Nu lekker inladen en er jaren van genieten

Corine van der Knaap 07-05-2015

Een hele mooie, compacte koelkast voor een zeer scherpe prijs. Doorslaggevend was het a++ energielabel. Echt een aanrader!

N.Bruekers-Reemers 05-05-2015

hadden een oude koelkast dus dit was een verademing wat betreft het geluid en de plaats wat in deze mooi vormgegeven koelkast is.