Samsung RB38A7B6AS9 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB38A7B6AS9 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BenMD55 27-03-2023

Zeer mooi en ruim, aanrader

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Zeer mooie grote koelkast met enorm veel ruimte in zowel koel als vriesgedeelte.
Prettige indeling en mooie materialen. Eén van de lades is qua temperatuur en vochtigheid apart regelbaar en de metalen achterwand zorgt ervoor dat de koude lucht in de koelkast blijft.
Snel koelen en snel vriezen mogelijk en het touchscreen werkt zeer eenvoudig. Nofrost tegen ijsvorming in de vriezer.
Het ontbreken van handgrepen vinden wij geen gemis, het is even wennen. De deuren ogen hierdoor wel mooi strak. De motor is nagenoeg geruisloos, ik heb 'm nog niet gehoord, ook niet toen hij net was aangezet.

Pluspunten

• Zeer veel ruimte
  • Indeling flexibel
  • Vochtigheid regelbaar
  • Mooi materiaal
  • Vrijwel geruisloos en stroomgebruik klasse A

Minpunten

• Ik kan zo snel geen minpunten ontdekken

f*****@g******** 13-07-2022

Mega grote en super zuinige koelvries combinatie.

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Superzuinige mega grote koelvries combinatie. De Samsung vervangt mijn oude koelvries combinatie van bijna 20 jaar oud ! Echt vele malen zuininger. In eerste instantie kon ik niet geloven dat het verschil in verbruik zo groot is , denk dat ik 100 Euro stroom kosten bespaar met deze koelvries combinatie. Daarnaast heb ik deze koelvries combinatie gekozen vanwege het strakke design.

Pluspunten

• groot
  • zuinig
  • mooi design

r**********@i********* 11-07-2022

Prima

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Energiezuinig en nu nog even allemaal de verplichte aantal tekens voltypen.

Pluspunten

• Energie

Minpunten

• Deur gaat niet helemaal open
  • Planken er niet makkelijk in en uit

r***********@h********** 09-07-2022

Goede aankoop

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Zeer mooie , zuinige, gebruiksvriendelijke koelvriescombinatie.
Voldoende koel en vries ruimte

Pluspunten

• zuinig
  • mooi model
  • veel koel en vries ruimte

Minpunten

• nog geen kunnen ontdekken

e*****@h********** 08-07-2022
Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

De koelkast is erg groot waardoor er mooi veel in kan. Ruime lade voor de groente, ook handig dat er een apart gedeelte is om het vochtgehalte van de groente re reguleren. Klein nadeel vind ik dat de flessen e.d. moeten liggen. Er is wel een mogelijkheid om een deel van de plank weg te klappen zodat er toch flessen kunnen staan, maar voor mij niet heel handig. Zeer prettig is dat de kast praktisch geluidloos is, een heel duidelijk geluidssignaal geeft als de deur openstaat en het uiterlijk is uitgesproken mooi.

h*********@g******** 06-07-2022

Energie zuinig

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

De koel/vries combinatie ziet er schitterend uit en koelt prima. De kwaliteit is prima in verhouding met de prijs.

Pluspunten

• De indeling
  • Gemakkelijke lades
  • Alles is goed overzichtelijk qua indeling

metam64 03-07-2022

Ruime koelkast, de enige met A label.

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Gekozen voor deze koel/vriescombinatie omdat het de enige is op dit moment met een A label. De koelkast gisteren ontvangen. In gebruikname was erg gemakkelijk, de gebruiksaanwijzing duidelijk.
Het is een koel-vriescombinatie met veel ruimte. Drie grote laden in de diepvries (in de bovenste, smalste, past in ieder geval qua hoogte een brood, de andere beide zijn hoger dus bevatten nog meer ruimte). De koelkast is ook heel ruim. Onderin twee laden die ervoor zorgen dat groente en fruit langer vers blijven. Dit moeten we natuurlijk nog ondervinden. De verlichting in de koelkast valt ook op, heel helder en goed geplaatst. De koelkast is ook erg overzichtelijk. Temperatuur regeling zit links in de koelkast op een goed toegankelijke plek. Tot nu toe erg bij met onze nieuwe koelkast.

Pluspunten

• Heel energiezuinig
  • Heel ruim
  • Uiterlijk is mooi (staal)
  • Heldere verlichting
  • Drie diepvriesladen

EricTest 03-07-2022

Zuinig en modern

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Wij zochten de meest energiezuinige vrijstaande koel-vrieskast combinatie. Bovendien bleek deze Samsung bijzonder fraai vormgegeven met een heel frisse uitstraling en nog wat extra inhoud.

Pluspunten

• Zeer energiezuinig
  • Moderne uitstraling
  • Extra capaciteit

Minpunten

• Opletten met de handgreep linksonder
  • Onderste groentelade ietsje klein

o*****@h********** 03-07-2022

Mooi product, maar pas op, waar je deze koopt

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Ik kocht het omdat het een van de weinige opties is met een zuinig label A, terwijl het hoog is en met een normale ruime vriezer.

Let op! De koelkast werd me pas de tweede keer gebracht en veel later dan de aangegeven tijd. Boven, zoals afgesproken, werd niet geleverd, omdat ze kwamen zonder een lift, de deur was niet opweegt. Gewoon een verschrikkelijke dienst van de Dynalogic deliverer, en de ijdele beloften van MediaMarkt. De koelkast zelf heb Ik nog niet getest, moet wachten nog 4 uuren....8 in algemeen...ik kan niets zeggen, maar ik hoop dat alles in orde is. Ik zal graag later iets toevoegen, goed, hoop ik, zodra ik hem aanzet.

Pluspunten

• nette kleine brandplaatje
  • temperatuur variatie -23,1
  • stijlvol rvs dekking
  • bijna stil

Minpunten

• koord lengte
  • geen zak voor ijs op de diepvriesdeur
  • geen instructies in het Engels in de brochure

Michel l. 02-07-2022

lekker energie zuinig

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

we hadden een nieuwe koelkast nodig, want de oude werkte niet meer na behoren. toen we gingen kijken voor de nieuwe koelkast wilde we rekening houden met het milieu en het verbruik van de koel/vries combinatie.
Samsung was de enige met een klasse A waardering voor het gebruik.
nu we hem in de keuken hebben staan is de koel/vries combinatie wel erg groot, maar dat is een voordeel vinden wij.
hij ziet er top uit, heeft heel veel ruimte en is als het goed is ook voor een langere periode goed voor de portemonnee door de klasse A voor energie

Pluspunten

• energie zuinig

Minpunten

• planken niet verstelbaar

b*************@h****** 28-06-2022

Verduuzamen door nieuwe koelapparatuur

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Gekocht omdat mijn oude koel/vries combinatie veel teveel stroom gebruikte. Meerdere koelapparaten vervangen in verband met verduurzaming.

Pluspunten

• Zuining
  • Goede indeling
  • Fraaie vormgeving

Minpunten

• nog niet bekend

w**********@g******** 26-06-2022

samsung koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

top produkt, echt waar voor je geld en energiezuinig, topkwaliteit.
kan het iedereen aanbevelen een combi koel/vriescombinatie te kopen van samsung.

Pluspunten

• degelijkheid
  • stil

r**********@g******** 26-06-2022

Ruime, stille maar vooral zuinige koelkast

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Mooie grote, stille maar vooral zuinige koelkast. Aangekocht wegens vervanging van onze oude (niet zuinige) koelkast. Vriezerlades zijn breed maar niet diep. In 1 lade passen 2 hele broden (in de breedte).

Pluspunten

• Groot, heel erg groot
  • Erg stil
  • Goede verlichting
  • Duidelijk in te stellen
  • No Frost!

Minpunten

• Deuren vrij zwaar om te openen
  • Verder geen minpunten

b*************@h****** 25-06-2022

Veel zoeken voor een grote koel/vrieskast met A-label

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

We zijn aan het verduurzamen en zijn ons gaan oriënteren op een koel/vrieskast met een laag verbruik.
Slecht verkrijgbaar maar we vonden een Samsung met A-label en een verbruik van maar 108 kWh bovendien met een logische indeling, geruisloos en het ziet er ook nog eens fraai uit.

Pluspunten

• zeer gering verbruik
  • praktische indeling

Minpunten

• nog geen minpunten ontdekt

d*********@h********** 25-06-2022

Super gebruiksmakkelijke koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Vooral nu met de energie prijzen heb ik gekozen voor een A klasse en mileu vriendelijk.
Het is een grote ruime koelkast voor .. 5 personen. Hele fijne indeling met variabele hoogtes etc.
De inklapdelen zijn ok prettig als je wat meer flessen of pakken drank wilt koelen.
Deze koelvriescombinatie is een echte aanrader, kost wat maar dan heb je ook wat.
Ik hoop van deze aankoop nog lang te mogen genieten.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Lekker ruim

Minpunten

• Geen tot nu toe

j******@b**************** 23-06-2022

Zoals ik verwacht had

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Mooie ruime koelkast. Natuurkijk zuinig , helemaal wat ik verwacht had. Blij mee

s************@g******** 23-06-2022

Fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Fijn koel/vriescombinatie met veel verschillende opties om de producten optimaal te bewaren.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Verschillende zones

ChetB 20-06-2022

prachtig, groot en zeer zuinig

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Wat een fijne grote koelkast. Hij maakt nauwelijks geluid. Heeft een praktische indeling van de rekjes e.d. en is makkelijk configureerbaar via instellingsmenuutje in de koelkast. Buitenzijde oogt mooi van kleur en is strak van ontwerp.
Ik moest de deur omkeren. Dat was wel even wat werk, temeer doordat de schroefjes van het onderzijdescharnier van de vriezer net niet recht in de voorgeboorde gaatjes konden worden gedraaid. Met enige inventiviteit is eea toch gelukt.
Deze koelkast heb ik gekocht omdat het een A-energieklasse-apparaat is. Zeer zuinig dus (volgens opgave ietsje meer dan 100 kWh/j) ten opzichte van mijn vorige koelkast (A-klasse: 320 kWh/j). Aangezien de energieklasse een officiële certificering is, ga ik ervanuit dat het opgegeven verbruik bij normaal gebruiik ook daadwerkelijk niet overschreden wordt. Mijn winst is hier dus 100 euro/j minder elektriciteitskosten (bij 0.50 euro/kWh).

Pluspunten

• groot
  • zeer zuinig
  • handig ingedeeld

Minpunten

• deur wisselen ging lastig

c**********@g******** 18-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Hele mooie koelkast - erg stil wat erg fijn is in onze open keuken. Veel ruimte. Handige klimaatregeling. Al met al een fijne koelkast.

Pluspunten

• Ruimte
  • Stilte

f******************@g******** 18-06-2022

Grote ruime, geruisloze koelkast met energielabel A.

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Zoals gebruikelijk gaat een koelkast kapot en moet je snel een vervanger hebben. Wij hadden een inbouw, maar wilde graag op dezelfde plek een losstaande hebben. Belangrijk was de grootste afmeting, met A label en niet een zwarte kleur. De koelkast is erg praktisch ingedeeld en er kan veel in. De koelkast koelt snel en alles heeft de temperatuur zoals op de led wordt weergegeven. De deur had een iets groter bereik kunnen hebben, maar dit went vanzelf en is natuurlijk vergeleken met onze oude koelkast. Sommige onderste laden kunnen er niet uit, vanwege de constructie, dus iets lastiger schoon te maken dan anders. De drie vriesladen zijn lekker diep en er kunnen prima veel broden in de lengterichting in worden gelegd, evenals een aantal grote pizza dozen.
Het led licht in de koelkast geeft duidelijk weer waar wat staat. De ventilatie in de koelkast zorgt voor de vochtafvoer en gezien het A label en de huidige energieprijzen, zal deze koelkast zich vanzelf terug verdienen.

Pluspunten

• Groot en ruim
  • Geluidsarm
  • Energielabel A
  • Helder led licht
  • Ruime laden in zowel koel als vriesgedeelte

Minpunten

• Deur kan beperkt open
  • Sommige laden kunnen niet worden uitgenomen

y**************@o********** 08-06-2022

fijne stille koel-vrieskast

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Mijn oude koelkast ging steeds harder brommen. Vooral nu ik deze nieuwe heb, besef ik pas hoe erg het was. Deze koelkast maakt heel weinig geluid, gelukkig! Hij koelt en vriest naar behoren en ik verheug me bij voorbaat al op m'n energierekening, want hij heeft een A-label! :-)

Pluspunten

• weinig geluid
  • veel ruimte

Minpunten

• kleine mensen hebben een opstapje nodig

Jan 07-06-2022

Mooie en prima koelkast

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Omdat het een Klaase A koelkast is en de enige die op de website te vinden was, die dit had, hebben we deze genomen, om in de toekomst minder stroom te gebruiken

Pluspunten

• Mooie indeling
  • Weinig stroom

Thom 07-06-2022

TOP!

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Zeer mooi afgewerkt, geruisloos, mooie uitstraling. Perfect formaat en energieklasse A. Top!

Pluspunten

• Alleen maar!

Minpunten

• Nog niet ontdekt

m**************@c******** 04-06-2022

Aanrader!

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Uitstekende koelvries combinatie. Kwam als merk als beste koop uit de test van de Consumentenbond. Energiezuinig: A. Tevens geluidloos en praktische indelingen.

j*@j************ 03-06-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Wij zochten een energiezuinige koelvriescombi met veel ruimte. Deze Samsung koelkast voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Solide en betrouwbare uitstraling en mooi afgewerkt

Pluspunten

• groot volume
  • energiezuinig
  • mooi afgewerkt